گزیده خبر های 16 دی – 89 قسمت – 2
فیلم: تشویق شدید احمدی نژاد توسط متکی
http://www.fardanews.com/fa/news/131945
در این فیلم حرکت اعتراضی زمان ابتدای سخنرانی پاسدارگماشته احمد نژاد بزبان عربی است که در اثر فریاد اعتراضی فردی که از سوی دو مأمور از صحنه به بیرون هدایت می شود مجبور به بلند کردن صدای خودش می باشد که ناشی از ترس و دستپاچه شدن می باشد . سخنی از منو چهر متکی اخراجی نشده است .
حضور منافقین، مغایر قانون اساسی عراق
http://www.fardanews.com/fa/news/131965
آیا قانون اساسی عراق اجازه داده است که عراق به اشغال سپاه قدس در آید و تبدیل به حیات خلوت حاکمان تهران برای زد و بند های پشت پرده با آمریکا و مذاکرات هستهای شود و حاکمان تهران با اقدامات تروریستی نخست وزیر دست دست شانده به مردم عراق تحمیل کنند . یا اینکه چاه نفت جزیره فاو از سوی پاسداران اشغال نظامی شود و یا نفت این کشور از طریق کاروان های نفت کش از کردستان عراق وارد خاک کردستان ایران شود؟ یا اینکه درون خاک کردستان عراق پاسداران مر تکب جنایت شوند و دست به ربودن اتباع آمریکای برای باج گیری بزنند . یا اینکه از طریق پاسداران سپاه قدس و سفیر پاسدار تروریست محمد حسن دانائی فرد در بغداد و همکاری وزارت بد نام اطاعات رژیم ضد بشری ایران و دولت دست نشانده ی نوری مالکی مشتی مزدور از ایران اعزام شده به جلوی کمپ مجاهدین گسیل شوند د و اینان تهدید به مرگ شوند و علیه شان توطئه ی جنایتکارانه سامانده ی شود که یک سند انکار ما پذیر جنایت علیه ی بشریت می باشد . در صورتی اینان غیر مسلح و محصور شده هستند که طبق اصل 4 کنوانسیون ژنو می بایست زیر پوشش حفاظت و مراقبت قرار گیرند نه اینکه مدام علیه شان توطئه جنایت آمیز ضد انسانی تدارک دیده شود. بنابراین قانون اساسی عراق می بایست در راستای استقال و دفاع از منافع مردم و کشور عراق از سوی نمایندگان واقعی مردم عراق و نظر مداخله گر مستقیم خود مردم عراق دنبال و اجرا شود و دستان جنایتکارانه مداخله گر در امور داخلی عراق را قطع نمایند و نه مهر های سر سپرده به حاکمان تهران که برای حفظ قدرت خودشان عراق را ناامن وبی ثبات و با تلاق کرده اند.
قانون اساسی عراق به هیچ گروه مسلحی اجازه نمی دهد از خاک ما بر ضد کشورهای دیگر اقدام کند.مهر:‌ وزیر امور خارجه عراق امروز حضور اعضای گروهک تروریستی منافقین در خاک کشورش را بر خلاف قانون اساسی عراق دانست و تاکید کرد : دولت عراق مصمم است سیاست خود را بر کشور اعمال کند و اجازه تحمیل سیاستهای دیگر را نخواهد داد.به گزارش پایگاه خبری السومریه، هوشیار زیباری امروز در دیدار با علی اکبر صالحی سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت : موضوع مجاهدین خلق(گروهک تروریستی منافقین) را آقای نخست وزیر(نوری المالکی) بارها مطرح کرده است و ما بیش از دیگران از شرارت گروههای مسلح در خاک خود لطمه خورده و رنج برده ایم.وی افزود : قانون اساسی عراق به هیچ گروه مسلحی اجازه نمی دهد از خاک ما بر ضد کشورهای دیگر اقدام کند.
