دروغ نامه ی کیهان 2 بهمن - 89
خبر (گفت و شنود)
گفتم : برای چه سربازجو ،خالی بندی کرده گزاف؟
به حضور تروریستی سپاه در تونس کرده اعتراف
گفت : چون سربازجوی پرونده ساز مچ گیر
خواسته تا مرده خوری کند بطور غافل گیر
تصمیم گرفته تا تا کتیک آن یارو را کند دنبال
بهش گفتند صاحب فرزندشدی تاشودخوشحال
جواب داد ، لطفاً این خبر را ندهید به همسرم
تا اولین کسی باشم تبریک بگویم به مادرپسرم
گفت: رسانه هاي آمريكايي و اروپايي و رسانه هاي عربي از پخش شعارهاي اسلامي در تظاهرات مردم تونس، به شدت خودداري مي كنند.
گفتم: ولي قبلا كه نمي دانستند اين تظاهرات به يك نهضت تبديل خواهد شد، شعارهاي اسلامي را پخش كرده بودند، شعارهايي نظير؛ مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، الله اكبر،
«اسلام دين من است» و...
گفت: همين رسانه هاي غربي و عربي، از نهضت هاي اسلامي كه رهبري حركت را برعهده داشته اند، نامي به ميان نمي آورند و به جاي آن از «حزب دموكراتيك ملي» كه يك حزب غربگرا و آمريكايي، مثل جبهه ملي و نهضت آزادي است، به عنوان رهبري نهضت مردم تونس نام مي برند!
گفتم: دقيقا مثل انقلاب اسلامي كه آمريكايي ها مطابق اسناد لانه جاسوسي، اصرار داشتند جبهه ملي و نهضت آزادي را به عنوان رهبران انقلاب معرفي كنند.
گفت: ولي مردم تونس كه خودشان مي دانند براي چه انقلاب كرده اند و مي دانند كه دنبال چه هستند.
گفتم: چه عرض كنم؟! به شخصي گفتند؛ خدا بهت يك فرزند داده، گفت؛ خواهش مي كنم به همسرم نگوئيد! چون مي خواهم اولين كسي باشم كه خبر بچه دار شدنش را به او مي دهم
گفت : سربازجوی معتاد مفت و مرده خور
خواب دیده پنبه دانه خوره در حال خور خور
گفتم : متخصص منتقدمتهم کننده به ضد انقلاب
چگونه لف لف خوری کرده است پنبه دانه در خواب؟
گفت : با وارونه گوئی و فرصت طلبی و شیادی
باتوهین کردن به جبهه ی ملی و نهضت آزادی
از قیام ملت تونیس با اسلامی بودن کرده یادی
مصادره کرده اش بنام اسلام ولی وقیح و ایادی
البته این بازجوی هذیان گوی شکنجه گر جانی
موضع ضد آمریکائی و جاسوسی کرده چاشنی
گفتم : برای چه سربازجو ،خالی بندی کرده گزاف؟
به حضور تروریستی سپاه در تونس کرده اعتراف
گفت : چون سربازجوی پرونده ساز مچ گیر
خواسته تا مرده خوری کند بطور غافل گیر
تصمیم گرفته تا تا کتیک آن یارو را کند دنبال
بهش گفتند صاحب فرزندشدی تاشودخوشحال
جوای داد ، لطفاً این خبر را ندهید به همسرم
تا اولین کسی باشم تبریک بگویم به مادرپسرم