گزیده خبر های 12 دی – 89 قسمت - 2
تلاش منافقین برای ترویج فساد در عراق
http://www.fardanews.com/fa/news/131294
دستگاه وزارت بد نام اطلاعات رژیم ضد بشری هر زمان متحمل شکستی از سوی مجاهدین به خصوص مجاهدین کمپ اشرف می شود . بلافاصله از موضع فرار به جلو از طریق زائده های بد نامش در عراق همچون سایت ها بیلیان از موضع فرافکنی دست به خبر سازی جعلی و وارونه گوئی علیه ی مجاهدین می زند . نمونه کیست که نداند که چگونه عراق به اشغال سپاه قدس در آمده است که ضمن با تلاق کردن عراق همچنین از سوی حاکمان تهران زیر پوشش اعزام زوار به عراق از نوار مرز بطور مرتب تروریست و مواد مخدر و تسلیحات روزانه وارد خاک عراق می شود . اما اکنون با پاک کردن صورت مسئله مجاهدین محاصره شده در کمپ اشرف متهم به فساد اخلاقی در عراق شده اند؟ با این حساب لابد عامل تصویب صیغه گری و تصویب چند همسری در بازار مکاره و رشد زنان تن فروشان خیابانی و رتبه اولی مصرف مواد مخدر جهانی ایران هم مجاهدین کمپ اشرف می باشند؟
آنها از زمانی که توسط رژیم صدام وارد این کشور شدند به دنبال ایجاد فساد اخلاقی در عراق بودند و هنوز هم در صدد گسترش آن هستند و این مسئله پدیده‌ای بود که تا قبل از ورود منافقین، جامعه عراق با آن رو به رو نبود.
يادداشت/ محمدكاظم انبارلوئي خاتمي و انتخابات آزاد و سالم! خبرگزاري فارس: انتظار مردم اين است كه نهادهاي قانوني در انتخابات آينده با كارنامه زشتي كه از شما و دوستانتان به جاي مانده است اجازه ندهند دوباره در انتخابات و مراجعه به آراي عمومي و رقابت‌هاي سياسي پاي مداخله قدرت‌هاي خارجي باز شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910120030
محمد کاظم انبار لوئی طلبه و سربازجوی سابق زندان اوین است که همچون همتایش سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری اینهم قلم بر دست و یادداشت روز نویس در ورق پاره ی رسالت شده است که ارگان تبلیغاتی باند مافیائی غارتگر مؤتلفه انگلیسی است . اکنون با شیوه ی باز جوئی و پرونده سازی کردن از قانون اساسی دفاع کرده که با بودن ولی وقیح و صدور نامه های حکومتی اعتبار ندارد .با خاتمی بر خورد کرده است که چرا پس از تجربه ی مفتضحانه ی نمایش بسیار پر هزینه ی خیمه شب بازی 22 خرداد 88 بازهم هوس شرکت در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم کرده است که مورد انتقاد طلبه پاسدار محمد کاظم انبار لوئی واقع شده است . چونکه در شر ایطی که سنگ بسته و سگ رها شده است می بایست که وی مدعی بر گزاری انتخابات آزاد در رژیم ضد بشری کودتائی شود و خاتمی را محاکمه کند که چرا به جای محاکمه شدن شروط برای شرکت در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره آینده کرده است؟ در صورتی که زمان زیادی از تدارک کودتای تقلباتی – انتصاباتی 22 خرداد 88 نگذشته است که پس از آن چگونه با منتقدان بر خورد شد که شامل خاتمی و موسوی و کروبی هم می شود .
گزارش خبرنگار گروه "فضاي مجازي " محمدكاظم انبارلوئي در سرمقاله امروز روزنامه رسالت با عنوان " انتخابات آزاد و سالم " نوشت: سالگرد 9 دي در سراسر كشور با حضور با شكوه مردم به منظور بازخواني فتنه برگزار شد. يكي از مطالبات كليدي مردم مجازات سران فتنه و برخورد قاطع با فتنه انگيزان است. دادستان تهران در نماز جمعه هفته گذشته در پاسخ به اين مطالبه مردمي نويد داد؛ "محاكمه قطعي است ".
زاكانی: خاتمی از متهمين اصلی فتنه است
http://www.fardanews.com/fa/news/131328
این وکیل الدوله ی بازار مکاره که مدافع دولت دهم و پاسدار گماشته احمدی نژاد است که این مدعی اصول گرا همسو با شکنجه گران و جنایتکاران باز داشتگاه کهریزک همچون حسین فدائی و پرویز سروری و علی اصغر زارعی است . اکنون موضع مشابه طلبه باز جو محمد کاظم انبار لوئی علیه ی خاتمی اتخاذ کرده است.
