گزیده خبر های 17 خرداد 90

ضربات مهاجمان يك چشم حجت‌الاسلام فروزش را در آستانه تخليه قرار داد؛ازخودگذشتگي يك روحاني براي نجات دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش + عكس.خبرگزاري فارس: امام جماعت دانشگاه علوم پزشكي تهران به دليل اقدام براي نجات يك دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش در خيابان شريعتي تهران، در آستانه نابينايي از يك چشم قرار گرفت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003170003


برای فاش شدن این دروغ یا گزارش دادن وارونه سئوال است که در 32 سال گذشته کجا آخوند های حکومتی بد فاع از دختران یا زنان به خصوص دختران دانشجو اقدام وحمایت کرده اند که این مورد ادعا شده و اقعیت داشته باشد؟ در صورتیکه با شیوه و ترفند های گوناگون از جمله مبارزه با بی حجابی عکس این موضوع واقعیت داشته است . مشروط بر اینکه چگونه این آخوند با دو همراهش که باید محافظان وی باشند 3 نفر بودند که چون به دفاع دختر دانشجو اقدام کردند می شوند 4 نفر چگونه 4 نفر مقابل دو نفر حریف نشدند و منتهی به مجروح شدن آخوند شده است؟! مگر اینکه داستان وارونه بوده باشد . یعنی آخوند و دو همراهش قصد ربودن دختر دانشجو راداشته اند که با مخالفت دختر و حمایت دو نفر مواجه شده که منجر به در گیری فیزیکی و زخمی شدن این آخوند حکومتی شده است . زیرا ربودن و با زور سوار خود رو کردن بیشتر اتفاق افتاده وواقعیت دارد تا ربودن با موتور که ادعا شده است. اگر واقعاً این آخوند خیلی مدافع دختران و زنان و مخالف اراذل اوباش می باشد . پس برای چه اقدام قتل جنایتکارانه ی هاله سحابی را محکوم نکرده است؟ مشروط بر ایتنکه چگونه مجروحی می باشد که مشکل مصاحبه کردن دارد؟ به اضافه فرق وی که سریع به بیمارستان با تجهیزات کامل منتقل کردن با اخراج دو بیمار ودر بیابان های اطراف تهران رها شدند چیست؟

حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشكي تهران كه شب گذشته براي نجات يك دختر جوان از چنگال 2 نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگي كرده و هم‌اكنون در پي نجات دادن اين دختر، در آستانه نابينايي چشم راست خود قرار گرفته است، در بخش اورژانس بيمارستان فارابي تهران و در حالي كه خون چشم وي تمام لباس‌هاي وي را پوشانده بود، در تشريح اين واقعه به خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: ساعت 22 شب سه‌شنبه در خيابان شريعتي، پائين‌تر از خيابان ملك به همراه 2 نفر همراه داخل خودروي خود در حال عبور بوديم كه ناگهان صداي فريادهاي دختر جوان را شنيديم. وي افزود: بلافاصله پس از شنيدن اين فريادها به سمت صدا حركت كرده و مشاهده كرديم كه 2 نفر از اراذل و اوباش سوار بر يك موتور براي ربايش يك دختر جوان اقدام كرده‌اند. اين اراذل و اوباش قصد داشتند به زور، دختر جوان را سوار بر موتور كرده و با خود ببرند اما اين دختر با فريادهاي خود درخواست كمك كرده و از سوار شدن خودداري مي‌كرد و 2 پسر جوان نيز وي را ضرب و شتم كرده و مورد هتاكي قرار مي‌دادند. حجت‌الاسلام فروزش ادامه داد: با مشاهده اين صحنه براي نجات دادن دختر به سمت اراذل و اوباش مهاجم يورش برديم، اما با مقاومت اين مهاجمان روبرو شده و درگير شديم. در هنگام درگيري، يكي از آنها كه شيشه نوشابه‌اي در دست داشت، اين شيشه را با زدن به بدنه موتور شكست و سپس با آن چندين ضربه به چشم راست من وارد كرد كه نتيجه‌اش را مشاهده مي‌كنيد. به گزارش فارس، ضربات وارد شده بر چشم راست حجت‌الاسلام فروزش بسيار شديد بوده و به گفته يكي از پزشكان حاضر در اورژانس بيمارستان فارابي احتمال تخليه شدن چشم راست اين روحاني از خودگذشته و ايثارگر بسيار زياد است. حجت‌الاسلام فروزش در ادامه گفت‌وگوي خود با خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: الحمدلله هرچند به قيمت مجروح شدن شديد يك چشم، موفق شديم اين دختر را از چنگال اراذل و اوباش و دزدان ناموس مردم نجات دهيم. به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام فروزش دقايقي پس از گفت‌وگوي خود با فارس به علت خونريزي شديد چشم راست خود بيهوش شد. اين روحاني از خودگذشته به علت شدت جراحات وارده و براي جراحي به بيمارستان حضرت رسول(ص) منتقل شد

