گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 16 دی – 89
غيرت ! (گفت و شنود)
گفتم : چرا این دلقک کثیف سناریو ساز مأمور؟
برای ربط دادن شقیقه ،باچیز صدادار زده زور
گفت : آخه سربازجوی بی غیرت پلید
نقل قول کرده از مکتب داری مزید
گفته از وی سئوال کردند در مورد یزید
برای اینکه یزیدکرده با شد رو سفید
گفت روا نیست وی شود لعن و نفرین
چون اهل قبله بوده و اسلام ،هم دین
ادامه داده داستان را سربازجوی اوین
تا ما جرا پرسیدند از یک عالم اهل دین
وی گفت باید گفت هزار لعنت بطور یقین
هم بر یزدید،هم بر مزید،هم بر ولی فقیه
مثل ملت که با فریاد مرگ وی می کند تنبیه
گفت: عليرضا پهلوي فرزند سوم شاه معدوم در خانه شخصي خود در بوستون آمريكا خودكشي كرد.
گفتم: خواهرش ليلا هم چند سال قبل در لندن خودكشي كرده بود.
گفت: شايع شده بود كه رضا پهلوي ليلا را به خاطر بالا كشيدن ثروتش كشته است و بعيد نيست عليرضا هم به همين سرنوشت دچار شده باشد.
گفتم: معلوم است كه اين خاندان به اعضاي خانواده خود هم رحم نمي كنند!
گفت: رضا ربع پهلوي و مادرش در اطلاعيه اي اعلام كرده اند كه عليرضا از شكست جنبش سبز!! در ايران به شدت دچار استرس شده بود و غيرتش اجازه نداد به زندگي ادامه دهد و خودكشي كرد!
گفتم: يعني سران فتنه و آقا رضا ربع پهلوي غيرت ندارند كه هنوز خودكشي نكرده اند؟!
گفت: البته آقا رضا ربع پهلوي گفته است «من در يك تقاطع بزرگ ميرحسين موسوي را يافتم و با يكديگر همراه شديم و به جنبش سبز اميد بستيم»!
گفتم: اين حرف ربع پهلوي را به خاطر داشته باش تا فردا كه نوبت خودكشي او فرا رسيد، موسوي جر نزند و از ادامه همراهي و همكاري با ربع پهلوي طفره نرود.
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: از مكتب داري به نام «مزيد» پرسيدند نظرت درباره «يزيد» چيست؟ گفت؛ لعن او روا نيست چون اهل قبله بوده است! اين ماجرا براي عالمي بازگو كردند كه «مزيد» چنين گفته است تو چه مي گويي؟ جواب داد ؛ هزار لعنت بر «يزيد» و هزار ديگر بر آن
«مزيد»!
گفت : سرباز جو بدون توجه به اتفاق جنایات
که شده چاشنی 32 سال ادامه دار خیانات
اکنون علیه ی خانواده شاه کرده است تبلیغات
از غیرت کشتن هم به خاطر ثروت داده اطلاعات
گفتم : چرا این وارونه گوی دلقک دراز گوش؟
اتفاقات پس از شاه در ایران کرده فراموش؟
مگرعلنی نشده است جنگ قدرت و ثروت؟
مگر کینه وخشم نگرفته جای رحم و مروت؟
مگر به جان هم دیگر نیفتاده اند سگان هار؟
پارس کنان از همدیگر در نمی آورند دمار؟
برای چه سرباز جوی حیله گر جنایتکار مکار؟
واقعیت جنگ قدرت شیخان را می کندانکار؟
گفت : چون سر بازجوی ، کرده هذیان گوئی نغز
گفته پسرشاه خودکشی کرد بدلیل شکست سبز
رضا پهلوی هم جنبش سبزی شده است و شجاع
میر حسین موسوی را یافته ، از وی نموده دفاع
البته اگر اینهم دست زد به خود کشی فردا
حتماً موسوی انکار میکنه باوی نبوده همصدا
گفتم : چرا این دلقک کثیف سناریو ساز مأمور؟
برای ربط دادن شقیقه ،باچیز صدادار زده زور
گفت : آخهسربازجوی بی غیرت پلید
نقل قول کرده از مکتب داری مزید
گفته از وی سئوال کردند در مورد یزید
برای اینکه یزیدکرده با شد رو سفید
گفت روا نیست وی شود لعن و نفرین
چون اهل قبله بوده و اسلام ،هم دین
ادامه داده داستان را سربازجوی اوین
تا ما جرا پرسیدند از یک عالم اهل دین
وی گفت باید گفت هزار لعنت بطور یقین
هم بر یزدید،هم بر مزید،هم بر ولی فقیه
مثل ملت کهبا فریاد مرگ وی می کنند تنبیه