دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 22 دی ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " رقص تروريست ها بر لبه تيغ "
" عجیب که یادداشت ئویس دروغ نامه ی کیهان از موضع فرار به جلو دست به خوشرقصی رد گم کردن زده است و طلبکارانه از رقص تروریست ها بر لبه ی تیغ داد سخن رانده و هوار زده است"
همکار و قلم زن دروغ نامه ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری که حامی رسمی ومبلغ علنی تروریست بوده و همچنان می باشد . بگونه ای که گذشته از سابقه همکاری در ارگان های اطلاعاتی – پاسداری دارای پیشینه ی همکاری با سعید امامی می باشد که همراه وی در ترور های مخالفین برون مرز دست داشته است . اما اکنون همکار یادداشت ئویس اش از موضع فرار به جلو دست به خوشرقصی رد گم کردن زده است و طلبکارانه از رقص تروریست ها بر لبه ی تیغ داد سخن رانده و هوار زده است . اما سئوال است اگر چنانچه رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی تروریستی بحران ساز و جنگ افروز و تروریست پرور نمی باشد و 32 سال این شیوه را روش رسمی حکومت مداری خود نکرده است آنچنان که با پیگیری این سیاست توانسته به بقای ننگین خود ادامه دهد . آنچنان که مگر جز این بوده است که در 32 سال گذشته یک ریز تروریست در داخل کشور پرورش داده شده که همراه با تبلیغات جنگ افروزانه ، بحران و ارتجاع تبدیل به برون مرز صادر کرده است. آنگونه که این سیاست تبدیل به دیپلماسی رسمی کشور شده است . بنابراین چون این سیاست یکی از رموز مهم حیات رژیم ضد بشری بوده است . بنابراین تبدیل به چماق و اهرم تبلیغاتی علیه ی معترضان و منتقدان وناراضیان داخلی و حتی خارجی شده است. چونکه با چاشنی گروگان گیری و اتهام جاسوسی و تروریستی زدنبه اینان اهداف طراحی شده پشت صحنه دنبال شده است . برای اینکه از این شیوه برای عبور بحران های مقطعی داخلی و برونی استفاده شده است. البته در این شرایط بازی کردن و مانور تبلیغاتی با این ترفند تروریست دادن هدف پاسخگوئی یا توجیه کاری پارامتر یا بحران گوناگون می شود که ربودن 3 تبعه ی آمریکائی در کردستان عراق و یک تبعه ی دیگر در مرز آذربایجان که گفته شد از ارمستان وارد خاک ایران شد و باز داشت دو خبر نگار تبعه ی آلمانی و شوی ترور مسعود علی محمدی و دانشمند هسته ای دیگر و اعتراضات ضد حکومتی پس از 22 خرداد 88 و نا آرامی های سیستان و بلوچستان و کردستان و انفجارات تلافی جویانه ناشی از اعدام های حکومتی در این دو استان را در بر می گیرد. چونکه می بایست عوامل خارجی همچون آمریکا و اسرائیل در این موارد مقصر و متهم شوند. پس قلم بر دست تکرار اینگونه اتهامات و هذیان و وارونه گوئی های 18 ماهه گذشت9 در یادداشت روز های دروغ نامه ی کیهان را نشخوار کرده است تا که بتواند نتیجه گیری کند خشم وکینه و نفرت نارضایتی عمومی که پس از نمایش خیمه شب بازی کودتائی تقلباتی 22 خرداد 88 به نمایش گذاشته شد و منتهی به فریاد های مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح و احمدی نژاد گفتن شد نه واقعیت ندارد ، بلکه توطئه ی طراحی شده از سوی دشمن بیگانه بود که با تاکتیک آرای قلابی و تقلباتی از طریق مهر های داخلی شان یعنی سران رقیب دنبال شد . برای اثبات این ادعای کمدی و وارونه قلم بردست یادداشت روز نویس سئوال کرده ودر ادامه تحلیل های مد روز بازجوئی زندان اوین که شامل حال مذاکرات هسته ای و پرونده ی گروگان های آمریکائی و آلمانی می شود . البته بدون توجه به آزاد شدن سارا شورد تبعه ی ربوده ی شده ی آمریکائی و قدر دانی کردن از دستگاه قضائی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض که قرار است اینان را همراه با 11 نفر دستگیر شان جندالله و تروریست ها و جاسوسان محاکمه و مجازات کند.این چین چاشنی اراجیف و هذیان گوئی خود کرده است :
"اكنون اين پرسش به ميان مي آيد كه چرا چند كشور غربي و رژيم صهيونيستي راهبرد «جاسوسي و ترور»! را عليه ايران اسلامي برگزيده اند؟ براي پاسخ به اين سؤال ناگزير بايد نقبي به ماه هاي گذشته زد و صحنه رويارويي ايران اسلامي با نظام سلطه و مستكبران و چپاولگران را به نظاره نشست.نقطه عزيمت بحث به دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در سال 88 برمي گردد.از چند ماه مانده به انتخابات، دشمنان خارجي و متأسفانه برخي كه گمارده هاي آنها در داخل محسوب مي شوند بر روي سلامت انتخابات ايران شبهه افكني كردند پمپاژكردن شبهه تقلب در فضاي قبل از انتخابات نشان از آن داشت كه دشمنان بيروني و داخلي ايران اسلامي موعد انتخابات رياست جمهوري را به عنوان بزنگاهي براي ترور جمهوريت و اسلاميت نظام درنظر گرفته اند و با طراحي هاي پيچيده و تودرتو تمام پتانسيل خود را به صحنه آورده اند تا به زعم خودشان بساط "جمهوري اسلامي را جمع نمايند! بنابراين بعد از انتخابات مشاهده مي كنيم كه ادعاي واهي تقلب پيش كشيده شده و از همين رهگذر آشوبها و اغتشاشات خياباني كليد مي خورد.