تجاوز و ضرب و شتم دختر دانشجو در داخل دانشگاه فردوسی مشهد

اینگونه خبر را با ادعای گزارش خبر قبلی مقایسه شود تا عمق گزارش خبر وارونه ی تبلیغاتی با واقعیت ملموس چگونه می باشد؟ همچنین این اقدام زن ستیزانه ی دانشجویی نتیجه تهدید زن ستیزانه آخوند علم الهدی علیه زنان است که زیر پوشش تأکید با مبارزه بی حجابی دنبال می شود

در اتفاقی کم سابقه، جمعه شب گذشته یکی از دختران دانشجوی ساکن خوابگاه دانشگاه فردوسی در حالیکه در داخل دانشگاه به سمت پردیس در حال حرکت بود توسط افرادی ناشناس مورد ضرب و شتم و تجاوز به عنف قرار گرفت. دانشجوی مذکور که در محوطه ی دانشگاه رها شده بود به بیمارستان انتقال یافته و حال وی نامساعد گزارش شده است.بنا به گزارش دانشجو نیوز، دانشجویان بلافاصله پس از خبردار شدن در نخستین ساعات بامداد جمعه اقدام به تجمع اعترضی کردند. در این تجمع که بالغ بر ۴۰۰ تن ا ز دانشجویان شرکت کردند، دانشجویان اعتراض و انزجار شدید خود را به انتظامات ،حراست و رییس دانشگاه(عاشوری) ، از این عمل اعلام کردند.و در پایان، ادامه اعتراض و تحصن گسترده در روزهای آتی در اعتراض به عملکرد مسئولین دانشگاه را خاطر نشان کردند.
همچنین دانشجویان با فرستادن نمایندگانی به بیمارستان جهت اطلاع لحظه به لحظه از وضع سلامتی دانشجوی مذکور وبا طرح شعارهای عاشوری استعفا استعفا...خواهر غریبم حقتو پس میگیرم...دانشجو میمیرد ذلت نمی پذیرد، خواستار پاسخگویی رییس دانشگاه در برابر این عمل شدند که با عدم حضور وی دانشجویان به سمت پردیس حرکت کردند.مشخص نیست با وجود تدابیر شدید امنیتی و حضور محسوس و پر رنگ ماموران حراست دانشگاه، افراد غیر دانشجو چگونه موفق به ورود به دانشگاه شده و اقدام به این جرم نموده اند.پیشتر در سال ۸۷، در دانشگاه زنجان نیز، دکتر مددی معاون فرهنگی دانشگاه در حین تجاوز به یک دختر دانشجو از طرف دانشجویان بازداشت شد.با توجه به تجربه دانشگاه زنجان، احتمال اینکه این عمل توسط کادر حراست و انتظامات دانشگاه انجام شده باشد نیز دور از ذهن نیست

یک پرونده تکان دهنده کودک آزاری در شیراز

http://www.fararu.com/vdciu3ay.t1a352bcct.html

باز هم جنایت کودک آزاری دیگر گزارش شده است که جزو دستآورد مبارزه بیش از 32 ساله مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معادین است که منجر به رشد روز افزون این پدیده ی شوم اعتیاد و از هم پاشاندن خانواده و قربانی شدن کود کان شده است.

