روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 22 دی ماه سال 1389
نقد و بررسی : سرمقاله ی روزی نامه حکومتی جمهوری " مأموريت عقيم "
"اگر سفر وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه مأموریت عقیم است . پس برای چه در این مورد قلم فرسائی شده و زمین و آسمان بهم دوخته شده و جیغ بنفش علیه ی آمریکا کشیده شده و رهبران همسایگان رژیم ضد بشری تهدید شده اند؟"
چرا گفته نمی شود که کدام کشوری در منطقه بوده است که با توطئه ی حذف مخالفان و منتقدان و به سقوط کشانیدن دولت موقت مهندس بازرگان طرح اشغال سفارت آمریکا در تهران را در بیش از 31 سال پیش را طراحی نمود ؟ سپس پیش مقدمه ی آماده سازی جنگ خانمان بر اندازانه ی 8 ساله ی ایران و عراق شد که موهبت الهی یا رمز ماندگاری رژیم ضد بشری نامیده شد ؟ البته این دو اقدام مکمل و مترادف هم سبب نا امنی و بی ثباتی منطقه و حضور آمریکا و فرو پاشی امپراتوری روس ها یا شوروی سابق شد . همچنین از آن تاریخ تا حال این شگرد مبارزه با آمریکا مکمل و مترادف دیپلماسی صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرزیرژیم ضد بشری با مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه شده است . صد البته فراموش نشده است که چگونه پس از اشغال نظامی افغانستان رفسنجانی در خطبه ی نماز جمعه ی تهران اعتراف به همکاری با آمریکا در اشغال نظامی افغانستان نمود . بنابراین در 32 سال گذشته معجزه ی اشغال سفارت آمریکا در تهران مقدمه ساز ادعای مبارزه با آمریکا و زائده ی آن اسرائیل برای کودتاگران در بحران و بن بست فرو رفته و حلال و راهگشا برای شان بوده است آنگونه که پس از طراحی توطئه ی کودتای 22 خرداد 89 که هدف حذف رقیب و یک دست کردن رژیم ضد بشری بود. سران رقیب مغلوب حذف شده که همگی جزو یاران خمینی شیاد و مسئولان رده بالای رژیم ضد بشری بوده اند که اکنون به همکار و جاسوس آمریکا و ستون پنجم دشمن متهم می شوند . بلی سر مقاله نویس بدون عدم اشاره به ریشه و عامل اصلی چگونگی ورود آمریکا به منطقه و باز کردن پایش به منطقه و ناامن و بی ثبات کردنش، همینطور بدون توجه به زد و بند های بیش از 30 ساله پشت پرده با دشمن آمریکا که ادامه داشته است . طوریکه هم اکنون بر خلاف قانون اساسی رژیم ضد بشری یک شهروند آمریکائی به نام حمید مو لانا مشاور امور حقوقی بین المللی رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد شده است . همچنین منوچهر متکی در حال مأموریت عزل شد تا یک مهره ی عراقی تحصیل کرده ی آمریکا جایگزین وی شود تا بقول خودش پیام اعتماد سازی هسته ای صادر نمایند . مهمتر اینکه در ادامه معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد اسلامی محمد علی رامین هم بر کنار شد . در صورتی که مبتکر یا تئوری پرداز دروغ بودن هلاکاست بود که پیش مقدمه ی تبلیغاتی شعار اسرائیل نا بود باید گردد شد. جالب است که اکنون سر مقاله نویس پیراون سفر اخیر هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه ی آمریکا به منطقه ی خلیج فارس و یمن به دو واقعیت اعتراف نموده است . یکی اعتراف آشکار حضور رژیم ضد بشری عراق و افغانستان و مداخله گری در امور داخلی این دو کشور و ناامن و بی ثبات کردن شان که در راستای اهداف باج گیرانه و کار شکنانه در روند مذاکرات صلح خاور میانه بوده که از طریق حزب الله لبنان و حماس دنبال شده اشت و مکمل پیگیری اجرای اهداف در عراق و افغانستان شده است .اعتراف دیگرزدن زیرآب ادعای مبارزه با دشمنی کردن با آمریکا می باشد . یعنی اذعان حضور در عراق و افغانستان و لبنان و نوار غزه اذعان شده که تلاش برای سرپل زدن حفظ کانال رابطه با آمریکا بوده است که درمسیر پیگیری اهداف دستیبابی به سلاح هسته ای است . مشروط بر اینکه وحشت از این سفر هیلاری کلینتون به منطقه و دیدار با مقامات کشور های منطقه این چنین از موضع وارونه و تهدید کردن رهبران کشور های همسایه به نمایش گذاشته شده است :
