گزیده خبر های 25 دی – 89
افشاگری زاکانی از پشت پرده معامله سایپا
http://www.fararu.com/vdchixn-.23n-zdftt2.html
این زاکانی عضو مدعی اصول گرای بازار مکاره ضمن اعتراف به نهادینه شدن غارتگری و رشوه و تبعیض در رژیم ضد بشری که آنگونه نهادینه شده است که از رأس تا ذیل بطور دربست آلوده به فساد می باشد که اکنون در روند جنگ قدرت و حذف رقبا حتی درون باند های مافیائی کودتائی غالب بمرحله ای رسیده است که با تناقض گوئی بعنوان مچ گیری یا روشنگری یا خود زنی کردن اعتراف ومطرح می شود که همه جناح و باندهای غالب و مغلوب آلوده به فساد و در گیر جنگ قدرت و بازی غارتگری و فساد هستند . برای اینکه ضمن اشاره به رانت خواری و غارتگری کار گزاران و مدعیان اصلاح طلبان به دولت مدعی اصول گرا رسیده است . چونکه فاش ساخته که فتنه خطرناک تر از فنه های قبلی تسلط بر بانک خصوص پارسیان دارد و مشغول فروش شرکت و کارخانه ا و ..دولتی می باشد چونکه این فتنه خطر ناک تر از فتنه های های قبلی به خصوص فتنه 88 که در راه می باشد می خواهد هزینه ی تبلیغاتی نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم و ریاست جمهوری دوره ی یازدهم را اینگونه می خواهد این چنین تأمین نماید.
علیرضا زاکانی که پیشتر از فتنه جدید و پیچیده خبر داده بود، اخیرا با اشاره به روش های تامین هزینه این فتنه، خصوصی سازی صوری و فاسد را مهمترین منبع درآمدی فتنه بعدی دانسته است. علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیشتر که اعلام کرده بود که سه نفر از هیئت مدیره بانک پارسیان می خواهند بر ۷۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی ایران خودرو چنگ‌اندازی کنند و پول فتنه آینده را از این طریق تامین کنند. «ستاد‌هاي احمدي‌نژاد در رشت از بنده براي سخنراني دعوت كردند اما تاندار گيلان با اين امر بسيار مخالف بود و پيام‌هاي بسياري را براي ممانعت از سفر بنده انجام داد ولي من برخلاف نظر آنها به رشت سفر كردم چراكه بر اين باورم اين نوع مواجهه با بچه‌هاي انقلاب غلط است چراكه آنها زحمات بسياري كشيده و دنبال حق و حقيقت ‌هستند اما كساني نمي‌خواهند نه حرف آنها را بشنوند و نه اجازه حرف زدن به آنها را بدهند». «فتنه سال قبل فتنه‌اي بود كه پول و اعتبار آن يك سهم خارجي و يك سهم داخلي داشت؛ سهم داخلي آن پول و اعتباري بود كه از قبل به دليل رانت و سوءاستفاده مالي در اقتصاد كشور تامين شده و مجوز‌ها و اختياراتي كه داده شده بود از اين رو امكاني را فراهم كرد كه با قرار گرفتن در كنار سهم خارجي، فتنه سال گذشته را رقم بزند». وی همچنین به فساد در خصوصی سازی های اخیر اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر نيز يك اتفاق نامبارك در كشور در حال رخ دادن است چرا كه كشور در حال يك تحول بسيار بزرگ است كه به بركت گفتمان انقلاب اسلامي جاري است و بخش عمده آن مربوط به زحمات دولت مي‌شود اما در حين اين تحول نيز قانون‌شكنان از يك سري مفر‌هايي بهره مي‌گيرند كه اگر به آن دقت نشود تهديد بزرگي براي كشور خواهد بود». وي بر همين اساس به خصوصي‌سازي دوره هاشمي‌رفسنجاني كه بسيار ناموفق بود