گزیده خبر های 14 خرداد قسمت 2

عکس / گریه تیم ملی فوتبال بانوان ایران در پی کنار گذاشتن تیم توسط فیفا
بر طبق قانون فیفا گوش و گردن بازیکنان نباید پوشیده باشد

در رژیم زن ستیز کودتایی ارتجاعی نا مشروع که زنان عنصری درجه 2 هستند طوریکه حتی حق ندارند که در میادین ورزشی فوتبال در کنار همسران شان حضوور یابند . یا اینکه بقول آخوند علم الهد زنان بی حجاب از بمب اتم خطر ناک تر می باشند . با اینکه حق حضور در مامع ورزشی جهانی و برون از کشور را ندارند . چون حضورشان موجب مانع و اخلال در جهانی شدن حکومت مهددیت می شود . به خصوص در شرایطی که هاله سحابی زندانی سیاسی در مراسم دفن پدرش مضروب و به قتل رسانیده می شود . مهمتر اینکه برای خاموش و خفه کردن صدای اعتراضی زنان ترفند بیش از 32 ساله ی سیاست حجاب اجباری با رو سری یا توسری دنبال شده است . مگر می توان انتظاری از اینگونه تصمیم گیری محدودیت ها حضور و صحئه های اشک ریزی فوتبالیست های بانوان ایران بود؟

ديدارهاي بانوان فوتباليست ايراني به دليل داشتن "پوشش اسلامي" لغو شد.با مخالفت فيفا با پوشش بانوان فوتباليست ايراني مسابقات ايران در مرحله دوم مقدماتي المپيك 2012 لندن لغو شد.تيم ملي فوتبال بانوان ايران كه قرار بود شب گذشته ، 3 ژوئن، در نخستين مسابقه خود به ديدار اردن برود، به دليل مخالفت فيفا با پوشش بانوان ايراني اين مسابقه برگزار نشد و در نتيجه اردن به برتري 3 بر صفر دست يافت.



تیم ایران در استادیوم فوتیال اردن قبل از اعلام تصمیم فیفا

کشته و زحمی شدن ده ها تن در سوریه

گرچه گزارش این خبر خیلی کوتاه و خلاصه می باشد . ولی سوال است که چرا در کشوری که مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان می باشد و ادعا دارد که قیام های ضد دیکتاتوری منطقه الگو والهام گرفته از این کشور می باشد . پرسش است که چرا این چنین خبر ها از رسانه های خبری و مطبوعات به ولی وقیح نا مشروع هر گز بازتا داده نمی شود؟

خبر گزاری فرانسه به نقل از فعالان سیاسی و مدنی کشته شدن ۲۸ نفر از مخالفان بشار اسد را تأیید کرده است.یکی از شاهدان عینی که بنا به گفته وی هنگام گفتگو با تلویزیون العربیه در بیمارستان حما بوده است گفت تعداد مجروحان بیش از ۱۵۰ نفر می باشدسه نفر از شاهدان عینی که در تظاهرات دیروز این شهر شرکت داشتند در گفتگو با العربیه اعلام کردند نیروهای امنیتی بدون اینکه هشداری داده باشند مستقیما به سمت معترضان تیر اندازی کردنداز سوی دیگر شاهدان عینی از شهر حمص گزارش دادند ۳ نفر از تظاهر کنندگان توسط نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند.بر اساس همین گزارش برغم حضور گشترده نیروهای امنیتی سوریه از جمله لباس شخصی ها هزاران نفر از مردم سوریه تظاهراتی را در شهرها و روستاهای این کشور انجام دادندشهرهای درعا ، حمص ، البوکمال ، حما ، حسکه ، القامشلی ، لاذقیه ودیر الزور از جمله شهرهای بودند که معترضان شعارهای بر ضد بشار اسد سر دادند .مخالفان رژیم سوریه اعتراضات دیروز را به نام ” جمعه کودکان آزاد” نام گذاری کرده بودند.

