گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 12 خرداد 90

شعر (گفت و شنود)

گفت : چون شعر و ور های این جانی

با خصلت ضد بشری بدتر از هرحیوانی

هست مثل مدعی باشعر های بند تنبانی

پس از سرودن تعریف از شعرش می کرد هیجانی

یکی گفت صبر کن تا دیگران از شعرت کنند تعریف

گفت 32 سال صبر کردم همش لعنت بوده دوست وحریف


گفت: سايت «پارلمان نيوز» ارگان فراكسيون اقليت مجلس نوشته است «مجمع روحانيون مبارز حمايت قاطع خود از اظهارات اخير خاتمي را اعلام كرد»!
گفتم: مجمع روحانيون مبارز هم در وطن فروشي و جنايات خاتمي و ساير سران فتنه سهيم است و بايستي مانند خاتمي به خاطر جنايات و آدم كشي ها و وطن فروشي هاي خود منتظر محاكمه و مجازات باشد.
گفت: از اين گذشته، خاتمي عضو مركزيت مجمع روحانيون است بنابراين حمايت مجمع از وي مثل اين است كه خاتمي از خودش حمايت كرده باشد.
گفتم: شاعري يك شعر بند تنباني خواند و بلافاصله شروع كرد به تعريف از شعرش و به به و چه چه گفتن براي خودش. يكي گفت؛ معمولا بايد صبر كني تا مردم از شعرت تعريف كنند. يارو در جواب گفت؛ 30 سال است كه صبر كرده ام ولي هيچكس تعريف نكرده كه هيچ، لعنت و نفرين هم فرستاده اند!

گفت : عجیب سر باز جو خمار شده زده زر؟

آنگونه که پاچه گرفته از مجمع روحانیون مبارز

گفتم : چرا سربا زجو، خود نکرده تیمار؟

تاچنین بر افروخته شو د و هم خمار

چرا در حالی که رهبر شده زمین گیر؟

پارس کنان به اینان داده است گیر؟

گفت : چون مجمع روحانیون از خاتمی کرده حمایت

اینان متهم به وطن فروشی کرده هم نموده شکایت

خاتمی ازخودش حمایت کرده چون هست جزو نیازات

پس تأکیدنموده با خاتمی باید محاکمه شوند و مجازات

گفتم : چرا بازجوی رژیم ضد بشری با چنین خود زنی؟

به خمینی شیاد و جانشین وی زده است تو دهنی

چون مجمع بوده است جزو یاران نزدیک امام شیاد

چرا اینگونه سربازجو با متهم کردن شان زده فریاد؟

چرا نا مشروع بودن رژیم ضد بشری کرده عیان؟

این منفورین پرونده ساز ،واقعیت را کرده بیان

گفت : چون شعر و ور های این جانی

با خصلت ضد بشری بدتر از هرحیوانی

هست مثل مدعی باشعر های بند تنبانی

پس از سرودن تعریف از شعرش می کرد هیجانی

یکی گفت صبر کن تا دیگران از شعرت کنند تعریف

گفت 32 سال صبر کردم همش لعنت بوده دوست وحریفپ