گزیده خبر های 24 دی - 89
ضبط كارت شناسايي 4 خبرنگار ايراني در دوحه
http://www.fararu.com/vdcaouni.49nia15kk4.html
بازجو وپاسدار و بسیجی و امنیتی و اطلاعاتی های خبر نگار شده تصور کرده اند که همه جا متهم به خانه های تیمی یا امن می باشد است که می بایست بدون رعایت قانون به سبک یورش و تهاجمی سر زده وارد شوند و گزارشگری نمایند.
كارت شناسايي 4 خبرنگار ايراني به دليل حضور در منطقه‌ي ممنوعه‌ي هتل تيم ملي فوتبال ايران توسط AFC ضبط شد. به گزارش ايسنا 4 تن از خبرنگاران ايراني با نقض قوانين AFC و حضور در منطقه‌ي ممنوعه‌ي هتل تيم ملي، ID كارت‌هايشان را از دست دادند. طبق قوانين AFC خبرنگاران مجاز نيستند در مناطق خصوصي هتل، مانند اتاق بازيكنان و استخر، سونا و ... حضور داشته باشند. AFC پيش از اين هم به خبرنگاران هشدار داده بود كه قوانين را رعايت كنند. مسئولان تيم ملي فوتبال ايران درباره‌ي ضبط ID كارت خبرنگاران گفتند: «به هر حال قوانين AFC وجود دارد و بايد اين مسائل از سوي خبرنگاران رعايت شود
سفير ايران در بغداد در گفت‌‌وگو با فارس:26 زنداني ايراني بازداشت شده در عراق امروز وارد كشور مي‌شوند.خبرگزاري فارس: سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد گفت كه 26 زنداني ايراني بازداشت شده در عراق، امروز (جمعه) از طريق مرزهاي مهران، چزابه و شلمچه به كشور باز مي‌گردند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910240118
این آزاد شدگان هم باید جزو پاسداران و بسیجیان و اطلاعاتی و امنیتی تروریستی و قاچاقچیان مواد مخدر باشند که برای اقدامات تروریستی و ناامن کرددن عراق به این کشور اعزام شده بودند . هم اینکه جزودستآورد سفر هیأت اخیر به عراق به سر پرستی علی اکبر صالحی عرای و تلاش پاسدار تروریست دیپلمات محمد حسن دانائی فرد سفیر رژیم ضد بشری در بغداد می باشد.
یادداشت تحليلي محمد سعيد ذاكري/ نقدي بر يادداشت منسوب به هاشمي رفسنجاني؛پائيزخواني بهار انقلاب؛ با كدامين هدف؟خبرگزاري فارس: آيا بهاري‌تر از واقعه پربصيرت 9 دي در طول تاريخ انقلاب اسلامي مي‌توان جستجو نمود؟ چه وصفي از شئونات بهار را مي‌توان برشمرد كه در حركت توفنده ملت غيور ايران اسلامي در دفاع از كيان رهبري، عاشورا، انقلاب، ولايت فقيه و دولت برخواسته از آراء عمومي ملت ايران در طول يكسال‌ و نيم گذشته وجود نداشته باشد؟
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910230730
شیوه ی زنجیره ای اجرای شو و پرونده سازی که کودتاگران و پادو وقلم بر دستان تبلیغاتچی در اختیار شان برای خاتمی پیگیری می کنند که ترکیبی از اتهامات گوناگون علیه اش بکار می برند. اکنون با همین شیوه تهدید و اتهام زدن و توهین و تحقیر نمودن رفسنجانی مخاطب واقع شده و بر زیر تیغ پرسش گری قرار گرفته شده است . بهانه هم پیام وی به مناسبت 19 دی سال 56 می باشد. چون در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت حذف رقیب مغلوب وی نیز باید کنار گذاشته شود.
