گزیده خبر های 18 دی - 89
رئيسي در جمع خبرنگاران:جنس ترور دانشمندان ايراني، صهيونيستي است .خبرگزاري فارس:معاون اول قوه قضائيه با بيان اينكه جنس ترور اساتيد ايراني، صهيونيستي است، گفت:سوال اصلي براي ما ارتباط ميان انتشار ليست دانشمندان ايراني از سوي سازمان هاي بين المللي و ترور اين افراد بعد از انتشار اسامي است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910170807
بر اساس این اذعان محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزارت سانسور و فرهنگ تفتیش عقاید ار شاد اسلامی بر کنار شده که گفت صهیونیست ها مخالف و خواهان بر کناری من هستند و تأکید کرد که اینان از بر کناری من بیش از همه خوشحال شدند . بنابراین با بر گردان ترجمان اعتراف وارونه و آدرس غلط دادن دادن آخوند آدم کش حرفه ای که جزو مجرمان جنایت علیه ی بشریت جنایت ضد انسانی قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان سال 67 می باشد . دیگر جای هیچ ابهامی باقی نمی ماند که ادعای وارونه گوئی این دژخیم آدم کش تلاش مذبوحانه برای سفید کردن پرونده ی پاسداران کودتا گر تروریست می باشد.
بی‌خانمان دیروز، میلیاردر امروز+ عکس
http://www.fararu.com/vdccxeqe.2bqpe8laa2.html
چگونه است که این گزارش رله شده که توضیح داده شده است که چطوری این بی خانمان محصول ازدواج پدر ایتالیائی و مادر یونانی در لوس آنجلس با پروسه ای که طی کرده میلیادر شده است . اما گزارش نمی شود که چگونه طلبه آخوند های منبری 2 زاری با آقا زاده های شان همراه با پاسداران تهی دست حاشیه شهری و شرکای باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤلفه صاحب ثروت های نومی بس کلان و بیشتر از این بی خانمان دیروز و میلیادر آمریکائی شده اند؟
فرضيه قتل عليرضا پهلوی جدی است
http://www.fardanews.com/fa/news/132085
پرسش است که چگونه است که از سوی سایت تا بناک پاسدار محسن رضائی گزارش به سبک خبر های ویژه دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری رله شده است . آنهم در رژیم جنایتکاری که سابقه ی کشتن آیت الله لاهوتی و فرزند وی در زندان و اعدام کردن برادر داماد منتظری مهدی هاشمی دارد . بد تر اینکه سابقه ی سر به نیست نمودن احمد خمینی را دارد . اکنون نیز جنگ قدرت و تهدید حذف فیزیکی میان رقبای غالب و مغلوب وجود دارد . برای چه از موضع خود زنی اینگونه گزارشات باز تاب داده شده است؟
قرائني وجود دارد كه برخي اعضاي خاندان پهلوي از جمله عليرضا نيز در جمع هاي خصوصي، اين بحث را طرح كرده و از انگيزه خود براي بازگشت به ايران خبر داده بود.تابناک: يك ايراني ساكن خارج از كشور كه به دلیل ملاحظات امنیتی خواست نامش مخفي بماند در اظهار نظري شخصي مدعي شد فرضيه قتل عليرضا پهلوي جدي است.وي که سالهاست با خانواده پهلوی آشنایی دارد به خبرنگار ما گفت: يكي از بحث هايي كه مدتي است در محيط هاي خاص ايراني مخالف خارج از ايران مطرح شده نااميدي از سقوط نظام و پيشنهاد برگشتن به كشور بوده و بسياري شروع به طرح اين موضوع كرده بودند كه اگر برگرديم و واقعيت را بپذيريم و حتى به دادگاه برويم بهتر از اين است كه در آوارگي بميريم
ایجاد درگیری مشاور استاندار گیلان در مسجد
اینهم یک نمونه دیگر دامه جنگ قدرت میان باند های مافیائی در بازار مکاره ی موسوم به مجلس که به مسجد در رشت کشانیده شده است.
فردا: در مراسمی که گیلانی ها میزبان اصولگرایان بودند مشاور استاندار گیلان جلسه را بر هم زد و باعث ایجاد درگیری شد.بنا بر گزارش ایلنا در این مراسم که در مسجد قدس رشت برگزارشد، قبل از حضور زاکانی وکوچکی نژاد به عوان نمایندگان تهران و رشت، رئوفی مشاور استاندار گیلان خواست با سخنرانی 5دقیقه ای به دفاع ازرییس جمهوری، دولت و نماینده عالی آن در گیلان بپردازد که حاضرین بایکدیگر درگير شدند و یک ساعت طول کشید تا جلسه آرام شود.
تهدید فرماندار اراک به افشاگری مالی
http://www.fardanews.com/fa/news/132094
دامنه ی رشد رشوه و فساد و رات خواری همراه با اختلافات و جنگ قدرت آنگونه رایج و همه گیر شده است که به ورزش فوتبال هم سرایت نموده است . مهمتر اینکه ادامه یی آن به سطح استان های کشور کشانیده شده است . در صور تیکه درون فدراسیون ورزشی و تیم ملی فوتبل اختلافات فاحشی وجود دارد.
اگر موقعش برسد، اعلام مي‌کنم که چه شخص‌هايي و چه کساني بابت فوتبال اراک چه چک‌هايي دريافت کرده‌اند و چه مبالغي گرفته‌اند!ایسنا: فرماندار شهرستان اراک گفت: بحث فوتبال در اراک، متاسفانه رشته‌هاي ديگر را تحت‌الشعاع قرار داده است در حالي که اراک در ورزش‌هاي ديگر داراي عناوين و افتخارات قابل توجهي است."محمدحسن آصفري"، در جلسه رسمي شوراي شهر اراک، افزود: بانوان اراکي در رشته کاراته داراي مقام قابل توجهي هستند، يا ورزشکاران اراکي در رشته‌هاي هندبال‌، هاکي و واليبال موفقيت‌هاي خوبي کسب کرده‌اند که بايد به اين رشته‌ها هم توجه شود.
