گزیده خبر های 15 دی - 89
عکس/ اعدام در کشوری که مقام اول تعداد اعدامی ها را در جهان صاحب استقاتل ميدان کاج سعادت آباد در ملاعام به دار آويخته شد + 18عکسها از ايرنا
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26739
این تصاویر قاتل قصاص شده ای است که اکنون این قاتل همچون مقتول خود، تبدیل به مقتول قربانی حاکمان آدمکش حرفه ای شده است . زیرا که جزو قربانیان عملکرد ننگین و جنایتکارانه و تبعیض آمیز حاکمان رژیم ضد بشری می باشدکه فقط کارنامه ی ننگین نقض محکومیت جهانی حقوق بشر و رتبه ی جهانی اعدام دارد برای اینکه 32سال است که پیوسته پیام آور مرگ وفقر و بیکاری و قتل و جنگ اروزی و غارتگری بوده است . اکنون هم این قربانی را پس از 74 ضربه شلاق زدن به مسلخ برد ه است تا نیروی انتظامی مزدور حاضر در صحنه ی فاجعه ی نزاع میدان کاج سعادت آباد تهران تبرئه گردد که منجر به قتل یک مقتلول از سوی قاتلی شد که اکنون خودش هم قصاص یا مقتول شد. آنهم از سوی مردم مسخ شده حاضر در هر دوصحنه که شاهد هر دو شوی فاجعهانگیز ضد انسانی بود ند .
سردار نقدي در گفت‌و‌گو با فارس:مرحله جديد فعاليت فتنه‌گران بدون توبه "ادامه فتنه " است. خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه سران فتنه در مرحله اول بايد از ملت ايران عذرخواهي رسمي و به اشتباهاتي كه مرتكب شدند، اعتراف كنند، گفت: فتنه‌گران اگر قبل از طي اين مراتب بخواهند وارد مرحله جديدي شوند، اين عمل ادامه فتنه است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910150497
فضای حکومت نظامی و خفقا و سرکوب همراه با تهدید آنگونه شده است که اکنون پاسدارر بسیجی کودتاگر نقدی عراقی آشکارا از موضع بازجوی زندان ظاهر شده است و رقیب مغلوب را تهدیدبه توبه کردن نموده است.
حجت‌الاسلام حميد روحاني در گفت‌وگو با فارس:سرنوشت خاتمي با قدرت طلبان فتنه‌گر گره خورده است.خبرگزاري فارس: رئيس بنياد تاريخ‌پژوهي و دانشنامه انقلاب اسلامي گفت: سرنوشت خاتمي با سرنوشت قدرت طلبان فتنه‌گر كه آبروي نظام را بردند، گره خورده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910150438
این آخوند فرصت طلب مدعی اصلاح طلب و پیرو خمینی شیاد اکنون برای حفظ موقعیت خود سر نوشت پیروان خمینی شیاد را گره خورده با فتنه گران دانسته است . یعنی فتتوای کود تا گران علیه ی اینان را تأئید کرده است .
به رغم وجود اسناد معتبر صورت گرفت وتكذيب تحصيل مشايي در دانشگاه چابهارhttp://www.kayhannews.ir/891015/14.HTM#other1409
چگونه است که رحیم مشائی رئیس دفتر و مشاور پاسدار گماشته ی احمدی نژاد و تئوری پرداز دولت دهم نا مشروع دهم است و تصمیم دارد کاندید ریاست جمهوری و رئیس جمهوری دوره ی یازدهم شود . ولی اکنون گزارش شده است که دانشجوی کارشناسی دانشگاه آزاد چابهار است که نه امنیت دارد . هم اینکه خیلی فاصله با محل کارش تهران دارد؟
رئيس دانشگاه بين المللي منطقه آزاد چابهار تحصيل اسفنديار رحيم مشايي مسئول دفتر رئيس جمهور در اين دانشگاه را «كذب محض» عنوان كرد.به گزارش فارس، برخي سايت هاي خبري عصر روز دوشنبه با ارائه تصاويري از ثبت نام و مشخصات دانشجويي اسفنديار رحيم مشايي رئيس دفتر رئيس جمهور اعلام كردند كه وي در دانشگاه بين المللي چابهار در مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت اجرايي (MBA) در حال تحصيل است و به زودي مدرك فارغ التحصيلي خود را از اين دانشگاه اخذ خواهد كرد. اين در حالي است كه وي تاكنون حتي در يكي از كلاس هاي اين دانشگاه نيز حضور نيافته و در امتحانات نيز شركت نكرده است.
