گزیده خبر های 18 دی - 89 قسمت – 2
سعيد مرتضوي خواستار حکم اعدام برای قاچاقچیان شد: در چين براي قاچاقچيان حكم اعدام در نظر گرفته شده
وقتی که در رژیم ضد بشر وارونه که قاتلان حاکم شده اند و مقتولان خودشان را مجرم و مقصر و قاتل جا می زنند . چرا نمی بایست یک مجرم منفور و بد نام قاتل و شکنجه گر به جای محاکمه و مجازات شدن از موضع فراربه جلو و آی دزد کنان قربانیان رژیم ضد بشری را محکوم و تهدید به مرگ نکند؟

رييس ستاد مرکزي مبارزه با قاچاق کالا و ارز كه چند روز پيش در گردهمايي مسوولان اين ستاد از ناكارآمدي برخي قوانين در برخورد با مجرمان گلايه كرده بود، خبر داد كه پيشنهاد حكم اعدام براي قاچاقچيان ارائه شده است.سعيد
مرتضوي در پاسخ به خبرنگار بازرگاني ايسنا مبني بر اين‌كه آيا پيشنهاد حكم اعدام براي قاچاقچيان را ارائه كرده‌ايد؟ گفت:‌ اين پيشنهاد براي موارد خاص داده شده است.وي هم‌چنين با تاكيد بر اينكه سهم نواقص قانوني در به نتيجه نرسيدن پرونده‌هاي قاچاق و قاچاقچيان تا 90 درصد است در پاسخ به اينكه اين موارد خاص چيستند؟ عنوان كرد كه در اين زمينه بعدا توضيح خواهد داد.وي با اشاره به تجربه كشورهاي ديگر در مورد برخورد با قاچاق خاطرنشان كرد: در چين براي قاچاقچيان حكم اعدام در نظر گرفته شده و بدون ملاحظه اجرا مي‌كنند.به گفته مرتضوي لايحه مبارزه با قاچاق كالا و ارز آماده شده و اوايل هفته آينده با نامه رسمي تقديم دولت مي‌شود
اجراي حكم شلاق يك كيف‌قاپ در ميدان مركزي انديمشك
اجرای این حکم هم ادامه ی خبر قبلی و مترادف و مکمل سیاست ارعاب و وحشت و خفقان در جامعه است . مشروط بر اینکه هیچ مسئولی هم یافت نمی شود تا که به گوید ریشه عامل دزدی ورشد آن درجامعه چیست؟ یا اینکه نقش فقر وبیکاری وحتی اعتیاد وعدم عدالت وجود تبعیض درپیدایش و رشد پدیده ی دزدی درجامعه چیست؟ یا فرق بین شتر دزدان با تخمرغ یا آفتابه دزدان چیست؟چرا فقط آفتابه دزدان مجازات می شوند؟
دادستان عمومي و انقلاب انديمشك از اجراي حكم شلاق براي يكي از كيف‌قاپ‌هاي اين شهرستان خبر داد.به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي غياثوند با بيان اين مطلب، اظهار كرد: به دنبال گزارش‌هاي رسيده مبني بر اين ‌كه فردي به نام «ب- ز» از طريق كيف‌قاپي اقدام به ناامني در مركز شهر مي‌كند، موضوع پيگيري و متهم پس از شناسايي دستگير شد.وي ادامه داد: پس از اقرار متهم به جرايم ارتكابي، كيفرخواست براي وي صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد.دادگاه فرد مذكور را به سه سال حبس و تحمل 74 ضربه شلاق در ملاءعام محكوم كرده بود.غياثوند خبر داد كه حكم شلاق اين فرد در ميدان مركزي شهر انديمشك به اجرا درآمد.
عکس/ رفته گران زحمتکش خيابان هاي قزوين
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26845
توجه داشته باشد با این اهرمی که در دستات زحمت کشان رفتگر در شهر قزوین می باشد قرار است که فضا تسخیر شود و جهان تغییر و اصلاح گردد و مدیریت آنهم در دست پاسدار گماشته احمدی نژاد باشد .
