گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 14 دی – 89
شلوار (گفت و شنود)
گفتم : اگر رژیم ضد بشری حامی دارد ده ها میلیون؟
چرا علیه ی رقیب کودتا کردبه معترضان زد شبیخون؟
گفت: یارو به مامانش گفت مواظب باش شلوار من
توی یک جیب آن ، هست مبلغ 200 هزار تومن
توی آن جیب دیگر شلوار هست چند تا چک پول
مادرش گفت فلان فلان شده باز شدی شنگول
چرا باز شلوار باباتو پوشیدی ، مرده شور ریختو ببره ؟
تا سور زده باشی به هنرمندان مکتبی سریال برره
گفت: سايت جرس وابسته به ماسون هاي لندن نوشته است؛ «رخدادهاي اين روزها نشان مي دهد كه برخي محافل در پي حذف خاتمي از عرصه سياسي كشور هستند.»
گفتم: سايت وزارت خارجه اسرائيل هم دو روز قبل با نگراني و عصبانيت، همين موضوع را بدون كم و كاست اعلام كرده و خروش ده ها ميليوني مردم عليه سران فتنه را «تصميم برخي محافل خاص»! ناميده بود.
گفت: يعني هنوز نفهميده اند كه توده هاي عظيم مردم از مدت ها قبل خاتمي و موسوي را به جرم آنهمه وطن فروشي و جنايت، نه فقط از صحنه سياسي كشور حذف كرده اند بلكه در انتظار محاكمه و مجازات آنها هستند؟
گفتم: اسرائيلي ها كه مي دانند چي شده ولي دارند به سران فتنه و بهاءالله مهاجراني و كديور افندي و ساير اجق وجق هايي كه استخدام كرده اند، دلداري مي دهند.
گفت: حيوونكي ها چي فكر مي كردند، چي شد؟! چه وعده ها بهشون داده بودند و...
گفتم: يارو به مامانش گفت؛ مامان جون! توي يك جيب شلوارم، دويست هزار تومن پول نقده و توي اون جيب شلوارم، چند تا چك پوله، مامانش داد زد گفت؛ فلان فلان شده، مرده شورتو ببرن! شلوار بابات رو پوشيدي!
گفت : سربازجو نشئه شده، کشیده گلنگدن
ازسوراخ مگسک تفنگش نشانه رفته لندن
گفتم : این مبتکر هذیان گوئی و مزخرف
برای چه لندن دولت فخیمه کرده هدف؟
گفت : چون سر بازجوی سناریوی ساز رمال
مهاجرانی با کدیور را در آنجا می کند دنبال
گفتم : مگر سر بازجو ندارد کار و زندگی؟
جزاینکه مدام ، از پی اینان کند دوندگی
دلیل اینکار چیست ؟ چرا شده پیگیر اینان؟
مگر این پیگیری چقدر براش مایه داره و نان؟
گفت : چون خاتمی نظر داده محور انتصابات آینده
پس علیه اش شده تر مز بریده با دنده عقب کنده
گفته چرا خاتمی شرط گذاشته برای حضور در انتخابات؟
یعنی همان انتصابات مجلس، علیه اش کرده تبلیغات
چرا تعیین کرده شروط برای نمایش خیمه شب بازی؟
پس سربازجو علیه اش دست زده به سناریو سازی
مدعی شده که ده ها میلیون نفر از مردم زدند فریاد
به جرم خیانت، مجازات سران رقیب را دادند پیشنهاد
گفتم : اگر رژیم ضد بشری حامی دارد ده ها میلیون؟
چرا علیه ی رقیب کودتا کردبه معترضان زد شبیخون؟
گفت: یارو به مامانش گفت مواظب باش شلوار من
توی یک جیب آن ، هست مبلغ 200 هزار تومن
توی آن جیب دیگر شلوار هست چند تا چک پول
مادرش گفت فلان فلان شده باز شدی شنگول
چرا باز شلوار باباتو پوشیدی، مرده شور ریختو ببره ؟
تا سور زده باشی به هنرمندان مکتبی سریال برره