انتقاد امام جمعه مشهد از بدحجابی ها
http://www.fardanews.com/fa/news/132086
باز هم این آخوند متحجر زن ستیز امام جمعه ی مشهد مشهور و منفور حساسیت واکنشی خود نسبت به زنان زیر پوشش بی حجابی که هدف افزایش سرکوب و خفقان و وحشت در جامعه می باشد را در نماز جمعه ی مشهد مطرح کرده است . عجیب است که بی حجابی خانمان سوز معرفی شده بد تر از بیکار و فقر و اعتیاد وتن فروشی و جنگ شده
مسوولان، دست‌اندركاران، مجلس و قوه قضاييه و نيروي انتظامي با بي‌حجابي به طور جدي مقابله كنند که بي‌حجابي يك بلاي خانمان‌سوز است
انتقاد یک امام جمعه از کلاس های مختلط
http://www.fardanews.com/fa/news/132099
برای این آخوند متحجر زن ستیز امام جمعه ی کازرون هم رشد پدیده ی شوم دختران فراری از خانه ها و زنان تن فروشان خیابانی و تصویب کردن چند همسری و صیغه گری در بازار مکاره که نوعی ترویج فاحشه گری شرعی می باشد . مهم نیست ، بلکه مختلط بود دختران و پسران دانشجو خطریست.
در دوران تحصيل ابتدايي دختران و پسران در كلاس درس از يكديگر جدا هستند اما در دوران دانشگاهي كلاس درس مختلط است از اين رو دانشگاه‌ها بايد به سمتي پيش روند كه كلاس‌هاي درس مختلط نباشد.فارس: امام جمعه كازرون گفت: در دوران تحصيل ابتدايي دختران و پسران در كلاس درس از يكديگر جدا هستند اما در دوران دانشگاهي كلاس درس مختلط است از اين رو دانشگاه‌ها بايد به سمتي پيش روند كه كلاس‌هاي درس مختلط نباشد
ازدواج دختران کلاس سوم و پنجم در رشتخوار
http://www.fardanews.com/fa/news/132084
بازهم برای آخوند متحجر زن ستیز علم الهدی امام جمعه مشهد مهم نیست که چگونه در شهر وبخش های اطراف استاان خراسان بدلیل فقر و تنگدستی دختران دانش آموز نوجوان مجبور به ترک تحصیل می شوند و بدلیل رشد خرافات و دین ابزار قدرت و ثروت شده دانش آموزان نو جوان در سنین پائین تن به ازدواج می دهند ، بلکه همانگونه که وی تأکید کرده و اخطار داده است بی حجابی خانمان سوز می باشد.
ترک‌تحصيل دانش‌آموزان دختر در مناطق روستايي بيشتر از پسران استایسنا: معاون اداره آموزش و پرورش رشتخوار، گفت: ترک تحصيل دانش‌آموزان دختر در مناطق روستايي رشتخوار بيشتر از پسران است که اين امر ناشي از مشکلات فرهنگي است که همواره موجب افزايش آسيب‌هاي اجتماعي مي‌شود."حسين عشقي" افزود: اين مشکل که عمده آن بر روي دوش آموزش و پرورش است، در روستاي "محمدآباد" و "باسفر" به شدت به چشم مي‌خورد
آمار دانش آموزان معتاد رو می شود
http://www.fardanews.com/fa/news/132104
خوب دقت کنید گزارش خبر فوق با این گزارش که چگونه دامنه ی گسترش اعتیاد دانش آموزان به مصرف مواد مخدر به سطح مدارس در 30 استان کشور رسیده است که محصول بخشی از کار نامه ی ننگین حاکمان رژیم ضد بشری می باشد برای آخوند متحجر وارونه گوی احمد علم الهدی خانمان سوز این مسئله مهم نیست ، بلکه بی حجابی برای وی اصل می باشد؟!
این آمار نتیجه کارهای تحقیقاتی گروهي از کارشناسان با مطالعه برروی بیش از 30استان کشور تهیه شده که طی ماه‌های آینده اعلام می‌شود/داشتن آمار در این رابطه راهگشا نیست بلکه باید علل اصلی اعتیاد در مدارس ریشه‌يابي مي‌شود.در حال حاضر به دلیل نبود آمارهای شفافی در رابطه با نبود اعتیاد در مدارس ما مشکلاتی روبرو هستیم که بر این اساس گروهی از کارشناسان با مطالعه بر روی بیش از 30 استان کشور برای اولین آمار شفاف و روشنی را از میزان اعتیاد در مدارس ارائه می‌دهد که کار های تحقیقاتی این امر به پایان رسیده است و طی ماه‌های آینده اعلام می‌شود
عفونامه تاريخی برای يك شگنجه گر
http://www.fardanews.com/fa/news/132082
رژیم ضد بشری کودتائی آنگونه در مانده و ناتوان و آسیب پذیر و نا مشروع شده است که برای ادامه ی حیات ننگین خود نیاز به عفو کردن همکاران بازجو وشکنجه گران ارتشی در ساواک شاه دارد . در صورتیکه هرروز علیه ی رهبران رقیب سناریوو پرونده سازی برای بازداشت و محاکمه و مجازات کردن شان توطئه می کند؟