گزیده خبر های 13 خرداد 90

با تجمع در برابر دفتر سازمان ملل؛طلاب بسيجي خواستار برخورد سازمان ملل با ديكتاتورهاي منطقه شدند.خبرگزاري فارس: طلاب و روحانيون بسيجي سراسر كشور با تجمع در برابر دفتر سازمان ملل متحد در تهران خواستار برخورد اين سازمان با نسل‌كشي‌هاي صورت گرفته توسط ديكتاتورهاي كشورهاي يمن، ليبي و بحرين شدند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003120427

ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر آنگونه نامشروع و در مانده شده اند که نیاز به بسیج کردن طلاب جیره خوار حوزوی دارند تا در نقش ساندیس خوران حکومتی حضور یافته و جایگزین رهبر ام القرای جهان اسلام لوطی جماران شوند ودر شرایطی که بد ترین نوع حکومت دیکتاتوری فاشیستی مذهبی در ایران حام می باشد .ینان از سوی ولی وقیح وکال دارند تا دست به فرافکنی زنند و سازان ملل را مخاطب خود قرار دهند که باید با دیکتاتور های منطقه مبارزه کنند.

بيانيه طلاب و روحانيون بسيجي در محكوميت برخوردهاي دوگانه نهادهاي بين‌المللي:ناله‌هاي زنان شكنجه شده در زندان‌هاي بحرين دل هر مسلماني را مي‌رنجاند.خبرگزاري فارس: طلاب و روحانيون بسيجي سراسر كشور با تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران، در بيانيه‌اي، قتل‌عام‌هاي صورت گرفته در بحرين، ليبي و يمن و همچنين برخوردهاي دوگانه نهادهاي بين‌المللي را محكوم كردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003120378

خیلی پرروئی وخنگی و پرت شدگی از اوضاع و شرایط ایران می خواهد یا اینگونه وانمود کردن نیاز است که این چنین دفاع از یک ناله زن مسلمان بحرینی شود و ادعای بدرد آوردن دل هر مسلمان شد ولی نا دیده گرفت که در تهران جنایت ضد انسانی خیلی مهتر از این زن بحرینی در مورد هاله سحابی در تهران اتفاق افتاده است . آنگونه که با جسد دزدی پدر و دختر مجوز دفن به اعضای خانواده داده نشد . آنچنانکه موجب رناندن نه هر مسلمان که انسان های آزادیخواه داخل و برون مرزشده است.

سردار فضلي اعلام كرد:ميزباني بسيج از 2ميليون زائر در سالگرد ارتحال امام خميني(ره)خبرگزاري فارس: فرمانده قرارگاه شهيد فهميده ستاد ارتحال امام راحل گفت: همه امكانات براي پذيرايي از2 ميليون زائر بيست و دومين سالگرد ارتحال امام راحل فراهم است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003120417

عجیب است که گذشته از صرف هزینه ی کلان اینگونه بسیج کردن نمایشی اما ادعای آمار بسیج کردن یک میلیون کمتر ازسال گذشته شده است . مشروط بر اینکه جای پاسدار گماشته احمدی نژاد و پاسدار بسیجی نقدی عراقی را این سر دار فضلی گرفته است چون وی تبعیض قائل نمی شود . برای اینکه وی همه را با یک چشم می بیند .چونکه بیش از یک چشم ندارد؟

طائب: عبور از چراغ قرمزها کفاره دارد

http://www.fararu.com/vdci3qay.t1a3v2bcct.html

باز این آخوند قاشیست متحجر بی تر مز و دنده که حامی ولی وقیح و کودتا گران می باشد به خصوص اینکه اخوی اش طلبه حسین طائب است که دمخور نزدیک مجتبی خامنه ی است که نقش کلیدی در طرح و اجرای کودتای 22 خرداد 88 داشته است و آمر و عامل اصلی ربودن و تجاوز کردن و سوزاندن ترانه موسوی است . ضمن اینکه رئیس سزمان و اطلاعات پاسداران کودتا گر است . اما اکنون آخوند مهدی طائب وارد صحنه شده است تا که زیر پوشش بحث شرایط ظهور امام زمان علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد و یاران تهیه و تنظیم کنندگان فیلم ظهور نزدیک بازجوی و متهم و محکوم و تهدید کند که عبور شان از چراغ قرمز کفاره دارد.

