گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 7 بهمن – 89
زلزله (گفت و شنود)
گفتم : چرا چنین این عنصر عاری از حریت؟
خود به کوچه علی چپ زده است و خریت
چرامعتاد شده تا وارونه گزارش دهد بازتاب؟
چاشنی اش کندتلاش مذبوحانه با آب و تاب
گفت:آخه روان پریشی و حواس پرتی سربازجو
هست مثل داستان زلزله 8 ریشتری و آن یارو
پرسیدند آیا شدی متوجه ی زلزله 8 دهم ریشتری؟
گفت رویم آنطرف بود، نشدم متوجه هیچ خطری
گفت: اين روزها مقامات و رسانه هاي غربي بدجوري از حركت هاي ضد آمريكايي در مصر و تونس و الجزاير و اردن و... شوكه و عصباني هستند.
گفتم: سران فتنه و گروههاي ضد انقلاب حامي آنها هم بدجوري تب كرده اند و به هذيان گويي افتاده اند.
گفت: آمريكا و متحدانش، اخبار اين كشورها و شعارهاي اسلامي مردم آن را سانسور مي كنند.
گفتم: حيوونكي ها حق دارند! چون انتظار داشتند جمهوري اسلامي از فتنه 88 آسيب ببيند ولي حالا كه مي بينند بقيه كشورهاي خاورميانه هم از ايران اسلامي الگو گرفته اند، دچار قوز بالا قوز شده اند.
گفت: تا كي مي توانند خودشان را به آن راه بزنند و اين همه واقعيت هاي معمولي را انكار كنند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! از يارو پرسيدند، متوجه زلزله 8 ريشتري شدي؟ و يارو گفت؛ نه! آخه من رويم آن ور بود!
گفت : از آن زمان که شده است رو
احمدی نژاد میخواد جهان کند زیر و رو
یکه تاز میدان شده است سر باز جو
هی هذیان گوئی میکنه این بچه پررو
گفتم : مگر این روان پریشان مزخرف گو؟
چگونه باز هذیان گفته یا شده چرند گو؟
گفت : آخه این مترسک دراز گوش
با پروئی و حماقت، کرده فراموش
چگونه سال گذشته مردم زدند فریاد؟
مرگ کردند نثار رهبر ،هم احمدی نژاد
یعنی بدون شک ، فریاد زدند بطور یقینی
دیگه نمی خواهندهیچگونه حکومت دینی
اما اکنون با شیوه ی مرده خوری و پر روئی
از مردم مصر و تونس، کرده است بازگوئی
الگو گرفتند از تظاهرات سال 88 مردم ایران
تا حکومت دینی حاکم کنند برای رفع بحران
تازه طلبکارانه این وارونه گوی زده است سور
گفته غرب خواست اسلامی را میکنه سانسور
گفتم : چرا چنین این عنصر عاری از حریت؟
خود به کوچه علی چپ زده است و خریت
چرامعتاد شده تا وارونه گزارش دهد بازتاب؟
چاشنی اش کندتلاش مذبوحانه با آب و تاب
گفت:آخه روان پریشی و حواس پرتی سربازجو
هست مثل داستان زلزله 8 ریشتری و آن یارو
پرسیدند آیا شدی متوجه ی زلزله 8 دهم ریشتری؟
گفت رویم آنطرف بود، نشدم متوجه هیچ خطری