روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دو شنبه 16 خردادماه سال 1390
نقد و بررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری " افراطيون، در تقابل با خط امام "

"سئوال است که کارنامه ی 32 سال گذشته ی رژیم ضدبشری کودتایی کجا تکیه بر معنویت و عقلانیت و عدالت داشته است که ولی وقیح نا مشروع در مراسم سال مرگ خمینی شیاد به آن اشاره نمود؟"

بر گزاری نمایش خیمه شب بازی خمینی شیادبا سال های گذشته فرق اساسی دارد. چونکه شکاف و اختلاف و جنگ قدرت و ثروت در رأس رژیم ضد بشری کودتایی کشیده شده است . طوریکه ولی وقیح مجبور شد در چنین روزی تریبون به پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور ندهد و به مقولاتی اشاره کردکه نه وارونه است، بلکه چون درموضع ونامشروعیت و انزوای منطقه ای و جهانی به سر می برد مخاطبین خاص داشت . اماکیست که نداند بنیانگذار این رژیم ضد بشر نامشروع کودتایی خمینی شیاد بود که فرصت طلبانه در یک فضای بشدت بحرانی و احساسی رژیم مورد نظرش را با نه یک کلمه و نه یک کلمه بیش جمهوری اسلامی تحمیل کرد . همانگونه که کیست که هنوز متوجه نشده باشد که شرایط ایران چگونه می باشد که دستآورد مشترک خمینی شیاد و جانشین وی خامنه ای ولی وقیح نا مشروع می باشد؟ اما اکنون سئوال است که کارنامه ی 32 سال گذشته ی رژیم ضدبشری کودتایی کجا تکیه بر معنویت و عقلانیت و عدالت داشته است که ولی وقیح نا مشروع در مراسم سال مرگ خمینی شیاد به آن اشاره نمود و اکنون سر مقاله نویس با آویزان شدن و نقل قول کردن این ادعای کذب و پوشالی ولی وقیح نا مشروع آن را رله کرده و پیرامونش ما نور تبلیغاتی داده است .نا گفته نماند همانگونه که گفته می شود بی مایه فتیر است . یا هیچ گربه ای حاضر نمی شود به خاطر رضایت خدا موش بگیرد. بنابراین در رژیمی عوامفریب و دین فروش که دین ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سانسور و اتهام وتهدید وحذف نمودن مخالفان و منتقدان و دگر اندیشان و حتی رقبا شده است . طوریکه دین توجیه گر همه جنایات و خیانات و بد قولی ها و جنگ افروزی و بحران سازی و... معضلات و مشکلات اقتصادی وبی قانونی و بی عدالتی شده است . از سوی دیگر ترفند آویزان شدن به دین و خمینی شیاد و جانشین وی و چماق کردن مانور تبلیغاتی علیه ی رقبا شده است . برای همانگونه که سخنرانی ولی وقیح نا مشروع در 14 خرداد پیام برای مخاطبین خاص بود . اکنون نیز سرمقاله نویس با همین الگو وشیوه ی ولی وقیح نا مشروع با رله کردن معنویت و عقلانیت و عدالت خمینی شیاد این چنین با شیوه ی بدر گفتن تا دیوار بشنود اهداف خود علیه ی مخاطبان خاص خودش را دنبال کرده است :

