روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی یکشنبه 22 خرداد ماه سال 90

نقد و بررسی : سرمقاله ی روزی نامه ی حکومتی جمهوری " اين بيماري را علاج كنيد"

"فراموش نشود که درد لا علاج حاکمان زن ستیز ضد بشر فقط مسأله حجاب ورزشکاران تیم فو تبال زنان نیست . چون با اصل این ورزش وروحیه سالم سازی و مقاوم و تسلیم نا پذیر مشکل دارند . زیراکه سابقه ی جنایتکارانه ی اعدام کاپیتان تیم ملی فوتبال حبیب خبیری وو رزشکاران دیگرر ا دارد"

رژیم قرون وسطایی تبعیض آمیز و زن ستیز که حتی اجازه نمی دهد که زنان در کنار همسران شان در میادین ورزشی فو تبال حضور داشته باشند . از سوی دیگر سیاست سر کوبگرانه و زن ستیزانه ی شعار رو سری یا توسری و مبارزه با بی حجابی را در 32 ساله گذشته اجرا کرده است . آنگونه که اکنون آخوند متحجر زن ستیز علم الهدی امام جمعه ی مشهد کهعضو سیرک مجمع خبرگان رهبری هم هست در خطبه های نماز جمعه ی خود در مشهد توهین آشکار به زنان و دختران نموده است . زیرا که دوچرخه سواری دختران با مانتو وشلواردر خیابان را بهانه ی بی حجابی کرده است و فتوای ولی وقیح گونه داده است که اینان مبلغان بی حجابی هستند که متهم به درنده و خزنده شده اند. حال چنین رژیم ضد بشری که آشکار رو سری یا تو سری اجباری را به زنان میهن تحمیل کرده است که نه اینکه نقض آشکار آزادی و حقوق بشر و آزادی پوشش می باشد . بلکه تلاش مذبوحانه می شود تا بر خلاف قوانین عرف مرسوم بین الملل به خصوص در زمینه ی ورزشی رفتار نماید .یعنی با حجاب اجباری دختران ورزشکار فو تبالیست را روانه میادین جهانی ورزش فو تبال کرده است که مور مخالفت فدراسیون ورزشی فو تبال واقع شده است. طوریکه تيم فوتبال زنان رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع ايران که در دوره مقدماتي بازي‌هاي المپيك 2012 لندن برابر تیم فوتبال زنان اردن قرار گرفت . ولی بدلیل چشم پوشی از اخطار داده شده محور پوشش که امتناع شد . منجرشد تا که ناظر بحريني مسابقه به دليل پوشش زنان فوتباليست رژیم ضد بشری کودتایی ايران بازی را لغو کند و نتيجه 3 بر صفر به نفع اردن و برنده بودنش اين بازي را اعلام نماید. اما اکنون سر مقاله نویس طلبکارانه مدعی شده است كه فدراسيون جهاني فوتبال نقض قوانين کرده است که مسابقه را لغو كرده است و در دنباله بدون آنکه به شرایط حاکم ایران به پردازد که پیرامون ورزش چگونه ابتدایی ترین حق آزادی پوشش برای زنان نقض می گردد . ولی اذعان کرده است كه ورزش كردن، حق همه انسان هاست و چيزي نيست كه به مردان اختصاص داشته باشد!. چون زنان نيز مثل مردان براي حفظ سلامتي جسم خود و براي تأمين نشاط روحي به ورزش نياز دارند. همچنین در نکته مهم بعدی اش میادین ورزش با مساجد اشتباه گرفته وتأکیده کرده است که ورزش نبايد بهانه‌اي براي تجاوز از حريم احكام ديني شود وموجب ناديده گرفتن مقررات ديني ‌شود. همینطوربرای توجیه کردن پوشش اجباری و ماستمالی کردن محروم شدن تیم فوتبال زنان رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی در مسابقات لندن . طرح اصولی برآورده کردن نیاز مسابقات ورزش برای دختران و زنان كشور را در داخل كشور با رعايت موازين و حفظ حريم‌ها و شئون پیشنهاد داده كه دختران و زنان كشورمان به راحتي ورزش كنند و در ورزش‌هاي سبك ترسیم شده رژیم ضد بشری با همديگر مسابقه بدهند . بنابراین مسئولان ورزشی باید این نیاز های ورزشی را تأمين نمایند تا مانع از ناهنجاري‌هاي اجتماعي شوند. مهمتر اینکه باز هم سرمقاله نویس کارشناس دین و ورزش به سبک فتوای آخوند زن ستیز علم الهدی چنین نسخه تجویز نموده است :