در پی شکنجه پسر بچه 3.5 ساله در شهر شیراز مادر این کودک و مردی که با وی در ارتباط بود بازداشت شدند. به گزارش خبرجنوب پدر و مادر این پسربچه از مدتها قبل به دلیل اختلافات خانوادگی قصد جدایی از یکدیگر را داشته اند. بر اساس گزارشات رسیده پدر این قربانی به دلیل اعتیاد شدید به موادمخدر با همسرش اختلاف داشته به گونه ای که حتی قادر به نگهداری از فرزند خود نبوده و به همین دلیل همسرش برای جدایی از وی اقدام می کند. در حالی که روند رسیدگی به پرونده این زن و مرد برای جدایی در حال پیگیری بوده سرپرستی پسربچه 3.5 ساله که قربانی سهل انگاری پدر و مادرش است به مادر سپرده می شود.

اخراجي‌های دولت براي انتخابات برمي گردند؟

http://www.fararu.com/vdcauon0.49noy15kk4.html

بازهم فاش کردن توطئه ی ورود به بازار مکاره ی نهم مدعیان اصولگرایی دولت نهم و دهم که بیشتر زدن زیرآب ادعای کمدی عاشقان خدمت نه شیفتگان قدرت مدعیان اصول گرایان می باشد . البته اینگونه اقدامات و طرح ها مر تبط به ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان رهبر لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد و باندش می باشد . جالب است که رقیب مغلوب با فراموش کردن کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 و وقایع پس از آن در شرایطی که عدم مشروعیت لوطی جماران عریان شده است . ولی اینان به جای تحریم نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره و همگام با مردم معترض و ناراضی شدن در شرف پیش برد طرح سهم خواهی از قدرت با ورود به بازار مکاره ی نهم می باشند.

در نهايت راز سكوت برخي اخراجي‌هاي كابينه نهم و دهم كشف شد و پيش‌بيني روزنامه تهران امروز در ماه گذشته مبني بر فعاليت پشت‌پرده اخراجي‌هاي دو كابينه اخير ايران براي حضور در انتخابات مجلس نهم رنگ واقعيت گرفت. اين خبر را روز گذشته يكي از سايت‌هاي نزديك به دولت منتشر كرد و نوشت كه «وزيران اخراجي دولت نهم و دهم، اقدام به راه‌اندازي تشكل جديدي براي حضور در انتخابات مجلس كرده‌اند. جلسات اين تشكل با حضور 10 وزير و به صورت هفتگي برگزار مي‌شود.» از سوي ديگر اخباري هم از اردوگاه اصلاح‌طلبان به گوش ميرسد كه اين فعاليت‌ها هم در سطح وزرا و استانداران دولتهاي قبل از نهم تعريف مي‌شود. اكنون آنچه بيش از فعاليت‌هاي دولت سازندگي و اصلاحات به چشم مي‌آيد، طيف‌بندي‌هاي درون پاستور است البته نه پاستورنشينان فعلي بلكه مرداني كه هر يك به انگيزه‌اي در سال 84 و 88 به ساختمان سفيد رياست‌جمهوري آمدند و منشور دولت را امضا كردند اما در ميانه راه از همراهي باز ماندند و اكنون لقب اخراجي‌ها را يدك مي‌كشند و مهم اينكه در اين ميان بايد وزراي اخراجي اين دو دولت را از يكديگر تفكيك كرد بدين معنا كه بايد آنها را در سه يا چهار دسته تقسيم كرد. دسته‌هايي كه يا در برخي موارد داراي اشتراكاتي با هم هستند يا در تضادي معنادار از ديگران جدا مي‌شوند. روزنامه تهران امروز در ذيل به بررسي رفتار انتخاباتي اخراجي‌هاي پاستور پرداخته است كه در تمام اين دسته‌ها وزراي اخراجي حضور دارند اما نوع نگاهشان به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با يكديگر داراي تفاوت‌هايي است. جلسات ماهانه اصلاح‌طلبان روز گذشته خبر انتخاباتي ديگري هم منتشر شد كه بر مبناي آن يكي از وزراي سابق دولت هاشمي رفسنجاني اقدام به تاسيس تشكلي از وزرا و استانداران دولت سازندگي و دولت توسعه سياسي جهت ورود به انتخابات مجلس كرده است. وي با روساي اين دو دولت، ديدارها و مذاكراتي داشته است. اين خبر هم آنچنان دور از انتظار نبود چرا كه برگزاري جلسات ماهانه ميان وزرا و استانداران سابق دولتهاي هاشمي و خاتمي امري مسبوق به سابقه است و اين جلسات به صورت منظم برگزار مي‌شود كه حضور در انتخابات مجلس نهم هم مي‌تواند يكي از محورهاي اين جلسات باشد. از سوي ديگر با نگاهي به عملكرد و موضع‌گيري روساي اين دو دولت مشخص خواهد شد كه آنها به صورت پنهان و آشكار از آمادگي ياران خود براي حضور در انتخابات مجلس نهم سخن گفته‌اند. اظهارات اخير روئساي دولت‌هاي گذشته، برخي شايعات مبني بر خودداري اين دو طيف از حضور در انتخابات را رد مي‌كند. آمادگي و برنامه‌ريزي وزرا و همراهان دولت هاشمي و خاتمي چنان مشهود است كه حتي طيف دولت به برنامه اصلاح‌طلبان براي شركت در انتخابات اذعان دارد چنانكه داماد رئيس‌جمهور كه از كانديداهاي احتمالي مجلس است در گفت‌وگو با تهران امروز برنامه اصلاح‌طلبان براي شركت در انتخابات مجلس نهم را تاييد كرد و گفت: «اگر نمي‌خواستند در انتخابات شركت كنند، شروط تعيين نمي‌كردند.