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خواهان "قیام" علیه علوم انسانی شد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26842
در رژیم ضد بشری نا مشروع فاشیستی مذهبی که سنگ بسته و سگ رها شده است . آنگونه که پاسداران و نیروهای خود سر کودتا کرده و قدرت را قبضه کرد اند . چرا نباید لمپن و لات های آدم کش غیر ایرانی همچون پاسداربسیجی نقدی عراقی این چنین عربده کشانه و تهدید آمیزفر اخوان قیام علیه ی علوم انسانی در دانشگاه ها صادر نماید . زیرا که این علوم مخالف خرافات و ابزار قدرت کردن دین و رشد آن و استفاده از ساندیس خوران علیه ی قشر آگاه جامعه می باشد؟
به گزارش رادیو فرانسه، در حالیکه گروهی از روسا و اساتید دانشگاههای استان تهران و البرز جهت بازدید مناطق عملیاتی جنوب کشور به استان خوزستان سفر کرده اند، شب گذشته سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در قرارگاه مرکزی اهواز برای آنها سخنرانی کرد و بشکلی باور نکردنی مدعی شد که اگر قرار است علوم انسانی را تغییر دهیم و "کتب ضاله" از دانشگاههای کشور برچیده شود، باید علیه علوم انسانی " قیام کرد"!
نبی‌الله باستان، از فعالان کانون صنفی معلمان شهرکرد، بازداشت شد

به مدت 32 سال است که این قشر زحمت کش معلم از هر سو بر زیر فشار و تهدید بوده است . ضمن اینکه سخت ترین شرایط زندگی طاقت فرسای اقتصادی هم به این قشر زحمتکش و آگاه تحمیل شده است . بطوری که بری زیر فشار گاز انبری مضاعف عدم امنیت شغلی و عدم تضمین اوضاع معیشتی و اقتصادی قرار داشته است.
کلمه : نبی‌الله باستان فارسانی از فعالان کانون صنفی معلمان شهرکرد روز گذشته در راه بازگشت از مدرسه بازداشت شد.به گزارش منابع خبری، دادگاه تجدیدنظر استان چهارمحال بختیاری، محکومیت یک سال زندان نبی‌الله باستان، عضو کانون صنفی معلمان در شهرکرد را در حالی تایید کرد که این معلم به دلیل بیماری در بیمارستان به سر می‌برد.اکنون طبق گزارش جرس، سه روز پیش از بخش اجرای احکام شهرستان فارسان با آقای باستان تماس گرفته شده و از او خواسته‌اند تا خود را برای اجرای حکم به زندان معرفی کند، اما وی با بیان این که حکم را عادلانه نمی‌داند اظهار داشته است که اگر قصد انتقال او را به زندان دارند می‌توانند برای بازداشت بیایند، اما او خودش را معرفی نخواهد کرد.در پی این اظهارات، ماموران امنیتی روز گذشته در راه مدرسه، این دبیر ادبیات را بازداشت و به زندان فرخ شهر برده‌اند و امروز نیز فرزندانش‌ توانسته‌اند لوازم شخصی او را به زندان تحویل دهند.در حال حاضر علیرضا هاشمی دبیر کل سازمان معلمان ایران، علی‌اکبر باغانی دبیر کل کانون صنفی معلمان، محمود بهشتی لنگرودی سخنگوی کانون صنفی معلمان تهران، محمود باقری از اعضای کانون صنفی معلمان در تهران و مختار اسدی از اعضای کانون صنفی معلمان کردستان نیز که در ماه‌های گذشته مدتی را در انفرادی‌های زندان اوین گذرانده بودند منتظر برگزاری دادگاه خویش هستند.محمد داوری، رسول بداغی، هاشم خواستار، عبدالرضا قنبری و عبدالله مومنی نیز از جمله معلمانی هستند که همچنان در زندان به سر می‌برند.
سردار جوانی: حركت جدید خاتمی ادامه پیاده سازی فرمول جنگ نرم است
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26854
این پاسدار تئوری پرداز سیاست کودتا گران پاسدار اکنون بطور عریان ادامه حضور سربازجو حسین شریعتمداری درتلویزیون پاسدار ضر غامی و سناریوی توطئه گری در شب نهم دی که سالگرد گردهمآئی ساندی خوران 88 بود را علیه ی خاتمی را دنبال و آن نشخوار کرده است.
عکس/ تطاهرات افغانها در مقابل سفارت ايران در کابل علیه توقیف تانکرهای سوخت افغانستان در ایران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26853
سیاست مداخله گری باج گیرانه ی رژیم ضد بشری و پاسداران قدس فقط در عراق دنبال و اجرا نمی شود .زیرا که در امور داخلی افغانستان هم مشابه ی همین سیاست دخالت گری باج گیرانه پیگیری می شود و در امور داخلی این دنبال می شود که اکنون با واکنش اعتراضی افغان ها مواجه شده است .