مقام معظم رهبري در حرم مطهر امام(ره):عدول از ارزشهاي اسلامي و انقلابي به نام عقل‌گرايي انحراف از خط امام است.خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامي تاكيد كردند: اگر كسي يا جرياني بخواهد به نام عقل گرايي از ارزشهاي اسلامي و انقلابي عدول كند انحراف از خط امام است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003143004

جالب است که روضه ی خوانی ولی وقیج در سال مرگ خمینی شیاد همین چند گزیده ی دو سه دقیقه ای بوده است . یا نه اینکه خلاصه و سانسور شده است؟! ضمن اینکه بر خی از ادعاهای ولی وقیح چرا مثل همیشه دروغ و وارونه می باشد . یعنی در بیش از 32 سال گذشته کجا مردم صاحب انقلاب و قدرت و حکومت بوده اند .درصورتی که سیاهی لشکر های نمایشات خیمه شب بازی شبیه همین شوه بوده اند و نه اینکه به مطالبات شان پاسخ داده نشده است ، بلکه همچون سرکوب وحشیانه ی ضد انسانی که پس از کودتای 22 خرداد رخ داده است در بازداشتگاه کهریزک و اوین و کرج و قرچک ووکیل آباد و کاروان و عادل آباد و... داده شده است . نمونته همین به قتل رساندن هاله سحابی در مراسم دفن پدرش م باشد . طوری که از ترس حضور مرد جسد های شان ربوده و شبانه بطور مخفیانه دفت شدند . بلی در بیش از 32 سال گذشته نه هیچگونه اثری ز معنویت و عقلانیت و عدالت در کار بوده است که رهبر لوطی جماران ادعایش را کرده است؟ زیرا که رشد روز افزون فقر و تن فروشی و بیکاری و اعتیاد و تورم و گرانی و خفقان و سر کوب و سانسور و زندان و شکنجه و ادام و غارت گری همراه با ادامه جنگ قدرت و ثروت و حذف شد گی و بحران آفرینی و جنگ افروزی و در بن بست و انزوای منطقه ای و جهانی بودن چگونه بمنزله ی معنویت و عدالت می تواند تعبیر و تفسیر نمود که رهبر لوطی جماران زیاد نشئه و هذیان گوی ادعایش را کرده است ؟

يداري اسلامي، حماسه‌اي است كه امام خميني(ره) انتظار آن را مي‌كشيدند و مانند فروپاشي شوروي آن را پيش‌بيني مي‌كردند. " مكتب امام يك مجموعه كامل برآمده از اسلاميت، شامل معنويت، عقلانيت و عدالت است. " عقلانيت و خرد امام او را به اين نتيجه رسانده بود كه كمترين انعطاف وعقب نشيني درمقابل دشمن به پيشروي دشمن مي انجامد. " اگر به نام انقلابي‌گري، امنيت بخشي از جامعه را صرفا بدليل اختلاف سياسي سلب كنيم، از مكتب امام منحرف شده‌ايم. " مكتب امام، ملت ايران را از گردنه‌هاي خطرناك 32 سال اخير نجات داده و عزت و شرافت بين‌المللي ما را بالا برده است. " امام به مردم تفهيم كرد آن‌ها صاحب و مالك اين كشور هستند. " دشمنان تصور مي كردند با رحلت امام آغاز فروپاشي اين نظام مقدس كليد زده خواهد شد، تشييع جنازه امام و حركت عظيم مردم در حمايت از كار خبرگان آن را خنثي كرد. " بخش مهمي از معنويت اسلام مربوط به اخلاق مي‌شود و امام اين مسئله را رعايت مي‌كرد. امام از فرصت‌هاي زندگي براي تقرب به خداوند متعال استفاده مي‌كرد. " اگر كسي يا جرياني بخواهد به نام عقل گرايي از ارزشهاي اسلامي و انقلابي عدول كند انحراف از خط امام است. " مردم عزيز ما وقتي ديدند در سال 88 عمق خواسته عده‌اي در روز قدس و عاشورا چه بود، به صحنه آمدند و غائله را تمام كردند. " دانشمندان ايراني به بركت حضور مردم، امروز در رشته‌هاي مهم و حساس جهاني در ميان ده كشور اول قرار دارند. " آن كساني كه مي خواهند با تكيه به دين داري جامعه و جوانان را سياست زدايي كنند اين اشتباه ميكنند و دچار انحرافند. " من در جوار مرقد مطهر امام و روح امام و ارواح مطهر شهدا به خاك سپرده شده اند شهادت مي دهم كه ملت ما راه خود را حفظ كرده است. " اشتراك انقلابهاي منطقه، اسلامي بودن، مردمي بودن، ضد آمريكا بودن، معيارهاي انقلاب‌هاي منطقه است. " درباره انقلابهاي منطقه: هر حركتي كه مردمي، اسلامي و ضدآمريكايي باشد، ايران از آن حمايت مي كند. هرجا حركت به تحريك آمريكا انجام شود از آن حمايت نمي كنيم. " مي خواستند فلسطين را از نقشه جهان حذف كنند، اشتباه كردند. فلسطين باقي خواهد ماند. از بين نمي رود، تجزيه نمي شود و قطعا به آغوش اسلام و مردمش بازخواهد گشت.