سروري در دوازدهمين نشست جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي:شروط خاتمي براي نظام ادامه رفتارهاي براندازانه وي در فتنه 88 است.خبرگزاري فارس: قائم‌مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي شروط خاتمي براي بازگشت به نظام را ادامه رفتارهاي براندازانه وي در فتنه 88 دانست و گفت: فردي كه خود رئيس‌جمهور بوده و مي‌داند در جمهوري اسلامي تقلب معنايي ندارد نبايد رفتارهاي موسوي را قبول مي‌كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910230764
این مسئول سابق بسیج و عضو بازار مکاره که مدافع دولت نا مشروع احمدی نژاد است که نقش کلیدی در بازداشت کهریزک داشت . آنگونه که سپس در بازار مکاره برای سفید سازی پرونده ی جنایتکارتان اصلی در شکنجه و قتل چند نفر در این بازداشتگاه تلاش گسترده نمود. اکننون همگام با سر بازجو شکنجه گر حسین شریعتمداری و سایر مهره های در خدمت گودتا گران و ولی وقیح زور زده است که تقلب نخ نما شده در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد را نه سالم جا بزند ، بلکه خاتمی را متهم به دروغگوئی کند که چو ن خودش رئیس جمهور بوده است می داند که تقلب معنی ندارد . نا گفته نماند که وی با این خوشرقصی تلاش می کند موقعیت خود در بازار مکاره ی دوره ی نهم را حفظ کند.
وزير بهداشت و درمان:سرعت رشد علم در ايران 11 برابر كشورهاي دنيا است.خبرگزاري فارس: وزير بهداشت و درمان گفت: سرعت رشد علم در ايران 11 برابر كشورهاي دنيا است و پس از ايران تركيه با 5.5 برابر متوسط علمي دنيا رتبه دوم را دارد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910230283
خوب از همسر سر بازجو پاسدار شکنجه گر شریعتمداری غیر از اینگونه ادعا کردن انتظار نیست . همچنین تنها وزیر دولت نامشروع می بایست که ادعائی بکند که مکمل ادعای تسخیر فضا و قدرت مدترین کشور جهان و تصمیم برای تغییر و اصلاح جهان داشته باشد . از سوی این ادعا اثبات گر واقعیت مرگ و میر جاده ها و نقض مستمر حقوق بشر و مصرف مواد مخدر و فرار مغز و سرمایه و اعدام رتبه دار جهانی می باشد و از نظر بهداشت و تغذیه و طول عمر و بهداشت .و رفاه و آزادی مطبوعات و سرعت اینترنت و..... درر دیف های آخر کشور های جهان می باشد.
اعدام پنج شهروند دیگر صبح امروز در خرم آباد
بازهم برای اثبات چگونگی شتاب و سرعت 11 برابر علمی در کشور . مورد مهم دیگر رشد خیلی علمی ؛ موضوع شتاب رشد صنعت ماشین کشتار می باشد که در 32 سال گذشته لحظه ای وقفه ای نداشته است .زیرا که این صنعت با شتاب در حال رشد رابطه ی مستقیم با بقای رژیم ضدبشری دارد.
واحد مرکزی خبر: 5 متهم به قاچاق مواد مخدر در خرم آباد به دار آویخته شدند . به گزارش واحد مرکزی خبر ، دادگستری لرستان اعلام کرد : این افراد به جرم تهیه و توزیع مواد مخدر در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی خرم آباد به اعدام محکوم شده بودند و این حکم به تایید دادستان کل کشور رسیده بود
دستگیری سه ایرانی در مالزی به جرم توزیع مواد مخدر
البته این خانم وزیر بهداشت با شکسته نفسی نموده که فراموش کرده است که یاد آوری کند سرعت عمل و اقدام برای انتقال مواد مخدر به برون مرز به خصوص جنوب شرق آسیا خیلی بیش از 11 برابر سرعت علمی در کشور داشته است .

