گزیده خبر های 20 دی – 89 قسمت - 2
ضوابط عجیب اجاره آپارتمان به مجردها
http://www.fararu.com/vdchz6n-.23nm6dftt2.html
شرایط اجباری پر کردن ا یک فرم به شیوه بازجوئی از متهمان سیاسی در زندان ها که اعمال می شود . اکنون برای اجاره دادن آپارتمان ها به مجردین آنهم در کشور مدعی آزاد و امن ترین کشور جهان اجرا می گردد..
ديپورت جاسوس رواني آمریکایی از مرز ايران
http://www.fararu.com/vdcgz793.ak9n74prra.html
گلاب زدگی پس از گلاب زدن با عذر بد تر گناه آوردن که پیرامون یک سناریو سازی اجرا شده است که عاقبت تبدیل به تف و تاق و ریش شد و تف پرتاب شده برریش بازیگرانش نشسته شده است.
درست 24 ساعت پس از تاييد خبر دستگيري يك جاسوس زن آمريكايي از سوي جانشين فرمانده نيروي مرزباني جمهوري اسلامي ايران، ديروز يك مقام ارشد امنيتي آذربايجان شرقي در گفت‏و‏گو با فارس گفت كه در بازجويي‌هاي به عمل آمده مشخص شد اين زن حالت رواني مساعدي ندارد، بنابراين از مرز جلفا ديپورت شد.عصر ديروز اين خبر در حالي منتشر شد كه از چهارشنبه هفته گذشته خبر دستگيري و تكذيب اين زن آمريكايي چند بار در رسانه‏هاي مختلف اعلام و تكذيب شد.
نامه انتقادی احمد توکلی به آملی لاریجانی
http://www.fararu.com/vdcb9wb0.rhbsapiuur.html
خوش رقصی برای کودتاگران و جا محکم کردن موقعیت خود در بازار مکاره ی دوره ی نهم با اجرای بازیگری مضحک نامه نگاری عنصر متحجر انگلیسی احمدی توکلی که علیه ی رفسنجانی با ترفند خودت خوبی ، ولی گور پدر اطرافیانت باد دنبال و اجرا شده است.
سایت حامی مشایی دست به دامن مرتاض هندی شد
رئیس جمهور آینده ایران آقای " بق " هست !
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=40702
اجرای سناریوی پیشمرگه کردن بقائی یکی از مشاوران و معاونان پاسدار گماشته احمدی نژاد برای هموار سازی رئیس جمهور شدن اسفند یار ر حیم شائی که بر اساس پیش گوئی یک مرتاض هندی دنبال شده است.
در حالیکه حداقل دو سال دیگر به انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم باقی مانده است ، فضای رسانه ای کشور شاهد رشد قارچ گونه برخی سایت های خبری است که برای حمایت از یک نامزد خاص و البته چهره جنجالی دولت های نهم و دهم راه اندازی شده اند
.
"این آقا مجری است یا وكیل مدافع مفسدین اقتصادی؟"
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=40630
در رژیم ضد بشری ملوک الطوایفی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و تبعیض است. آنگونه که گر حکم شود که دزد گیرند . در این رژیم هر آنچه هست گیرند . اکنون اوضاعش آنگونه خرت و خر و آشفته بازار شده است و بازار رقابت جنگ قدرت و ثروت و مچ گیری و پرونده رو کردن و اتهام زدن داغ و مد شده است که مسئول یا مجری تلویزیونی پاسدار ضرغامی هم در نقش باز جو وقاضی ظاهر شده که اکنون مورد انتقاد واقع شده است؟
تابناك نوشت :در حالی كه در طی چند سال اخیر شعار اصلی همه مقامات ایرانی در نهادهای مختلف اجرایی، تقنینی و قضایی، مبارزه با مفاسد اقتصادی بوده و هر از گاهی همه این مقامات فرمان هشت ماده ای رهبر معظم انقلاب را در این باره به خاطر می آورند، با این وجود عملا مشاهده می شود كه مثلا در حوزه رسانه و تبیین مساله مبارزه با مفاسد اقتصادی، تلویزیون به جای اینكه در این باره به شفاف سازی بپردازد، شك و شبهه مردم را در صداقت مسئولین در مبارزه با مفاسد اقتصادی تشدید و افزون تر می كنند
مقام معظم رهبری:کسانی که مردم به آنها "سران فتنه" می گویند بازیچه طراحان خارجی بودند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=40661
این اعتراف ولی وقیح ثابت می کند که چگونه این مترسک آلت دست کودتا گران علیه ی رهبران رقیب واقع شده است . آنگونه که همچون طوطی آموزش دیده وظیفه دارد هرچه به وی آموخته می شود آن را تکرار و نشخوار نماید
باید مواظب باشیم قضایای اصلی را با قضایای فرعی جابجا نکنیم./ مردم قم در سفر ایخر آنچنان نشانه های پایبندی به سلام، نظم و نشانه های بصیرت را بروز دادند که حتی دشمنان ملت هم نتوانستند در مقابل آن ساکت بمانند و به آن اعتراف کردند.