و سوءاستفاده‌هاي زيادي به واسطه آن صورت گرفت، اشاره و تصريح‌كرد:«بسياري از درد‌سر‌هاي بعدي به دليل همين سوءاستفاده‌ها بود از اين رو قانون‌شكنان تلاش مي‌كنند تا سرمايه ملت را به يغما ببرند». در حال حركت به سمت ايران‌خودرو، فولاد، مس و ساير بخش‌ها است، يادآورشد: «شهدا از ما به عنوان مسئولان نظام انتظار دارند كه مانع از انجام اين كار شويم؛ عمده كساني كه در اين ميدان بازي مي‌كنند از سيستم كارگزاران بوده و پيوستگي با فتنه سال قبل دارند و برخي از حاشيه‌سازان نيز اين امكان را در اختيار آنها قرار مي‌دهند اما ما با اين اقدام مخالفت كرده و از آن جلوگيري مي‌كنيم». «کسانی که سر سفره دوره اصلاحات نشسته بودند از ظرفیت‌های کشور به نحو نادرست استفاده می‌کنند که نمونه بارز آن صنعت خودروی کشور است. شرکت سایپا را برای واگذاری گذاشتند و شرکت زیرمجموعه آن، شرکت سایپا را خریداری کرد». نماینده مردم تهران در مجلس گردش سالانه شرکت سایپا را ۲۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: «این شرکت سالانه چند هزار میلیارد تومان سود می‌دهد و بخش عمده آن متعلق به دولت است که در واگذاری قرار گرفت».
خاطره ای از عضو شوراي مركزي حزب موتلفه و جامعه روحانيت،
راز میلیاردر شدن هاشمی رفسنجانی به روایت شجونی!
http://www.fardanews.com/fa/news/133163
گفته می شود داغ لقمه تا 40 سال است . حال داغ زمین خواری و پول دار میلیاردی مفت و مجانی شدن چه مدتی است . جوابش را آخوند پالان سائیده شجعونی رو کرده و داده است که چه مدت و چگونه می باشد؟ همینطور آخوندهای حوزوی باور دارند دیگی که برای من نجوش . بهتر است در آن کله ی سگ بجوشد . جنگ گرگ های هار دیدنی و شنیدنی می باشد . زیرا که اکنون در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت به مرحله ی افشاگرانه ی نا خواسته ی بخشی از واقعیات علیه ی همدیگر رسیده است . چونکه آخوند پالان سائیده ی که عضویت باند مافیائی عسگر اولادی را دارد . هم اینکه دارای پرونده ی رانت خواری و فساد بسته شده دارد . هم اینکه لو داده که در زمان شاه بیش از 20 بار سابقه ی بازداشت و زندانی شدن داشته است و مدتی است که وی تبدیل به ابزار چماق علیه ی رقبای منتقد شده است . جالب است که اکنون موج سنا ریو وجو سازی علیه ی رفسنجانی گسترش یافته است که در ادامه تهدید های برندامه ریزی شده علیه ی خاتمی است که بی مناسبت به نمایش خیمه شب بازی انتخاات – انتصابات – تقلباتی بازار مکاره ی سال آیندهی بازار مکاره ی دوره نهم و ریاست جمهوری دوره ی بازدهم نیست .بنابراین آخون شجونی هم اعتراف به فقیر بودن خود در قبل از انقلا ب نموده که شامل حال آخوندهای مشابه ی وی می شود و هم به چگونگی میلیارد شدن رفسنجانی اشاره است که البته فقط منحصر به وی نمی باشد . چون همه آخوندهای حکومتی و شرکای حاکم و پاسداران و آقازاده های شان با کمی اختلاف در رقام دزدی نجومی و ثروت های باد آورده وضعیت رفسنجانی را دارند که چون جنگ قدرت و حذف کردن رقبا از صحنه به خصوص رفسنجانی مطرح و دنبال می شود . پس د برروی رفسنجانی تمرکز داده شده است ونیاز به افشای بقیه نمی باشد.
