گزیده خبر های 14 دی – 89 قسمت - 2
روش و اهداف سياست‌ورزی "مشايي
http://www.fararu.com/vdcivpaq.t1awy2bcct.html
ماکیاولیسم می گویدکه هدف وسیله را توجیه می کند . حال اگر این هدف کسب قدرت و انحصاری کردنش باشد که رقبائی هم در کار باشند به خصوص در حکومت دینی که دین تبدیل به ابزار سرکوب و خفقان و سانسور و حذف رقبا از صحنه و بستر ساز انباشت ثروت شده باشد. مشخص است که مشتاقان قدرت برای حذف رقبا و کسب و حفظ قدرت می بایست بسیار پیچیده و زیرکانه و ردانه حرکت کنند . یعنی اینکه بو قلمون متلون هنرمند حرفه ای باشند تا که بتوانند خوب اجرای نقش کنند و از پس رقبا و منتقدان و مخالفان بر آیند تا بتوانند هدف خود را دنبال نمایند . اکنون از این منظر رحیم مشائی که تبدیل به استخوان در گلوی ولی وقیح شده هدف خود را پیگیری می کند که اکنون مورد کالبد شکافی واقع شده است.
استفتاء از آيت‌الله مكارم درمورد داشتن ماهواره
این آخوند غارتگر متحجر و سانسورچی مکارم شیرازی بدون آنکه بگوید دلیل گرایش به ماهواره همچون کشش بسوی مصرف مواد مخدر یا اجباری تن دادن به تن فروشی در جامعه آخوند ساخته چیست؟ ولی فتوای حوزوی – آخونی علیه ی ماهواره داده است . زیرا که مدعی شده ما هواره وارد هر خانه ای که شود فساد با خود ش می آورد . البتهوی نگفته است که مصاحبه و گفتگوی پاسدار گماشته احمدی نژاد و سایر مسئولان با شبکه های ماهواره ای خارجی برای چیست و فتوا در این مورد چگونه می باشد؟ یا اگر ماهواره بد است .چرا رژیم ضد بشری تلاش می کند ماهواره به فضا پرتاب کند؟ بهر صورت جالب است که نا خواسته وی اعتراف کرده است که آخوند های انگل و فسیل های حاکم عجیب وحشتی از ماهواره و آگاهی عمومی دارند . چون پایگاه اینان میان نا آگاه ترین اقشار جامعه می باشد.
آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي در پاسخ به يك استفتاء، استفاده از ماهواره را براي ديدن شبكه‌هاي استاني جايز ندانست.ایسنا: آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي در پاسخ به يك استفتاء، استفاده از ماهواره را براي ديدن شبكه‌هاي استاني جايز ندانست.اين مرجع تقليد در پاسخ به يك استفتاء مبني بر استفاده از ماهواره براي رويت شبكه‌هاي استاني، گفت: اين كار ذاتا اشكال ندارد، ولي دو اشكال جنبي دارد.وي ادامه داد: يك اشكال آن اين است كه داشتن ماهواره طبق مقررات حكومت اسلامي جمهوري اسلامي ممنوع است و مخالفت با مقررات و قوانين حكومت اسلامي شرعا جايز نيست. اشكال دوم اين است كه تجربه نشان داده ماهواره‌ در هر خانه كه وارد مي‌شود منشاء مفاسدي مي‌شود؛ به‌ويژه براي جوانان كه در آن خانه هستند و خيلي از اين جوانان قرباني ماهواره مي‌شوند.
سعید ابوطالب در گفت‌وگو با خبرنگار «فرارو»:
حمایت اصولگرایان از دولت هیچ‌وقت به‌خاطر آقای احمدی‌نژاد نبوده است

http://www.fararu.com/vdcb8fb0.rhbszpiuur.html
اینهم نظر یک اصول گرای حامی دولت و مدافع سابق پاسدار گماشته احمدی نژاد است که عضو بازار مکاره ی هفتم بود . ولی اکنون جزو منتقدان اصول گرایان پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد. طوری که به کنترل و مهار نا پذیر بودن پاسدار گماشته احمدی نژاد و اقدامات بر کناری وزیر و معاون وزرا و مشاوران رئیس جمهور از سوی گفتگو کرده و نظر داده است . البته اقدامات پاسدار گماشته احمدی نژاد بی ارتبط به اختلاف میان دولت و مجلس بازار مکاره وانتخابات خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم و ریاست جمهوری دوره ی یازدهم نمی باشد.