ایسنا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین طائب استاد حوزه و دانشگاه در همایش "بصیرت افزایی طلاب و روحانیون بسیجی" درباره سی دی ظهور بسیار نزدیک است گفت: عنوان این سی دی غلط است. ظهور یعنی آمدن حضرت بقیه‌الله العظم، آیا ایشان را می‌بینیم یا نمی‌بینیم؟ فردی که دیده نمی‌شود چطور خبر از آمدنش داده می‌شود. طائب با بیان اینکه سه مساله باید در ظهور حضرت قائم (عج) بررسی شود، به تبیین زمینه‌ها و دلایل ظهور امام زمان پرداخت و افزود: این سه مساله باید بررسی شود که آقا چه می‌خواهد، برای کجا می‌خواهد و چه میزان می‌خواهد. آقا می‌خواهند حکومت عدل تشکیل دهند کاری که در طول تاریخ هیچ کس نتوانست انجام دهد البته حاکمیت عدل وجود داشته است اما حکومت عدل نداشته‌ایم.حکومت عدل یعنی تمامی عناصر به کار گرفته شده در حکومت، عادل باشند. پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) نیز نتوانستند حکومت عدل تشکیل دهند. وی گفت: در پاسخ به سوال دوم باید گفت آقا حکومت را برای کل دنیا می‌خواهند و در پاسخ به سوال سوم باید گفت گسترش حکومت عدل در سراسر جهان نیازمند نیروی تربیت شده به حد کافی است. طائب خطاب به طراحان و سازندگان سی‌دی ظهور بسیار نزدیک است پرسید شمایی که معتقدید حضرت شش ماه یا یک سال دیگر می‌آید آیا می‌دانید که نیروی تربیت شده در اختیار حضرت خواهد بود؟ این موضوع را از کجا فهمیده‌اید؟ طائب تصریح کرد: از همه کسانی که فقیه هستند وقتی از جلسه با مقام معظم رهبری خارج می‌شوند وقتی می‌پرسید آقا چه گفتنند، می‌گویند ایشان مطالب نو و جدیدی را در باب فقه مطرح کردند.پس مقام معظم رهبری نیز می‌دانند چه می‌کنند.ایشان پله پله مسائل را هدایت می‌کنند. این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن خارجی از ما نمی‌ترسد، گفت: ترس دشمنان از ظهور است چرا که وقتی آقا بیایند با هیچ کس شوخی ندارند.

انتقاد یك مرجع تقلید از تحصیل مادام العمر و واگذاری قطعی املاك به طلاب

http://www.fararu.com/vdcdo905.yt0nj6a22y.html

انتقاد به سیاست دادن به طلبه های حوزوی تا آنان را برای همیشه ستون پنجم و پیاده نظام حکومتی کند. به خصوص هر زمان که نیاز برای خفه کردن آخوند های معترض حکومت یا منتقد ولی وقیح نا مشروع یا ورد های مشابه ی دیگر باشد اینان بصورت کفن پوشان وارد صحنه شوند که آنقدر گند این سیاست در آمده است که مورد انتقاد یک آخوند حکومتی حامی ولی وقیح واقع شده است..