سه ایرانی در دو عملیات جداگانه به اتهام تولید و توزیع مواد مخدر در کوالالامپور دستگیر شدند.به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری برناما، دو ایرانی که اتاق هتل محل اقامتشان در نزدیکی مرکز تجارت جهانی پوترا را تبدیل به یک آزمایشگاه کوچک برای تولید مواد مخدر کرده بودند روز گذشته دستگیر شدند.از محل بازداشت دستگیر شدگان یکهزار و 642 گرم مواد مخدر شیشه و تجهیزات و مواد شیمیایی مورد استفاده برای تولید مواد مخدر کشف و ضبط شده است.همچنین یک مرد ایرانی در ارتباط با خرید و فروش و توزیع مواد مخدر در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور دستگیر شد.معاون دایره مبارزه با مواد مخدر مالزی با اعلام این خبر گفت: هر سه ایرانی بازداشت شده 30 ساله و در تاریخ اول ژانویه سالجاری مطابق با 11 دیماه وارد مالزی شده اند.عثمان هارون افزود: تحقیقات بیشتر برای شناسایی شبکه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در حال انجام است.قاچاق مواد مخدر در مالزی توسط اتباع ایرانی در دو سال گذشته افزایش یافته است و از ماه ژانویه تا اکتبر سال گذشته 138 ایرانی به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شده اند که این آمار برای سال قبل از آن 16 تن بوده است.121 تن از دستگیر شدگان تنها حمل کننده مواد مخدر بوده و مابقی مضنون به عضویت در شبکه های قاچاق مواد مخدر بوده اند.بیشتر مواد مخدر از طریق بار هوایی از تهران از مسیرهای دبی، ارمنستان، جزیره کیش، دوحه و کلمبو به مالزی قاچاق شده است.
جلسه محاکمه آمریکایی های بازداشتی (کوهنوردان) بزودی برگزار می شود
اینگونه ادا و اطوار ها در آوردن که مرتبط به سفر وزیر امور خارجه ی آمریکا به منطقه ی خلیج فارس ومذاکرات هسته ای دراستانبول می باشد . مگر این مهره بد نام متحجر انگلیسی محمد جواد لاریجی رئیس دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض است که چنین خبر و نظری داده است 3 ربوده شدگان به گروگان گرفته شدگان آمریکائی که یکی شان هم به نام سارا شود آزاد شده است را گفته که بزودی محاکمه می شوند . البته قرار بود 13 آبان محاکمه می شدند؟
سایت "ستاد حقوق بشر قوه قضائیه": دبیر ستادحقوق بشر کشورمان در دیدار با معاون وزیر امورخارجه سوئیس، با اشاره به ترور دانشمندان ایرانی گفت: متاسفانه عملکرد سازمان های بین المللی و دولت های غربی و خصوصا آمریکا، موید حمایت انها از تروریسم دولتی است.دکتر محمدجواد لاریجانی ضمن تشریح ابعاد مختلف عملیات های تروریستی و خرابکارانه برضد ایران که ریشه در سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی دارد، خطاب به پیتر مارو گفت : حمایت آمریکا و کشورهای غربی از اقدامات تروریستی در ایران نگران کننده است و متاسفانه ما اکنون شاهد استفاده ابزاری تروریست ها از مکانیزم های دولتی و سازمان های بین المللی هستیم.مشاور امور بین الملل رئیس قوه قضائیه در ادامه ، نسبت به وضعیت علیرضا عسگری، معاون سابق وزارت دفاع ایران که توسط عوامل موساد ربوده شده و نیز نامناسب بودن برخورد آمریکائیها با اتباع ایرانی دربند ، از جمله خانم شهرزاد میر قلی خان ابراز نگرانی کرد و گفت آمریکا و سازمان های بین المللی باید پاسخگو باشند.جواد لاریجانی همچنین درپاسخ به سوال معاون وزیرخارجه سوئیس درباره وضعیت آمریکایی های زندانی در ایران گفت : دادگاه رسیدگی به اتهامات این آمریکایی ها به زودی برگزار خواهد
احتمال اجرای مخفیانه ی حکم اعدام حسین خضری
آیا اینگونه سیستماتیک مرتکب جنایت شدن نشان از تیر خلاص بسوی خود شلیک کردن حاکمان جنایتکار و سنگین تر کردن کار نامه ی ننگین جنایت علیه ی بشریت شان نمی باشد؟ اگرنه رژیمی که دارای پایگاه اجتماعی باشد نیاز با ادامه ی جنایت ضد انسانی مستمر ندارد.