"در مقابل اصولگرائي من‌درآوردي مي‌ايستيم"
http://www.fardanews.com/fa/news/131605
رئیس باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه می داند که امکان مفت خوری انگلی نجومی در 32 ساله ی این جریان بستگی مستقیم به حکومتی فاشیستی دینی آخوندی داشته است . بنابراین با وجود اینکه هدف نهائی این باند مافیائی کسب منافع اقتصدی و انباشت هرچه بیشتر ثروت بوده است که از طریق پیوند نزدیک با ولی وقیح و آخوند های حاکم تأمین شده است . برای همین با اینکه از پاسدار گماشته احمدی نژاد دفاع می کند تا اهرم چماق علیه ی رقیب مغلوب داشته باشد . اما مخالفت با رحیم مشائی می کند که با اطرافیانش باور آنچنانی به ولی وقیح ندارند.
وحدت اصولگرايان بايد با محوريت روحانيت باشد و كارسازترين راه وحدت قبول محور روحانيت است.ایلنا: دبيركل حزب موتلفه اسلامي تاكيد كرد: عده‌اي مي‌خواهند اصولگرايي من درآوردي درست كنند كه روحانيت را از آن حذف كنند كه در مقابل آنها مي‌ايستيم.
رئیس هیئت مدیره سندیکای کارگران نیشکرهفت تپه راهی زندان شد
این سیاست آن سوی سیاست ارعاب و وحشت و خفقان و سرکوب و سانسور نهادینه شده در جامعه است که مترادف ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری و صدور کردن احکام اعدام و دار زن و قطع اندام هاست. البته هدف وادار کردن کار گران زحمت کش و محروم است تا که دست به اعتراض و تظاهرات بدلیل کاهش و تعویق حقوق و دستمزد و اخراج شدن شان نزنند.
سنديکای کارگران نیشکرهفت تپه طی اطلاغيه خبر از اجرای حکم شش ماه زندان رئیس هیئت مدیره سندیکای کارگران نیشکرهفت تپه داد.در اين اطلاعيه آمده است :رضارخشان رئیس هیئت مدیره سندیکای کارگران نیشکرهفت تپه که قبلا از سوی شعبه 13تجدیدنظر اهواز به اتهام نشرکاذیب و تشویش اذهان عمومی به شش ماه زندان محکوم شده بود، صبح امروز جهت اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای شوش مراجعه کرد و از آنجاراهی زندان فجر دزفول شد. لازم به گفتن است که دادگاه بدوی رای به برائت ایشان داد اما در دادگاه تجدیدنظر رای برائت رضا رخشان رابه شش ماه زندان تغییردادند و دلائل آنرا این چنین توضیح می دهند.ارتباط وی با رادیو ندا و رادیو دویچوله. بیان مطالب کذب (منظور،اعلام عدم مرخصی دادستان به خانواده های کارگران زندانی)بمنظورتشویش اذهان عمومی افتتاح یک حساب بانکی بمنظورکمک گرفتن ازموسسات دولتی واپوزیسیون (اعلام شماره حساب ازطرف یکی ازکارگران که عمل فردی ایشان بوده است.این شماره حساب هیچ ربطی به رضارخشان نداشته است)
یکی از کارخانه‌های شهرک صنعتی سیمین دشت کرج در آتش سوخت
آیا هنوز هم انتقاد و اعتراضی پیرامون قدرت بر تر و آزاد و امن ترین کشور جهان ایران وجود دارد که مسئولان رژیم ضد بشری ادعایش را دارند؟ همچنین جائی که رهبر و مسئولان رژیم فاشیستی مذهبی 32 سال است که مشغول رنگ و سیاه کردن مردم ایران هستند و یک رنگ فروش هم رئیس فدارسیون ورزشی شده است که به سیاه کردن مشغول است . آیا دیگر نیاز به کار خانه هووی رنگ سازی در کرج می باشد؟ به ویژه اینکه سیاست انگلی وواسطه گری اقتصاد وابسته ی وارداتی کالاها همه چیز را از خارج به خصوص ازچین وارد می کند ودر این مورد خود کفا شده که ادیگر نیاز به تولیدات نامرغوب داخلی نمی باشد. پس باید کارخانه ها به آتش کشیده شوند تا همچون جنگل ها بسوزند و محیط زیست را آلوده و هوای تهران را نیز آلوده تر کند.
