گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 28 دی – 89
زنداني (گفت و شنود)
گفتم : چرا این سربازجوی بدنام مأمور
لو داده همه جا پاسداران دارند حضور
نمی داند با این اعتراف سر بازجوی اوین
پرونده ی تروریستی رژیم می شودسنگین
گفت : آخه این سربازجو پیشتاز در نادانی
داستانش شده شبیه آن مدیر کل زندانی
درسلولش باز کرد گفت ملاقات داری نگهبان
از موضع مدیرکلی گفت بگو جلسه دارم الآن
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: فرار ديكتاتور تونس بد جوري آمريكا و اسرائيل را به وحشت انداخته.
گفت: آره، نتانياهو با عصبانيت گفته است «اسرائيل نگران تشكيل يك حكومت اسلامگرا در تونس است كه مي تواند قدرت منطقه اي ايران را به شدت افزايش بدهد.»
گفتم: رسانه ها و چند سناتور آمريكايي هم به اوباما اعتراض كرده و گفته اند در حالي كه آمريكا همه توجه خود را صرف حمايت از آشوب هاي ايران كرده بود، مسلمانان تونس يك فاجعه بزرگ ديگر روي دست آمريكا و متحدانش گذاشته اند.
گفت: اين آمريكا و انگليس و اسرائيل بد جوري خاك برسر شده اند كه هر روز با مصيبت جديدي روبرو مي شوند. شكست سرمايه گذاري روي موسوي و خاتمي و كروبي، سقوط ديكتاتور آمريكايي در تونس و حالا هم گسترش و اوج گيري حركت هاي ضد آمريكايي در مصر و اردن و الجزاير.
گفتم: اوباما از اتحاديه اروپا خواسته است براي جلوگيري از روي كار آمدن اسلامگراها در تونس و مهار جنبش مردم مسلمان در مصر و اردن و الجزاير، به آمريكا كمك كنند.
گفت: حيوونكي آمريكا، به روي خودش نمي آورد كه چه بلايي بر سرش آمده است و هنوز ژست ابرقدرتي مي گيرد! گفتم: يك مديركل به جرم دزدي، زنداني شده بود، يك روز نگهبان در سلول را باز كرد و گفت؛ بيا! ملاقاتي داري! و مديركل كه هنوز در حال و هواي مديركلي بود، گفت؛ بگو فعلا جلسه دارم، بعدا بياد!
گفت : سربازجوی هذیان گوی حراف
بد جوری گاف داده و کرده ا عتراف
گفتم : باز چگونه این سابقه دار قاتل خود سر؟
باخود زنی، خود و ولی وقیح کرده خاک بریر
گفت :با ناشی گری ذوق زده شده داده پیامی
گفته تظاهرات در تونس هست حرکت اسلامی
آنگاه بر اساس تحلیل این دژخیم سر بازجو
حکومت آخوندها برای مردم تونس شده الگو
یعنی آشکارا اذعان کرده است که پاسداران
باپشتیبانی رهبر وقیح وقیح در جماران
چون از وضعیت نابسامان داخلی هستند حیران
تلاش می کنندبه منطقه صادر کنند چنین بحران
البته نام برده از آمریکاو اسرائیل و انگلیس
تا متهم کند رهبران رقیب این بدتر از ابلیس
تازه سرباز جو با زهم بیشتر داده است گاف
خبر داده سر گنده بیرون زده شده از زیر لحاف
چون پاسداران خیال دارند در اردن و مصر و الجزایر
بحران ایجاد کنندبا اسلامگرایانهمراه باآتش زدن تایر
گفتم : چرا این سربازجوی بدنام مأمور
لو داده همه جا پاسداران دارند حضور
نمی داند با این اعتراف سر بازجوی اوین
پرونده ی تروریستی رژیم می شودسنگین
گفت : آخه این سربازجو پیشتاز در نادانی
داستانش شده شبیه آن مدیر کل زندانی
درسلولش باز کرد گفت ملاقات داری نگهبان
از موضع مدیرکلی گفت بگو جلسه دارم الآن