دروغ نامه ی کیهان 3 بهمن - 89
قوطي (گفت و شنود)
گفت : یارور سُر خورده بود افتاده بود توی جوی آب
دست و پا می زد ،بد جوری افتاده بودبه تب و تاب
برای اینکه ضایع نشود و کنف این نا لوطی
چپ و راست در می آورد صدای یک خالی قوطی
گفت: منوشه امير هنوز داغدار است كه چرا كيهان به سران فتنه گفته است «سرلشگر بي لشگر».
گفتم: حيوونكي منوشه امير، حق دارد! چون نتانياهو در اوج فتنه 88 با افتخار گفته بود «اصلاح طلبان در ايران بزرگترين سرمايه اسرائيل هستند» و حالا اين سرمايه دود شده و به هوا رفته.
گفت: سايت جرس هم كه بعد از سفر دوم كديور به اسرائيل، تحت مديريت مشورتي منوشه امير اداره مي شود، نوشته است براي اثبات بي پايه بودن ادعاي كيهان، طرفداران موسوي و خاتمي و كروبي يك پنجره در فضاي مجازي «فيس بوك» باز كرده اند كه تاكنون 10هزار نفر در آن حمايت خود را اعلام كرده اند!
گفتم: فضاي مجازي كه اعتبار ندارد و يك نفر مي تواند به جاي صد هزار نفر كليك كند، تازه از اين گذشته 10هزار نفر در مقابل 70 ميليون نفر عددي نيست.
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: يارو افتاده بود تو جوي آب براي اين كه جلو مردم ضايع نشه، صداي قوطي درمي آورد
گفت : سربازجوی حسین پاسدا ر
مدعیست منوشه امیرشده داغدا ر
گفتم : برای چه این سربازجوی شیاد؟
از منوشه امیر چنین کرده است یاد؟
گفتم :چون سربازجو بادروغ وتهدیدگرفته سنگر
رقیب مغلوب خوانده را سر لشگر بی لشگر
چون این خبر را بازتاب داده را دیو اسرائیل
علیه اش هذیانبا لغزخوانی داده تحلیل
گفته باسرکوب و اعدام و دستگاه شنود
فتنه ی 88 با رهبرانش شده اند دود
خاتمی، کروبی،موسوی با کدیور کرده جاسوس
گفته برای اسرائیل خودآلت دست کرده و ملوس
قط در فیس بوک مجازی از اینان کمی میشه حمایت
که از کم بودن نسبت به 70 میلیون نفرمیکنه حکایت
گفتم : مگر مرگ بر دیکتاتور با ولی وقیح زدن فریاد
اصل ولایت وقیح چاشنی کردن با پاسدار احمدی نژاد
نکند سربا جوی هذیان و وارونه گوی بد نام منفور؟
برای قالب کردن این رقم به نفع ولی وقیح زده زور
گفت : یارور سُر خورده بود افتاده بود توی جوی آب
دست و پا می زد ،بد جوری افتاده بودبه تب و تاب
برای اینکه ضایع نشود و کنف این نا لوطی
چپ و راست در می آورد صدای یک خالی قوطی