طی روزهای اخیر گمانه زنی ها مبنی بر اینکه دستگاه قضایی امنیتی ایران، حکم اعدام حسین خضری را، مخفیانه به اجرا در آورد، تقویت شده است.بنا به اطلاع گزارشگران ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران(هرنا) الهی نیا رئیس شعبه 9 اجرای احکام دادگاه انقلاب ارومیه صبح روز پنج شنبه مورخ بیست و سوم دی ماه در ملاقات با برادر حسین خضری به ایشان گفته است که "به دستور دادستانی قصد اجرای حکم اعدام حسین را داشتیم و حتی تیم اعدام از تهران به ارومیه اعزام شده بود اما به دلیل عدم حضور وکیل اجرای این حکم موقتا به تعویق افتاد."خانواده ی این زندانی سیاسی از قول مسئولین گفته اند که آقای خضری را جهت اجرای حکم اعدام به تهران برده اند.برادر وی در گفتگو با هرانا اعلام داشت: "مسئولین قضایی در هماهنگی با وزارت اطلاعات با ما بازی می کند و ما احتمال میدهیم حسین اعدام شده باشد."حسین خضری، یکشنبه شب، مورخ دوازدهم دی ماه، از بند 12 زندان مرکزی ارومیه به مکان نامعلومی منتقل شد، و تاکنون اطلاع دقیقی از سرنوشت وی در دست نمی باشد.
تجمع بيش از 100 نفر از كارگران معترض پارس متال
در رژیم امن و آزاد ترین کشور جهان در حرف و ادعا مگر جز این است که فقط خبر یا مرگ و میر و ا عدام و سنگسار و قطع اندام یا اخراج کار گران و اعتصاب و ضرب و شتم و خفقان و سرکوب و سانسور روزانه مخابره می شود؟
ايران كارگر : صبح روز چهارشنبه 89.10.22 بيش از 100 نفرازكارگران پارس متال به منظور اعتراض به بي توجهي مقامات و مسئولين به وضعيت معيشتي و كار بيش از 400 كارگر رسمي و قراردادي اين شركت , در اين شركت تجمع كردند .بيش از يك و نيم ماه هست كه خط توليد اين كارخانه بصورت كامل متوقف شده و برق اين شركت نيز بدليل بدهي ازطرف شركت برق قطع گرديده بود , و در ادامه اعتراضات و تجمعات كارگران اين شركت مفيد واقع نشده و نهايتا همه 140 كارگر قراردادي از شركت اخراج شدند و اكنون كارگران رسمي اين شركت براي احقاق 10 ماه حقوق معوقه و همچنين تعيين تكليف وضعيت شغلي خود در اين شركت جمع ميشوند.
مرگ 13 تن به دلیل آنفلوآنزا
در 32 سال تجربه حاکمان جنایتکار ثابت شده ی بیان این واقعیت است که آنچه در رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی ارزشی ندارد جان انسان ها و دفاع و حفاظت از اینان می باشد . مکمل آن دروغ گفتن و عوامفریبی و وارونه گوئی است.
وزیر بهداشت از مرگ 13 نفر بر اثر ابتلا به آنفلوآنزا "H2LC" خبر داد و گفت: این آنفلوانزای جدید طول درمان کمتری دارد و نسبتا از خطر کمتری برخوردار است. دکتر مرضیه وحید دستجردی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه همایش گردهمایی دست اندرکاران نظام سلامت کشور با اعلام این خبر گفت: این افراد دارای بیماریهای زمینه ای بوده اند.وی با بیان اینکه در سال گذشته آنفلوآنزا "H1N1 " شیوع پیدا کرده بود تاکید کرد: تعداد مبتلایان به انواع آنفولانزا کم است اما از مردم می خواهیم توصیه های بهداشتی را در این زمینه رعایت کنند.
وزیردادگستری: اقدامات قوه قضائیه در مجازات سریع مفسدان قابل تحسین است
اگر قاتلان و آدم کشان حرفه ای رژیم ضد بشری کودتائی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه برای همدیگر دست تکان ندهند و هورا نکشند و همچون قمار باز همه چیز باخته که می گوید به فلان.. که باختم گر نه بایدخودکشی کند ، اینان هم اینکار ستایش گری از هم نکنند پس باید چه کنند تا ثابت نمایند منفور و مطرود و جنایتکار می باشند؟
وزیر دادگستری با بیان اینکه اجرای سریع و قاطع احکام قضائی موجب بازداندگی و کاهش جرائم در سطح جامعه می شود گفت: اقدامات (اعدامهای روزانه) اخیر قوه قضائیه در مجازات سریع مفسدان و محاربان قابل تحسین است. سید مرتضی بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مسائل امنیتی و اموری که به نحوی با آرامش و امنیت جامعه دخیل است باید در راس برنامه های هر کشوری قرار گیرد گفت: در روایات اسلامی به دو اصل مهم سلامت و امنیت هر جامعه تاکید فراوانی شده و علاوه بر قوانین جمهوری اسلامی در فقه اسلامی نیز در مورد برخورد با اشرار، عوامل مفسد و متجاوزان به عنف الزام شده است.وی افزود: بدیهی است که برخورد قاطع با افرادی که موجب سلب آرامش جامعه می شوند آثار بازدارندگی زیادی دارد لذا لازم و ضروری است برای کاهش اطاله دادرسی دادگاهها با دقت و سرعت بیشتری تشکیل شود که دستگاه قضا اکنون این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.