دستورن

"تكيه بر "معنويت، عقلانيت و عدالت" به عنوان محورهاي مهم و اصلي مكتب امام خميني كه بخش داخلي سخنراني رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در مراسم بزرگداشت بيست و دومين سالگرد رحلت بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي به آن اختصاص يافت، از برجسته‌ترين فرازهاي تشريح بركات وجود اين بزرگمرد تاريخ ايران و اسلام است. عكس اين موضوع نيز صادق است، يعني كساني كه اهل معنويت نباشند توفيق بهره گيري از عقلانيت و اجراي عدالت نصيب آنها نخواهد شد. قطعاً اگر افرادي كه با استفاده از ماسك طرفداري از نظام و ولايت فقيه به آنچه در اين سخنراني به عنوان ويژگي‌هاي امام خميني بيان شده پاي بندي نشان دهند، روش‌هاي غيرمعنوي، خلاف عقل و دور از عدالت عناصر افراطي كه خود را محور حق مي‌دانند و حاضر به تحمل هيچ نظر و فكري نيستند و در قضاوت‌ها و اظهارنظرهايشان درباره مخالفان، از مسير عدالت خارج مي‌شوند و در برخوردشان با آنان برخلاف حكم عقل عمل مي‌كنند، پايان مي‌پذيرد و جامعه اسلامي و انقلابي ما از رنجي كه مي‌برد و از تفرقه‌اي كه دچار آنست نجات مي‌يابد. براي رهائي از آثار مخرب عناصر و جريان‌هاي افراطي، كافي است به جملات روشن و صريح رهبري در سخنراني 14 خرداد كه از محكمات خط امام است عمل شود و اين عناصر و جريان‌ها خود را به اين بيانات روشن ملتزم بدانند. در محور عقلانيت، برجسته كردن نقش مردم از فرازهاي مهم و برجسته اين سخنراني است آنجا كه مي‌گويند: در بخش عدالت، توصيه‌هاي اكيد و بي‌ابهام رهبري، جاي هيچگونه شك و ترديد را براي عناصر افراطي كه معمولاً محكمات را كنار مي‌گذارند و به متشابهات مي‌چسبند و به دلخواه خود عمل مي‌كنند، باقي نمي‌گذارد. اينها جملاتي هستند كه سيره عملي امام را بيان مي‌كنند: "اگر برادران مؤمن و كساني را كه به اصل نظام و اسلام معتقدند اما از لحاظ فكري با ما مخالفند مورد اهانت و ايذاء و آزار قرار دهيم از خط امام منحرف شده ايم... اگر به اسم انقلابي گري، امنيت را از بخشي از مردم سلب كنيم، اينهم از مصاديق انحراف از خط امام عزيزمان است... اگر عنوان مجرمانه‌اي بر حركتي منطبق شود، دستگاه‌هاي مسئول موظف به پيگيري هستند، اما اگر كسي دنبال براندازي و اجراي دستور دشمن نيست ولي با مذاق و تفكر سياسي ما مخالف است نبايد عدالت و امنيت را از او سلب و او را زير پا له كنيم چرا كه به فرموده قرآن، مخالفت با يك قوم نبايد موجب بي‌تقوائي و بي‌عدالتي شود و همه بايد در اين زمينه‌ها هوشيار و مراقب باشند"برخلاف آنچه در اين جملات روشن آمده، عناصر و جريان‌هاي افراطي در سالهاي اخير بدون آنكه ميان مخالف و برانداز تفاوتي قائل شوند، هركس را كه با افكار خود همراه نيافتند، با زبان قلم به انواع تهمت‌ها متهم و هر طور كه خواستند با آنها برخورد كردند. انگ "ضديت با ولايت فقيه" ابزاري است كه عناصر و جريان‌هاي افراطي از آن به راحتي براي طرد كردن هر كس كه اراده كنند استفاده مي‌نمايند و عدالت و امنيت را از آنها سلب مي‌كنند. اين روش، نه تنها كمكي به گسترش طرفداران ولايت فقيه نمي‌كند بلكه شديداً به زيان ولايت فقيه است. اينكه سيره عملي امام خميني دقيقاً خلاف اين روش بوده و همين واقعيت اكنون در بيان رهبر معظم انقلاب نيز با صراحت مورد تأكيد قرار گرفته، بايد براي همه كساني كه مدعي پيروي از ولايت فقيه هستند به عنوان يك دستورالعمل قطعي مورد عمل قرار گيرد و هيچكس اجازه تخلف از آن را به خود ندهد.بايد به ادعاهاي نادرست كساني كه رأي و نظر مردم را به حساب نمي‌آورند و نظام حكومتي اسلامي را بگونه‌اي ترسيم مي‌كنند كه از يكطرف گوئي مردم در آن كاره‌اي نيستند و از طرف ديگر، افكار و سليقه‌هاي گوناگون وفاداران به نظام فقط تا آنجا قابل تحمل است كه با افكار و سليقه‌هاي افرادي خاص منطبق باشد، پايان دهد. اقتضاي عمل به اين بيانات اينست كه بساط خودسري‌ها برچيده شود و همه بتوانند افكار خود را آزادانه مطرح نمايند و كسي حق برخورد با آنها را نداشته باشد.."

