دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 4 بهمن ماه 1389
نقد و بررسی : ( يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " اين خون شسته نمي شود "
سیاست مرده خواری تاریخی کردن از عاشورا و ربط دادن آن به مذاکرات هسته ای استانبول و ادعای پیروزی ناشی از فرا گیر شدن اسلام طالبانی ولی وقیح در خاورمیانه "
سران رژیم دین فروش دغلکار و عوامفریب که نه اینکه اینان هیچگونه باور دینی و انسانی ندارند ، بلکه از دین صرفاً بعنوان ابزاری برای عوامفریبی و تحمیق کردن اذ هان عمومی توده های نا آگاه استفاده می کنند . برای اینکه در راستای اهداف پلید شان همچون حفظ قدرت و انحصاری کردنش که با انباشت ثروت می باشد. اکنون برای فاش و عریان کردن ماهیت وحشی و ضد انسانی خود همانگونه که با دار کشیدن آن و ضعیت اسف بار صدام حسین در صبح عید قربان هم انتقام حیوانی خود را از وی گرفتند . هم اینکه توانستند پس از اعدام وی با خیال راحت عراق را اشغال و حیات خلوت خود کنند و آن را تبدیل به میدان ترکتازی سپاه قدس و سایر مزدوران وابسته به خودشان نمایند . اکنون نیز دژخیمان در خدمت کودتا گران و ولی وقیح در آستانه ی اربعین دو زندانی قربانی در بند که سابقه ی دستگیری و شکنجه و زندان در سال پیش این رژیم ضد بشری را داشته اند به چوبه های دار سپردند تا هم انتقام روشنگر ی های مستمر هسته ای از مجاهدین گرفته شود . هم ضعف شکست هیأت مذاکره کننده ی هسته ای به استانبول با گروه 5 +1 در استا نبول این چنین جبران شده باشد . مشروط بر اینکه ماهیت پلید و ضد انسانی رژیم کودتائی نا مشروع متزلزل شده با چنین اعدام های ضد انسانی در سطح اذهان عمومی جهانی به نمایش گذاشته شود . زیرا که اسیر در بند قربانی را چند بار به مسلخ بردن نه اینکه نشان از قدرت نمی باشد ، بلکه آشکارا نمایان گر رژیم بشر نا مشروع می باشد که از وحشت قیام اعتراضی مردم ناراضی هیچ راهی جز ادامه ی چنین جنایات ضد انسانی پر هزینه برایش باقی نما نده است . کیست که اتفاقات و تظاهرات های ضد حکومتی پس از کودتای تقلباتی و حذف رقیب مغلوب در 22 خرداد سال 88 را فراموش کرده و از یاد برده باشد که نه ایران که سراسر منطقه ، بلکه در جهان پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح طنین انداز شد ؟ مگر پس از آن جز افزایش سر کوب و ضرب و شتم و خفقان و باز داشت و شکنجه و اعترف گیری با صدور احکام زندان و اعدام همراه با سانسور در مطبوعات رسانه های خبر رسانی که اجرا شده است چیزی دییگری هم وجود دارد که به نفع مردم ایران تغییر نموده باشد که اکنون قلم بر دست متملق و چاپلوس و نان به نرخ روز خور که به گریز زدن به اعماق تاریخ و روضه خوان کربلا و اربعین کردن که نوعی گزینه بر داری کردن در راستای اهداف شیادانه ی دین فروشانه است در ادامه آویزان به موضع گیری های ولی وقیح شده است و از آن اهرم چماق علیه ی متقدان و مخالفان ساخته است؟
همچنین در ارتباط با مذاکرات هسته ای در استانبول که منجر به شکست شد قلم بر دست هذیان و وارونه گوی فرافکنانه و طلبکارانه مدعی شده است در عصري كه مدعيان گفت وگو و منطق به شيوه قرون وسطايي در پي باج خواهي هستند . اما رژیم ضد بشری غیر متعارف بر بر منش تاریک اندیش و دین فروش حاکم بر ایران یا گفتمان دروغ و چماق و تهدید و ترور را با ادعای ناچسب کمدی «قدرت منطق» در برابر «منطق قدرت» زورگويان نمایش داده و به رخ مخاطبان بی منطق مذاکره کنندگان هسته ای كشانیده است و افزوده در همين دو روز پيش در اسلامبول تركيه، با اینان مذاكرات شدد و طبق ادعا به اعضای گروه 1+5 باج داده نشد زیرا با موضع گیری پادوی فرانبر بدون اراده پاسدار موجی و ترکشی سعید جلیلی صلابت و قوت عدم عقب نشینی از اهدف سلاح هسته ای رژیم خود را به دنيا ثابت نمود. تازه در ادامه بیشتر طلبکاری کرده و ادعا کرده است که مشكل اصلي و كليدي دشمنان رژیم ضد بشری که مترادف و معادل اسلام است. این است كه در برابر «خط خون» به «خطاي خونريزي» متوسل شده اند. برای اینکه با توطئه و مقدمه چینی و همکاری حاکمان ر ژیم ضد بشری در همين دهه گذشته لشكركشي به افغانستان در 2001 کردند و این کشور را اشغال نظامی کردند . سپس از طریق دلال و جاسوس چند جانبه احمد چلبی به عراق در 2003 قشون كشي شد . آنگاه برای عبور از بحران هسته ای پاسداران و شیخ حسن نصر الله و حزب الله لبنان جنگ 33 روزه لبنان با اسرائیل در 2006بر پا شد . باز هم پاسداران از طریق حماس و ساز مان جهاد اسلامی جنگ 22 روزه نواز غزه در 2008راه اندازی کردند تا روزنه ای موقتی برای عبور از بحران هسته ای بدست آید . با این حال مدعی شده که نوز غرب نفهميده است که حاکمان تهران چگونه برای پیشبرد اهداف هسته ای زیر چتر اسلام را دنبال می کنند؟ بدتر اینکه تازه این دشمنان سر در گم غربی متوجه نشده اند که چگونه قبل از بر گزاری مذاکرات هسته ای در استانبول در مراسم عاشورای امسال در تركيه فرياد يا حسين برپا شد سردرگم هستندکه با الهام گيري شكل یا زائده ای نام «حزب الله» در لبنان تشكيل مي شود که موجب عصباني دشمن غربی شده است که تأکید کرده جا ندارد تا از اين عصبانيت بميرند . چونکه انتفاضه اسلامي در تونس هم بر پا شد که خط حزب الله لبنان و حماس و کربلا و اربعین امام حسین را می رود.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/891104/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 4 بهمن ماه 1389
اين خون شسته نمي شود (يادداشت روز
)