من با همه تنگدستي كه آن روز حتي كرايه تهران تا قم را نداشتم. قبول نكردم و گفتم آقاي توليت من نمي خواهم.يك دفعه هاشمي گفت كه من مي خواهم. توليت هم رو به هاشمي گفت تو بردار.هاشمي از آنجا ميلياردر شد.حالا اگر مي گفت بريم به صورت شريكي... عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي و جامعه روحانيت مبارز با حمله به برخي از افراد و شخصيت ها گفت: عسگراولادي و لاريجاني ، بادامچيان و بعضي ديگر سعي مي كنند براي هاشمي رفسنجاني شناسنامه درست كنند ولي شناسنامه خودشان را دارند باطل مي كنند. وي درادامه با حمله به كميته امداد امام خميني(ره) مي گويد: چه معني دارد كميته امداد 14 اسفند با هاشمي ملاقات مي كند؟ كار بي خودي كرده اند. يا مي گويد دارند شناسنامه هاشمي را باطل مي كنند.آقاي عسگراولادي! با دفاع از هاشمي داري شناسنامه خودت را باطل مي كني! من با اينها مخالفم. اين عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي در ادامه به چگونگي پولدار شدن هاشمي رفسنجاني از نگاه خود پرداخته و مي گويد: يك بار مرحوم توليت قم به من گفت بيا برو سالاريه قم زمين هاي من را قطعه بندي كرده‌اند. يك 300 قطعه اي بردار؛ بعد قسطي به من بده. خدا مي داند به من برخورد. هاشمي رفسنجاني هم آنجا نشسته بود. مثل اينكه يك سماور آب جوش ريختند روي سر من. مرحوم توليت آنقدر كه مرا تحويل گرفت هاشمي را تحويل نگرفت.بعد پيشنهاد زمين ها را داد كه نپذيرفتم.من با همه تنگدستي كه آن روز حتي كرايه تهران تا قم را نداشتم. قبول نكردم و گفتم آقاي توليت من نمي خواهم.يك دفعه هاشمي گفت كه من مي خواهم. توليت هم رو به هاشمي گفت تو بردار.هاشمي از آنجا ميلياردر شد.حالا اگر مي گفت بريم به صورت شريكي با هم زمين ها را برداريم و قسطش را بدهيم باز يك چيزي ولي نگفت. شجوني در بخش ديگري از اين گفت و گو با انتقاد از مشايي افزوده است: ما با خود آقاي احمدي نژاد بنشينيم مي گوييم بالاغيرتا، پايين غيرتا، وسط غيرتا، مراجع تقليد و علما از اين رييس دفتر تو راضي نيستند. به خدا آيت الله جعفر سبحاني به خود من گفت ما اگر قدرت داشتيم مشايي را بيرون مي كرديم.وي با بيان اينكه مشايي در جلسه اي گفت من از شجوني تقليد مي كنم در پاسخ به اين سوال كه چرا دولت به اعتراض علما توجه چنداني ندارد مي گويد: اين نقطه ضعف دولت است. منتها خود دولت در دلش اينطور است كه مخالفت مراجع براي ما ننگ نيست. بالاخره اين استخوان لاي زخم است و كاري هم نمي شود كرد. ما صبر مي كنيم.شجوني در بخش ديگري از اين گفت و گو به ماجراي راي نياوردنش در مجلس دوم اشاره كرده و مدعي مي شود كه فردي فقط در يك صندوق 21000 راي عليه وي داده است كه موجب شده وي به مجلس ورود پيدا نكند
یکی ایرانی که دهها قرص متا آمفتامین را بلعیده بود در مالزی درگذشت
اثبات ادعای رشد 11 برابر سرعت پیشر فت های علمی اینگونه است که از بس این صنعت علمی ورود و توزیع و صادرات مواد مخدر به کشور رشد روز افزون داشته است که از مرز خود کفائی گذشته و بقول پیام نوروزی ولی وقیح همراه با نوآوری همراه با شکوفائی اقتصادی داشته است که هرروز شاهد مخابره خبر های این چنینی دست گیری و زندان و صدور احکام اعدام قاچاقچیان اعزامی به کشور های جنوب شرق آسیا می باشیم که این خبر مردن درمالزی هم مورد یا شاهد دیگر از این صنعت رشد یافته و شتاب یابنده متقل کردن قاچاقچی و مواد مخدر به برون مرز از جمله کشور مالزی می باشد.