روزنامه جمهوری اسلامی:‌ مدال های طلای اهدایی مشایی قلابی از کار درآمد!
وقتی رئیس جمهور نامشر و تقباتی باشد ومدرک سازی برای وی و مشاو و معاون ووزاریش شود . چرا نباید جوایز داده شده ی تبلیغاتی قلابی نباشد؟
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون نامه های خود نوشت:چندی قبل پژوهشگران نمونه و برتر کشور به محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی فراخوانده شدند تا از سوی رییس جمهور مورد تقدیر قرار گیرند. لکن بجای او رئیس دفتر ایشان در مراسم حاضر شد و پس از ایراد سخنرانی، به پژوهشگران جایزه اهداء گردید.دادن جایزه به افراد به دو صورت انجام شد، در ابتدا به ۶ نفر از پژوهشگران برتر به اصطلاح مدال طلا و سکه اهدا گردید و بعد بقیه پژوهشگران (نمونه) را به صف کردند! و به آنها سکه دادند.خیلی عجیب است که وقتی مدال به اصطلاح طلا را به طلا فروشی بردیم،‌ اعلام کردند که “نه تنها طلا نیست،‌ بلکه با طلا هم آبکاری نشده و فاقد ارزش می‌باشد”!
يك محكوم متجاوز به عنف به‌دار مجازات آويخته شد
چرا جنایتکاران قاتل و غارتگر و عوامفریب دین فروش جنگ افروز فاحشه ساز حاکم و مروج آن در 32 سال گذشته که عامل همه فساد و ناهنجاری های اجتماعی و معضلات اقتصادی و اعتیاد و جرم و تن فروشی ... هستند محاکمه و مجازات نمی شوند؟

فرزاد عليزاده" فرزند بهادر كه با همدستي دو نفر ديگر اقدام به تجاوز به عنف به يك دختر نوجوان محصل كرده بود، سحرگاه ديروز ‌در زندان اوين به‌دار مجازات آويخته شد. به گزارش ايسنا، معدوم با كمك دو نفر ديگر از همدستان خود، اين دختر نوجوان را كه در حال بازگشت از مدرسه به منزل بود، به اجبار سوار يك خودروي مسافركش نموده بودند. محكوم عليه و همدستانش همچنين با تهديد راننده خودرو به وسيله چاقو، وي را مجبور كرده بودند تا آنـان را به منطقه‌اي در جاده ملارد منتقل كند كه پس از مقاومت راننده در برابر خواسته آنان، ‌وي را از ناحيه دست مضروب و از خودرو به پيرون پرت كردند. راننده مضروب نيز بلافاصله به نيروي انتظامي مراجعه و ماوقع را براي ماموران گزارش مي‌كند كه متعاقبا متهمان ياد شده در يكي از باغ‌هاي اطراف تهران در حين ارتكاب عمل منافي عفت دستگير مي‌شوند. بر اساس پايگاه اطلاع رساني دادسراي عمومي و انقلاب تهران، در پي دستگيري متهمان ياد شده،‌ دادگاه رسيدگي به اتهامات آنان با حضور نماينده مدعي العموم و وكلاي‌شان برگزار و نهايتا پس از طي تمامي مراحل قانوني، شعبه رسيدگي كننده، متهم ياد شده را به اتهام ارتكاب زناي به عنف به اعدام محكوم كرد كه پس از اعتراض محكوم عليه،‌ راي دادگاه بدوي توسط ديوانعالي كشور نيز مورد تأييد قرار گرفت