یكی از مراجع تقلید گفت: به طلاب باید خانه داده شود اما نباید سند به نام آن‌ها زده شود. به گزارش مهر؛ آیت الله العظمی جعفر سبحانی قبل از ظهر چهارشنبه در سیزدهمین اجلاسیه استادان سطح عالی و خارج حوزه كه در مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد اضافه كرد: به طلاب خانه بدهید اما تملیك آن و سند زدن به نام آن‌ها موجب سستی در امر تحصیل . می‌شود. حوزه؛ نیازمند اتاق فكر وی با تاكید بر لزوم ایجاد اتاق فكر در حوزه اظهارداشت: حوزه باید اتاق فكر ایجادكند و آسیب های تهدید كننده حوزه را بشناسد تا بتواند با آن‌ها مقابله كند. این مرجع تقلید با اشاره به رسالت جهانی حوزه تاكیدكرد: انجام این رسالت بسیار دشوار است ولی هدف باید بلند باشد و ایده آل برای ما همین است ما معتقدیم كه امام زمان (عج) این رسالت را دارد و ما هم زمینه ساز انجام رسالت جهانی هستیم. هشدار به انتشار كتابی در تخریب شیعه آیت الله سبحانی ادامه داد: اخیرا عده‌ای مستشرق كتابی را با عنوان «القرائات» احمد سیاری كه از مرتدین است به چاپ رسانده‌اند تا قرآن را مخدوش كنند و شیعه را در جهان تحت تاثیر قرار دهند. وی تاكیدكرد: ما گاهی آنقدر خواب هستیم كه از این نوع هجمه‌ها غافل می‌شویم. این مرجع تقلید اضافه كرد: این كتاب را در تیراژ وسیع چاپ و به قیمت ۲۰ هزار تومان در ایران و دیگر كشور‌ها می‌فروشند و می‌خواهند چهره شیعه و وحیانیت قرآن را تخریب كنند. این مرجع تقلید بیان كرد: حوزه بعد از آسیب‌شناسی باید به تدارك آسیب‌ها بپردازد؛ اخیرا خبرهایی از پاكستان و عربستان و از داخل كشور برای ما می‌آورند كه حوزه در داخل خانه‌ها ایجاد كرده‌اند كه برای ما مضر است. رئیس موسسه امام صادق (ع) اظهارداشت: باید این هجمه‌ها را بشناسیم و آن‌ها را تبدیل به فرصت كنیم؛ اگرچه ممكن است برای ما تخریب باشد اما ایجاد تحریك نیز برای برخورد با آن‌ها می‌كند. تحصیل مادام العمر در حوزه ممنوع شود آیت الله سبحانی با انتقاد از تحصیل مادام العمر در حوزه تاكیدكرد: تحصیل مادام العمر باید در حوزه علاج شود در هیچ كجای دنیا این وجود ندارد كه دانشجو مادام العمر تحصیل كند و حوزه هم نباید محصل مادام العمر داشته باشد.

برگزاری نشست مشکوک به میزبانی ترکیه

http://www.fararu.com/vdcb50bz.rhb9wpiuur.html

عجیب و جالب است .چونکه اینهمه به ترکیه باج های کان چند میلیارد دلاری در چند ساله گشته داده شده است که هم تحریم های اقتصادی را نقض کند . هم در منطقه و اسرایل همگام با سیاست حاکمان تهران شود . اما اکنون ترکیه علیه هم پیمان اصلی حاکمان تهران یعنی سوریه چرخیده است . زیر که ترکیه تلاش کرده است تامخالفان بشار اسد را در ترکیه گرد آورد و باا ینان نشست داشته باشد . لذا این دهان کجی ترکیه به حاکمان تهران وهم پیماتنش بشار اسد نشست مشکوک نامیده شده است.

همزمان با تشکیل شورای گفتگوی ملی به فرمان بشار اسد، نشست مشکوک گروههای مخالف نظام سوریه در شهر آنتالیا ترکیه همچنان ادامه دارد که سئوالات زیادی را درباره اهداف بانیان این نشست و اهداف پشت پرده آن مطرح کرده است

