گزیده خبر های 11 آبان – 89 قسمت - 2
عکس> احمدی‌‎نژاد قویترین مرد جهان هم شد
http://www.fararu.com/vdcfx1dt.w6d1magiiw.html
هر دم از باغ بری می رسد. تازه تر تازه تری می رسد . در بستر کورس گذاشتن از استفاده ی مالشی از دستمال ابریشم یزدی که از سوی چاپلوسان ودور قاب چینان دنبال و اعمال می شود. اکنون پس ازاهدای بازو بند پهلوانی به پاسدار گماشته احمدی نژاد که موش از وی چالاک و تیز تر است . حال گزارش شده است که وی قوی ترین مرد جهان هم شد . البته در حکومت کوتوله ها چرا نباید وی اینگونه نباشد؟
نمايش توانمندي هاي هلال احمر با حضور رييس جمهور با حاشيه هاي جالب توجهي همراه بود از جمله آنها مي توان به اهداي مدال قوي ترين مرد جهان به محمود احمدي نژاد ياد كرد. به گزارش ايرنا، اين تصوير قبل از ظهر در قاب دوربين عكاسان و تصويربرداران ماندگار شد كه بهداد سليمي قهرمان وزنه برداري جهان كه عنوان قوي ترين مرد دنيا را به كشورمان بازگردانده، مدال هاي خود را به رييس جمهور تقديم كرد.
تصویر: احمدی نژاد در لباس امدادگران
http://fardanews.com/fa/news/124470/
گزارش خبری - تصویری فوق را که ادعا شده بدلیل دریافت مدال طلای قهرمان وزنه بر داری هان پاسدار گماشته احمدی نژاد قوی ترین مرد جهان شده است . با این شوی کمدی در لباس حلال احمری این دلقک کمدی باسلام دادن مدل هیتلری اش را لطفاً با گزارش خبری زیر مقاسه کنید تا بهتر نمایشات کمدی ووا رونه ی این دلقک چه اندازه مسخره و عاری از حقیقت می باشد.
زندگی سیل زدگان کهنوج در گل و لای
http://fardanews.com/fa/news/124472/
همانگونه که اشاره شد گزارش خبری این فاجعه مرتبط به دو گزارش خبر های قبلی می باشد. زیرا که نمود عینی از عملکرد خدمات نرسانی دولت اصول گرای مدعی ساده زیست و عاشق خدمت به مردم ایران به خصوص محرومان تهی دستان می باشد. حال تصور نکنید که یک ماه بارندگی در پاکستان موجب بی خانمان ومرگ سیل زدگان می شود ، بلکه باور کنید که چگونه در ایران با زدن یک رگبار چند ساعته اینگونه خانه های مردم یک ونیم متر در گل و لای فرو می روند و پس از 5 روز هنوز خبر واثری از امداد رسانان حکومتی نیست که رئیس جمهور مسخره ی قوی ترین مرد جهان با بازوبند پهلوانی و ژشت لباس و پوشش حلال احمری دارد .
این در حالی است که گل و لای در این خانه ها تا ارتفاع 1.5 متر بالارفته است و کلیه وسایل این واحدهای مسکونی زیر گل قرار دارد. مهر: 400 خانوار کهنوجی پس از گذشت پنج روز از سرازیر شدن گل و لای به ارتفاع 1.5 متر در محله حسین آباد این شهر همچنان با مشکلات ناشی از این سیلاب دست به گریبان هستند.بارش یک ساعت تگرگ عصر پنجشنبه هفته گذشته در شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان موجب بروز سیلاب شدید در دامنه های اطراف محله حسین آباد و نظمیه این شهر شد و در نهایت ظرف چند دقیقه سیلاب و گل و لای به ارتفاع 1.5 متر 400 خانه این شهرکها را در برگرفت و کلیه وسایل زندگی این خانوارها به زیر خروارها گل فرو رفت.وقوع چنین حوادثی در شهر کهنوج بی سابقه نیست و بارها طی دو سال گذشته شهروندان کهنوجی شاهد بروز چنین مشکلی بوده اند که دلیل اصلی آن نیز کاسه ای شکل بودن شهر کهنوج و قرار گرفتن در پائین ترین قسمت از دامنه های اطراف و همچنین گذر یکی از بزرگترین رودخانه های سیلابی جنوب کرمان از میانه این شهر است.اما ساخت پل غیراستاندارد سمیه و بهره برداری از آن در سال 86 بر مشکلات این رودخانه و محله های اطراف آن افزوده است به گونه ای که با بروز سیلاب در این رودخانه به دلیل کوچک بودن دهانه های پل، ارتفاع آب بالا آمده و در نهایت سیل به درون شهر راه می یابد.لوازم زندگی مردم زیر گل قرار دارد.از سوی دیگر در سیل اخیر وجود امکانات محدود برای خالی کردن این خانه ها از سیلاب و گل و لای مشکلات سیل زدگان را افزایش داده است به گونه ای که 400 خانوار ساکن محله های حسین آباد و نظمیه پس از گذشت پنج روز از جاری شدن سیل هفته گذشته همچنان با مشکلات فراوانی دست به گریبان هستند.