اما علي رغم تمام ترفندها، دسيسه ها و كارشكني هايي كه دشمنان بيروني نظام با به خدمت گرفتن بعضي در داخل كشور انجام دادند عمر فتنه 88 با بصيرت آحاد ملت به شماره افتاد و در 9 دي و 22 بهمن همان سال مرگ سياسي فتنه گران رقم خورد.خلاصه آنكه دشمنان با طراحي پروژه تقلب در انتخابات، مشروعيت نظام را نشانه رفته بودند، با اجرايي كردن گزينه- تحريم ها بر ضد ايران به فلج كردن اقتصاد جمهوري اسلامي دل بسته بودند، با پيش كشيدن سياست «ايران هراسي» به دنبال اجماع جامعه جهاني عليه ايران بودند تا بنابر آنچه كه مي پنداشتند جمهوري اسلامي را در عرصه سياسي و ديپلماسي منزوي نمايند و... چه پنبه دانه رنگارنگي در خواب ديده بودند. آنها تضعيف ساختار نظام و شكاف ميان حاكميت و مردم را تصور كرده بودند اما حضور توده هاي ميليوني در 9 دي و 22 بهمن خط بطلاني بر تصور آنها كشيد.ضمن آنكه دستگيري سه تبعه آمريكايي، دو تبعه آلماني و مواردي از اين دست كه همگي متهم به جاسوسي هستند نشان از اقتدار و بيداري و هوشياري نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي جمهوري اسلامي دارد.اخيرا نيز سربازان گمنام امام زمان(عج) با رصد دقيق اطلاعاتي و اقدامات چند لايه آفندي و پدافندي و نفوذ به عمق اطلاعاتي موساد عوامل اصلي ترور شهيد دكتر مسعود عليمحمدي را شناسايي و دستگير كردند. البته دستگاه قضايي همچنانكه انتظار مي رفت اقدامات ارزشمندي در اين زمينه انجام داده است و در همين ارتباط از جمله براي سه تبعه آمريكايي متهم به جاسوسي كيفرخواست صادر شده و زمان رسيدگي به اتهامات آنها در دادگاه به گفته مقامات قضايي 17بهمن ماه خواهد بود.دو تبعه آلماني نيز به خبرنگار نبودنشان اعتراف داشته و مقامات قضايي تصريح كرده اند كه جرم جاسوسي آنها محرز است و پرونده اين دو در حال تكميل شدن است. همچنين در ماه گذشته 11نفر از عوامل گروهك تروريستي جندالشيطان پس از فرآيند دادرسي اعدام شدند و مردم انقلابي و مؤمن ايران اسلامي بي صبرانه منتظرند تا در اسرع وقت بقيه جاسوسان و تروريست ها و عوامل ستون پنجم دشمن نيز به سزاي اعمالشان برسند"
در خاتمه اینکه تجربه ی کارنامه ی ننگین حاکمان رژیم ضد بشری عوامفریب و دین فروش غارتگر وجنگ افروز در 32 سال گذشته دیگر جای هیچگونه ابهام در اذهان عمومی باقی نگذاشته است که چگونه بوده است که اکنون قرار باشد چنین خوشرقصی های قلم بر دست وارونه گوی زیر چتر پوششی وارونه گوئی رقص تروریست بر لبه ی تیغ موجب منحرف کردن اذهان عمومی شود و می تواند موجب گول زدن کسی شود . زیرا که پرونده ی ننگین رکور دار جهانی محکویت نقض مستمر حقوق بشر رژیم ضد بشری موجود است که ناشسی از اقدامات و عملکرد جنایتکارانه ی 32 ساله می باشد که بمنزله ی سند انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت می باشد که روزی مجرمان جنایتکار دست اندر کار قتل عام زندانیان سیاسی وجنگ 8 سال که زوری و عامدانه ی7 سال تحمیل شد که موجب افزایش کشته ها و مجروحین و بی خانمان و آواره شدن میلیون ها نفر ایرانی و عراقی شد که روزی این مجرمان جنگی و انسانی می بایست به اتهام و جنایت علیه ی بشریت در ادگاه بین المللی محاکمه و مجازات شوند . همچنین اکنون آنچنان رژیم ضد بشری نا مشروع شده و در بن بست و بحران فرو رفته است که چاره ای جز افزایش سیاست خفقان و سرکوب و سانسور هر چه بیشتر در داخل و تهدید رقیب مغلوب همراه با صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری با اعمال تروریستی و انتحاری و در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه ندارد . البته ربودن و گروگان گیری کردن اتباع کشور های خارجی با اتهام جاسوسی و مکاری با تروریست ها به این کارنامه ی ننگین و سنگین حاکمان رژی ضد بشری اضافه شده است . به خصوص اینکه حاکمان تهران وحشت عجیبی از صدور حکم نهائی محئوم شدن حزب الله لبنان داردند که در ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان دست داشتند . چونکه هیچگونه راه فراری در شریک بودن این جنایت برایش وجود ندارد . لذا فرافکنی علیه ی تروریست کردن قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان معلوم است ناشی از چیست؟
هوشنگ بهداد
http://naghdematboat.blogspot.com/2011/01/4-22-1389.html
دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 22 دی ماه سال 1389
رقص تروريست ها بر لبه تيغ (يادداشت روز
)