گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 26 دی – 89
خرما (گفت و شنود)
گفتم : پس چرا عنصر دغلکار کینه جو ؟
وارونه هذیان گوئی میکنه این سربازجو
گفت : چون این مرده خور دشمن میهن و ما
داستانش شده شبیه ازدواج آن2 تا خرما
پس از ازدواج به مجلس ختم رفتندماه عسل
چون کارش مفت و مرده خوریست این مچل
گفت: ديروز ديكتاتور تونس كه يكي از حاكمان وابسته به آمريكا و از دشمنان جمهوري اسلامي ايران بود در مقابل اعتراض گسترده مردم مسلمان تونس مجبور به فرار از كشور شد.
گفتم: جل الخالق! سي و دو سال پيش در همين روزها، محمدرضا شاه، عامل دست نشانده آمريكا هم در مقابل خروش مردم مسلمان ايران ناچار به فرار شد.
گفت: چند روز پيش دولت لبنان هم به خاطر زد و بند نخست وزير اين كشور با آمريكا و فرانسه، توسط حزب الله لبنان سقوط كرد.
گفتم: حيوونكي ها، آمريكا و اسرائيل و اتحاديه اروپا و دنباله هاي اجق وجق آنها در منطقه مثل سران فتنه را بگو كه هر روز با يك مصيبت جديد روبرو مي شوند.
گفت: آخه اين سران فتنه عقلشون كجا رفته بود كه خودشان را به آمريكاي بدبخت و بيچاره فروختند كه حالا كارشون به اينجا بكشه؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! دو تا خرما با هم ازدواج كرده بودند، ماه عسل رفتند مجلس ختم!
گفت :سربازجو شکنجه گر گفته ولی وقیح تونس
اما نتوانست رئیس جمهور زین العایدین در تونس
گفتم : داستان چیست یا چیست منظور؟
مگردرتونس چکار کرده رئیش جمهور؟
گفت :در تونس خود کشی یک جوان بیکار
مردم اعتراض کردند، رئیس جمهور کردفرار
گفتم : ولی در ایران پس ازکشته شدن ندا
مردم در گفتن مرگ بر دیکتاتور شدندهمصدا
سراسر ایران پژواک مرگ بر دیکتار زده شد فریاد
چاشنی شد مرگ بر ولی وقیح با احمدی نژاد
چرا فرار نکردند رئیس جمهور و رهبر؟
درعوض وارونه بازتاب داده شد خبر
گفت : آخر در ایران جنایتکار ان کودتاگر
درکنار پاسدار و بسیج و شرکای غارتگر
دست زدند به کشتار و سرکوب و جنایت
با شکنجه و اعدام وارونه رله کردند روایت
با تهدید و تجاوز و قتل و اعتراف گیری
بر پا نموند بازار نمایش معرکه گیری
همه چیز وارونه داده شد باز تاب
متهم شد آزادیخواه به ضد انقلاب
گفتم : پس چرا عنصر دغلکار کینه جو ؟
وارونه هذیان گوئی میکنه این سربازجو
گفت : چون این مرده خور دشمن میهن و ما
داستانش شده شبیه ازدواج آن2 تا خرما
پس از ازدواج به مجلس ختم رفتندماه عسل
چون کارش مفت و مرده خوریست این مچل