زیباری به مهمانپرست:با شما دست نمی دهم! باید ببینم هنوز سخنگو هستی یا عزل شدی!
بازتاب بر کناری منوچهر متکی اکنون تبدیل به این عجب طنز نغز و پر محتوا و افشاگر جالب شده است زیرا که بطور درست زیرآب ادعای قدرت بر تر جهان و ثبات سیاسی و دیپلماسی خارجی رژیم ضد بشری کودتائی در گیر جنگ قدرت به این سادگی زده شده است؟
دادنا: صالحی سرپرست وزرات خارجه ایران در سفر اخیرش به عراق ، بر سیاق دیپلماتیک، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک و مفصلی با هشیار زیباری وزیر امورخارجه عراق شرکت کرد.یکی از خبرنگاران عراقی حاضر در این کنفرانس مطبوعاتی نقل کرده است: وقتی هشیار زیباری با رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان روبرو شد به فارسی و نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه گفت: من با شما دست نمی دهم! باید همین الان زنگ بزنم تهران بپرسم که هنوز سخنگو هستی یا سید الرییس احمدی نجاد شما را عزل کرده است!
اصرار فائزه هاشمي بر پيوند با كارگزاران فتنه (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/891020/2.htm#other211
در رژیم ضد بشری کودتائی فاشیستی مذهبی نامشروع و مرام و مسلک سر بازجو حسین شریعتمداری شکنجه گر و پرونده ساز که دیدار با اعضای خانواده های زندانی که زمانی در قدرت بودند جرم محسوب می شود.
فائزه هاشمي به تأسي از زهرا رهنورد به ملاقات خانواده دو تن از بازداشت شدگان فتنه سال گذشته رفت. همسر حسين مرعشي دبيركل كارگزاران نيز در اين ملاقات همراه فائزه هاشمي بود. خبر ملاقات با خانواده عرب سرخي را سايت كلمه وابسته به موسوي منتشر كرده كه حاكي از ادامه ارتباطات طيف افراطي و فتنه گر كارگزاران با فتنه گراني چون موسوي است.
فعالين سياسي تاكيد كردند مهره هاي سوخته ،جايگاهي در نظام ندارند
http://www.kayhannews.ir/891020/2.htm#other203
اینهم یک نمونه ی دیگر از تهدید های عمله های مزدور بدون اراده و مأمور که در خدمت کودتا گر ان می باشند که این چنین فتوای محکومیت توهینی و تهدیدی علیه ی خاتمی و سایر رهبران رقیب مغلوب صادر کرده اند.
فرار اقليتي ها از روشنگري كيهان
http://www.kayhannews.ir/891020/2.htm#other205
مورد دیگر پیگیری حامیان رقیب مغلوب در بازار مکاره که به شیوه ی بازجوئی و تواب سازی و تواب را سر قرار بردن برای تور انداختن دیگران که این چنین اعتراف و پیگیری شده است .