ممانعت نیروهای امنیتی از برگزاری مراسم یادبود سحابی ها در اصفهان

بالاخره می بایست به شیوه و اقدامات گوناگون نشان داده شود که معنی و مفهوم ادعای کمد ی و پوشالی ایران آزاد و آباد ترین کشور جهان است چگونه می باشد؟ بعلاوه قرار نیست که چاقو دسته ی خودش را ببرد . یعنی مجوز داده شود اراذل اوباشان قاتل هاله سحابی که حامی ولی وقیح نا مشروع در اینگونه مراسم متهم و محوم شوند.
ادوارنیوز: نیروهای امنیتی از برگزاری مراسم یادبود مهندس سحابی‌ها و هاله سحابی در اصفهان ممانعت به عمل آوردند.به گزارش خبرنگار ادوار نیوز، این مراسم که قرار بود ساعت 16 الی 18 دوشنبه در مسجد باب الرحمه اصفهان برگزار شود با دخالت نیرهای امنیتی لغو شد.یکی از بانیان برگزاری مراسم به خبرنگار ادوارنیوز گفت: از چند روز قبل بری برگزاری مراسم شب هفت اقدام کرده بودیم و حتی مجوز هم گرفته بودیم. وی اضافه کرد: ممانعت نیروهای امنیتی غیر قانونی و ناشی از ترس آنهاست که نه تنها فایده ای ندارد یلکه باعث متشنج شدن فضای سیاسی استان می گردد.مراسم یادبود سحابی‌ها به همت تعدادی از فعالین این استان قرار بود دوشنبه ساعت چهار تا شش در مسجد باب الرحمه صفهان برگزار رگردد.در هفته اخیر برای چندمین بار است که نیروهای امنیتی در شهر های مختلف مانع برگزاری مراسم یادبود عزت الله سحابی و دخترش هاله سحابی می شوند.