در خاتمه اینکه پس از تجربه ی 32 ساله اینگونه تعبیر و تفسیر از معنویت و عقلانیت و عدالت کردن نوعی دهان کجی آشکار یا اهانت به فهم و شعور و آگاهی مردم ایران می باشد . به خصوص آن قشر آگاهی که پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 بصورت تظاهرات گسترده و ادامه دار توی خیابان ها سرازیر شدند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند. حتی تصاویر خمینی شیاد و ولی وقیح را پایین کشیده و پاره نموده و آتش زدند ، سپس لگد کوبش کردند و به وضوح نشان دادند که در مورد جانشین خمینی شیاد و حتی خود وی و ادعای مدعی معنویت و عقلانیت و عدالت شان چگونه فکر می کنند؟ برای اینکه معانی و مفاهیم معنویت و عقلانیت و عدالت در 32 ساله گذشته یعنی اینکه عقلانیت خمینی شیاد چنین بود که گفت اگر همه ی مردم ایران به گویند نه، ولی وقیح بگوید آری همه باید بگویند آری . و جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق را با اصرار 7 سال اضافی ادامه می دهد تا که نعمت الهی خوانده شود و مبلغ 1000 میلیارد دلار فقط خسارات مالی و اقتصادی وارد شود . مهمتر اینکه این جنگ منتهی به سرکشی ام زهر به کام خمینی شیاد منتهی شد . یا اینکه عقلانیت ولی وقیح یعنی مستبد مطلقه خود محور و خود رأی که به هیچ مرجع و مقامی پاسخگوی نمی باشد و ماورای قانون اقدام و قانون شکنی می همینطور عقلانی جانشین وی یعنی رشد خرافات و دین فروشی وتوطئه ی طرح اجرای کودتا برای حذف رقیب و پاسدار گماشته احمدی نژاد را رئیس جمهور کردن تا عامل ترویج رمال ودجال گری وجن گیری و خرافات شود و پس از 6 سال حمایت همه جانبه چون دستآورد آن منجر به جنگ قدرت و ثروت با ولی وقیح و حامیانش شده است. پس رئیس جمهور ودولت متهم به جریان انحرافی شده اند. البته معنویت خمینی شیاد و جانشین وی یعنی نوجوانان دانش آموز را گله گله به نیت بهشت رفتن بعنوان یکبار مصرفان برروی میادین جبهه های جنگ برروی میان فرستادن و به خانواده های داغدار اجازه ی برپایی مراسم سو گواری و گریه ندادن چون فتوا داده بود که شیون و زاری موجب از بین رفتن قرب و اجر شهید نزد خدا می شود. همچنین معنویت یعنی گسترش پدیده های شوم کودکان فقیر محروم که از پشت میز مدارس به کار های خیابانی کشانیده شده اندو دختران فراری از خانه ها و سر گردان و حیران در پارک ها شده اند و سر از خانه های فساد در آوردند . طوریکه آخوند منتظری مقدم حاکم انقلاب دادگاه کرج و معاون فرمانده ی نیروی انتظامی تهران در این مورد پرونده دارند. بعلاوه معنویت یعنی مصرف مواد مخدر را افزایش دادن تا جایی که ایران رکور دار اول مصرف کننده ی مواد مخدر در جهان شده است . همچنیتن موجب از هم پاشانیدن کانون خانواده ها است . البته معنویت یعنی زنان بار دار را تیرباران کردن و به دختران با کره قبل از اعدام با زو تجاوز کردن بخشی دیگر از معنویت خمینی شیاد و جانشین وی می باشد . از طرف دیگر ترانه موسوی از توی خیابان ربوده و مورد تجاوز واقع شد. سپس جسدش سوزانید شد . البته در بازداشگاه کهریزک معنویت این دو بنیانگذار رژیم ضد بشری و جانشین وی به روش دیگری دنبال شد . مهمتر اینکه تازگی یک نمونه دیگر معنویت اسلامی خمینی شیاد به جانشین وی خامنه ای ولی وقیح به ارث رسیده به قتل رسانیدن هاله سحانی در مراسم دفن پدرش می باشد . به خصوص اینکه برای اینکه معنویت ادعایی کامل شود جسد هردو پدر و دختر ربوده و مخفیانه در شب به خاک سپرده شدند . همینطور یا رشد روز افزون زنان خیابانی که یک فقره قربانی کردن 19 تن زنان نگون بخت خیابانی در مشهد است که با از سوی سعید حنایی بسیجی با موتور ربوده و با روسری های شان خفه شدند که در کنار پرونده ی قتل های زنجیره ای و صابی و سلاخی کردن زوج فروهر ها مورد دیگری از معنویت پیروان خمینی شیاد و جانشین وی می باشد. حال بماند که داستان صادر کردن زنان و دختران ایرانی به شیخ نشینان و مورد خرید و فروش قرار دادن شان به سبک دوران برده برداری و ارباب رعیتی فاجعه یا بخش دیگر ی از معنویت مطرح شده می باشد. اما عدالتی که قرار بود مستضعفان و پابر هنگان حاکم شود . آنگونه است که گذشته از اینکه رشد لجام گسیخته ی نرخ تورم و گرانی و افزایش بیکاری و فقر در جامعه بیداد می کند . از سوی دیگر شکاف عمیق طبقاتی هرروز عمیق و گسترده تر می شود . مهمتر اینکه 80% جمعیت کشور بر زیر فقر اقتصادی به سر می برند و آنگونه تهی دستان و محرومان در شرایط طاقت فرسا بسر می برند که کلیه وخون و اندام فروشی به یک نوع شغل محرومان برای بقای زنده ماندن شان تبدیل شده است . در صورتیکه این روز ها روشن گری ها نجومی دزدی و رانت خواری و غارتگری و اختلاس مدعیان اصول گرایان درون دولت بازتاب داده می شود که مدعی ساده زیست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران می باشد. از سوی دیگر پاسدار گماشته احمدی نژاد در 13 خرداد در جماران خبر از ثروتدو سرمایه دار در ایران داد که بیش از 2500 میلیارد دلار ثروت دارند و تأکید کرد که این ثروت برابر ثروت 10 سرمایه دار معروف جهان می باشد . بلی بخشی از معنویت و عقلانیت و عدالت ادعایی ولی وقیح که در سال مرگ خمینی شیاد مطرح نمود و سرمقاله نویس آن را بسط و تحلیل داده است باز گو شد که چگونه می باشد .حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل که اگر کارنامه ی ننگین 32 ساله بطور دقیق موشکافی و بررسی شود چگونه است؟

هوشنگ بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900316/13900316_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html»

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دو شنبه 16 خردادماه سال 1390
افراطيون، در تقابل با خط امام