راننده آژانس به قصاص محكوم شد
عجب آثار فرا گیر فاجعه انگیزی داشته است مبارزه ی 32 ساله با قچاقچیان مواد مخدر و معتادین و ادعای امن ترین کشور جهان داشتن که اکنون راننده آژانس هم قربانی اعتیاد شده هم قاتلیکه باید قصاص شود؟
راننده آژانسي كه بعد از مصرف موادمخدر دوست خود را به قتل رسانده بود با حكم دادگاه كيفري به قصاص محكوم شد.به گزارش فارس، غروب 12 آذر سال گذشته، ماموران پليس تهران از طريق مركز فوريت هاي پليس از مرگ مشكوك مرد جواني در يك بيمارستان باخبر شدند.ماموران با حضور در اين بيمارستان با جسد مرد جواني به نام عليرضا روبه رو شدند كه بر اثر اصابت چاقو به قلبش به قتل رسيده است؛ همراهان اين مرد مدعي شدند كه وي بر اثر درگيري با يكي از دوستانش به قتل رسيده است.تحقيقات براي شناسايي متهم پرونده آغاز شده بود كه چند ساعت بعد اين مرد به نام كريم به كلانتري مراجعه كرد و مدعي شد كه دوست خود را به قتل رسانده است.با وجود اعتراف اوليه متهم، وي در ادامه مراحل تحقيقات، مدعي شد كه مقتول به وسيله چاقوي خودش و بر اثر زمين خوردن به قتل رسيده است.متهم در حالي مدعي بود كه مقتول قبل از رسيدن او به زمين افتاده و چاقو به سينه اش فرو رفته كه تعداد از شاهدان گفته اند بعد از زمين خوردن مقتول، متهم روي او افتاده است. يكي از شاهدان كه از همسايه هاي قاتل و مقتول بود به قاضي گفت: در زمان درگيري، هيچ كدام حالت عادي نداشتند و معلوم بود كه موادمخدر مصرف كرده اند
جهت طلاع
آخوند فرتوت و فسیل جنتی در همسوئی با کودتا گران علیه ی رقیب مغلوب از جمله ی خاتمی از موضع سخنگو ونماینده ی ملتشدن فتوای داده است که هم باید از صحنه ی قدرت بئدور بماند . هم اینکه بازداشت و محاکمه گردد.
آيت‌الله جنتي به شرط گذاري يكي از سران اصلاحات براي حضور در انتخابات پاسخ داد. به گزارش خبرنگار ايلنا،
دبير شوراي نگهبان در حاشيه همايش مسئولان دهه فجر، درباره شروطي كه يكي از چهره‌هاي اصلاح طلب براي حضور در انتخابات مجلس عنوان كرد، گفت: اصلاً احتياجي به حضور اينها نيست آنها خوابهايي مي‌بينند كه بي تعبير است و مردم قبولشان ندارند و بهتر اين است همانگونه كه كنار كشيدند كنار بمانند و به كارهايشان پاسخ دهند.