خسارت زلزله به 40 روستای ممسنی/ 11روستا غیر قابل سکونت شد
بالاخره می بایست بر اساس سیاست قول دادن خمینی شیاد وصیت وی دنبال شود که گفته بود حکومت آینده از مستضعفان و پا بر هنگان می باشد . برای همین به موازات جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق و ویران کردن کشور و سیاست سر کوب و اعدام و دار و سنگسار و اعتیاد وتن فروشی و بیماری ایدز و آلوده کردن محیط زیست و تخلیه کردن دروستا ها از سکنه که 2 سال است ادامه داشته است . بلیه های طبیعی همچون سیل و خشک سالی و قحطی و زلزله هم چاشنی اش شده است . لذا چرا نمی بایست پس از 7 سال که از زلزله ی نابود شدن شهر تاریخی بم می گذرد که باز ماندگانش به حال خود رها شده اند اکنون گزارش شده است که زلزله ی جدید موجب تخریب و آسیب رسان 40 روستای ممسنی شده و 11 روستا غیر قابل سکونت شده اند . فراموش نشود زمانیکه گزرش می شود عده ای که از غارت گری صاحب ثروت های نجومی بد آورده شده اند . برای خوش گذرانی دست به خرید هواپیمای خصوصی زده اند تا بدور از چشم گزمکان سر کوبگر بر فراز آسمان مشغول سر گرمی و خوش گذرانی باشند . چرا نباید که هدیه ی جدید حاکمان رژیم ضد بشری به محرومان و تهی دستان اینگونه داده شود؟ .
شیراز - خبرگزاری مهر: فرماندار ممسنی از خسارت به 40 روستا در این منطقه خبر داد. الله بخش گنجه ای در گفتگو با خبرنگار مهر در شیراز افزود: از این 40 روستا بیش از 11 روستای ممسنی به گونه ای خسارت دیده اند که غیر قابل سکونت شده و به مابقی روستاها نیز بین 20 تا 100 درصد خسارت وارد شده است.وی خاطرنشان کرد: بیش از 21 مصدوم نیز به بیمارستان اعزام شده اند.فرماندار ممسنی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص خدمات رسانی به زلزله زدگان نیز بیان کرد: معاون عمرانی استاندار فارس نیز در منطقه حصور یافته و مشغول بررسی وضعیت هستیم.گنجه ای با اشاره به اینکه اقلام امدادی در منطقه توزیع شده است، افزود: گروه های فنی در حال بررسی وضعیت هستند و کارهای اضطراری نیز در منطقه صورت گرفته است.به گزارش خبرنگار مهر، زلزله به بزرگی 5.3 در مقیاس ریشتر صبح چهارشنبه حوالی اردکان را لرزاند که در پی این زمین لرزه مناطقی مانند ممسنی، یاسوج، شیراز و.. نیز به لرزه درآمد.ممسنی در حدود 150 کیلومتری شیراز قرار دارد
آتش زدن خودروهای سواری در دو شهرستان
به احتمال زیاد دست عوامل حکومتی در کار می باشد . زیرا اینگونه تلاش می شود تاخود روهای قدیمی از صحنه بدون پرداخت هیچ پول و هزینه ای محو پاک سازی شوند تا بنزین مصرف نکنند . ضمن اینکه ادامه ی سیاست ترس و خفقان و ارعاب ر سطح روستاها می باشد که حکومت خواهانش است.