حاشيه‌هاي بيست‌ودومين سالگرد رحلت بنيانگذار كبير انقلاب؛خوش‏و‌بش‌ احمدي‌نژاد با لاريجاني‌ها و عليكم‌السلام آغشته به لبخند به هاشمي.خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور در حين برگزاري مراسم با آيت‌الله لاريجاني، علي لاريجاني، آيت‌الله مهدوي كني و سيدحسن خميني خوشوبش كرد و با عليكم ‌السلام آغشته به لبخند به سلام هاشمي رفسنجاني پاسخ داد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003143098

حمایت تاکتیکی اراذل اوباش خامنه ای رهبر ولی وقیح نامشروع از سید حسن خمینی که لبیک گوی خامنه ای شده است . همچنین دهان کجی به پاسدار گماشته احمدی نژاد است که سال گذشته ارا ذل اوباشان حامی وی و مجتبی خامنه ای جلسه سید حسن خمیننی در چنین روزی را با فریاد مرگ بر منافق بر هم زده و اجازه ی سخنرانی به وی ندادند.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، بيست و دومين سالگرد بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي با سخنراني حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي و حجت الاسلام سيدحسن خميني توليت حرم امام راحل در مرقد مطهر معمار كبير انقلاب اسلامي برگزار شد كه با حاشيه‌هايي نيز همراه بود. حضور گسترده مردم در مرقد مطهر امام راحل بيحد بود و برخي عزاداران از شهر‌هاي مرزي كشور و با لباس‌هاي محلي خود در محل مراسم حاضر شده بودند. هنگام آغاز سخنراني حجت الاسلام سيدحسن خميني، حاضرين در مراسم براي دقايقي با سردادن شعار «ما اهل كوفه نيستيم، علي تنها بماند»، «دست خدا بر سر ما خامنه‌اي رهبر ما» از توليت حرم امام راحل استقبال كردند و سپس، سكوت را براي ادامه سخنراني نوه امام راحل مهيا كردند. رفسنجاني در حين سخنراني مقام معظم رهبري به محل مراسم رسيد. خوشوبش احمدي‌نژاد با مسئولان كشور از جمله حاشيه‌هاي اين مراسم بود، رئيس‌جمهور با آيت‌الله صادق لاريجاني، علي لاريجاني، آيت‌الله مهدوي كني و سيدحسن خميني براي دقايقي كوتاه در حين برگزاري مراسم گفت‌وگو كرد و البته آقاي هاشمي رفسنجاني نيز بعد از حضور در جايگاه ويژه مسئولان به احمدي‌نژاد سلام كرد و با عليكم السلام آغشته به لبخند رئيس جمهور مواجه شد. * در حلقه اول مراسم مسئولان كشوري و لشگري از جمله سرداران سپاه پاسداران و اميران ارتش و مسئولان قضايي و دولتي از جمله سعيد جليلي (مثل هميشه با پسرش) به چشم مي‌خوردند. * در حالي كه در سمت راست آيتالله صادق لاريجاني، رحيمي معاون رئيس جمهور نشسته بود به محض ورود آيت‌الله مهدوي كني، رحيمي جاي خود را به رئيس مجلس خبرگان رهبري داد تا آيتالله مهدوي كني كنار رئيس جمهور و رئيس قوه قضاييه بنشيند. * برخي از دانشجويان با حمل و برافراشته كردن پرچم بحرين اعتراض خود را به قتلعام مسلمانان بحريني نشان دادند؛ دانشجويان با سر دادن شعار بحرين بحرين و مرگ بر آل سعود ضمن اعلام آ‌مادگي خود براي مقابله با اشغالگران سعودي از دولت نيز خواستند تا دستگاه ديپلماسي را براي مقابله با جنايات بحرين فعال‌تر از گذشته كند. احمدي‌نژاد چندين بار با تكان دادن دستان خود، به ابراز احساسات دانشجوياني كه پرچم بحرين را برافراشته كرده بودند پاسخ داد زماني كه مقام معظم رهبري به تعريف و تمجيد از جوانان امروزي مي‌پرداخت، جواناني كه خود را مخاطب رهبر معظم انقلاب مي‌دانستند از فرصت استفاده و با سردادن شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر انگليس، بيان ولي‌امر مسلمين را تأييد كردند.

