گزیده خبر های 23 دی – 89
يادداشت تحليلي فارس/ محمد سعيد ذاكري.بازي جديد جريان فتنه؛ از تقابل با نظام تا امتيازگيري و تعامل.خبرگزاري فارس: تاكتيك جديد جريان فتنه بر چند محور استوار شد. اين محورها از «تقابل با نظام» - در شكل راديكالي آن - «آشتي و امتيازگيري از نظام» تا «تعامل با نظام اسلامي» در سطح خرد، گسترش يافته است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910221507
بدون آنکه توضیح داده شود که برای چه کودتاگران نا مشروع با مسئولان بالای سابق رژیم ضدبشری اینگونه بر خورد می کنند . آنگونه که از موضع خو زنی زیرآب قانون همه نمایشات خیمه شبب بازی های انتخاباتی گذشته زده شده است که اینان بر گزیده و مسئول شده بودند . همچنین برای چه گفته نمی شود که ادامه جنگ قدرت که باند های مافیائی کودتای غالب شده اند برای توجیه عدم مشروعیت خود و تلاش برای کنترل فضای انفجاری جامعه کودتاگران قادر هستند این شوی دراز و متهم کردن رقیب مغلوب را ادامه دهند؟
انفجار مخزن سي‌ان‌جي‌ خودروي پژو 405 در آزادشهر 4 قرباني گرفت.خبرگزاري فارس: انفجار مخزن CNG خودروي پژو 405 در شهرستان آزادشهر واقع در شرق گلستان، جان 4 نفر از سرنشينان آن را گرفت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910221535
تا کنون چه تعداد نفر به این شیوه درون خود روی ها پژوی آتش گرفته و منفجر شده و جان باخته اند که آن روی سکه ی مرگ خاموش از طریق خفه شدن ناشی از گاز گرفتگی اعضای خانواده ها هنگام خواب می باشد . مزخرف تر اینکه مسئولان بی عرضه خائن و قاتل و غارت و سرکوبگر به جای پاسخگوئی از موضع فرار به جلو بطور کمدی ادعای پوشالی قدرت بر تر و امن ترین کشور جهان دارند که مدعی اند می خواهند فضا را تسخیر نمایند و جهان را تغییر دهند و آن را اصلاح کنند ومدیریت آن را بر عهده بگیرند.
هزار و يك غلط در توجيه يك غلط (خبر ويژه
http://www.kayhannews.ir/891022/2.htm#other208
یک سوی سکه اینگونه تاختن و توهین و تهدید و تحقیر کردن سیستماتیک موسوی و سایر رهبران رقیب مغلوب به سر پوش گذاشتن رقابت و اختلافات شدید میان لوطی ولی وقیح با عنتر چموش و سرکش پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد . از سوی دیگر جنگ و نزاع و تلاش برای مهره چینی و قبضه ی بازار مکاره ی نهم از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد وحذف اصول گرایان منتقد دولت و سنت گرا هم می باشد.
ميرحسين موسوي به جاي عذرخواهي از ملت ايران و توضيح درباره خيانت هاي زنجيره اي خود همچنان مشغول مغالطه و توجيه تراشي است.وي در مصاحبه با سايت كلمه، درباره اعتراضات گسترده مردمي و رسانه اي گفت: بنده قصد پاسخ داشتم اما نامه برادر عزيزم آقاي كروبي مرا منصرف كرد. نگاه ايشان دليل بسياري از اين بداخلاقي ها را روشن مي كند. دليل دوم سكوت آن بود كه اينها از شگردهاي رژيم هاي توتاليته شبيه دوران استالين استفاده مي كنند. آنها روي گوبلز را در جعل و دروغگويي سفيد كرده اند و تهمت و دروغ را جزئي از ديانت متحجرانه خود قرار داده اند. اين همه دروغ و تهمت نشان داد اسلام حضرات چگونه اسلامي است.