اگر پیروان خمینی شیاد باور دارند که خمینی شیاد در زمان شاه علیه ی قانون کا پیتولاسیون ایستاد و مخالفت نمود. اکنون که اینان بقدرت رسیده و حکومت می کنند و همچون گذشته افتخار به این فتوای خمینی شیاد و مستقل بودن رژیم ضد بشری قرون وسطائی می کنند و قانون اساسی و قانون مجازات منکرات و مسکرات این رژیم بربر منش تاریک اندیش را قبول دارند. می بایست حد تعزیر شلاق زدن بر مشروب خوارگی در مورد این دیپلمات کشور اروپائی مست خلافکار را صادر نمایند . در غیر اینصورت هرچه در این مورد گفته و اجرا نموده تا کتیک و مصلحتی و تبعیض آمیز بوده است.
*
ديپلمات يك كشور اروپايي در تهران كه به علت شدت شرب خمر از حالت طبيعي خارج شده بود، با خودروي متعلق به سفارتخانه به3 دستگاه خودروي پارك شده در خيابان ملكي در ميدان تجريش برخورد و در نهايت به درب كاخ موزه سعدآباد خورده و خسارتي را به اين مكان وارد كرد. به گزارش عصر ايران اين واقعه در ساعات اوليه بامداد يكي از روزهاي گذشته رخ داد
رسایی پشت دراتاق لاریجانی تحصن كرد!
آخوند متحجرو جنایتکار که وکیل الدوله ی عضوبازار مکاره است . اکنونکه از سوی داد گاه ویژه ی روحانیت احضار شده است . چنین دست به فرافکنی زده و پشت درب دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض تحصن کرده است تا اینگونه با پاک کرد ن صورت مسأله و فضا سازی علیه ی دواخوی لاریجانی های انگلیسی پرونده سفید کرده باشد .
به گزارش فارس، حمید رسایی، در اعتراض به نحوه اداره جلسه ‌علنی روز گذشته مجلس و ندادن فرصت به وی برای ارائه تذكر آئین‌نامه‌ای اقدام به تحصن كرده است.روز گذشته سید‌كاظم دلخوش، نماینده صومعه‌سرا در جلسه علنی مجلس اتهاماتی را مبنی بر پرونده داشتن در دادگاه ویژه روحانیت متوجه حمید رسایی كرد و نماینده تهران نیز در واكنش به این اقدام، خواستار فرصت پاسخگویی به اظهارات نماینده صومعه‌سرا بر اساس آئین‌نامه داخلی مجلس شد اما لاریجانی فرصت ارائه تذكر به رسایی نداد.حمید رسایی عصر روز گذشته ‌تلاش كرد ‌‌نسخه‌ای از فیلم مذاكرات روز سه‌شنبه مجلس و اتهاماتی كه نماینده صومعه‌سرا علیه وی مطرح كرده را به دست بیاورد اما گویا ‌هیئت رئیسه مجلس ‌این فیلم را در اختیار وی قرار نداده است.بر همین اساس، نماینده تهران از شامگاه سه‌شنبه در اعتراض به نحوه اداره جلسه علنی روز گذشته مجلس و ‌‌عدم ارائه فیلم جلسه دیروز به وی توسط هیئت رئیسه مجلس، در دفتر این ‌هیئت ‌متحصن شد.‌حمید رسایی این خبر را تأیید كرد اما ‌از ذكر توضیح بیشتر در این خصوص خودداری و اعلام كرد توضیحات لازم را در جلسه علنی امروز چهارشنبه ارائه می‌كند.
بیش از شصت تن از شهروندان مسیحی در ایران بازداشت شدند
اینهم تحمل پذیری و سعه صدر حاکمان رژیم ضد بشر هار که مهار مهارنا پذیر ترمز بریده و دنده عقب کنده می باشدکه این نسبت به اقلیت های مذهبی همچون مسیحیان شیوه ی رفتار ضدانسانی اعمال می کنند.
