گزیده خبر های 21 دی قسمت - 2
به‌همت متخصصان نيروي هوايي ارتش صورت مي‌گيرد؛توليد نسل سوم بمب‌هاي‌ هوشمند "قاصد " با برد 100 كيلومترخبرگزاري فارس: معاون جهاد خودكفايي نيروي هوايي ارتش با اشاره به اهميت استفاده از بمب‌هاي هوشمند قاصد با سر جنگي 2هزار پوندي گفت: در نسل سوم اين بمب‌ها كه در دست طراحي و ساخت است، برد آنها به‌واسطه نصب موتور بر روي آن به 100 كيلومتر خواهد رسيد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910190373
همزمان با سفر وزیر امور خارجه ی آمریکا بهخلیج فارس ازشگرد نخ ما و سوخته شده استفاده شده است که هر زمان اوضاع بحرانی می شود مثل همیشه یک فیل تبلیغاتی این چنینی بهوا پرتاب می شود تا از موضع ضعف قدرت نمائی شود.
ضربه‌ ديگري كه به پيكره موساد وارد شد/بازتاب گسترده دستگيري عامل ترور دانشمند ايراني در رسانه‌هاي جهانوخبرگزاري فارس: دستگيري و متلاشي شدن «شبكه جاسوسي اسرائيلي» و اعتراف عامل ترور دانشمند هسته‌اي ايران به ارتباط با رژيم صهيونيستي در رسانه‌هاي خبري جهان نيز بازتاب داشت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910210792
با یک سال تأخیر اکنون تکرار شوی مضحکه وزارت بد نام اطلاعات که در مورد ربودن و مثله و کشتن 3 رهبران مسیحی اجرا شده است که فاش شد کار خود سرهای در گیری قتل های زنجیره ای وزارت بد نام اطلاعات بودد که اکنون اینان کودتا کرده و حاکم شده اند. جالب است که این دستگیری همزمان با سفر وزیر امور خارجه ی آمریکا به منطقه دارد که دلیل ساختگی بودنش نیاز به توضیح ندارد.
همسر شهيد علي‌محمدي در ديدار با سردار نقدي مطرح كرد؛جواب رد شهيد علي‌محمدي به درخواست همكاري بامنافقين 10 روز قبل از شهادت.خبرگزاري فارس: همسر شهيد علي‌محمدي گفت: 10روز قبل از شهادت دكتر، منافقين برخي اسناد مهم مربوط به مباحث هسته‌اي كشورمان را از طريق اينترنت برايش ارسال كرده بودند تا وي درباره صحت يا عدم صحت اسناد نظر بدهد، اما دكتر هيچ پاسخي به آنها نداد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910211257
این خبر سازی دروغین هم مرتبط با ادعای خبر قبلی و مکمل آن می باشد که ضریب استیصال و در ماندگی پاسداران کودتا گر و ولی ولی وقیح را می رساند . به خصوص پس از شکست توظطئه ی مشترک تدارک دیده شده 17 دی به کمپ مجاهدین اشرف این خبر دروغ ساخته شده است. به خصوص اینکه خبر ساز هم پاسدار بسیجی محد رضا نقدی عرقی تروریست می باشد.
جهت اطلاع
دوکشف بزرگ وارونه ی گزارشگر بیش از حد کودن ستون جهت اطلاع روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی بس مضحک است . زیرا که تلاش کرده است در وارونه گوئی و پرونده سازی و تحریف گری کردن علیه ی مجاهدین کمپ اشرف بر روی دست رقیب سربازجو حسین شریعتمداری بلند شود و به وی سور بزند . زیرا که کپی و رله کردن خبر هائی که از سیمای آزادی پخش شد که همراه با روشنگری هایمستند تصویری تهاجم ضد انسانی 17 دی بود و بقیه این خبر را گزارش کرده و باز تاب دادند . اکنون بمنزله حضور گزارش گران در کمپ اشرف و همکاری مشترک شان با مجاهدین قلمداد شده است تا بدین طریق گزارشگر وارونه گوی توانسته باشد بار سنگین توطئه و جنایت ضد بشری فاش شده ی مشترک ولی وقیح و وزارت بد نام طلاعات و پاسداران و کمیته سرکوب اشرف درون دولت دست نشانده ی نوری مالکی علیه ی تهاجم به مجاهدین اشرف در 17 دی را کاهش داده باشد و مزدوران اعزامی ازایران همراه با مزدوران عراقی تهاجم کننده به مجاهدین کمپاشرف عشایرعراقی جا زده شده.