افراد ناشناس با بریدن شلنگ بنزین این 9 خودرو اقدام به آتش زدن آنها كردند كه بیشتر این خودرو ها از نوع پیكان بودند.به گزارش شبكه خبری صداقت، 9 دستگاه خودرو شامگاه دوشنبه در ملایر به آتش كشیده شد.بنا بر این گزارش افراد ناشناس با بریدن شلنگ بنزین این 9 خودرو اقدام به آتش زدن آنها كردند و همچنین بیشتر این خودرو ها از نوع پیكان بودند.گفتنی است، ماموران انتظامی در حین گشت زنی در نزدیك محل حادثه به دونفر موتور سوار كه صورت خود را پوشانده بودند مظنون و آنها را دستگیر كرده اند ولی متهمان تا كنون این آتش سوزیها را به عهده نگرفته اند.همچنین در حادثه‌اي مشكوك كه حدود ساعت 2 و 30 دقيقه بامداد رخ داد 5 دستگاه خودروي سواري در زنجان به آتش كشيده شد.به گزارش آتي نيوز، اين حادثه ساعت 2 و 30 دقيقه بامداد در زنجان رخ داد و طي آن 2 دستگاه وانت پيکان و نيسان، يک دستگاه پرايد و يک دستگاه سمند تاکسي 100متر پايين‌تر از اين محل و يک دستگاه پيکان حوالي مسجد فاطمه الزهرا محله بي سيم توسط فرد يا افرادي آتش زده شدند
احمدی نژاد: یقین دارم امام زمان هدفمندی یارانه ها را هدایت می کند / رهبری گفتند 'پول يارانه‌ها پول امام زمان است و بركت دارد'!
بیچاره پاسدار گماشته احمدی نژاد با چه زبان و نمایش هنرمندانه نورانی شدن با نیمه سوز و نشان دادن جای دوست و دشمن و ادعای دولت 70 میلیونی امام زمانی داشتن و نشست تضمین امضا گیری برای هموار سازی دو ساله ی ظهور آقا امام زمان گذاشتن که تعهد نامه ی کتیی هیأت د ولت درون پاکت مهرو موم شد ه از طریق پاسدار محمد حسین صفار هرندی که وزیر تفتیش عقاید خفقان و سانسور دولت نهم بود که به قم برده و درون چاه جمکران انداخته شد تا بدست آقا امام زمان برسد . اکنون نیز در گفتگوی تلویزیونی خود گفت که این پول یارانه های دولتی پول امام زمان است که نباید از بانک بر داشت شود ونه قاطی پول های دیگر شود که حرام می باشند . اکنون نیز مکمل ادعاهای سابق خود اذعان نموده است که آقا امام زمان این طرح حذف یارانه های دولتی را هدایت می کند تا به مخاطبان خود شیر فهم کند که امام زمان خودش می باشد.
احمدي نژاد، با تأكيد بر اينكه يقيناً حضرت ولي عصر اجراي موفق طرح هدفمندي يارانه ها را به عنوان صاحب اصلي عدالت مديريت و هدايت مي كنند، گفت: من پيش از اجراي طرح هدفمند شدن يارانه ها خدمت مقام معظم رهبري رسيدم و ايشان فرمودند 'پول يارانه‌ها پول امام زمان است و بركت دارد' به گزارش ايرنا، احمدي نژاد روز چهارشنبه در نشست صميمي با منتخبان و نمايندگان اقشار مختلف فرهنگي، صنعتي و دانشگاهي و فرهيختگان استان سمنان افزود: هر چقدر همدلي مسوولان و مردم بيشتر باشد موقعيت بيشتري براي كار و تلاش و سازندگي براي كشور پيش خواهد آمد.وي اضافه كرد: ممكن است كشوري ثروت زياد و همدلي نيز داشته باشند اما بدون كار و تلاش به جايي نخواهند رسيد.وي در همين زمينه به طور مثال گفت: در برخي از كشورها علاوه بر 8 ساعت كار معين بسياري به دليل عشق به ميهن خود 4 ساعت نيز داوطلبانه كار مي‌كنند.