گزیده خبر های 21 دی - 89
كوثري خبر داد.مبارزه با تروريسم روي ميز مذاكرات استانبول
http://www.kayhannews.ir/891020/14.HTM#other1401
معلوم نیست در رژیم ضد بشری ملوک اطوایفی که اوضاعش آنگونه خرت و خر می باشد که مشخص نیست چند تا سخنگو دارد؟ و یا اینکه مسئول دیپلماسی تروریستی امور خارجه و هیأت مذاکره کننده ی هسته ای اش کیست؟ بهر حال این اعترف آشکارا فرمانده پاسدار جنایتکار و سرکوبگر سابق کوثری که وکیل ا لدوره ی بازار مکاره است. ثابت می کند که توطئه ی تهاجمی به کمپ اشرف در 17 دی بدون شک تدارک دیده شده از سوی وزارت بد نام اطلاعات رژیم ضد بشری بوده است که این سرکوبگری وحشیانه ی مزدوران با همکاری مشترک و کمیته سرکوب درون دولت دست نشانده ی نوری مالکی به پیش برده شد . به خصوص این که همزمانی با سفر هیأت اعزامی از ایران داشت که از سوی ولی وقیح به عراق با سر پرستی علی اکبر صالحی عراقی راهیعراق شد . البته این مأمور عراقی که جانشین منوچهر متکی عزل شده است که حاوی پیام از سوی ولی وقیح برای نوری مالکی بود . همینطور این طرح توطئه آمیز حساب شده نوعی انتقام گرفتن از مجاهدین کمپ اشرف بوده است که هم مرتبط به افشاگری های مستند هسته ای مجاهدین داشته است . هم وحشت از حضور مجاهدین در کمپ اشرف در عراق است . مهمتر اینکه این پاسدار آدمکش تروریست کوثری هوار زده است که چقدر ترس و نگرانی از خارج شدن نام مجاهدین از توی لیست گروه و ساز مان های تروریستی وزارت امورخارجه ی آمریکا وجود دارد . همچنین ارتباط مستقیم به مذاکرات هسته ای گروه 5+1 در ماه آینده در اسانبول دارد . بهر صورت این موضع گیری به وضوح واقعیت هائی را ثابت می کند که شامل : اول اینکه رژیم ضد بشری به هیچ قیمتی حاضر نیست مذاکره جدی پیرامون پروژه ی هسته ای و اهداف آن را به جز سیاست وقت کشی ادامه دهد . زیرا که هر گز حاضر به عقب نشینی از اهداف تلاش مستمر برای دستیابی به سلاح هسته ای نمی باشد . دوم اینکه اذعان شده است که عراق به اشغال حاکمان تهران و سپاه قدس در آمده و تبدیل به حیات خلوت باج گیری و چانه زنی سیاسی- جنگی شان شده است . بالاخره اینکه اعتراف شده که با همه ادعای قدرت بر تر جهانی داشتن رژیم ضد بشری عجیب وحشتی از مجاهدین خلع سلاح شده ی کمپ اشرف دارد. زیرا که برایش تبدیل به ناقوس مرگ آفرین شده است .
نايب رئيس دوم كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تاكيد كرد كه ايران با موضوع مبارزه با تروريسم وارد مذاكرات استانبول خواهد شد.اسماعيل كوثري نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه پرونده هسته اي ايران بسته شده است گفت: بحث در اين خصوص موضوعيتي ندارد چرا كه جمهوري اسلامي ايران بر سر حقوق هسته اي خود با هيچ فرد يا كشوري مذاكره نمي كند.وي حضور ايران بر سر ميز مذاكره را در جهت نشان دادن صلح دوستي جمهوري اسلامي ايران برشمرد و افزود: جمهوري اسلامي ايران مي كوشد در جهت ايجاد صلح پايدار در جهان نقش گسترده ايفا كند.نماينده تهران با اشاره به موضوعاتي كه در استانبول مطرح خواهد شد افزود: جمهوري اسلامي ايران قطعا در مذاكرات استانبول موضوع تلاش غرب و جمهوري خواهان آمريكا را در جهت خروج منافقين از ليست تروريستي مطرح خواهد كرد.كوثري گفت: تلاش در جهت خروج منافقين كوردل از ليست تروريستي و ماندگاري آمريكا در عراق و افغانستان دو موضوع مورد توجه هيئت مذاكره كننده با 1+5 خواهد بود.دور جديد مذاكرات ايران و 1+5 در اول و دوم بهمن در استانبول انجام مي شود.
يادداشت تحليلي فارس/محمد سعيد ذاكري.آرمان‌شهر اصولگرايي.خبرگزاري فارس: محور قرار گرفتن "جريان اصولگرا " و يا فرد "اصولگرا " به جاي گفتمان "اصولي " و سنجيده شدن اصول با معيار "اصولگرا "، نخستين آسيب در پي‌گيري روند اجرايي اصولگرايي انقلابي است.بدين ترتيب مترهاي متعددي از "اصولگرايي " در جريان وابسته به آن خلق شده كه هيچكدام از آنان نيز با متر "اصول " حقيقي همخواني نخواهدداشت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910201466
در ادامه ی نزاع و رقابت و اختلاف درون باند های مافیائی مدعی اصول گرا که پس از بر کناری منوچهر متکی علنی شده است . زیرا که این اقدام تو دهنی زدن و دهان کجی کردن مضاعف به ولی وقیح و سایر حامیان وی بود که مخالف رحیم مشائی هستند . اکنون در ای یادداشت جریان مدعی اصول گرایان کودتا گر غالب دراز شده اند که در درون دولت نا مشروع دهم سنگر گرفته اند و رئیس شان هم پاسدار گماشته احمدی نژاد است که مرشدش رحیم مشائی است که قرار است پس از وی نقش رئیس جمهوری زیر چتر محللی برای باز گشت دوباره پاسدار گماشه احمدی نژاد ی به کرسی ریاست جمهوری را اجرا نماید.
