گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 22 دی - 89
نگراني ! (گفت و شنود)
گفت : آخر این دزد منفور و معتاد
صاحب ثروت مفت شده و اقتصاد
جرثومه ی پلیدیست ، هم فساد
به دروغ و وارونه گوئی داره اعتیاد
شده مثل آن یارو که به شریکش گفت این ناقلا
وصیت کردم بلائی آمد بسرم هرچه از تو کشیدم بالا
به تو باز گردانیده شو د همه ی آن اموال
از تو گرفته، شده ام صاحب مال و منال
شریکش گفت، آخه همه ناراحتی من
اینست که بلائی نیایدبر سر تو دشمن
گفت: منتجب نيا، قائم مقام كروبي در حزب اعتماد ملي گفته است؛ اصلاحات جرياني است كه با خط نوراني امام پيوند خورده است!
گفتم: يعني، اهانت به امام حسين(ع)، نفي وجود مبارك امام زمان(عج)، پاره كردن عكس امام، شعار به نفع اسرائيل، حمايت از آدم كشي هاي آمريكا، آتش زدن مسجد، همكاري با آمريكا و انگليس و اسرائيل و... صدها جنايت ديگر را بخشي از خط امام(ره) مي داند؟!
گفت: اين جنايت ها را كه نمي تواند انكار كند ولي در ضمن گفته است اگر اصلاح طلبان حذف شوند كشور يك صدايي مي شود!
گفتم: كسي با حضور صداها و سليقه هاي سياسي متفاوت حرفي ندارد، ولي صداي اسرائيل و آمريكا و انگليس همان بهتر كه حذف شود.
گفت: چه عرض كنم؟! برخي از همين مدعيان اصلاحات مي گويند، مردم حضور ما را تضمين كرده اند و از حذف ما نگران هستند!
گفتم: يارو كه اموال شريكش را بالا كشيده بود به وي گفت؛ آخه چرا ناراحتي! خيالت راحت باشه، من وصيت كرده ام اگر بلايي به سرم آمد، تمام اموالي را كه از تو تصاحب كرده ام به تو بازگردانند. و شريكش گفت؛ نگراني من اين است كه مبادا بلايي سرت نيايد!
گفت : معرکه گیر شکنجه گر پفیوز
جنس مواد دار کشیده، پرانده فیوز
عجیب قاطی کرده سربازجو، شده خمار؟
شده است همچون پاک باخته در قمار
بنابراین مدتیست زده است به سیم آخر
عرعر کنان جفتک پرانی می کند این خر
گفتم :برای چه ، این عوضی نا لوطی؟
چنین خمار شده و کرده است قاطی؟
گفت : آخه دیر مسئول دروغ نامه کیهان ؟
عصبی شده، کف آورده است بر دهان؟
مدعی شده این سربازجوی اوین
به خمینی شیاد شده است توهین
چون نقل کرده از منتجب نیا که اصلاحات
باپیوندزدنش به امام شیاد، کرده تبلیغات
نفی کرده هم امام حسین، هم امام زمان
هوس کرده تا در زندان اوین شود مهمان
گفتم :جائی که رئیس جمهور شده احمدی نژاد
معلوم است که توهین شده به خمینی شیاد
چون اصلاح طلب نبود این دین فروش جلاد
دین ابزار کردتا تازیان در خدمت گیرد این صیاد
تابه جان دگر اندیش و منتقدان داده شوندکیش
صاحب قدرت و ثروت شوند عمامه داران با ریش
تا با دین ابزاری شده عوامفریبانه دهند تحلیل
رقیب و مخالف ، عامل آمریکا هستند و اسرائیل
آنگونه که سال گذشته مردم بر آور دند فریاد
از لوطی و عنترش با مرگ بر دیکتاتور کردند یاد
چرا این سر بازجوی هذیان و وارونه گو
اینقدر دریده است و بی شرم و پر رو؟
گفت : آخر این دزد منفور و معتاد
صاحب ثروت مفت شده و اقتصاد
جرثومه ی پلیدیست ، هم فساد
به دروغ و وارونه گوئی داره اعتیاد
شده مثل آن یارو که به شریکش گفت این ناقلا
وصیت کردم بلائی آمد بسرم هرچه از تو کشیدم بالا
به تو باز گردانیده شو د همه ی آن اموال
از تو گرفته، شده ام صاحب مال و منال
شریکش گفت، آخه همه ناراحتی من
اینست که بلائی نیایدبر سر تو دشمن