دروغ نامه ی کیان دوشنبه 13 دی ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " اشغالگران تروريست "
چرا گفته نشده است اشغال گری و تروریزم که دو مفهوم مرتبط با هم دانسته شده است این دو مقوله ی موازی و مترادف هم چگونه عمل می کنند که حاکمان رژیم ضد بشری در ایران و عراق مرتکب آن نشده اند؟"
چرا قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس اشغال گری و تروریزم را که دو مفهوم مرتبط با هم دانسته است. وی تعریف نکرده و توضیح نداده است که این دو مقوله ی موازی و مترادف هم چگونه عمل می کنند که حاکمان ایران مرتکب آن نشده اند؟ لابد چون می داند چاقو دسته اش را نمی برد ترجیح داده تا سکوت کند. برای همین بدون پرداختن به علت و ریشه این دو مفهوم، دست به فرا فکنی معلولی زده است تا رد گم کند که گویا این دو مقوله نه شامل حال حاکمان تهران و پاسداران در عراق نمی شود ، بلکه اینان از موضع سخنگوی دولت و نماینده و دلسوز مردم عراق دارند با اشغال گر و ترو ریزم مبارزه می کنند؟ مهمتر اینکه 32 سال نمی باشد که این مدعیان وارونه گوی ایران را اشغال نموده اند و آشکارا دست به تهدید و ترور و جنایت علیه ی مردم ایران زده اند. به خصوص پس از طرح کودتای 22 خرداد 88 معترضین ناراضی بطور عریان مورد ضرب و شتم و سرکوب و بازداشت و شکنجه و قتل و اعتراف و ترور شخصیتی و فیزیکی واقع نشده اند ؟ بهر حال مگر فراموش شدنی می باشد که چگونه از همان بدو شکل گیری این رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی تروریستی، طرح ربودن ترور و وحشت و گروگان گیری مردم کشور ایران اشغال شده شروع شد و مکمل و بازوی اجرائی دین ا بزاری شده در بستری حفظ قدرت و انحصاری کردن و حذف منتقدان و مخالفان و دگر اندیشان شد که بدلیل جنگ قدرت و حذف رقیب از صحنه ترکش این سیاست به اینان هم اصابت نموده است . آری چنان سیاست ترور و وحشت و گروگان گیری و اشغال گری ایران نهادینه شده است که این سیاست تبدیل به دیپلماسی رسمی رژیم ضد بشری کودتائی تروریستی شده است . چونکه همراه با بحران و ارتجاع به برون مرز صادر شده است . اما اکنون قلم بر دست غیر ایرانی از موضع کی بود کی بود . من نبودم؟ با پاک کردن صورت مسأله آدرس غلط داده و فرافکنی کرده است که فقط آمریکا اشغال گر و مروج روریزم در جهان و خاور میانه است . انگاری که در 32 سال گذشته حاکمان رژیم ضد بشری اعلان جنگ تمام عیار علیه ی مردم ایران نداده اند و کار نامه ی بس ننگین محکومیت نقض مستمر حقوق بشر با اعدام های دسته جمعی مخالفان سیاسی و دگر اندیش در زندان ها ندارند . به ویژه پس از 30 خرداد سال 60 و قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان سال 67 که اسناد انکار نا پذیرجنایت علیه ی بشریت می باشد ضمیمه ی پرونده ی قتل های زنجیره ای و تعقیب و ترور مخالفین در برون مرز نشده است . حتی نقش مستقیم همکاری با اشغال گران در افغانستان و عراق نداشته ودر این دو کشور به خصوص عراق دست به توطئه ی ترور و ربودن و شکنجه و مثله و کشتن و سر به نیست کردن مخالفان و معترضان دخالت گری ندارند . البته مشابه ی همین اقدام توطئه ی جنایت آمیز علیه ی مخالفان جدی یعنی مجاهدین کمپ اشرف را تعقیب و طراحی نکرده اند که اکنون قلم بر دست غیر ایرانی از موضع فرار به جلو از لیست کردن اقدامات جنگ کثیف و ترور و سر به نست کردن مخالفین چپ گرا در آرژا نتین با کمک آمریکا را گزارش داده است. در ادامه مأموریت ترور رهبران مخالفان از سوی دستگاه جاسوسی سیا و کی جی بی و ام 6 و موساد را ردیف کرده است تا به تبلیغات جنگ کثیف دوران بوش رسیده که از وی نقل شده هر که با ما نیست علیه ماست .