سفير ايران در بغداد: 50 زنداني ايراني در عراق طي روزهاي آينده آزاد مي‌شوند
http://www.jomhourieslami.com/1389/13891020/13891020_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0026.html
گذشته از اینکه این خبر دستآورد سفر هیأت رژیم ضد بشری به عراق به سر پرستی علی اکبر صالحی عراقی است که جانشین منو چهر متکی بر کنار شده است . اما چون خبر آزادی از سوی پاسدار تروریست حسن دانائی فرد عراقی که سفیر رژیم جنایتکار است در بغداد گزارش شده است . بنابراین مشخص است که آزاد شدگان باید پاسدار ترور یست های اعزامی و قاچاقچیان مواد مخدر از ایران باشند.
مرگ خاموش دختر 13ساله در كبودرآهنگ
بازهم در کشور مدعی قدرت بر تر و امن و آزاد ترین کشور جهان که دارای دومین منبع گاز جهان است . اما بدلیل عقب ماندگی در سیستم و شبکه گاز رسانی کشور اینگونه یک قربانی نو جوان دیگر به جمع قربانیان خاموش در چند سال اخیر افزوده شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان كبودرآهنگ از مرگ خاموش دختري 13 ساله در اين شهرستان خبر داد. به گزارش ايسنا در همدان، سرهنگ "شيخي" گفت: در يك حادثه گازگرفتگي در روستاي "قوره جينه"، "ربابه"، دختر 13 ساله جان خود را از دست داد. وي ادامه داد: علت اين حادثه استفاده از اجاق‌گاز در حمام براي گرم كردن فضا بود كه به از دست دادن يكي از اعضاي اين خانواده منجر شد. سرهنگ شيخي خاطرنشان كرد: گازگرفتگي يكي از شايع‌ترين حوادث فصل سرماست كه در برخي مواقع مرگ اعضاي خانواده‌ها را دنبال دارد كه با رعايت اصول ايمني در نصب، راه‌اندازي و استفاده از لوازم گازسوز، مي‌توان از بروز اين حوادث پيشگيري كرد.
داماد يكي از بانيان فتنه درانتظار 80 ضربه شلاق
http://www.kayhannews.ir/891020/14.HTM#other1401
ادامه ی جنگ قدرت و ثروت باندی آنگونه اوج گرفته و همه گیر شده است که بهانه برای برای پرونده سازی و تخریب و خفه سازی و پیگیری آن بهرشیوه ای تبدیل به یک امر عادی شده است که بطور زنجیره ای روزانه دنبال می شود . ضمن اینکه عریان شدن فساد از رأس تا ذیل رِژیم کودتائی نا مشروع هم هرروز بیش از گذشته عیان می شود .
داماد خانم (ف ه) يكي از بانيان و صحنه گردانان فتنه سال گذشته كه به دليل شرب خمر و رانندگي در حال مستي دستگير شده بود در انتظار اجراي حكمي است كه اواخر آبان ماه سال جاري در شعبه97 يك مجتمع قضايي در شمال تهران صادر شده است.به گزارش باشگاه خبرنگاران اين فرد چندي پيش در ايست بازرسي متوقف شده و به دليل اينكه كاملا بي تعادل بوده و به جهت مصرف زياد مشروبات الكلي كاملا لايعقل و در حالتي غير عادي بود، بازداشت شد.وي در انتظار اجراي حكمي است كه بر اساس آن بايد 80 ضربه شلاق را تحمل نمايد.داماد خانم (ف ه) در سال جاري پرونده مشابه ديگري در يكي از دادسراهاي تهران داشته و در آن مورد نيز محكوم شده است كه البته به دلايل نامعلومي حكم صادر شده اجرا نشده اما بايد ديد حكم جديدي كه در شعبه 97 يكي از مجتمع هاي قضايي شمال تهران به طور قطعي صادر شده چه زماني به اجرا در خواهد آمد. خانم (ف.ه )خود يكي از متهمان فتنه سال گذشته مي باشد كه حتي تصوير حضور او در جمع بي حرمتان به ساحت اباعبدالله الحسين(ع) در روز عاشوراي سال گذشته منتشر شده است
تاييد ضمني تسويه حساب خانوادگي با عليرضا پهلوي
اینهم یک مورد خبررسانی پیرامون خود کشی علیر ضا پهلوی البته بافراموش کردن چگونگی سر به نیست کردن احمد خمینی.
اردشير زاهدي از سردمداران اسبق و فاسد رژيم پهلوي طي گفتگويي اختصاصي با يورونيوز تلويحا خودكشي عليرضا پهلوي را زير سؤال برد. به گزارش باشگاه خبرنگاران،اردشير زاهدي،داماد اسبق شاه معدوم و از سفراي وقت ايران در سازمان ملل متحد طي گفتگو با يورونيوز مي گويد:عجيب است .من يك هفته پيش با عليرضا تماس تلفني داشتم و وي بسيار بشاش بود.ما حتي با هم شوخي كرديم. بر اساس اين گزارش، زاهدي در ادامه گفت:نمي دانم در اين يك هفته چه اتفاقي رخ داده است.اين براي من بسيار تعجب برانگيز هست. زاهدي در ادامه به طور غير مستقيم از تحويل گرفته نشدن عليرضا از سوي اعضاي خانواده اشاره مي كند.يورونيوز مي نويسد :پليس هنوز نتيجه قتل با گلوله را رسما تأييد نكرده واعلام داشته است كه نتيجه نهايي هنوز مشخص نيست
.