روز جمعه پلیس مالزی اعلام کرد یک ایرانی بر اثر ترکیدن قرصهای متا آمفتامینی که بلعیده بود در بیمارستان در گذشته است. به گزارش رادیو فردا، پزشکان در حین عمل جراحی ، از شکم این ایرانی ۵۲ ساله که بدلیل وضعیت بد جسمانی از فرودگاه به بیمارستان منتقل شده بود، ۱۳۷ قرص متا آمفتامین خارج کردند. به گفته پلیس مالزی تحقیقات درباره این شهروند ایرانی ادامه دارد. در سالهای اخیر تعداد ایرانیا نی که به اتهام قاچاق مواد مخدر در مالزی بازداشت و محاکمه میشوند روندی صعودی را طی کرده است. طبق آمار رسمی ،در ۹ ماهه اول سال گذشته ۱۳۸ ایرانی به اتهام قاچاق مواد مخدر در مالزی دستگیر شد ه اند. سفارت جمهوری اسلامی در مالزی می گوید باندهای بین المللی قاچاق مواد مخدر از ایرانیها برای نقل و انتقال مواد مخدر استفاده میکنند
صديقي: انشاالله مقام رهبري تا ظهور امام زمان امام جمعه تهران هستند
این ادعای آخوند ابله و مترسک و مسخره ی معرکه گیر تحجر امام جمعه ی موقت تهران همچون شعار زمان خمینی شیاد است که ذوب شدگان جیره خوار پاسدار در بیت جماران موظف بودند فریاد بزنند خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار . البته در زندان زندانیان در بند فریاد می زدند تا نقلاب بعدی، تشکیل دادگاه خلقی ،خمینی را نمیران . مگر اینکه همانگونه که جسته و گریخته باشیوه ی یه بدر گفتن تا دیوار بشوند پاسدار گماشته احمدی نژاد وانمود می کند که خودش امام زمن باشد. یا اینکه به نظر آخوند صدیقی لوظی جماران ولی وقیح علیل معتاد امام زمان ظهور کرده می باشد.
به گزارش ايسنا، حجت الاسلام صديقي در خطبه دوم نماز جمعه امروز تهران، بااشاره به سالروز انتصاب مقام رهبري به عنوان امام جمعه تهران از سوي امام راحل، گفت: امروز سالروز امامت جمعه رهبر عزيز انقلاب از ناحيه حضرت امام است كه اين افتخاري براي نماز جمعه تهران بود و ان شاالله تا ظهور امام زمان ايشان امام جمعه‌ ام القراي كشورهاي اسلامي هستند و اين افتخار متعلق به شما تهراني هاست كه امام جمعه شما كسي است كه قدم به قدم تاييدات را به همراه دارد.امام جمعه موقت تهران همچنين با اشاره به دستگيري عوامل ترور استاد علي محمدي گفت: اين افراد بايد نقطه عطف در تحول جهان باشند، خداوند به دست شرورترين انسان ها اين افراد را از قفس بيرون آورد و به مقام شهادت رسيدند آنها به دانشمندان هسته اي دلگرمي دادند. ما هم خدا را شكر مي كنيم كه خداوند در كمين ستمگران است و دست قدرت خود را نشان داد