"در شرايط كنوني جهان، كه بي‌بندوباري همه جا را فرا گرفته، حريم دختران و زنان درهم شكسته شده و احكام دين خدا زير پا گذاشته مي‌شود حضور قشر زن در مسابقات بين‌المللي نه از نظر اخلاقي جايز است و نه از نظر شرعي. ما كه نمي‌توانيم به قيمت زير پا گذاشتن ارزش‌ها و اصول و احكام ديني و با اين بهانه كه مي‌خواهيم در نمودارهاي ورزشي جهان صاحب رتبه باشيم، عفاف دختران و زنان جامعه خود را به حراج بگذاريم. حتي اگر كساني از معيارهاي ديني كوتاه بيايند و براي آنها احكام دين مطرح نباشد، با اخلاق و سنت‌هاي جامعه چه مي‌كنند؟ با حيثيت و شرف خانواده‌هاي خود چه خواهند كرد؟ چرا عده‌اي فكر مي‌كنند آبروي رژیم ضد بشری ولایت وقیح ايران به حضور زنان و دختران در مسابقات فوتبال در سطح بين‌المللي بستگي دارد؟ بای اینکه درست برعكس است . زیرا که حضور زنان و دختران رژیم ضد بشری کودتایی ايران در اين قبيل مسابقات با توجه به عوارض منفي فراواني كه دارد موجب بي‌آبروئي بیشتر مي‌شود و سران نظام دین فروش و عوامفریب را از دنبال كردن اهداف بلندي كه اسلام و انقلاب خیمی شیا و جانشین دجال و رمال تر ازوی ترسيم كرده‌اند باز خواهد داشت"


در خاتمه اینکه سر مقاله نویس بدون توجه به صف طویل زنان تن فروش در خیابان تهران منتظر ترمز خود رو یا مشتری می باشند . از موضع دین فروشانه و حجاب ابزار رعب و وحشت و خفقان علیه ی زنان شده را ترسیم کرده و تأکید کرده است كه زنان و دختران، با حجاب اسلامي نمي‌توانند در مسابقات بين‌المللي حضور پيدا كنند. چونکه علاوه بر آنكه مثل مسابقه فوتبال با اردن، موانعي به بهانه‌هاي مختلف ايجاد مي‌شود، اصولاً زنان و دختران مسلمان، اگر بخواهند ويژگي‌هاي مسلمان بودن خودشان را حفظ كنند، مجاز نیستند که با هر لباسي كه بر تن داشته باشند در برابر دوربين‌ها و چشمان مردان نامحرم به حركات ورزشي بپردازند. به ویژه اینکه رسالت رژیم ضد بشری نا مشروع کودتایی مبارزه با اين قبيل انحرافات است. بنابراین مسئولان می بایست تلاش کنند با پيدا كردن روش‌هاي صحيح، انحرافاتي را كه در سطح جهاني پديد آمده را بين ببرند و مسير صحيح را به ملت ها نشان دهد. جالب است که بر خلاف توصیه ی ارائه شدنش به مسئولان ابراز تأسف نموده است که در سال‌هاي اخير، برخلاف اين رسالت مهم، عده‌اي تلاش مي‌كنند به هر قيمت كه شده ملت ايران را با معيارهاي غلط جهاني منطبق نمايند. اين انحراف از زمزمه لزوم حضور زنان در ورزشگاه‌ها و تماشاي مسابقات ورزشي مردان شروع شد كه البته با مخالفت صريح مراجع عظام تقليد قرون وسطایی حوزه که حامی ولی وقیح نا مشروع هستند مواجه گرديد. ولي افرادي كه اين تفكر انحرافي را در سر دارند همچنان در پي تحقق اهداف شان هستند و بسياري از خواسته‌هاي خود را بي‌سروصدا به كرسي مي‌نشانند . آنگونه كه بی توجه به صدور زنان و دختران برای فروش به شیخ نشینان و جمهوری آذربایجان و کشورهای اروپای شرقی، ولی اعزام دختران و زنان به مسابقات فوتبال در سطح بين‌المللي يكي از آنهاست. مبادرت می کنند بهر حال در پایان نظر داده است که بايد براي هميشه به اين پرونده رسيدگي و جلوي اين انحراف گرفته شود. و افزوده ترديد نبايد كرد كه اگر چنانچه روندي كه در ورزش آغاز شده همچنان ادامه يابد، آنگاه رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی را در معيارهاي غلط جهاني هضم و ادغام خواهند كرد كه ديگر از هويت رژیم بربر منش تاریک اندیش زن ستیز چيزي باقي نخواهد ماند. پس عقلاي قوم تا دير نشده باید دست بکار شده و اين بيماري را علاج نمایند. فراموش نشود که درد لا علاج حاکمان زن ستیز ضد بشر فقط مسأله حجاب ورزشکاران تیم فو تبال زنان نیست . چون با اصل این ورزش وروحیه سالم سازی و مقاوم و تسلیم نا پذیر مشکل دارند . زیراکه سابقه ی جنایتکارانه ی اعدام کاپیتان تیم ملی فوتبال حبیب خبیری وو رزشکاران دیگرر ا دارد.

هوشنگ بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900322/13900322_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی یکشنبه 22 خرداد ماه سال 90

اين بيماري را علاج كنيد