اين بي آبرويي را به جان نخريد شرمندگي دفاع از صدام و طالبان كافي است(خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/891022/2.htm#other205
سرباز جو پاسدار شکنجه گر شریعتمداری با سیاست توبره و آخر خوری برای اینکه کینه حیوانی خود علیه مجاهدین و وحشت از خارج شدن نام شان از لیست گروه و سازمان های تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا را نشان داده باشد . همچنین نگرانی از دادگاه اسپانیا را نیز نا خواسته بروز و بیان کرده باشد . نقل قول از قلم بر دست گاردین دولت فخیمه انگلیس علیه ی مجاهدین کرده است . مشخص است که قلم بر دست باید یا خودی یا خریداری شده از سوی رژیم ضد بشری باشد. زیرا که همسو با وزارت بد نام اطلاعات و قلم زنی سرباز جو حسین شریعتمداری و لمپن بازی و تهدید های مزدوران ساندیس تجمع کرده جلوی درب کمپ اشرف و موضع سایت مزدور هابیلیان علیه ی مجاهدین می باشد.
يك روزنامه انگليسي تحرك برخي مقامات آمريكايي و انگليسي براي حمايت از گروهك تروريستي منافقين را شرم آور خواند و خواستار پرهيز از اين كار شد.روزنامه گاردين نوشت: غرب بايد موضع سرسختانه اي عليه ايران اتخاذ كند اما حمايت از گروههاي تروريستي نظير سازمان مجاهدين ]منافقين[ اشتباهي استراتژيك و اخلاقي است.: بين لفاظي هاي سازمان مجاهدين درباره دفاع از دموكراسي و اعمال گذشته آن به خصوص ارتباط آن ها با صدام حسين بين سال هاي 1986 تا 2003 فاصله بسياري وجود دارد. به نظر شوراي روابط خارجي آمريكا، سازمان مذكور در سال 1991 در انتقام جويي هاي بي رحمانه عليه كساني كه در برابر حكومت عراق به پا خاسته بودند شركت مستقيم داشته است. در واقع گستره عمل اين گروه به عنوان بازوي موثر حكومت ديكتاتوري صدام حسين، وقتي كاملاً روشن مي شود كه ملاحظه شود اين سازمان به هنگام محاصره عراق از سوي نيروهاي آمريكايي در سال 2003 داراي 2000 تانك، خودروي زره پوش و قطعات توپخانه سنگين بوده است. غرب بايد از ديگر گروه هاي مخالف در ايران كه سابقه علني تروريستي ندارند، حمايت كند(!)
آقاي منتجب نيا!شما در كدام لاك خزيده ايد؟! (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/891022/2.htm#other207
بدون شک شیوه ی بازجوئی و سناریو سازی کردن سربازجو حسین شریعتمداری که در شعبات و سلول های زندان اوین و زندان های پاسداران دنبال می کرده است اکنون از طریق دخمه دروغ نامه ی کیهان علیه ی مخالفان و منتقدان و رقبا را دنبال می کند . چونکه روزنامه نگاری مرسوم در جهان که این چنین نمی باشد که وی با لمپنی و هتاکی و تهدید تعقیب می نماید.
اعتبارنامه اين نماينده را ساقط كنيد
http://www.kayhannews.ir/891022/11.htm#other1100
اینهم گزارش دیگری از شیوه ی بازجوئی تفتیش عقاید تهدید آمیز یک عضو بازار مکاره که چرا آنگونه پرسش گری کرده است که به مذاق پاسداران کودتاگر و دولت نا مشروع و ارگان های سرکوبگر اطلاعاتی امنیتی خوش نیامده است که این چنین ساندیس خوران تومار سفارشی تهدید آمیز برای اخراج وی از بازار مکاره تهیه کرده اند.
مردم ولايتمدار ايلام با امضاي طوماري ضمن محكوم كردن ملاقات داريوش قنبري نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي با يكي از سران اصلي جريان فتنه، از لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي خواستند تا اعتبارنامه وي را ساقط كند.