" در واقع، مقامات واشنگتن عليرغم اقدامات و برنامه ريزي‌هاي كوتاه مدت و دراز مدت خود براي تخريب مناسبات ايران و همسايگانش، در كل منطقه شاهد اوج گيري اقتدار سياسي و نفوذ كلام ايران هستند و حداقل در 3 مورد، عملاً و بطور آشكار، خواستار همكاريها و كمك ايران براي تضمين موفقيت سياست‌هاي ناكام و انفعالي واشنگتن بوده اند: الف - در افغانستان .ب - در عراق .ج - در مسأله فلسطين .اين براي مقامات واشنگتن،‌ يك شكست بزرگ سياسي محسوب مي‌شود كه در عين ادعاي ابرقدرتي و اينكه آمريكا نقش اول و برتر در دنياي تك قطبي را به خود اختصاص داده، دست نياز به سوي ايران دراز مي‌كند تا بلكه بتواند سياست‌هاي منطقه‌اي خود را با تضمين و اطمينان بيشتري ادامه دهد لكن در عين حال، نهايت بي اعتباري آمريكا در گفتار و عمل محسوب مي‌شود كه واشنگتن در عين استمداد از ايران، براي كارشكني عليه ايران، از هيچ كوششي فروگذار نمي‌كند. كاملاً آشكار است كه همسايگان ايران، از تجربه‌هاي ناموفق عناصري همچون صدام درس عبرت گرفته‌اند و مي‌دانند كه نبايد با طناب آمريكا به درون چاه بروند و تجربه‌هاي ناكام و شكست خورده صدام را تكرار كنند. همه به خاطر دارند كه 30 سال پيش در چنين روزهائي، صدام براي تحقق برنامه‌هاي آمريكا سنگ تمام گذاشت و هر آنچه مي‌توانست، به انجام رساند ولي سرانجام توسط اشغالگران آمريكائي سرنگون و براي اعدام به دست دشمنانش، معارضين عراقي، سپرده شد. خوبست خانم كلينتون به اين سئوال پاسخ دهد كه آيا انتظار دارد آمريكا با چنين سياست پرفراز و نشيبي، در منطقه مورد استقبال قرار گيرد؟ آيا كسي هست كه بخواهد دچار سرنوشت صدام شود؟ آيا ديپلماسي ناكام آمريكا با اين رفتارهاي كينه توزانه، راه به جائي خواهد برد؟ "
در خاتمه اینکه سرمقاله نویس تصور کرده است که همه همچون وی دچار فراموشی عمدی شده و حافظه ی تاریخی شان را از دست داده اند و در جریان نیستند که جنگ ایران و عراق چگونه آغاز شد و چگونه در سال دوم جنگ پس از آزاد کردن خرمشهر که دیگر نظامیان عراقی در خاک ایران نبودند . صدام حسین رئیس جمهور وقت عراق با همکاری کشور های منطقه پیشنهاد آتش بس و صلح با تقبل غرامت 100 میلیارد دلار به حاکمان ایران داد . ولی خمینی شیاد و اطرافیان و پاسداران نپذیرفتند . زیرا که اینان می دانستند که حیات و بقای ننگین رژیم ضد بشری به ادامه ی جنگ خانمان بر اندازانه ی موهبت الهی ایران و عراق بستگی دارد. برای همین جنگ تا شکست و سر کشی جام زهر ادامه داده شد. تا اینکه با ارائه ی اطلاعات نادرست وارونه ی سلاح های کشتار جمعی عراق که از سوی جاسوس چند جانبه احمد چلبی و همکاری نزدیک حاکمان تهران تبلیغ شد . عراق از سوی بوش و بلر اشغال نظامی شد و عراق به میدان یکه تازی پاسداران مبدل گشت . بعلاوه عراق تبدیل به مرکز کانون صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به منطقه نا آرامی وبی ثباتی آن گردید . سپس با توطئه عوامل نفوذی رژیم ضد بشری درون نهاد های امنیتی و نظامی دولت عراق و با همکاری دولت فخیمه ی انگلیس صدام حسین رئیس جمهور عراق در روز عید قربان به آن وضع فجیع بر دار کشیده شد که رهبران کشورهای همسایه و منطقه آن صحنه را فراموش نکرده اند . مهمتر اینکه اکنون مردم عراق بخوبی آگاهی دارند که کدامین کشور همسایه است که پس از اشغال نظامی این کشور بطور سیستماتیک در این کشور مداخله گری کرده و با اقدامات ترویستی و انفجاری نوری مالکی مترسک و خائن را نخست وزیر تحمیلی عراق کرده است و عراق را حیات خلوت خود کرده و مردمش را در راستای چانی زنی و باج گیری مذاکرات هسته ای به گرو گان گرفته است؟ بنا براین وارونه گوئی سر مقاله نویس محور دوره گردي هيلاري كلينتون به منطقه که اذعان کرده ناشی ازناكامي‌ها و نامرادي‌هاي ديپلماسي رسواي آمريكااست . زیرا که مدعیست آمریکا اميدوار است تا همسايگان رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی ايران را اغفال كند و آنها را به همراهي با آمريكا تشویق نمايد . پس برای ترسانیدن شان سرنوشت صدام حسین را به رخ شان کشانیده و تهدید شان نموده است که چرا اعدام وی درس عبرت برایتان نشده و آن را به فراموشی سپرده اید ؟ همینطور افزوده كه امروزه اوباما و دستيارانش حتي درون ساختار قدرت آمريكا هم فاقد كمترين وزن و اعتبارند و وزير خارجه آمريكا، ضعيف‌تر از هر زمان ممكن، دست به اين دوره گردي سياسي زده است، سفري كه از همين ابتدا و حتي قبل از شروع آن،‌ يك "مأموريت عقيم" و بيهوده تلقي شده است. البته سر مقاله نویس نگفته است که اگر چنانچه ادعای پایانی خود را قبول دارد . پس در مورد این سفر قلم فرسائی کردن و فلسفه سرائی نمودن و زمین و آسمان بهم دوختن وی ناشی از چیست و چرا با جیغ بنفش علیه ی آمریکا کشیدن ، رهبران همسایگان رژیم ضد بشری تهدید شده اند ؟
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13891022/13891022_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 22 دی ماه سال 1389
مأموريت عقيم