یکی از کارخانه‌های رنگ‌سازی واقع در منطقه سیمین‌دشت کرج روز گذشته، دوشنبه، در آتش سوخت.کارخانه رنگ‌سازی گل‌پخش که در شهرک صنعتی سیمین‌دشت کرج قرار دارد حدود ساعت 19:40 امروز (دوشنبه) آتش گرفت.ماموران آتش‌نشانی واقع در محل این آتش‌سوزی در خصوص علت آتش گرفتن این کارخانه به خبرنگار ایسنا توضیحی ندادند و گفتند علت این حادثه هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است.همچنین خبرنگار ایسنا در مورد احتمال کشته و مجروح شدن افراد در این حادثه سوال کرد که آتش‌نشانان بر این نکته تاکید کردند که هنوز این مسأله مشخص نشده است.از آنجا که این کارخانه، کارخانه رنگ‌سازی بوده است چند انفجار مهیب نیز در پی این آتش‌سوزی در این کارخانه رخ داد که صدای انفجار آن تا چندین کیلومتر شنیده شد.تا لحظه ارسال اين گزارش آتش هنوز مهار نشده بود.شهرک صنعتی سیمین‌دشت که در آن کارخانه‌های متعددی قرار دارد در کرج، جاده شهریار واقع شده است
جهت اطلاع
نا دیده گرفتن باج دادن های کلان که همراه با دستما ل ابریشم یزدی بر دست گرفتن از سوی مقامات رژیم ضد بشری مقابل مقامات ترک بوده است . ولی اکنون با دهان کجی آشکار دولت ترکیه به خمینی شیاد و صدور فتوای مرگ وی علیه ی سلمان رشدی که نویسنده ی کتاب آیات شیطانی است با مجوز ترجمه و چاپ این کتاب در ترکیه دادن چنین پاسخ به جانشین و پیروان خمینی شیاد داده شده است.
يك دفتر انتشاراتي در تركيه - كشوري كه اكثريت جمعيت آن را مسلمانان تشكيل مي‌دهند - در نظر دارد كتاب آيات شيطاني را ترجمه كرده و آن را به صورت الكترونيكي در روز 8 بهمن ماه منتشر كند. به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه راديكال تركيه، دفتر انتشاراتي "كاراگونش" كه از تمايل خود براي ترجمه و انتشار كتاب آيات شيطاني به زبان تركي خبر داده، حتي جلد كتاب جديد را بر روي سايت خود رونمايي كرده است. جمعي از نويسندگان و ناشران ترك در واكنش به اين خبر با اشاره به مخالفتهاي شديد مردمي تاكيد كردند: با توجه به اينكه امكان نشر اين كتاب در تركيه وجود ندارد، انتشارات كاراگونش در نظر دارد از ايده ويكي ليكس استفاده كرده و آن را به صورت اينترنتي منتشر كند. قبلاً نيز در سال 1373 "عزيز نسين" (نويسنده معروف اهل تركيه) براي ترجمه كتاب آيات شيطاني با اعتراضات شديد مردم روبرو شد و در نهايت وي از اين تصميم انصراف داد. در همان زمان، روزنامه "آيدين ليك" تركيه به مدت سه روز خلاصه‌اي از كتاب آيات شيطاني را منتشر كرده بود كه اين اقدام با اعتراضات گسترده مردم تركيه و آتش زدن دفتر اين روزنامه همراه شد و از آن پس هيچ اقدامي در اين زمينه در تركيه صورت نگرفت