گزیده خبرهای 17 دی – 89 قسمت - 2
قتل مدير مدرسه‌ توسط خانواده دانش‌آموز
http://www.fararu.com/vdcefp8p.jh8nzi9bbj.html
عجب جایگاهی قشر زحمت کش معلمین در رژیم ضد بشری دشمن علم و دانش و ترقی و پیشرفت و آگاهی دارد. آگونه که گذشته از تحمل شریط طاقت فرسای اقتصای می بایست معلم این چنین هم جانش را بدهد . هم اینکه متهم به تنبیه و شکنجه کردن بشود؟!
در پي قتل مدير يک مدرسه توسط خانواده دانش آموزي در شيروان، مديرکل آموزش و پرورش خراسان شمالي، تنبيه دانش آموز توسط مدير را تکذيب کرد. به گزارش ايسنا، محمد وحيدي انعکاس گفته‌هاي قاتل در برخي مطبوعات مبني بر اينکه اين عمل وقيحانه در قبال تنبيه دانش آموز صورت گرفته است، را کاملا بي‌اساس خواند. وي همچنين در ديدار با خانواده مرحوم کاظميان نيز اظهار كرد: فرهنگيان از صادقترين اقشار جامعه بوده و حضور پرشور و گرم مردم در مراسم تشييع و تدفين اين معلم پرتلاش مويد اين مطلب است. وي ادامه داد: اين خدمات صادقانه در نزد خداوند داراي پاداش فرواني است و جان باختن در حين انجام خدمت در عرصه تعليم و تربيت اجري همچون شهادت در راه خدا دارد. همچنين علي اصغر محمودزاده ـ فرماندار شيروان ـ نيز گفت: ما تمام توان خود را در مطالبه حق جامعه فرهنگي در برخورد جدي دستگاه قضايي با اخلال گران امنيت پيگيري خواهيم کرد. وي افزود: تمام مسوولان و مردم در قبال جامعه فرهنگي مسوول هستند. شنبه گذشته مدير مدرسه‌اي در شهرستان شيروان در مقابل درب مجتمع آموزشي، به قتل رسيد.
دادکان: آقای كفاشيان خيانت كرديد
http://www.fararu.com/vdcevp8p.jh8n7i9bbj.html
خوب وقتی به این روشنی اعتراف به خیانت در زمینه ی وزشی فوتبال می شود . نه اینکه دلیل چپ و راست شکست های تیم ملی فوتبال بر جسته می شود ، بلکه نهادینه شدن خیانت همراه با جنایت و رشوه گیری و غارتگری در همه سطوح در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد و رشوه و تبعیض به نمایش گذاشته شده است.
محمد دادکان از تصميم علي كفاشيان براي انصراف از كانديداتوري هيات اجرايي كنفدراسيون فوتبال آسيا به شدت انتقاد كرد و آن را خيانت به جامعه فوتبال ايران دانست.
ابهام در آتش سوزی جنگل های شمال
http://www.fararu.com/vdcdnk09.yt0kn6a22y.html
بازهم اعتراف به ادامه ی خیانت لبته در ورد آتش سوزی های جنگل در شمال شده است که چگونه برای چند ماه سوختن و خاکستر شدن جنگل های کشور موجب بهدر رفتن ثروت ملی کشور شده است؟
آتش سوزی در جنگلهای شمال ایران که نزدیک به دو ماه پیش آغاز و در دو مرحله با تمامی تلاشهای صورت گرفته به مدد باران خاموش شد، بهانه ای شد تا مقامات مسئول مراقبت از کهنترین رویشگاههای جنگلی دنیا، گناه آتش را به گردن تغییرات اقلیمی و نباریدن باران بیاندازند در حالی که مردم محلی دستهای پنهان و تعمد را عامل شعله ور شدن آتش می دانند.
يك ميليون حاشيه‌نشين در اطراف پايتخت
http://www.fararu.com/vdcjaiem.uqeiazsffu.html
سیاست پیگیر خانمان بر اندازانه ی 32 ساله ی تخلیه روستا ها و مهاجرات بسوی شهر های بزرگ از جمله در تهران و خوش نشین یا حاشیه نشین کردن شان که ناشی از تبعیض زندگی شهر و روستائی و فقر و یکاری و تبعیض و شکاف عمیق طبقاتی است که همراه با افزایش واردات محصولات کشاورزی و عدم رسیدگی به مشکلات کشاورزان و روستائیان بوده است .
