گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 13 دی - 1388

دزد (گفت و شنود)

گفت ای دزد شبانه ی نا بکا ر

توی خانه ی من تو میکنی چکا ر؟

دزد گفت سوگند به پاسدار احمدی نژاد

مرا توی خانه ی تو پرتات کرد باد

گفت: موسوي در بيانيه خود ادعا كرده كه اهانت كنندگان به عاشوراي حسيني(ع) «مردم خداجوي»! بوده اند!
گفتم: يعني مردم خداجوي بايد دشمن امام حسين عليه السلام باشند؟!
گفت: ادعا كرده كه برخورد تحريك آميز مردم باعث شده كه آنها عليه عاشورا شعار بدهند!
گفتم: مردم كه در مراسم عزاداري و سينه زني بودند و اگر در محل حضور داشتند، دمار از روزگار يزيديان درمي آوردند و تازه از اين گذشته، كدام انسان خداجوي را مي توان يافت كه وقتي با كسي دعوايش مي شود به امام حسين(ع) اهانت كند؟!
گفت: موسوي با همين ادعا به وضوح اعتراف كرده است كه طرف مقابل آشوبگران مردم عاشورايي و حسيني بوده اند و آشوبگران به همين دليل براي مقابله با مردم عليه امام حسين(ع) شعار داده اند.
گفتم: اگر سران فتنه و اراذل و اوباش اجاره اي آنها دشمن امام حسين(ع) نبودند كه به ساحت مقدس آن بزرگوار اهانت نمي كردند.
گفت: چه عرض كنم؟! بعضي ها را بگو كه با هزار كيلو چسب و سريش مي خواهند سران فتنه را تبرئه كنند!
گفتم: دزدي وارد خانه اي شده بود و صاحبخانه كه بيدار بود او را دستگير كرده و پرسيد اينجا چه مي كني؟ گفت؛ «باد» مرا بلند كرده بود و من در ميان زمين و آسمان دستم را به درخت خانه شما گرفتم كه وسط حياط افتادم! صاحبخانه پرسيد؛ اثاث خانه را براي چه جمع كرده اي؟ دزد پاسخ داد؛ از قبل جمع شده بود! و صاحبخانه كه از پرت و پلا گويي او به تنگ آمده بود پرسيد به فرض كه باد تو را به اينجا آورده باشد، در طبقه سوم چه مي كني؟ و دزد قيافه حق به جانبي گرفته و گفت؛ اتفاقاً خودم هم در همين فكر بودم كه شما از راه رسيديد!

گفتم : برای خنده بیشتر چه گفته حسین بازجو؟

چگونه خود مسخره کرده است این دلقک پررو؟

گفت : گیر داده به بیانیه ی موسوی این یارو

تا توانسته گریز به صحرای کربلا زده، این هالو

اما دست خود و دین فروشان را بدجوری کرده رو

نمایان کرده بازار دین فروشان مشتی پشمالو

چون گزیده شده از افشاگری موسوی این بی آبرو

آمده تلافی کند ، چشم کور کرده به جای زیر ابرو

تیغ کشی کرده ز دست معترضان عاشورا کرده فغان

ترسیده از بازار کسب دکان دین فروشان شده داغان

خلاصه همگام با پاسدار و آخوند ها کرده قیام

تا علیه ی بیانیه اخیر موسوی داده باشد پیام

گفتم : معلومه وقتی که معترضان در خیابان

روز عاشورا وارد صحنه شدند سریع وشتابان

شکستند مرز خفقان و سرکوب و سانسور

به لوطی جماران ، هم پاسداران زدند سور

منتقل کردند که پیام حسین در عاشورا چیست؟

فریاد مرگ بر یزید حاکم زدند ، گفتند کیست؟

در افتادند با جانیان مست برکف تیغ و درفش

می بایست کنون سرباز جو بکشد جیغ بنفش

گفت : درسته چون بازجو پرونده ساز با بهانه

کنون کارش شده مثل دزدی که گیرافتاددر خانه

پس از وارد خانه شدن، صاحبش شد بیدار

رند دزد شناسی بود،هم می شناخت پاسدار

خوب می شناخت این دو بد نام ونشاندار

پس با پرسش کردن از دزد داد ن هشدا ر

گفت ای دزد شبانه ی نا بکار

توی خانه ی من تو میکنی چکار

دزد گفت سوگند به پاسدار احمدی نژاد

مرا توی خانه ی تو پرتات کرد باد

صاحب خانه گفت چراجمع کردی تو اسا س؟

دزد گفت در این مورد من دارم این احساس

تا بیان کنم بدون رویدراویس،اما از روی هراس

از قبل جمع شده بود از سوی حامیان حماس

صاحب خانه پرسید چه می کنی در طبقه بالا؟

دزد گفت خود متعجبم چطور شده ام مثل ملا