فتنه‌گران آمدند تا با نفي انگيزه الهي، وحدت كلمه و جعل اتهامات بي اساس آبروي نظام اسلامي را ببرند و حيثيت . مردم‌سالاري ديني را بر باد دهند، لذا 9 دي فرصتي براي بازخواني پرونده فتنه‌گران و عبرتي براي امروز و فرداي است.فارس: زاكاني با بيان اينكه اخيرا خاتمي‌ براي بازگشت به صحنه سياسي ‌پيش‌ شرط‌هايي را بيان كرده است، گفت كه ‌خاتمي به عنوان يكي از متهمان اصلي فتنه 88 ‌يا خود را به فراموشي زده ‌يا اينكه شعور ملت ‌را به سخره گرفته است.
محمدتقی رهبر: خاتمي خود را براي محاكمه در دادگاه آماده كند
همسوئی و مأموریت این آخوند متحجر علیه ی خاتمی که وکیل الدوله عضو بازار مکاره است همچون آن دو طلبه پاسدار انبار لوئی و زاکانی می باشد. چون اینگونه انجام و ظیفه می کنند تا جایگاه و وقعیت خودشان راحفظ کنند.
بدنبال بیان کف انتظارات اصلاح طلبان از سوی سیدمحمد خاتمی، رئيس فراكسيون روحانيون مجلس گفت: ملت ايران خاتمي را در فتنه 88 ‌سهيم مي‌داند و او بايد ‌خود را براي محاكمه در دادگاه آماه كند.به گزارش فارس محمدتقي رهبر نماينده مردم اصفهان که مدعی "تكاپو و تلاش خاتمي براي بازگشت به عرصه سياسي كشور" بود اظهار داشت: ملت ايران در فتنه 88 خاتمي را هم سهيم مي‌داند و بر همين اساس، آقاي خاتمي بايد خود را براي محاكمه در دادگاه آماه كند.وي خاتمي را " یکی از بنيانگذاران فتنه 88" خواند و ابراز عقیده کرد: سران فتنه بدون حمايت خاتمي قادر به آشوب و اغتشاش نبود و اين خاتمي بود كه آنها را نسبت به مبارزه با مردم دعوت مي‌كرد
كارشناس مسائل راهبردي خاورميانه در گفت‌وگو با فارس:«موساد» در انفجار تروريستي مصر دخالت دارد.خبرگزاري فارس: كارشناس مصري مسائل راهبردي خاورميانه با اشاره به انفجار تروريستي در مقابل كليسايي در مصر گفت: سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي «موساد» در اين انفجار دست دارد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910111572
باتوجه به اقدام تروریستی انفجاری در کلیسائی در عراق که با ئوطئه ی مشترک سپاه قدس و القاعده و عوامل نفوذی در دولت دست نشانده ی نوری مالکی انجام شد که منجر به کشته و مجروح شدن بیشمار مسیحیان عراقی شد . اکنون بدلیل مداخله گری رژیم ضد بشری در انتخابات پارلمانی مصر و تهدید به انتقام گرفتن از حسنی مبارک به خصوص اینکه دولت مصر مانع از ورود مهره های تروریستی از سواحل آبی مصر به نوار غزه شده است . لذا اکنون با طرح تروریستی انفجار ی در یک کلیسای اسکندریه در مصر که این چنین موجب کشته و مجروح شدن مسیحیان مصر شدهو انتقام گرفته شده است. ولی برای رد گم کردن از موضع فرار به جلو این انفجار به موساد اسرائیل نسبت داده شده است .
اعدام هشت قاچاقچي در زندان مركزی قم
http://www.fararu.com/vdchqzn-.23nmwdftt2.html
مگر حکومت ادعای مذهبی ندارد؟ مگر قم دارای حوزه ی علمیه نیست که نقشی در دوران انقلاب و مذهبی کردن حکومت داشته است؟ مگر ولی وقیح اکنون برای جا انداختن موقعیت خود در مدت زمان کوتاه 4 بار به این شهر سفر نکرد؟ حال سئوال است وقتی که در شهر مذهبی قم آنگونه مواد مخدر و مصرف آن رایج شده است که یک قلم 8 متهم قاچاقچی در این شهر اعدام می شود . داشته باشید که در سایر شهر های دیگر ایران پیرامون این موضوع چه خبر است؟ همینطور توجه کنید که عملکرد 32 ساله ی جانیان حاکم دین فروش چه دستآورد جنایتکارانه و خانمان براندازانه ای داشته اند؟
دادستان عمومي و انقلاب قم گفت: هفته گذشته، هشت قاچاقچي مواد مخدر در زندان مركزي قم به دار مجازات آويخته شدند.
