گزیده خبرهای 12 خرداد 90

گفتاري از فقيه فيلسوف آيت‌الله مصباح يزدي؛ولايت فقيه؛ آماج فراماسونري جديد.خبرگزاري فارس: خطري كه من احساس مي‌كنم شديدترين خطري است كه تا به حال نظام ما را تهديد كرده است و ديگر جايي براي اسلام و ولايت فقيه و ارزش‌هاي اسلام نخواهد گذاشت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003117914

داستان ولی وقیح نامشروع و منفور آنگونه شده است که بیش از حد نیاز شدید به آخوند تمساح برای معرکه گیری و فتوا دادن علیه ی جریان انحرافی درون دولت دارد. غافل از آنکه هر چه بیشتر آخوند تمساح از ولی وقیح نا مشروع دفاع کند . چون هر دو آخوند مف خور و فرصت و قدرت طلب یکی از دیگری ضد مردمی و منفور تر می باشد . بنابراین این دفاع تبدیل به شباهت به این بازی دارد که هر چه با چوب گه بر هم زده شود بوی گندش بیتر در می آید ومشام را می آزارد .

اشاره: عالم بزرگوار حضرت آيت‌الله مصباح يزدي دراين مقال با اشاره به دو اشكالي كه برخي فعاليت‌هاي فكري و اجتماعي در شرايط فعلي كشور دارد، خواستار نگاه كلان و فراگيرتر مردم و خواص نسبت به مشكلاتي شده است كه جمهوري اسلامي با آن مواجه است و خطراتي كه اصل و اساس آن را تهديد مي‌كند.

سردار نقدي:جريان انحرافي پايگاه اجتماعي ندارد.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: جريان انحرافي پايگاه اجتماعي ندارد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003117872

به این پاسدار بسیجی سوپر ابله عراقی که آشکارا دست به خود زنی زده است باید گفت اگر چنین است پس برای چه ولی وقیح نا مشروع و حامیان حوزوی و پاسداران کودتا گر و بسیجیان زائده اش با سایر ارگان های سرکوبگر از این جریان پشتیبانی وحمایت کرده اند؟ مشروط بر اینکه مگر ولی وقیح نا مشروع که آشکارا علیه اش فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح داده می شود در کنار و پاسدارا کودتا گر دارای پایگاهی اجتماعی می باشد که اکنون با گفتن دیگ به دیگ رویت سیاه گران فروشی شده است؟

عکس / احمد وحیدی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی در محاصره زنان بی حجاب در بولیوی



m

اولاً چرا این پاسدار تروریست که زیر پیگرد پلیس ین المللی است نه دستگیر نشده است اکنون که به مجوز ورود به بو لیوی داده شد تا سپس به جای دستگیر کردنش اخراج نشود؟ دوماً این چگونه ادعای کمدی مبارزه با بی حجابی کردن داخل کشور می باشد که این پاسدار در جمع زنا ن بی حجاب در بویوی قرار گرفه است؟! همینطور فتودای آخوند تمساح و علم الهدا زن ستیزدر این مور د چیست؟

اطلاعیه ریاست جمهوری درباره یک پیش گویی

سر نخ اینگونه شایعه سازی ها در دست همان شایعه پردازان قاتل هاله سحابی است که زیر پوشش اقدام مشکوک جا زده شده است .

دفتر دكتر احمدی نژاد در اطلاعیه‌ای انتساب خبری نادرست به رییس دفترش را تكذیب و اعلام كرد:در كنار سلسله اتهامات نادرست و ناروایی كه این روزها به رییس دفتر رییس‌جمهور نسبت داده می‌شود، انتساب شایعه‌ای در خصوص اول ماه مبارك رجب و حوادث بعدی بیش از سایر اتهامات مضحك و درعین‌حال تأسف بر‌انگیز است.بدینوسیله ضمن تكذیب این داستان‌سرایی‌ها و حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد برای دولت خدمتگزار، همگان را به رعایت حریم اخلاق و تقوای الهی دعوت می‌نماید

اقدام مشکوک در مراسم تشییع جنازه عزت الله سحابی

مگر در رژیم ضد بشری از نوزاد متولد شده تا مراسم دفن و سو گواری و حتی جسد ربایی که می شود. بدلیل ماهیت قرون وسطایی و وحشتی که از مردم ناراضی دارد نیروهای اطلاعاتی امنیتی و پاسدار و بسیجی و دژخیمان لباس شخصی و شکنجه گران زندان حضور دارند و همه ی امور را کنترل می کنند و با تهدید و فیلم برادری و گفت و شنود ما نیئو می نمایند بازهم امکان حرکت مشکوک غیر از متعلق به اینان می تواند وجود داشته باشد جز اینکه ترفند توجیه گری نخ نما شده ی شکستن چنگال خونین و سفید کردن قاتلان حرفه ای حکومتی می باشد. چونکه اینان سابقه ی جنایات 32 ساله دارند. طوریکه حتی به احمد خمینی هم رحم نکردند . به خصوص اینکه بخشی از پرونده ی عملکرد شان در قتل های زنجیره ای فاش شد؟

خبرآنلاین:شنیده شده است افرادی مشکوک ، با حضور در مراسم تشییع جنازه عزت الله سحابی ، با برخی حاضران درگیر شده انددر حاشیه این درگیری شایعاتی نیز منتشر شده از جمله اینکه دختر عزت الله سحابی دچار سکته شده است.تلاش خبرنگار خبرآنلاین برای تماس با مراجع انتظامی به منظور کسب خبرهای بیشتر ادامه دارد.