اعدام مخفیانه 10 نفر از زندانیان زندان قزل حصار در زندان اوین

مشخص است که حاکمان و آدم کشان حرفه ای رژیم ضد بشری ایران از یک سو که بشدت نیاز به پیش برد سیاست رعب و وحشت با افزایش اعدام ها دارند . از سوی دیگر نگران اوج گیری محکومیت جهانی هستند که موجب فشار بیشتر بیرونی منزوی شدن منطقه ای و جهانی شان می شود . بنابراین از ترس واکنش های اعتراضی داخلی و محکومیت ها ی جهانی تر جیح می دهند که دست به اعدام های پنهانی درون سیاه چال های شان بزنند.

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" روز چهارشنبه 4 خرداد ماه 10 نفر از زندانیان واحد 2 زندان قزل حصار که به زندان اوین جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام منتقل شده بودند به دار آویخته شدند.به نظر می آید که اعدام های گروهی بصورت مخفیانه در زندانهای مختلف ولی فقیه علی خامنه ای لاینقطع ادامه دارد و علیرغم گذشت نزدیک به 2 هفته از اعدام این زندانیان هنوز قوۀ قضاییه و رسانه های حکومتی از انتشار هر گونه خبری در این مورد سکوت پیشه کرده اند.اسامی تعدادی از زندانیان قزل حصار که در 4 خرداد ماه در زندان اوین به دار آویخته شدند به قرار زیر می باشد؛1- زندانی امیر مسائلی حدودا 40 ساله ، 4 سال در اردوگاه مرگ کهریزک و زندان قزل حصار زندانی بود. او در سالن 1 واحد 2 زندان قزل حصار زندانی بود.2-زندانی عیسی موسی زاده 42 ساله ،2 سال در اردوگاه مرگ کهریزک و زندان قزل حصار زندانی بود.او در سالن 1 واحد 2 زندان قزل حصار زندانی بود. 3- زندانی اکبر خنجری 25 ساله از سالن 3 واحد 2 زندان قزل حصار کرج 2.5 سال در زندان قزل حصار زندانی بود.4- زندانی علی معروف به علی کوچولو 26 ساله از سالن 4 واحد 2 زندان قزل حصار کرج . او نزدیک به 4 سال در زندان قزل حصار زندانی بود.واحد 2 زندان قزل حصار معروف به واحد اعدامی ها است و گفته می شود تمامی کسانی که در این واحد زندانی هستند محکوم به اعدام هستند و در انتظار اجرای حکم غیر انسانی اعدام بسر می برند. واحد 2 از 9 سالن تشکیل شده است که در هر سالن نزدیک به 700 الی 800 نفر زندانی در آن نگهداری می شود. در صورتی که حداکثر ظرفیت هر سالن 400 نفر می باشد.در هر سلول بین 60 الی 70 زندانی نگهداری می شوند.آمار زندانیان به حدی زیاد می باشد که زندانیان در راهروها،سرویسهای بهداشتی ، حمام و راه پله ها ناچار به استراحت هستند.وضعیت بهداشتی،درمانی و غذایی زندانیان فاجعه بار می باشد بطوری که اکثر زندانیان دچار سوءتغذیه هستند. ماهی یکبار امکان خرید از فروشگاه زندان برای هر زندانی وجود دارد. قیمت کالاهایی که تاریخ مصرف آنها پایان یافته است چندین برابر قیمت بازار به آنها فروخته می شود.پس از اعتراضات گسترده زندانیان که منجر به تصرف واحد2 گردید.نزدیک به 170 نفر از زندانیان این واحد مفقود شده اند و از سرنوشت آنها هیچ خبری در دست نیست و گفته می شود که آمار کشته های آن به 50 نفر می رسد.فقط در یک مورد پس از پایان تصرف واحد2 یکی از مسئولین زندان به نام مرادی در حدود 20 نفر را در مقابل چشمان سایر زندانیان در واحد2 تیرباران نمود.کسانی که زندانیان واحد 2 زندان قزل حصار را مورد شکنجه و اذیت وآزار قرار می دهند عبارتند از؛ افسر پاسدارمحمدی،رضوانی و خالدار می باشند