گزیده خبر های 5 بهمن
نجيب ميقاتي نماينده 8مارس براي نخست‌وزيري لبنان اعلام شد.خبرگزاري فارس: جريان هشت مارس "نجيب ميقاتي " نخست‌وزير اسبق لبنان را براي تصدي پست نخست‌وزيري در دولت آينده اين كشور انتخاب كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8911040285
پس از ایجاد بحران در لبنان که بدلیل استعفای 11 وزیر از کابینه ی سعد حریری بوجود آمد که از طریق حزب الله لبنان که عامل جماران و پاسداران است که با همکاری متحدان شان در کابینه ی لبنان دنبال و عملی شد .البته نا گفته نماند که این اقدام ادامه ی سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز رژیم ضد بشری است که بی ارتباط به مذاکرات هسته ای شکست خورده در استانبول نمی باشد . اما اکنون تلاش می شود که دنباله ی این شو از طریق بازی با مهره های دچار دگر دیسی و چرخش شده همچون ولید جنبلاط و امثالهم در لبنان به پیش برده شود .زیرا که اینان جزو هم پیمانان حزب الله لبنان هستند . فراموش نشود که هدف مهمتر از عبور موقتی از بحران هسته ای وحشت از اعلام نتایج دادگاه بین المللی قاتلان رفیق حریری است . زیرا که ریش ولی وقیح و شیخ حسن نصر الله در این ترور بد جوری گیر می باشد.
اين در حالي است كه با اعلام موضع "وليد جنبلاط " رئيس دروزي‌هاي لبنان، حزب‌الله و هم‌پيمانان اين حزب مي‌توانند به راحتي سعد حريري را از رسيدن به پست نخست‌وزيري لبنان بازدارند. در همين خصوص، سعد حريري نخست وزير پيشبرد امور لبنان در بيانيه‌اي اعلام كرد كه وي و جريان المستقبل در دولت جديد لبنان كه رياست آن به‏عهده نامزدي از جريان 8 مارس (از متحدان حزب‌الله) باشد، مشاركت نمي‌كنند.
این دو گزارش خبری زیر که مر تبط بهم دیگر می باشند نوعی تلاش مذبوحانه است که هدف پاک کردن انگشتان خونین دژخیمان آدمکشان حرفه ای که در خدمت پاسداران کودتا گران هستند . برای همین پس از شکست مذاکرلات هسته ای 5+1 در استانبول که خواست مورد نظر ولی وقیح بود . چون خواهان پیگیری زد و بند های پشت پرده با آمریکا از سوی دولت نامشروع کودتائی نمی باشد . بنابراین چنین صحنه ی سازی واجرای شوی دیدار نمایشی برای ولی وقیح تدارک دیده شده است . زیرا که مکمل شوی نمایشی اعتراف تلویزیونی ورزشکار صاحب عنوان مدال حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد است که مجبور به اعتراف شده است که وی در اسرائیل آموزش چگونه ترور کردن مسعود علی محمدی را دیده است . در صورتیکه این ترور ها ی دانشندان هسته ای و سایر پزشکان دیگر نوعی تسویه درونی است . صد البته البته که کینه ی انتقام گیری از پاسدار گماشته احمدی نژاد هم مد نظراست . برای اینکه از سوی ولی وقیح و پاسداران کودتاگر با ترورها وشوی اعتراف گیری تلویزیونی مرتبط با آن موافقت شده است . چونکه مر تبط با عزل منوچهر متکی می باشد. برای همین اکنون این چنین از موضع توبره و آخور خوری ولی وقیح مجبور به اجرای چنین نمایش دیدار با خانواده ی شهریاری شده است تا وانمود گردد وی نقشی در ترور وحذف دانشمندان هسته ای مسأله دار شده ندارد.
رهبر معظم انقلاب:دانشمندان شهيد، به كشور، انقلاب اسلامي، ملت ايران و محيط علمي آبرو بخشيدند.خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با خانواده‌هاي شهيدان دكتر شهرياري و دكتر عليمحمدي خاطرنشان كردند: شهادت اين دانشمندان برجسته در راه آرمانهاي بلند و الهي، "به كشور، انقلاب اسلامي، ملت ايران و محيط علمي " آبرو بخشيد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8911041072
در پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبري.فيلم حضور رهبر معظم انقلاب در منزل شهيد شهرياري منتشر شد.خبرگزاري فارس: بخش‌هايي از فيلم حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي در منزل دانشمند شهيد، دكتر شهرياري بر روي خروجي پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبري قرار گرفت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8911041245
حمله مسلحانه به دفتر یک پایگاه خبری
http://www.fardanews.com/fa/news/134698
مشخص است رقیب منتقد مدعی اصولگر که با دولت نامشروع کودتاگر حاکم اختلاف و تضاد و رقابت دارد . به خصوص اینکه پس از عزل منوچهر متکی این اختلافات شدت گرفته است . زیرا که هر گز حاضر نیست که تابع فشار رقیب منتقد مدعی اصول گرا شود و مقابل سیاست پا تک روشن گری های رقیب که هدف فشار برای محاکمه ی مهره های فاسد و غارتگر وابسته ی اطراف رئیس جمهور نا مشروع است سکوت اختیار کندو بر خورد انتقام گیرانه ی مقابل به مثل نشود و دست به واکنش انتقامی این چنینی زده نشود؟
درپی افشای عملکرد برخی جریانهای سیاسی و اقتصادی و سوءسابقه برخی از منتصبین در استان البرز ازسوی این شبکه خبری ،دفتر وکارکنان این پایگاه اطلاع رسانی مورد حمله سه فرد مهاجم قرار گرفته که پس از درگیری وتخریب رایانه های این دفتر رایانه اصلی و یک دستگاه لپ تاپ توسط مهاجمین به سرقت رفت.البرز: دفتر شبکه خبری البرز در استان البرز مورد حمله سه مهاجم قرار گرفت.
گزارش تصویری>حاشیه‌های مجلس
http://www.fararu.com/vglexw8p.jh8fvjrbbz9ij.2.html
تعجب نکنید از این تصاویر بازتاب داده شده از بازار مکاره که هر کنج این بازار بساط دکه ی معرکه گری محفذلی بر پا شده است که به جای بررسی لایحه ی بودجه ی سال آینده که با وجود دو ماه از تأخیر ارسال آن از سوی دولت نا مشروع به بازار مکاره می گذرد و لی هننوز خبری از آن نمی باشد . در عوض بهانه های مهم دیگر برای معرکه گیری مرتبط به جنگ قدرت و رقابت و اختلافات باندی و جناحی وجود دارد.
مجلس شورای اسلامی درآغاز جلسه روز یکشنبه عزاداری اربعین حسینی را پیش از آغاز جلسه رسمی در برنامه داشت