بيش از يك ميليون حاشيه‌نشين در اطراف كلانشهر تهران وجود دارد. افزايش حاشيه نشيني در حاشيه و حريم شهر تهران، زنگ خطر را براي مسئولان دولتي به صدا درآورده است به گفته سيدصباح الدين متقي، مدير كل حريم شهرداري تهران، براي جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز در حريم شهر تهران، به تمامي مناطق داراي حريم اعلام شده است تا در مدخل‌هاي ورودي به منطقه پوشش فضاي سبز و درختكاري داشته باشند كه اين كار براي جلوگيري از افزايش بي‌رويه شهر انجام مي‌شود.
پيام ويژه‌ی رهبر انقلاب به آيت‌الله سيستانی
http://www.fararu.com/vdcgwn93.ak9n74prra.html
انتخاب یک عراقی به جای منو چهر متکی برای اجرای اینگونه مأموریت ها که در راستای اهداف خاص طراحی شده است که مرتبط به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به مرز و مداخله گری در کشور های همسایه و منطقه به خصص عراق می باشد.
سرپرست وزارت امور خارجه كشورمان پس از ديدار با آيت الله سيستاني، ضمن تأكيد بر محوريت اين مرجع عاليقدر در ميان كل ملت عراق، اعلام كرد كه من حامل پيام ويژه‌ي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران براي آيت الله سيستاني بودم. به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، 'علي اكبر صالحي' سرپرست وزارت امور خارجه ايران پس از ديدار با آيت الله سيستاني در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد موضوعات مطرح شده در اين ملاقات گفت: بنده پيام ويژه رهبري را خدمت آيت الله سيستاني عرض كردم.
نقش برزیل در موج حمایت کشورهای امریکای لاتین از فلسطین
فاصله گیری برزیل از حاکمان تهران و دهان کجی کردن عریان به سیاست ضد فلسطینی شان که زیر پوشش نا بود باد اسرائیل و اشک تمساح ریزی برای فلسطین دنبال می شود.
شکنجه های طاقت فرسا و شرایط قرون وسطایی باعث خودکشی یک زندانی گردید"
با این اقدام جنایتکارانه ی ضد بشری بازهم بر کارنامه ی ننگین رِژیم ضد بشری که دارای رتبه ی اولی محکومیت جهانی نقض حقوق بشر و اعدام در جهان می باشد افزوده شده است.
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" روز چهارشنبه 15 دی ماه حوالی ساعت 12:00 زندانی جوانی بنام عیسی شجاعی 26 ساله برای رهایی یافتن از شکنجه ها،شرایط طاقت فرسا و قرون وسطایی در حسینیۀ سلولهای انفرادی بند1 معروف به سگدونی اقدام به خودکشی نمود.در لحظاتی پایانی عمر این جوان که خود را دار زده بود. زندانیان سیاسی محبوس در آنجا متوجه حلقه آویز شدن وی شدند و او را از طناب خارج کردند. هنگام پایین آوردن از طناب رنگ چهرۀ او تغییر کرده بود و تقریبا نفسش قطع شده بود. زندانیان سیاسی با داد و فریاد تقاضای کمک کردند و او را به بهداری زندان منتقل کردند. هنوز خبری از نجات یافتن این زندانی در دست نیست.در این زندان زندانیان به جان آمده از ظلم و جور و شکنجه های ماموران ولی فقیه علی خامنه ای و برای رهایی یافتن از این شرایط بطور مستمر اقدام به خودکشی می کنند که در موارد متعددی منجر به مرگ آنها می شود
زندانی سیاسی جعفر کاظمی در آستانۀ اجرای حکم اعدام قرار گرفته است
اوج توحش و بربریت رژیم جنایتکار ضد بشری کودتائی که نه مشروع بودنش عریان شده است وعجیب دچار وحشت از قیام مردم ناراضی شده است ، بلکه در چنان بحران ها وبن بست فرو رفته است که هیچ راهی جز افزایش جنایات ضد انسانی و انتقام گرفتن از زندانیان در بند به خصوص مخالف اصلی خود مجاهدین ندارد.