کنفرانس فتنه در ترکیه این شبکه همچنین با انتقاد از ترکیه به سبب میزبانی گروههای مخالف نظام سوریه در آنتالیا تاکید کرد: شرکت کنندگان در کنفرانس آنتالیا، نماینده ملت سوریه نیستند. شبکه حقوق بشر سوریه تاکید کرد : شرکت کنندگان در کنفرانس آنتالیا در ترکیه، در راستای تحریک و فتنه افکنی حرکت و از خرابکاران حمایت می کنند و مجری طرحها و برنامه های خارجی هستند. در این بیانیه آمده است: این مخالفان، نماینده ملت سوریه نیستند و مشروعیت ندارند، زیرا به خارج پناه برده اند، این کنفرانس و اکثریت اعضایش نه سوریه را می شناسند و نه ارتباطی با دموکراسی و حقوق بشر دارند، زیرا با طرحهای آمریکا و کشورهای غربی مرتبط هستند. بر اساس این بیانیه، دموکراسی و آزادی مورد نظر این کشورها تا کنون به کشته شدن بیش از یک میلیون عراقی و آوارگی میلیونها نفر دیگر و نابودی تاسیسات زیربنایی و فرهنگی و غارت موزه ملی شده است، آیا دموکراسی که دنبالش هستند، این است. الجزیره و العربیه و پوشش گسترده تحرکات مخالفان نظام سوریه .شبکه های الجزیره و العربیه که همچنان به بزرگنمایی تحولات سوریه و تلاش برای القای اعتراضات گسترده مردمی با تکیه بر شیوه نخ نما شده نقل قول از شاهدان عینی و گروههای حقوق بشر ادامه می دهند، با اعزام خبرنگاران خود به محل برگزاری کنفرانس گروههای مخالف در شهر آنتالیا ترکیه به پوشش گسترده این نشست اقدام کرده اند. این شبکه ها که در خصوص جنایات وحشیانه رژیم آل خلیفه علیه مردم بیگناه بحرین با حمایت رژیمهای عربی منطقه از جمله سعودی سیاست سکوت و سانسور شدید را در پیش گرفته اند، در خصوص سوریه از حربه هایی چون خبرسازی با تکیه بر منابع ناشناس و غیر موثق برای بدبین کردن افکارعمومی به نظام سوریه و القای کشته و زخمی شدن شمار زیادی از معترضان در حملات نیروهای امنیتی استفاده می کنند تا عمق خصومت بانیان این شبکه ها که به دستگاههای قدرت در ریاض و دوحه وصل هستند، با مردم و نظام سوریه نمایان شود. خبرنگاران الجزیره و العربیه در گزارشهای مستقیم و پیاپی خود از محل برگزاری کنفرانس مخالفان سوری در آنتالیا به جوسازی علیه دمشق ادامه می دهند. این در حالی است که سوریهای مقیم ترکیه با برگزاری تظاهراتی ضمن محکوم کردن برگزاری این نشست در آنتالیا از ترکیه به سبب میزبانی این نشست انتقاد کردند؛ شرکت کنندگان در این تظاهرات که تصاویری از بشار اسد رئیس جمهوری در دست داشتند، تحرکات این گروههای مخالف علیه کشورشان را محکوم کردند.

علي آبادي مردي متخصص در شيلات، جهاد، شهرداري، ورزش ، نفت، پتروشيمي و...

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=59586

به نظر می رسد که پاسدار گماشته احمدی نژاد با این اقدام که استناد به اصل قانون کرده است . تلاش نموده با یک تیر چند نشانه بزند که هم پاسخ به انتقاد شورای نگهبان آلت دست لوطی جماران داده باشد که نظر داده سر پرستی وزارت نفت از سوی عنتر لوطی غیر قانونی است. البته مشابه همین پاسخ به انتقاد اعضای بازار مکاره است که نظر انتقادی مشابه شورای نگهبان آلت دست می باشد . مهمتر اینکه کوتاه نیامدن عنتر مقابل لوطی در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت می باشد. چونکه نمی خواهد عنتربه سرنوشت سعید جون امامی لوطی دچار شود.

حالا ظاهراً بعد از تلاش های ناکام علی آبادی برای کسب کرسی های شهرداری تهران ، ریاست فدراسیون فوتبال و وزارت نیرو قرار است رئیس جمهور این مدیر مورد علاقه اش را این بار به جدیدترین دوره کارآموزی یعنی کارآموزی در حوزه وزارت نفت بفرستد . گویی مملکت قحط الرجال است و باید همه مشکلات کشور از ورزش ، فوتبال ، شیلات ، شهرداری ، کشاورزی ، برق و آب و فاضلاب و نهایتاً اکنون نفت و پتروشیمی را علی آبادی حل کند

با حكم احمدي نژاد؛علي‌آبادي سرپرست وزارت نفت شد.خبرگزاري فارس: رييس جمهور در حكمي محمد علي‌آبادي را به عنوان سرپرست وزارت نفت معرفي كرد.

