گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 27 دی - 89

شرط (گفت و شنود)

گفت : این زنجیری - عقده ای دیوانه

نقل قول گویا نیوز را کرده است بهانه

خاتمی و موسوی و خاتمی کرده مسخره

متمر کز شده بر روی شرط خاتمی بالاخره

گفته شرط حضورخاتمه درنمایش خیمه شب بازی

جز آبرو ریزی با تهدید ،وی گرفته نشد به بازی

مدعیست معلوم نیست که خاتمی پا در هوا

چگونه با تصمیم بعدی می خواهد کند دعوا ؟

گفت: سايت گويانيوز وابسته به سازمان �سيا� شرط گذاري خاتمي را بدجوري به تمسخر و استهزاء گرفته است.
گفتم: اين گروه هاي ضد انقلاب كه به شدت از خاتمي و موسوي و كروبي حمايت مي كردند، حالا چي شده كه خاتمي را مسخره مي كنند؟!
گفت: هنوز هم از سران فتنه حمايت مي كنند ولي معتقدند، خاتمي با شرط گذاري خود آبروي آنها را برده و باعث خنده و تمسخر اين و آن شده است.
گفتم: اگر سران فتنه، همين يك خاصيت را هم داشته باشند كه خيلي خوب است.
گفت: خطاب به خاتمي نوشته چرا گفته اي؛ اگر رژيم جمهوري اسلامي شرط هاي تو را نپذيرد، تصميم بعدي را خواهي گرفت و حالا كه نپذيرفته، چه تصميمي مي تواني بگيري و چه كاري از دستت ساخته است؟!
گفتم: خب! راست ميگه!
گفت: خطاب به خاتمي نوشته است؛ تو كه هنوز خودت پا در هوا هستي و قرار است محاكمه بشوي چرا رجز مي خواني كه باعث آبروريزي جنبش سبز(!) بشود؟!
گفتم: افسر راهنمايي، راننده متخلفي را متوقف كرده بود. يارو با تحكم به افسر گفت؛ اصلا تو ميدوني من كي هستم كه ميخواي جريمه ام كني؟ افسر گفت؛ هركي مي خواهي باش، و يارو كه قمپز در كردن را بي نتيجه ديد گفت؛ بالاخره متوجه نشدي من كي هستم؟ و افسر گفت نه، يارو گفت؛ چطور متوجه نشدي جناب سروان! من نوكرتم! چاكرتم!...

گفت : در رژیم بی در و پیکر

با لمپن های در پشت هرسنگر

بامشتی اراذل اوباش بی پدر

که مردم آواره کرده اند و در بدر

هرروز این دژخیم سربازجوی پلید

باهتاکی و تهدید رقیب میکنه تهدید

آیا این رژیم ضد بشری نکبت بار

نا مشروع نمی باشد، دارداعتبار؟

گفتم: مگر باز این سربازجوی کثیف

سابقه دارد در جیب بری و زدن کیف

متخصص در شکنجه گری و اعتراف گیری

چگونه عربده کشی کرده و پاچه گیری

گفت : این زنجیری - عقده ای دیوانه

نقل قول گویا نیوز را کرده است بهانه

خاتمی و موسوی و خاتمی کرده مسخره

متمر کز شده بر روی شرط خاتمی بالاخره

گفته شرط حضورخاتمه درنمایش خیمه شب بازی

جز آبرو ریزی با تهدید ،وی گرفته نشد به بازی

مدعیست معلوم نیست که خاتمی پا در هوا

چگونه با تصمیم بعدی می خواهد کند دعوا ؟

از موضع بازجوئی و قاضی سربازجو داده خبر

محور وعده محاکمه شدن خاتمی رفته سرمنبر

گفتم : چرا سر بازجو چنین می کند وانمود؟

غره شده باشیوه جاسوسی بادستگاه شنود

آنقدر صاحب قدرت شده است و دارد اختیار

آنگونه که خاتمی تهدیدوتمسخر میکنه بسیار

گفت : چون این عنصر زبون و زذل و حقیر

مرثیه خوان قدرت است با تملق و تفسیر

کارش این سر بازجوی دژخیم جنایتکار

شده همچون آن راننده ی خلافکار

روزی یک افسر پلیس راهنمائی

جریمه اش کرد اما وی برای خود نمائی

با تحکم گفت به افسر تو می دانی

من کیستم، اماافسر پلیس با کاردانی؟

هرکه می خواهی باش ، تو کردی خلاف

جریمه می شوی ، کارساز نیست زدن لاف

راننده متوجه شد چون بی اثر است قمپز

خطاب کردافسر راهنمائی این بی دنده و ترمز

چطور نفهمیدی کیستم؟ افسرخوب کیستی

یارو گفت نوکرتم و چاکرتم از موضع نیستی