بهر حال قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس با مانور تبلیغاتی دادن پیرامون جنگ کثیف اشغال گری و ترور رهبران مخالفین از سوی آمریکا و سیاست اشغال گری اش که هدف توجیه و تبرئه کردن رژیم تروریستی فاشیستی مذهبی می باشد که گویا اصلاً این رژیم ضد بشری نه پرونده ونه تجربه و دخالت در اقدامات تروریستی در 32 سال گذشته دارد . در نهایت تیجه گیری کرده است که عامل اصلی ترور در منطقه حضور آمریکا و ادامه ی سیاست جنگ کثیف اشغال گری اش می باشد که فرصت برای اسرائیل فراهم نمود تا رهبران فلسطین را در برون مرز ترور کند . پس بعنوان راه حل رهنمود داده است که باید این چنین کشورهای منطقه دستگاه های اطلاعاتی خودشان را تقویت نمایند و با ا تحاد برای بیرون کردن آمریکای اشغال گر که سیاست اشغال گری اش از دوران و کلینتون و بوش شروع شد در منطقه مبارزه کنند:
"در دوره رياست جمهوري بيل كلينتون- سالهاي 2199 تا 0200- عناصري نظير مارتين ايندايك، مايكل لدين، تام كيسي و... عمليات هاي ترور را لازمه عاري سازي جهان از خشونت ارزيابي مي كردند. محصول عمليات تروريستي در اين دوره از ميان برداشته شدن صدها نفر از مخالفان آمريكا و رژيم صهيونيستي در جاهاي مختلف دنيا بود. اسرائيلي ها در اين دوره آزادانه و با اعلام قبلي به ترور رهبران فلسطيني در تونس، اردن، سوريه و... مي پرداختند و سازمان سيا صدها نفر از فعالان ضدآمريكايي را از طريق شليك يا مسموم كردن و يا مبتلا كردن به سرطان از ميان برداشت. تعداد عراقي هايي كه توسط اين جوخه ها ترور شده اند از مرز چند صد هزار نفر گذشته است هيچگاه آمريكايي ها خود را درباره اين تروريست ها و اقداماتشان پاسخگو ندانسته اند! تروريسم در منطقه خاورميانه و يا بهتر بگوئيم در آسياي غربي به موضوعي مشترك تبديل گرديده است. اگر درست نگاه كنيم مي بينيم كه همه اجزاء اين منطقه، مشكل مهم سياست خارجي آمريكا هستند.عبدالمالك ريگي سركرده معدوم يك گروهك تروريستي، عازم بيشكك بود تا در پادگان تحت اختيار آمريكايي ها مستقر شود. بعدها خود ريگي فاش كرد كه قرار بود در اين پادگان عمليات عليه مردم در شرق كشور را با استفاده از حمايت اطلاعاتي، نظامي و مالي آمريكايي ها برنامه ريزي، مديريت و پشتيباني نمايد. تروريزم در عراق طي سال هاي اخير از طريق رژيم هاي كاملا وابسته به آمريكا- عربستان و اردن- تغذيه و مديريت شده است.با اين وصف كاملا واضح است كه تروريزم در منطقه ما به عنوان بخش مكمل اشغالگري عمل مي كند و برچيده شدن بساط تروريزم كاملا به برچيده شدن بساط نظامي- امنيتي اشغالگران از منطقه بستگي دارد"
در خاتمه اینکه قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس بدون آنکه بگوید حمید مولانا مگر یک شهروند آمریکائی نمی باشد که برخلاف قانون اساسی نمی تواند پست حکومتی داشته باشد تا چه برسد که وی مشاور امور بین الملل پاسدار گماشته احمدی نژاد شود ؟ اما آنچنان از موضع ضد آمریکائی که چتر پوششی توجیه گر شگرد فرار به جلو فرافکنی و کتمان حقایق نموده و مظلوم نمائی کردن است که گویا حاکمان رژیم ضد بشری تروریستی و فاشیستی مذهبی نه هر گزاهل اقدامات تروریستی بوده اند.نه اینکه در 32 سال گذشته در داخل کشور مرتکب اقدامات تروریستی شده اند . نه اینکه در کشور های همسایه و منطقه دست به اقدامات تروریستی و اشغال گری زده اند. نه از طریق حزب الله لبنان و حماس دو جنگ 33 و 22 روزه پاسداران با اسرائیل بر پا کردند. سپس از طریق حزب الله لبنان دست به طراحی ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان زدند . مهمتر اینکه نه با اشغال گران در افغانستان و عراق همکاری نموده اند . نه اینکه پس از این همکاری با افزایش اقدامات ربودن و گرو گان گیری و شکنجه و مثله و کشتن شهروندان عراق مردم عراق را به گروگان گرفته و عراق را حیات خلوت خود کرده اند و مجاهدین کمپ اشرف را تهدید به ترور و کشتن و نابود کردن نمی کنند . بلکه بطور زنجیره ای دست به اقدامات تروریستی وجنگ افروزی و ناامن کردن کشور های همسایه و منطقه و دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح خاور میانه هم نزده اند تا با بیرون کردن اشغال گران از عراق و افغانستان خود شان جایش را بگیرند . چونکه طبق ادعای وارونه ی قلم بر دست غیر ایرانی حاکمان تهران از موضع مسالمت آمیز و انسان دوستانه پیوسته بطور جدی تلاش برای مخالفت با اشغال گری و ترو ریزم کرده و با آن در حال مبارزه بوده اند و هیچگونه اقدامات تهدید و ترور آمیز انجام نداده اند تا موجب بهانه ی لازم برای تهاجم اشغالگران و حضورشان در منطقه شود.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/891013/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیان دوشنبه 13 دی ماه سال 1389
اشغالگران تروريست (يادداشت روز
)