خبرگزاری هرانا - آقای تمدن روز سه شنبه ۱۴ دی در یک سخنرانی در تهران، مسیحیان تبشیری را که در ایران فعالیت می کنند جریانی "فاسد و منحرف" خواند که افکار خود را "از طریق محافل فرهنگی که در انگلیس دایر است" ترویج می کند.آقای تمدن توضیح بیشتری در مورد تعداد بازداشت شدگان و هویت آنها نداد، اما اقدامات آنها را مصداق "تهاجم فرهنگی دشمن" خواند.در ماههای گذشته گزارش هایی از محکومیت برخی مسیحیان که از اسلام به مسیحیت گرویده بودند در برخی شهرهای ایران منتشر شده بود، اما مقامات ایران این گزارش ها را تأیید یا تکذیب نکردند.مسیحیان تبشیری یا اوانجلیست، گروهی از مسیحیان هستند که عقاید دینی خود را بین غیرمسیحیان تبلیغ می کنند.آقای تمدن همچنین گفت که در داخل ایران فعالیت هایی صورت می گیرد که به منزله افتادن در دام "تهاجم فرهنگی" است.خبرگزاری هرانا پیشتر اعلام داشت همزمان با ایام كریسمس تولد عیسی مسیح و سال نو میلادی ماموران امنیتی اطلاعات تا كنون در اقدامی هماهنگ و سازمان یافته شماری از نوكیشان مسیحی ساكن تهران و شهرستانها را بطور جداگانه در منازلشان بازداشت نمودند كه تا كنون از وضعیت و محل نگهداری آنان اطلاعی دقیقی در دست نیست.همچنین از سوی منابع غیر رسمی گفته شده افرادی كه تاكنون به وزارت اطلاعات احضار و یا توسط ماموران لباس شخصی در منازلشان بازداشت شده اند تاكنون بیش از ۶۰ نفر بوده اند. بازداشت شدگان عموما از تهران و برخی شهرهای ایران گزارش شده است كه بر خی از این افراد پس از بازجویی و تعهد موقتا آزاد شده اند.جامعه بزرگ مسیحیان ایران در روزهای كریسمس و سال نوی میلادی امسال زیر فشارهای زیادی از سوی مقامات امنیتی جمهوری اسلامی قرار گرفته است . سید علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی در مورخه( ۱۹ اكتبر ۲۰۱۰) در سفر اخیرش به شهر مذهبی قم ایشان برای اولین بار در سخنرانی های خود نسبت به رشد و گسترش كلیساهای خانگی هشدار داد .ایشان این موضوع را بخشی از توطئه به گفته او دشمنان انقلاب اسلامی خواند . تاكنون پس از این سخنان رهبر جمهوری اسلامی برخورد از سوی ماموران و دستگاههای قضایی جمهوری اسلامی تشدید و شكل سازمان یافته تری به خصوص نسبت به نوكیشان مسیحی كه از زمینه اسلام هستند شكل گرفته است.
ادامه اعدامهای مخفیانه در مشهد: ده اعدام در ۲۹ آذر
راستی اگر این رژیم ضد بشری و نا متعارف و قرون وسطائی حاکم بر ایران منفور و ضد مردم نمی باشد . چگونه است که فقط تنها کشور منحصر به فرد در جهان است که زیر چتر دین ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سرکوب شده 32 سال است که ان چنین هرروز جنایت نموده است؟
در حالی که طی ماه های گذشته اعدام متهمان مرتبط با مواد مخدر افزایش چمشگیری در ایران داشته است یکی از دیپلمات هایی خارجی به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت که جواد لاریجانی رییس ستادحقوق بشرقوه قضاییه ایران در دیدارهایی که با مقامات خارجی داشته، تصریح کرده است که سیاست اعدام مجرمان مواد مخدری سیاست غیرموفقی بوده است و استفاده ازحداکثرمجازات نتیجه ای در کاهش آسیبهای اجتماعی مواد مخدر نداشته است.