احمدي نژاد اضافه كرد: پايه و اساس الگوي اسلامي ايراني برقراري عدالت است و اگر به اين مقوله كم توجهي شود كمالي اتفاق نخواهد افتاد؛ عدالت سكوي نخست پرش انسان به سوي كمالات است و از آنجاست كه حركت جهشي انسان به سوي تعالي و خداوند انجام مي‌شود. وی در همين زمينه اصل و اساس هدفمند شدن يارانه ها را برقراري عدالت در جامعه خواند و گفت: ما قدم نخست را در اين زمينه برداشته ايم.وي اضافه كرد: در بيست روز گذشته از اجراي طرح هدفمند شدن يارانه ها ميزان صميميت، احترام، دلسوزي ها، رحم و مروت‌ها و ارزش‌هاي انساني در جامعه ايران تقويت شده است. وي گفت: علت موفقيت اين طرح تلاش و وقت زيادي است كه مسوولان دولت براي اجراي صحيح آن اختصاص مي‌دهند علت ديگر اين موفقيت وجود اعتماد بين ملت و دولت است و علت سوم نيز توجه به اصل عدالت در اجراي اين طرح است.احمدی نژاد گفت: من يقين دارم حضرت ولي عصر اجراي موفق اين طرح را مديريت كرده و هدايت مي‌كنند.احمدي نژاد افزود: عدالت صاحب دارد و صاحب طرح هدفمند شدن يارانه ها كه مبناي آن عدالت است حضرت مهدي است.وی اضافه كرد: من پيش از اجراي طرح هدفمند شدن يارانه ها خدمت مقام معظم رهبري رسيدم و ايشان فرمودند 'پول يارانه‌ها پول امام زمان است و بركت دارد'احمدي نژاد گفت: اگر بخواهيم در بحث عدالت مانند غربي‌ها رفتار كنيم بايد در ريل آنها حركت كنيم و در چنين وضعيتي ما همواره از آنان عقب خواهيم بود و قطعا چنين الگويي موافق ايران اسلامي نخواهد بودوی اضافه كرد: باور من اين است كه استان سمنان مي‌تواند براي تحقق الگوي اسلامي ايراني يك نمونه و الگو باشد زيرا اين استان همه چيز دارد و تحقق اين امر در اين استان شدني است.احمدي نژاد ضافه كرد: سالهاست كه دنيا متوجه ايران است و تمام تحولات ما زير ذره بين بوده و اشخاص مختلف تحولات ما را زيرنظر دارند.
نامه‌نگاری زنان مجلس برای محاکمه رهنورد
http://www.fararu.com/vdcc1pqe.2bqp08laa2.html
مگر این چند عروسک و مترسک دکوری عضو بازار مکاره نقشی جز تأئید و تصویب چند همسری و صیغه گری و چماق شد علیه ی زنان از جمله همسر موسوی نخست وزیر دوران جنگ که رئیس دانشگاه زنانبوده است وظیفه و مأموریت مهم دیگری هم دارند که می بایست انجاام دهند؟
فراكسيون زنان مجلس شوراي اسلامي خواستار محاكمه زهرا رهنورد ‌به عنوان يكي از سران فتنه شد. به گزارش فارس به نقل از‌ دبيرخانه مجلس، فراكسيون زنان مجلس شوري اسلامي با صدور نامه‌اي خطاب به آيت‌الله صادق آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه خواستار محاكمه زهرا رهنورد به اتهام اهانت به ارزش‌هاي و طرح اتهامات كذايي از قبيل نقض حقوق زنان در ايران شد
بعد از دختر، پسر شاه خائن نیز خودکشی کرد.
پهلوی‌ها در بن‌بست مرگ
http://www.fardanews.com/fa/news/131807
اینهم شیوه ی اطلاع رسانی پیرامون خود کشی فرزند محمد رضا پهلوی در بوستون آمریکا، غافل از آنکه به زودی ملت ایران شاهد اتفاق بد تر این که در انتظار حاکمان جنایتکار و اعضای خاتواده ها و شرکای دزد پاسدارشان است خوا هند بود . زیرا که جنایات و خیانات ووطن فروشی و غارتگری شیخان و پاسداران جانشین شاه شده خیلی بدتر می باشد
خودکشی علیرضا پهلوی دومین خودکشی در میان فرزندان محمدرضا شاه است. لیلا پهلوی، کوچک‌ترین فرزند محمدرضا پهلوی نیز در ۲۰ خرداد ۱۳۸۰ با استعمال حدود ۲۷۰ قرص خواب‌آور در هتلی در لندن خودکشی کرد