عکس / زنان خیابانی زنگ خطر شیوع "ایدز"
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=23781
اینهم صحنه ی دیگر محصول حکومت آینده از مستضعفان و پا بر هنگان است و مبارزه با بی حجابی و شبیخون فرهنگی و بی حجابی و قاچاقچیان مواد مخدر و اراذل اوباش است که در کنار ادعای بردن نان بر توی سفره های محرومان و مفسدان اقتصادی منتهی به فقر و بیکاری نهادینه در جامعه و رشد زنان خیابانی شده که در تصاویر لینک ضمیمه شده نمایش داده شدهاست . البته رکورد جهانی ایران در مصرف مواد مخدر هم هم جزو دستآورد این مجموعه ی مبارزه ی زنجیره ای در بیش از 31 سال گذشته می باشد.
محسني‌اژه‌اي:وساطت يكي از علما برای آزادی شكوری‌راد
http://www.fararu.com/vdcfy1dt.w6d10agiiw.html
مگر قرار است که چاقو دسته ی خودش را ببرد؟ برای همین نزدیک به یک و نیم سال است که از جنایات ضد انسانی در باز داشتگاه کهریزک سپری شده است و با وجود انبوهی از شکایا ت مستند که از قاتل بد نام سعید مرتضوی در این مورد شده و موجود است و ولی همکار و مدافعش می گوید که پرونده در حال بررسی است و هننوز هیچ حکمی صادر نشده است . البته قابل فهم است که ترفند پرونده در حال بررسی است یعنی شامل مرور زمان و فراموش و ماستمالی شدن پرونده می باشد.
وي در مورد آخرين وضعيت پرونده سعيد مرتضوي دادستان سابق تهران گفت‌: براي اين پرونده هنوز كيفر‌خواست صادر‌نشده است و در مرحله رسيدگي مقدماتي است. سخنگوي قوءقضائيه تاكيد كرد: اين پرونده هنوز منجر به صدور كيفرخواست يا تبرئه وي نشده است. وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا اين پرونده مربوط به شكايت‌هائي است كه از مرتضوي در زمان دادستاني تهران تشكيل شده يا پرونده كهريزك، گفت: در اين پرونده مسائل مربوط به بازداشگاه كهريزك در حال رسيدگي است.
سایت‌ها و خبرگزاری‌ها به‌کدام جناح وابسته‌اند؟
http://www.fararu.com/vdceev8n.jh8ooi9bbj.html
چرا در مورد وابستگی اکثریت شان به نهاد های سرکوبگر همچون پاسداران کود تاگر یا حکومتی و باندی همچون عصر ایران و تابناک به پاسدار محسن رضائی و شفاف به شهر داری تهران و خبر گزاری فارس و جوان به پاسداران کودتا گر و..... توضیح داده نشده است
بازداشت وکیل خبرنگاران آلمانی .
در وتخته بهم چفت شد. یعنی تکرار آن شرایطی که در ایران در مورد موکلین و وکلا دنبال و اجرا می شود.
غلامحسین محسنی اژه ای عصر دوشنبه در نشست خبری در مورد آخرین وضعیت پرونده دو خبرنگار آلمانی که در تبریز دستگیر شده‌اند گفت: هر دو متهم هم‌چنان بازداشت بوده و سفیر آلمان طی ملاقات با دو متهم آلمانی از نحوه تحقیقات و مکان بازداشت رضایت داشته است. به گزارش خبرگزاری مهر، وی در ادامه افزود: وکیل این متهمان به اتهام داشتن سه شناسنامه و هویت‌های مختلف و هم‌چنین جعل اسناد و ارتباط با جریان‌های ضد انقلاب در خارج از کشور بازداشت شده است.
تعویق دادگاه سه تبعه آمریکایی
به نظر می رسد که چون خبری از بسیج 13 آبان تا کنون نشده است . این نمایش محاکمه کردن به تعویق افتاده است .
سخنگوی قوه قضائیه درتوضیح به تعویق افتادن جلسه محاکمه سه تبعه آمریکایی گفت: قرار بود دادگاه دو متهم حاضر در ایران برگزار شود ولی گفته شد بهتر است آن متهمی که با قرار وثیقه آزاد شده به ایران بیاید و هر سه چون جرم مشترکی دارند با هم محاکمه شوند، حال اینکه خانم «ساراشورد» بیاید یا نیاید بحث دیگری است.وی هم چنین در مورد پرونده شفیق هادوی گفت: پرونده ایشان مورد امنیتی دارد و هم‌چنان در مرحله تحقیقات در دادسرا است.برای مرتضوی قرار مجرمیت صادر نشده است.محسنی اژه ای در مورد آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی به عنوان متهم اصلی جنایات کهریزک گفت: پرونده آقای مرتضوی هم‌چنان در مرحله رسیدگی مقدماتی قرار دارد ولی هنوز قرار مجرمیت برای وی صادر نشده است اما وی هنوز هم تبرئه نشده است.