بقاياي گروهك تروريستي ريگي هم با منافقين همراهي كردند. به گزارش آتي نيوز به نقل از زاهدان، با توجه به درگيري اخير تعدادي از خانواده‌هاي ايراني‌هاي بازداشت شده در اردوگاه اشرف با تعدادي از عوامل گروهك منافقين در كنار اين اردوگاه، پايگاه‌هاي خبري جندالشيطان با انتشار خبري مستقيم از داخل پادگان اشرف از مظلوميت‌هاي منافقين مطلب منتشر كردند! اين پايگاه‌هاي خبري گروهك با انتشار مطالبي با لينك مستقيم از پايگاه خبري منافقين از اين گروه حمايت رسانه‌اي كردند و با انتشار اخباري مدعي شدند تعداد زيادي از منافقين زخمي شده‌اند. پايگاه‌هاي خبري جندالشيطان عشاير عراقي را كه به كمك خانواده‌هاي قرباني بازداشت شده در اردوگاه اشرف آمده بودند را مزدوران رژيم ايران ناميدند و براي منافقين مجروح شده ابراز نگراني كردند. طي دو سال اخير ارتباط و همكاري منافقين با گروهك جندالشيطان به شدت زياد شده و عوامل اين دو گروه به صورت مرتب با هم نشست‌هايي داشته‌اند. عبدالمالك ريگي معدوم هم با صدور بيانيه‌اي رسمي از سازمان منافقين حمايت كرده بود.
* عشاير عراقي با انجام يك تظاهرات خواهان بسته شدن اردوگاه اشرف واقع در استان ديالي و اخراج گروهك تروريستي منافقين از كشورشان شدند. در واكنش به اين اقدام، عناصر گروهك تروريستي منافقين با پرتاب سنگ و اشياء‌ ديگر به سوي تظاهر كنندگان شماري از ايراني‌ها و عراقي‌ها را زخمي كردند. براساس گزارش خبرنگار العالم، تجمع كنندگان در پيامي به سازمان ملل و ديگر سازمان‌هاي حقوق بشر تاكيد كردند كه گروهك تروريستي منافقين، گروهكي جنايتكار است كه با رژيم بعث و گروه‌هاي تروريستي در سركوب و كشتار عراقي‌ها و عمليات انفجاري دست داشته است. تظاهر كنندگان در اين پيام كه نسخه‌اي از آن براي دولت عراق نيز ارسال شده است، درخواست كردند كه اين گروهك تروريستي هرچه سريعتر از خاك عراق اخراج شوند. با اينكه مقامات دولتي عراق بارها بر غيرقانوني بودن حضور منافقين در خاك عراق تأكيد كرده و قول اخراج آنها را داده اند، تاكنون به وعده خود عمل نكرده اند!
در برازجان رخ دادقتل 4عضشو خانواده دخترتوسط خواستگار
اینهم یک گزارش از شرایط امنیت در کشوری که مدعیست آزاد و امن ترین کشور جهان می باشد.
برازجان- خبرنگار كيهان:خواستگار برازجاني 4 نفر از اعضاي خانواده دختر مورد علاقه خود را به قتل رساند.جوان برازجاني كه براي خواستگاري از دختر مورد علاقه اش به خانه او رفته بود با شنيدن جواب منفي از سوي پدر و مادر اين دختر، كمر به قتل آنان بست.اين جوان جمعه با سلاح كلاشينكف به خانه دختر مورد نظر رفت و با تيراندازي به سوي صالح غانم پدر، منيژه سياري مادر، سعيد و عليرضا غانم فرزندان اين خانواده آنان را به قتل رساند.براساس اين گزارش دختري كه از او خواستگاري شده بود به همراه خواهرش تنها كساني بودند كه از اين قتل خانوادگي جان سالم به در برده اند.پليس با تشكيل پرونده اي در اين زمينه قاتل را تحت پيگرد قرار داده است. گفته مي شود قاتل پس از فرار به يكي از روستاهاي برازجان خودكشي كرده استمراسم تشييع جنازه مقتولان عصر يكشنبه با حضور اقشار مختلف مردم برازجان انجام شد و قربانيان اين حادثه در بهشت سجاد اين شهرستان به خاك سپرده شدند