بنابه گزارشات رسیده به " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" پرونده زندانی سیاسی جعفر کاظمی محکوم به اعدام به اجرای احکام دادگاه انقلاب فرستاده شده است و حکم جنایتکارانه و ضد بشری اعدام علیه این زندانی سیاسی در آستانۀ اجرا قرار گرفته است.در چند روز گذشته اخباری مبنی بر تایید حکم ضدبشری اعدام زندانی سیاسی جعفر کاظمی انتشار یافت که باعث نگرای فزآیندۀ خانواده وی گردید. خانواده آقای کاظمی جهت مطلع شدن از وضعیت پرونده عزیزشان به ارگانهای مختلف مراجعه کردند که از جملۀ آنها دیوان علی کشور،اجرای احکام دادگاه انقلاب ،دادستانی تهران و بازپرسی امنیت دادگاه انقلاب مستقر در زندان اوین می باشد.خانواده کاظمی به هر کدام از این مراکز که مراجعه می کردند آنها را به جای دیگری احاله می دادند واز پاسخگویی به آنها خوداری می کردند. آنها خواستار پاسخگویی عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در رابطه با پرونده عزیزشان بودند اما او از روبرو شدن و پاسخ دادن به آنها سرباز زد و آنها را به بازپرسی امنیت مستقر در زندان اوین احاله داد.بازپرسی امنیت دادگاه انقلاب مستقر در زندان اوین به خانواده کاظمی گفت: پرونده جعفر کاظمی به اجرای احکام دادگاه انقلاب ارسال شده است و در انتظار دستور اجرای حکم اعدام بسر می برد.لازم به یادآوری است که زندانی سیاسی جعفر کاظمی 27 شهریور ماه 1388 توسط مامورین وزارت اطلاعات با ضرب و شتم دستگیر و به سلولهای انفرادی بند 209 زندان اوین منتقل گردید. او به مدت 74 روز در سلول انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشت. سربازجوی وزارت اطلاعات آخوندی با نام مستعار علوی پرونده او را به شعبۀ 28 دادگاه انقلاب ارجاع داد رئیس این شعبه فردی بنام محمد مقیسه ای معروف به ناصریان از اعضای کمیتۀ قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 می باشد او آقای کاظمی رابه اعدام محکوم کرد و سپس در دادگاه تجدید نظر حکم اعدام توسط احمد زرگر از بازجویان دهۀ 60 مورد تایید قرار گرفت.زندانی سیاسی جعفر کاظمی از شاهدان و نجات یافتگان قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 می باشد.او از سال 1360 تا اواخر سال 1369 در زندان بسر برد و تحت شکنجه های وحشیانه جسمی و روحی قرار داشت.
خبرگزاري فارس بررسي كرد؛خاتمي رفيق دزد يا شريك قافله؟خبرگزاري فارس: سخنان اخير سيد محمد خاتمي در جمع اعضاي فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي اگرچه حاوي نكات تازه‌اي نبود ولي در عين حال بي‌نياز از تجزيه وتحليل نيست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910170064
عجب آخر عاقبتی محمد خاتمی رئیس و مروج مدعیان اصلاح طلبان در رژیم ضد بشری اصلا ح و تغییر و مهار نا پذیر دچار شده و به چه افتخاری مهمی نائل شده است ؟
ضمن تأكيد بر ضرورت بررسي منابع مالي بنياد باران؛قديري‌ابيانه: خاتمي فقط مي‌تواند مثل ساير شهروندان در انتخابات رأي دهد.خبرگزاري فارس: يك كارشناس مسايل استراتژيك بر ضرورت بررسي منابع مالي بنياد باران كه در دولت خاتمي تشكيل شده بود،‌ تأكيد كرد و گفت كه خاتمي راهي براي بازگشت ‌ندارد و فقط ‌مي‌تواند مثل ساير شهروندان در انتخابات شركت كرده و رأي دهد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910170089
این خبر هم مکمل خبر قبلی می باشد . معلوم نیست که در این رژیم ضد بشری بر بر منش ملوک الطوایفی چند مدعی العموم یا تصمیم گیر وجود دارد که هریک می تواند اینگونه حکم صادر نماید؟