گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 19 دی – 89

شكسته نفسي ! (گفت و شنود)

گفتم : برای چه سربازجو ی کرده شکسته نفسی؟

شوی دوست و دشمن اجرا کرده مثل عنتردر قفسی

گفت : چون شده مثل آن یارو که با هوش بود و کنجکاو؟

از این پرسیدند که به نظر تو ، خر بهتره یا گاو؟

گفت گاو بهتره ، پر سیدند چیست دلیل تو یانظر؟

گفت چون نخواستم بگویم از بقیه هستم بهتر

گفت: يكي از مدعيان اصلاحات كه به كانادا گريخته و پناهندگي گرفته خطاب به اكبر گنجي نوشته است؛ «حق با كيهان بود كه از چند سال قبل گفته بود اكبر گنجي منافق است».
گفتم: كيهان از چند سال قبل هم بارها نوشته و دليل آورده بود كه بسياري از مدعيان اصلاحات منافق هستند و حالا براي همه اثبات شده كه در اين زمينه هم حق با كيهان بوده است.
گفت: پس چرا اين يارو فقط به اكبر گنجي بند كرده؟!
گفتم: براي اين كه اكبر گنجي اعتراف كرده در انتخابات تقلب نشده و موسوي و خاتمي و كروبي دروغ گفته اند.
گفت: خب! اكبر پونز كه تا فرق سرش توي لجن موساد فرو رفته براي چي اين اعتراف رو كرده؟
گفتم: براي اينكه به خيال خودش حالا كه كار فتنه به رسوايي كشيده، ادعاي تقلب را، به سران فتنه نسبت بدهد و موساد و سيا و
MI6 كه مديريت فتنه را برعهده داشته اند، تبرئه كند.
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: از يارو پرسيدند «خر» بهتره يا «گاو»؟ جواب داد «گاو»، يكي از دوستانش بهش گفت؛ حالا چرا گفتي «گاو»؟! و يارو گفت؛ نمي خواستم خودمو بهتر از ديگران معرفي كنم!

گفت : سربازجوی مدیر مسئول کیهان

رو کرده یه نظر مأمور اعزامی از پنهان

که بخاطر جاسوسی و پرداخت دسترنجی

گفته سربازجو راست گفت منافق است گنجی

ادامه داده که طبق فتوای مفتی طالبان

سربازجو درست گفته بود اصلاح طلبان

بر اساس اعتراف گیری در زندان بازجویان

منافق هستند ، همه ی این مدعیان

گفتم : مگر منافق نیست عنصر دو رو؟

حقیقت کتمان نمی کند نیست وارونه گو

کدامیک از مسئولان و حاکمان رژیم ضد بشری ؟

بادین ابزاری کرده بهمه تهمت می زنند و تشری

منافق واقعی نیستند و عوافریب و دروغگو

چرا آشکار ا خود زنی کرده است سربازجو؟

چرا از موضع فرار به جلو کرده است فرا فکنی؟

هم به خود هم ولی وقیح و پیروانش زده تو دهنی

گفت : چون این زبون می خواهد کند چنین تبلیغات

در 22 خرداد سال 88 اتفاق نیفتادهیچگونه تقلبات

چون مردم نگفتند مرگ بر خامنه ای و احمدی نژاد

بلکه این بود شایعه سازی ام 16 و سیا و موساد

گفتم : برای چه سربازجو ی کرده شکسته نفسی؟

شوی دوست و دشمن اجرا کرده مثل عنتردر قفسی

گفت : چون شده مثل آن یارو که با هوش بود و کنجکاو؟

از این پرسیدند که به نظر تو ، خر بهتره یا گاو؟

گفت گاو بهتره ، پر سیدند چیست دلیل تو یانظر؟

گفت چون نخواستم بگویم از بقیه هستم بهتر