جنتی به خاتمی: وقاحت هم حد و مرزی دارد، مردم شما را قبول ندارند/ در اجرای طرح هدفمند کردن يارانه ها امام زمان یاری رسانده/ احضار وزرا به مجلس در شرایط امروز صحیح نیست
این آخوند فسیل پیر خرفت و دزد که آلت دست ولی وقیح و کودتاگران است . مأمور شده است تا که موازی سیاست توطئه آمیز سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری و پاسدار جوان علیه ی خاتمی را در نماز جمعه ی تهران دنبال و اجرا نماید. در صورتی که اگر مأمور نبود و می فهمید که چه می گوید .نیاز به خود زنی نداشت و به جای روضه خوانی از ساندیس خوران 9 دی به نام مردم کند و وکیل تسخیری مردم شود پیشنهاد نظر خواهی آزاد پیرامون باند مافیائی کودتاگر حاکم می داد که بداند مردم چه نظری دارند؟
به گزارش مهر، احمد جنتی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به راهپیمایی 9 دی 1388 گفت: هر چه فکر می کنم در رابطه با این واقعه بزرگ عجز از شکرگزاری از خداوند در وهله اول و از مردم در وهله بعد دارم و فکر می کنم شواهد و قرائن بسیاری وجود دارد که خداوند این نظام را دوست می دارد و دل ها را به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی هدایت می کند.وی در ادامه سخنانش با اشاره به شرایط 9 دی سال گذشته گفت: پیش از این واقعه همه جا را غبار فرا گرفته بود و ارزش ها و نظام و حتی امام حسین (ع) که در نزد غیر مسلمانان ایران نیز احترام ویژه ای دارد، مورد هتاکی قرار گرفت که در پاسخ شما مردم با جوشش و خیزش خود و بدون هیچ حمایتی،راهپیمایی بزرگ 9 دی را برپا کردید.وی ادامه داد: در قضایای فتنه سال گذشته عده ای که پیش از این چهره دیگری از خود به نمایش می گذاشتند باز شناخته شده و غربالی صورت گرفت که خواص در آن به دو قسمت تقسیم شده بودند یکی خواص انقلابی و ولایی و دوم خواص غیر انقلابی که مردم به خواص غیر انقلابی نمره صفر دادند. جنتی در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط یکی از سران اصلاحات (خاتمی) برای حضور در انتخابات آتی در کشور گفت: فتنه گران هنوز هم به اقدامات خود ادامه می دهند و برای کشور شرط و شروط می گذارند ولی باید گفت وقاحت هم حد و مرزی دارد، مردم شما را قبول ندارند و به شما رای نخواهند داد.جنتی اظهار داشت: یک عده ای هم دلشان را خوش کرده بودند که وقتی این قانون اجرا می شود فتنه سال گذشته را از نو آغاز کنند ولی به واقع آب از آب تکان نخورد و مردم فهمیدند که اجرای این طرح در راستای منافع آنها است.
محرومیت ۷ ماهه خانواده عبدالله مومنی از ملاقات حضوری با وی
سران رژیم جنایتکار نا مشروع و وحشت زده از سرنوشت شومی که در اختیارشان می باشد . همچون ماهی بر قلاب ماهی گیر افتاده ی می مانند که در تلاش برای نجات خود می باشد . چونکه اینان برای بقای حیات ننگین خودشان رحم به صغیر و کبیر نمی کنند ودست بهر جنایت ضد انسای می زنند به امید آنکه راهگریزی بیابند.
به گزارش رهانا مؤمنی که نامه‌اش به رهبری در رابطه با نحوه‌ی بازجویی‌ها و شکنجه‌هایش برای اعتراف گیری بی جواب مانده و از طرف دادستان محکوم به “سیاه‌نمایی” شده و گویا در حال گذراندن مراحل تنبیهی است.لازم به ذکر است فرزندان وی به دلیل اشتغال به تحصیل نمی توانند در ساعات ملاقات کابینی پدرشان را ببیند.عبدالله مومنی، سخنگوی پیشین سازمان ادوار تحکیم وحدت و مسئول ستاد انتخاباتی شهروند آزاد مهدی کروبی در انتخابات خرداد ۱۳۸۸ چندی پیش طی نامه ای از زندان اوین خطاب به رهبر جمهوری اسلامی، از شکنجه‌های شدیدی که بازجویان بر وی روا داشتند تا اعترافات اجباری از او بگیرند سخن گفت و محاکمه اش را نمایشی توصیف کرده است.عبدالله مومنی یک هفته پس از انتخابات سال گذشته در تهران دستگیر شد. او در دادگاه بدوی به اتهام اجماع و تبانی با هدف اقدام علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش سال حبس تعزیری و دو سال حبس تعلیقی محکوم شد. این محکومیت وی سپس به ۴ سال و ۱۱ ماه حبس تعزیری تقلیل پیدا کرد
.