ابلاغ حکم اعدام دو زندانی سیاسی کرد
مگر امکان دارد رژیم خون آشام ضد بشری نا مشروع بی تر مز و دنده عقب کنده که در سراشیب سقوط قرار گرفته است با اینگونه جنایات ضد انسانی تلا ش مذبوحانه برای تعویق فرو پاشی اش نکند؟
برگزاری هرانا – صبح امروز حکم اعدام در ملا عام به دو زندانی سیاسی به نامهای زانیار مرادی و لقمان مرادی ابلاغ شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در حکم ابلاغی 20 روز به متهمین مهلت داده شده است که به حکم صادره شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به ریاست صلواتی اعتراض شود.پدر زانیار مرادی که از فعالین سیاسی سرشناس و عضو یک حزب کردی است پیشتر در مصاحبه ای با رسانه های برون مرزی اتهام فرزندش فعالیت سیاسی خودش اعلام کرد.زنیار و لقمان مرادی هفته گذشته به زندان رجایی شهر کرج منتقل و هم اکنون در بند 2 زندان رجایی شهر کرج تحمل حبس می کنند.اتهام این افراد از سوی دادگاه انقلاب مشارکت در ترور امام جمعه اهل سنت مریوان اعلام شده است که بدین ترتیب به اتهام محاربه و افساد فی الارض به اعدام در ملا عام محکوم شدند
انتقال خالد حردانی به سلول های انفرادی بند سپاه
از زمانی که پاسدار محمد باقر ذوالقدر معاون دستگاه آلوده به رشوه و فساد و تبعیض قضائی شده است . صدور احکام سنگین زندان و اعدام زندانیان سیاسی هم افزایش یافته است. ون پاسداران کودتاگر چنین احکامی دیکته و تحمیل می کنند .
خبرگزاری هرانا - خالد حردانی، زندانی امنیتی محبوس در بند 2 زندان رجایی شهر کرج، به سلول انفرادی منتقل شد.بنا به اطلاع گزارشگران ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران "هرانا"، خالد حردانی صبح امروز شنبه، یازدهم دی ماه، جهت بازجویی به سلول های انفرادی بند 8 زندان رجایی شهر کرج(بند سپاه) منتقل شده است.به نظر می رسد برگزاری مراسم یادبود علی صارمی(زندانی سیاسی که بامداد سه شنبه هفتم دی ماه اعدام شد) علت اصلی این انتقال باشد.در همین رابطه صبح امروز منصور اسانلو نیز که در بند 3 زندانی رجایی شهر کرج محبوس بود، به سلول های انفرادی بند 1 این زندان منتقل شده است.
خداحافظی احمدی نژاد با 12 مشاورش
http://www.fardanews.com/fa/news/131307
واگذار کردن پست مشاور امور بین املل ریاست جمهوری به یک تبعه ی آمریکای دشمن گذشته از اینکه مخالف قانون اساسی رژیم ضد بشری می باشد . از سوی دیگر مرتبط به بر کناری منوچهر متکی و اعتماد سازی جدید برای زد و بند های پشت پرده است..
همچنین گفته می شود رئیس جمهور در احکام جداگانه ای سید احمد موسوی سفیر ایران در سوریه را به عنوان مشاور خود در امور فلسطین و حمید مولانا را به عنوان مشاور امور بین الملل خود منصوب کرده است.رئیس جمهور روز شنبه در مراسمی با تعدادی از مشاورانش خداحافظی کرد.شنیده ها حاکی از آن است که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور روز شنبه در مراسمی از تعدادی از مشاورانش تشکر و خداحافظی کرد.گفته می شود مهدی کلهر(مشاور رسانه ای)، مجتبی رحماندوست(مشاور امور ایثارگران)، داود دانش جعفری(مشاور عالی در امور اقتصادی)، توکلی بینا(مشاور امور اصناف و بازرگانی)، اعتمادیان(مشاور امور اصناف و بازرگانی)، وزیری هامانه(مشاور امور نفت و گاز)، سوسن کشاورز(مشاور امور تعلیم و تربیت)، ستار وفایی، حاج علی اکبری(مشاور امور جوانان)، مهدی چمران(مشاور امور شوراها)، رویانیان، علی منتظری، علی اصغر زارعی(مشاور فرهنگی)، مهدی مصطفوی از جمله نام هایی هستند که رئیس جمهور از آنان در مسئولیت مشاورت رئیس جمهور خداحافظی کرده است.
عکس/ وقتی خشکسالی به فقر اضافه ميشود:خشكسالي در ايل خمسه فسا
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26587
کجای این ویرانه گورستان آباد اینگونه نمی باشد ؟ چون اکنون این گزارش از خمسه فسا ضمیمه ی استان کرمان شده که کودکی آرزوی داشتن یک جفت دمپائی دارد تا اطراف خراسان که اهالی سکنه ی روستا ها را بدلیل خشک سالی و فقر ترک کرده اند و... استان بلوچستان که همچون شرایط خمسه فسا فرا گرفته است که سهم مردم محروم از نفت و گاز و وعده ی خمینی شیاد از حکومت مستضعفان و پر بر هنگان چنین داده شده است
ایسنا : اينجا سياه چادريه که به نوعي مدرسه‌ي بچه‌هاي عشاير محسوب مي‌شه. اسم يکي از اين بچه‌ها محمد هست. بهش مي‌گم مي‌توني اسم منطقه‌اي که زندگي مي‌کني رو روي تخته سياه بنويسي؟ جواب ميده: بله و شروع به نوشتن مي‌كنه."عشاير غيور چاه علي فسا"