به گفته دیپلمات یاد شده جواد لاریجانی همچنین وقوع اعدام در زندان مشهد را تایید کرده است ولی ادعا کرده است که تعداد مطرح شده اعدام ها " کمتر از آنچه گزارش شده" میباشد. کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران طی ماه های گذشته با استفاده ازمنابع موثق، اخباری را در خصوص وقوع اعدام های پنهانی در مشهد منتشر کرده است. این اعدام های مخفی به صورت مرتب طی سال در زندان وکیل آباد مشهد انجام شده است.عدم توجه مقامات به ریشه های اقتصادی و اجتماعی روند رو به افزون پخش و استفاده از مواد مخدر و اعمال اعدامهای وسیع به هیچ وجه در چند دهه گذشته موفق نبوده و کمپین نگران گسترش اعدامهای مخفیانه و خارج از اصول قضایی اخیر میباشد.منابع مطلع به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفته اند که آخرین دوراعدام های یاد شده که توسط مسوولین قوه قضاییه اعلام نشده است مربوط به۲۹ آذر ماه است که طی آن ده زندانی دیگر اعدام شده اند.پیش از این کمپین خبر از اجرای دو نوبت اعدام در تاریخ های ۱۳ و ۲۰ مهر ۱۳۸۹ در زندان وکیل آباد مشهد رامنتشر کرده بود. در این دو نوبت جمعا ۲۳ زندانی ، اعدام شده اند. منابع موثق از شهر مشهد به کمپین گفته اند در روز سیزدهم مهر ۱۳ نفر و بیستم مهر ۱۰ نفر در این زندان به صورت گروهی و بدون اعلام قبلی اعدام شده اند. این اعدام ها نیز بدون رعایت قوانین رسمی جمهوری اسلامی و بدون رعایت ایین دادرسی عادلانه اجرا شده است. اعدام هاهمچنین بدون اطلاع و حضور وکلا و خانواده متهمان و حتی بدون اطلاع قبلی اعدام شدگان صورت گرفته است.سه شنبه گذشته دادستان عمومي و انقلاب قم در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا خبر از اعدام هشت قاچاقچي مواد مخدر در زندان مركزي قم داد.مصطفی برزگر گنجی گفت که اتهام این افراد خرید وفروش مواد مخدر بوده است. او همچنین گفت که هر كدام از اين افراد، دو بار تقاضاي عفو كرده بودند كه هر دو بار نيز تقاضاي آنها به تاييد نرسيد و احكام آنها پس از تاييد دادستان كل كشور، توسط واحد اجراي احكام قم، اجرا شد.گنجي از احكام صادره براي ۱۶ نفر ديگر از قاچاقچيان مواد مخدر در قم خبر داد و گفت: اين ۱۶ نفر نيز از افراد باسابقه در خريد و فروش مواد مخدر هستند كه احكام اعدام آنها توسط دادستان كل كشور به تاييد رسيده است. وي اضافه كرد: اين قاچاچيان مواد مخدر نيز هركدام، يك بار تقاضاي عفوكرده اند كه تقاضاي آنها به تاييد نرسيده و اگر يك بار ديگر نيز تقاضاي عفو آنها به تاييد نرسد، به زودي، احكام اين افراد نيز اجرا شده و به دارمجازات آويخته خواهند شد.گنجي همچنين به اصلاح قانون تشديد مبارزه با مواد مخدر اشاره كرد وافزود: مجازات حمل و نقل و خريد و فروش بالاي ۳۰ گرم شيشه نيز همانندديگر مواد روانگردان، چون كراك و هرويين، اعدام در نظر گرفته شده و نحوه برخورد با معتادين، اردوگاه ها و ضبط اموال قاچاقچيان، نيز به زودي به اطلاع عموم، رسانده خواهد شد.اگر چه اعدام متهمان موادمخدری بعضا توسط مقامات قوه قضاییه اعلام می شود اما با توجه به پنهان کاری هایی که در خصوص اعدام های صورت گرفته درزندان وکیل آباد مشهد صورت می گیرد کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران شمار واقعی اعدام های انجام شده در ایران را از آمارهای رسمی بیشتر میداند و از مقامات این قوه می خواهد تا حقایق را در مورد تعداد واقعی اعدام ها اعلام کند.