این گزارش خبری هم مکمل گزارش خبر قبلی می باشد که خیلی جمع و جور و سانسور و کوتاه شده بدون هیچگونه تحلیل و تفسیری بازتاب داده شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس، متن حكم دكتر محمود احمدي‌نژاد به شرح زير است: بسم‌الله الرحمن الرحيم جناب آقاي مهندس محمد علي‌آبادي وبه استناد اصل يكصد و سي و پنجم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و با عنايت به مراتب تعهد، شناخت و سوابق مفيد اجرايي، به موجب اين حكم جنابعالي به سمت «سرپرست وزارت نفت» منصوب مي‌شويد. انتظار مي‌رود در اين مسئوليت خطير، با استفاده از ظرفيت‌هاي علمي و تجربي كارشناسان و صاحبنظران ارجمند و بهره‌گيري از همكاري مديران و پرسنل خدوم و شريف آن وزارتخانه و هماهنگي با هيات محترم وزيران، اهتمام لازم را بكار بنديد. موفقيت جنابعالي را در سايه توجهات حضرت ولي عصر(عج) مسألت مي‌نمايم. محمود احمدي‌نژاد

مهمانپرست : تغییر نام خیابان خالد اسلامبولی در اختیار وزارتخارجه نیست

در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان رهبر لوطی جماران و عنتر مطرود شده اش اکنون کره از صاحب کره جلو زده و برروی دستش بلند شده است که دلیل روشن از عمیق تر شدن شکاف اختلاف میان باند های مافیایی مدعی اصول گرا می باشد.

به گزارش ایرنا، رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت خارجه ایران، در توضیح اظهارات وزیر خارجه در مورد تغییر نام خیابان خالد اسلامبولی، قاتل محمد انور السادات، رئیس جمهوری پیشین مصر، گفته است: "فرآیند تغییر نام خیابان در اختیار وزارت خارجه نیست و این موضوع مستلزم بررسی در شورای شهر و ارکان شهرداری تهران است."به گززاش عصر ایران، روز گذشته روزنامه الشروق چاپ قاهره اعلام کرد: یکی از اعضای هیئت مصری که در حال بازدید از ایران است؛ گفت که مقامات ایرانی قصد دارند نام خیابان " خالد اسلامبولی" در تهران را به "شهدای انقلاب مصر" تغییر بدهند."مصطفی نجار" از اعضای ارشد حزب عدل نجار در صفحه شخصی اش در تویتر نوشت:" مقامات ایرانی با تغییر نام خیابان خالد اسلامبولی قاتل انور سادات رئیس جمهور پیشین مصر موافقت کرده اند و قرار است نام "شهدای انقلاب مصر" جایگزین آن شود."

مادر رسول بداقی درگذشت

بالاخره شیوه ی زرکش کردن اعضای خانواده های زندانی و خود زندانی فقط شامل دگمه چی یا پدر و دختر سحابی نمی شود ، بلکه شگرد رسمی است که از سوی دژخیمن زندان و لباس شخصی با حمایت ولی وقیح و پاسداران کودتا گر دنبال می شود.

روز گذشته چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه مادر رسول بداقی، عضو هیات مدیرهٔ کانون صنفی معلمان در گذشت.تلاش خانواده بداقی برای دریافت مرخصی رسول بداقی جهت آخرین دیدار با مادر بی‌نتیجه ماند و این زندانی علی رغم اعتصاب غذا همچنان در سلول انفرادی زندان رجایی شهر کرج و در بی‌خبری از مرگ مادرش نگهداری می‌شود.ابراهیم بداقی، برادر این معلم زندانی پیش‌تر با تایید خبر سکته قلبی مادر یادآور شد: مادرم پس از شنیدن خبرهایی در مورد افزایش فشار بر رسول دچار نارسایی قلبی شده و پس از انتقال به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد، در بخش مراقبت‌های ویژه (ای سی یو) بستری شده است.مراسم تشیع مادر وی، در شهرستان کوهدشت (لرستان) و با حضور بستگان برگزار گردید.افزون بر مراسم امروزصبح و بعدازظهر، روز یکشنبه (پانزدهم خرداد) نیز بر مزار وی، مراسم بزرگ داشتی برگزار خواهد شد.رسول بداقی، فعال صنفی معلمان از تاریخ ۱۰/۶/۸۸ در زندان بسر می‌برد و تاکنون نیز، حتی یک روز به مرخصی نیامده است.خبرگزاری هرانا درگذشت این مادر را به رسول بداقی، عضو مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران و خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت می‌گوید.پ

