گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 6 دی - 89
صابون (گفت و شنود)
گفت : آخه با ساز و دهل و کمانچه
نفوذی به حمام فرستاد ملکه مورچه
پس از مدتی پیشه کردن صبر و انتظار
عصبی شد، بدادازدست عنان و اختیار
سپس متوجه شد که چسبیدند به صابون
نابود شدند، ملکه عزا دار شد و جگر خون
گفتم : پس بگو چراسر بازجو چنین میکنه و چون؟
چون بدرد ملکه مورچه ها دچار شده این مجنون
گفت: يكي از ضد انقلابيون فراري در مصاحبه با راديو فردا- وابسته به سيا- مي گويد؛ «اپوزيسيون قدرت و اهميتي ندارد كه رژيم جمهوري اسلامي بخواهد آنها را به حساب آورد.»
گفتم: تازه فهميده؟!
گفت: همين فتنه گر فراري گفته است؛ «اپوزيسيوني كه نه رهبر دارد و نه نفر چگونه مي خواهد در معادلات قدرت رژيم عددي به حساب آيد.»
گفتم: خب! ديگه چي؟
گفت: او در مقابل سؤال مصاحبه گر راديو فردا كه سعي داشت براي اپوزيسيون اهميتي قائل شود، گفت؛ « اوج فعاليت اپوزيسيون نفوذ در دستگاه هاي رژيم است كه آنها هم بلافاصله شناخته و دستگير مي شوند.»
گفتم: حيوونكي راست گفته؛ مي گويند ملكه مورچه ها با هزار زحمت 3 تا مورچه را به درون يك حمام نفوذ داد. ولي هرچه منتظر ماند، خبري از بازگشت نفوذي ها نشد. وقتي تحقيق كرد، متوجه شد به يك قالب صابون چسبيده و خفه شده اند!
گفت : سربازجوکه انسانیت دارد کمبود
حضور دارد همه جا با دستگاه شنود
تا بر اساس تجربه ی پرونده سازی
بهانه گیر آورد، تا که برپا کند سازی
کنون نقل قول کرده از یک فراری
بارادیو فردا گفتگو داشته و قراری
گفته ندارد قدرت اپوزیسیون تا آید به حساب
تا رژیم ضد بشری تعقیبش کند با تب و تاب
اوج قدرت اپوزیسیون این است تا کند نفوذ
لو میره ، معرکه گیری میکنه بازجوی پفیوز
گفتم : چنانچه رژیم ضد بشری ندارد وحشت
از ترس اپوزیسیون در هراس نیست و زحمت
پس برای چه به اعمال ضد انسانی میکنه اقدام؟
چپ و راست پنهانی زندانیان را می کند اعدام
گفت : آخه با ساز و دهل و کمانچه
نفوذی به حمام فرستاد ملکه مورچه
پس از مدتی پیشه کردن صبر و انتظار
عصبی شد، بدادازدست عنان و اختیار
سپس متوجه شد که چسبیدند به صابون
نابود شدند، ملکه عزا دار شد و جگر خون
گفتم : پس بگو چراسر بازجو چنین میکنه و چون؟
چون بدرد ملکه مورچه ها دچار شده این مجنون