گزیده خبر های 27 دی - 89
سيد حسن نصرالله:حريري گزينه مناسبي براي خارج كردن لبنان از بحران‌ها نيست.خبرگزاري فارس: دبيركل حزب الله لبنان گفت كه استعفاي وزيران گروه هشت مارس (حزب‌الله و همپيمانان آن) به خاطر ناتواني دولت "سعد حريري " در حمايت از لبنان صورت گرفت و اين گروه نمي‌خواهد وي را نامزد تصدي پست نخست وزيري آينده كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910270001
اینگونه اعتراف کردن شیخ حسن نصر الله که رهبر حزب لبنان است . بطور آشکا ا لو داده است که این شیخ آلت دست کدام حکومت می باشد. همینطور سرنخ تحریک و تهدید به استعفای 11 وزیر از کابینه لبنان کجاست و چرا تأکید کرده است که سعد حریری نخست وزیر مناسبی برای لبنان نیست که آن سوی سکه ی تحمیل کردن نخست وزیری نوری مالکی دست نشانده در عراق از سوی ولی وقیح و پاسداران به خصوص سپاه قدس و سفیر پاسدار تروریست رژیم ضد بشری در بغداد است؟ همچنین اذعان نموده که این اقدام ناشی از چیست یعنی چه رابطه ای با دادگاه بین المللی محاکمه قلاتلان رفیق حریری و متهم شدن ولی وقیح و شیخ حسن نصر لله در این ترور دارد؟
اسماعيلي در گفت‌و گوي تفصيلي با فارس مطرح كرد:برخورد شديد با اعتياد در خوابگاه‌هاي دانشجويي؛ كوي دانشگاه "شهر الكترونيك " مي‌شود.خبرگزاري فارس: مديركل امور خوابگاه‌هاي دانشگاه تهران ضمن تأكيد بر برخورد شديد با اعتياد و شركت‌هاي هرمي در خوابگاه‌هاي دانشجويي گفت كه كوي دانشگاه تهران در حال تبديل شدن به شهر الكترونيك است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910260267
کودتاگران سر کوبگر در بن بست که وحشت از قیا مردم معترض به خصوص دانشجویان دارند . برای افزایش غلظت خفقان و وحشت اکنون تصمیم دارند با بهانه مشابه ی طرح ضربتی سرکو ب اراذل و اوباش و مبارزه با معتادین و قاچاقچیان با شبیخون زدن به خوابگاه دانشجویان زیر پوشش بر خورد شدید با اعتیاد دنبال کنند و به پیش ببرند.
فارس گزارش مي‌دهد:ورود 32 هزار خودروي خارجي با متوسط قيمت 20 هزار دلارخبرگزاري فارس: طي 9 ماهه امسال 32 هزار و 480 خودروي خارجي به ارزش بيش از 673 ميليون دلار وارد كشور شد. كه از لحاظ ارزش در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 27 درصدي و از لحاظ تعداد رشد 26.22 درصدي داشته است.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910270089
گذشته از اینکه این رقم ارز از کشور خارج شده ا ست که کسری بودجه ی دولت رروز افزایش می یابد . سئوال است که وارد کنندگان کیستند ؟ چه رابطه ای با دولت و مافیای اقتصادی دارند؟ به چه مبلغ این خود روها در داخل کشور فروخته می شوند و سود حاصله شده توی کیسه ی گشاد چه کسانی می رود؟ بالاخره اینکه این سیاست واردات خود روهای خارجی چه ضربه و خساراتی به تولیدات خود روی داخلی وارد می کند و چگونه بر موج اخراج کارگران خودرو سازی تأثیر می گذارد؟
گزارش هفته‌نامه انگليسي از حرمسراي برلوسكوني با دختران جوان.خبرگزاري فارس: هفته نامه انگليسي اينديپندنت آن ساندي در گزارشي با عنوان "برلوسكوني 14 دختر جوان در حرمسراي خود دارد "، گوشه ديگري از فساد اخلاقي نخست وزير ايتاليا را فاش ساخت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910260814
خیلی پرروئی و وقاحت و دریدگی مدل آخوندهای شکم و زیر شکم پرست حاکم و شرکای شان می خواهد که با نادیده گرفتن قانون چند همسری و صیغه بازی یا فاحشه گری شرعی که در بازار مکاره رژیم ضدبشری هم تصویب شده است . اکنون این چنین از موضع فرافکنانه از حرمسرای برلوسکونی نخست وزیر اسرائیل دادسخن راند؟