گزیده نصاویر گوناگون 13 خرداد 90

در حاشيه‌ جلسه هيات دولت

این تصاویر که از موضع مچ گیری و رقابت و مخالفت با رئیس دولت بطور مخفیانه از اعضای کابینه شکار شده و در سایت شفاف شهردار تهران بازتاب داده شده است که نوچه ی اربابش ولی وقیح نامشروع و رقیب جدی پاسدار گماشته احمدی نژاد است .نشان از آشفته بازار و پراکندگی و تفرقه میان اعضای کابینه است . از طرف دیگر تصویر چهره ی خندان آخوند عزل و نصب شده ی طوطی صفت حیدر مصلحی که وزیر بد نام اطلاعات می باشد . نشان از آنست که شرایط حاکم جنگ قدرت میان رهبر لوی جماران و عنتر و یرانش به نفع لوطی پیش می رود و به ضرر عنتر و یرانش می باشد..

کودکان کار

بر اساس اعتراف پاسدار فضلی معاون فرماننده ی بسیج چماقدار و سرکوبگر پرسش است که هزینه ی بسیج کردن 2 میلیون بسیجی برای حضور در مراسم سال مرگ خمینی شیاد چه میزان می باشد که شامل هزینه ی ایاب وذهاب و اعزام و استقرار مکان و تهیه غذا ی شان چه میزان می باشد؟ آیا هزینه کردن این بسیج مانور نمایشی مراسم سال مرگ خمینی شیاد که به جز بسیج دو میلیون بسیجی از نقاط مختلف کشور به اضافه یک رقم هزینه ی تأمین بلیط پرواز و هتل و پذیرایی 50 نفر از مصر که ادعا شده جزو نخبگان مصر می باشند مهمتر است یا اینکه ار جحیت سر و سامان دادن به این کودکان خیابانی می باشدد که به جای مدرسه رفتن و پشت میز مدرسه بودن مجبور شده اند این چنین وارد بازار کار شوند یا در اصل مورد بهره کشی ظالمانه واقع شوند؟

افغانستان، ماه مه 2011

اینهم بخشی از دستآورد چندین سال اشغال روس ها و سپس توسط طالبان و اشغال گران نظامی افغانسن می باشد که چنین نصیب کشور و مردم محروم و فقیر اففغانستان شده است . چونکه جایگزین و عده و قول های آزادی و صلح و دمکراسی برای مردم افغانستان شده است .n