استاندار تهران: حسودان آمارهای اشتغالزایی دولت را دروغ می دانند

این استاندار تهران که شهر کردی می باشد.جزو یاران همراه پاسدار گماشته احمدی نژاد در سفر آمریکا و حضور در دانشگاه کلمبیا می باشد که تبدیل به هو کشیدن دانشجویان و طنز شد . سپس از عضویت بازار مکاره ی هفتم به سمت استاندار تهران گمارده شد . خلاصه جزو توپچی هایی می باشد که چندین سال است که پول دریافت کرده که در چنین روز های حساس بسوی منتقدان توطئه گر شلیک کند.

ستاندار تهران می گوید که کسانی که آمارهای دولت در زمینه ایجاد شغل را مستند و دقیق نمی دانند، افرادی حسود و کوردل هستند.به گزارش واحد مرکزی خبر مرتضی تمدن، استاندار تهران روز پنج شنبه دوازدهم خرداد گفت: "کارنامه سیاه شما در زمان مسئولیت تان و درصد بالای بیکاری در آن زمان باید شما را شرمسار کند."آقای تمدن با بیان اینکه دیروز هم از یکی از تریبون های رسمی کشور همه تلاشهای دولت را زیر سوال برده اند گفت که ما به کوری چشم دشمنان به همه وعده هایمان عمل خواهیم کرد.او عده ای را متهم کرد که با توجه به موضع اختلافی که در کشور رخ داد، همه خدمات دولت را زیر سوال برده اند.به نظر می رسد آقای تمدن به اختلافات پیش آمده بین رهبر و رئیس جمهور ایران بر سر ابقا وزیر اطلاعات اشاره می کند که پس از آن بسیاری از اصولگرایان به شدت به رئیس جمهور و اطرفیان او حمله کرده و اقدامات آنها را زیر سوال بردند.

وزیرامورخارجه روسیه : هیچکس نمی تواند ماهیت صلح آمیز بودن یا نبودن برنامه هسته ای ایران را ثابت کند

سیاست فرصت طلبانه ی شتر گاو پلنگی روس ها که هدف توبره و آوری کردن بیشتر از از غرب و رژیم ضد بشری کودتایی حاکم بر ایران می باشد

خبرگزاری «ریا نووستی»/ روسیه هیچگونه شواهد و مدارک حاکی از آنرا در اختیار ندارد که ایران تصمیم گرفته باشد بمب اتمی بسازد. این مطلب را "سرگی لاوروف" (Sergey Lavrov) زیرامورخارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری"بلومبرگ" اظهار داشت.لاوروف گفت:"ما دارای هیچگونه شواهد و مدارک حاکی از آن نیستیم که تهران درباره ساختن بمب اتمی تصمیم سیاسی گرفته باشد. بنوبه خود اطلاعات آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز ثابت نمی کنند که ایران بمب اتمی می سازد".لاوروف یادآور شد"ایران پروتکل الحاقی را که لازم الاجرا نبوده اما بویژه برای ایران بسیار مهم است، اجرا نمی کند". به گفته وی اجرای این پروتکل می توانست"درباره ماهیت صلح آمیزبرنامه هسته ای ایران به جامعه بین المللی اطمینان دهد".وزیرامورخارجه روسیه در پایان گفت:"در حال حاضر هیچکس نمی تواند ماهیت صرفا صلح آمیز برنامه هسته ای ایران را ثابت کند اما همچنین هیچکس نمی تواند شواهد حاکی از آنرا ارائه دهد که ایران سلاح هسته ای می سازد"