الهام:خيزش اسلامي نشانه زنده بودن آرمان‌هاي امام است.خبرگزاري فارس: مشاور حقوقي رئيس جمهور گفت: خيزش اسلامي موجود در منطقه نشان از بيداري و زنده بودن آرمان‌هاي امام خميني(ره) است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003143146

چرا این غلامحسین الهام سخنگوی چند شغله ی دولت نهم که مشاور حقوقي کنونی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئيس جمهوريدر سال مرگ خمینی شیاد به چای حضور در جماران و گوش دادن به روضه ومخ زنی ولی وقیح نا مشروع به اهواز سفر کرده است ودر آنجا روضه ی وارونه خوانی با گریز به صحرای کربلا کرده است؟

بازتاب سخنان رهبر معظم‌ انقلاب در رسانه‌هاي جهان.خبرگزاري فرانسه: آيت‌الله خامنه‌اي از كشور تجزيه‌نشده فلسطين حمايت كرد.خبرگزاري فارس: خبرگزاري فرانسه در بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب تأكيد كرد آيت‌الله خامنه‌اي از كشور تجزيه‌نشده فلسطين كه متعلق به تمام فلسطينيان است، حمايت كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003143128

همین اعتراف ولی وقیح نا مشروع نمودی عینی دفاع از سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون و مداخله گری در امور داخلی فلسطین می باشد . همینطور ادامه ی سیاست مخالفت و دشمنی وی با کنفرانس مذاکرات صلح آناپولیس در آمریکا می باشد . چون که رهبر لوطی جماران در خطبه ی نماز عید فطر 3 سال پیش خود رهبران کشور های عربی منطقه را تهدید به عدم حضور در این کنفرانس کرد و تأکید نمود در غیر اینصورت موقع بازگشت با ناامنی وتنش و شورش داخلی مواجه خواهند شد . اکنون چون قرار است که دشمنی کردن با پیشنهاد مذاکرات صلح و تشکیل کشور مستقل فلسطین دنبال شود که از سوی اوباما رئیس جمهور آمریکا مطرح شده است. به ویژه اینکه چون شدت نیاز به سیاست صدور بحران و تروریسم و ارتتجاع به برون از مرز ومداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه و همسایه و به خصوص فلسطین است. اینگونه فرافکنی شده است . اگر نه هنگامی که مردم نا راضی ایران فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و اصل و لایت وقیح سر می دهند که آشکارا عدم مشروعیت عمود شکسته ی خیمه ی نظام را نمایش داده اند. اوضاع این ولی وقیح نامشروع در داخل کشور چنین است . همچنین چون توان مهار علنی و فاش شدن شکاف و اختلافش با پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور و یاران نزدیک و دولت وی را ندارد . در صورتی که هم خودش به روی کار آمدن و قدرت گرفتن شان کمک کرده است.هم اینکه حامی و پشتیبان تمام عیارشان بوده است . بنابراین سئوال است که این رهبر ولی ولی وقیح نا مشروع با اوضاع نابسامانی وبحرانی داخلی و انزوای منطقه ای و جهانی چگونه می تواند سخنگو ونماینده و دلسوز ملت فلسطین باشد و ادعای حمایت از کشور تجزیه ناشده ی فلسطین نماید؟

وزیر دادگستری: اذن ولايت‌فقيه به رئيس جمهور اجازه فعاليت می‌دهد

http://www.fararu.com/vdcau0n0.49noi15kk4.html

این رئیس دژخیمان و زندان های سابق که وزیر دادگستری دولت مدعی اصول گرا است که متهم به جریان انحرافی شده ولی وی برای اینکه نشان دهد که نه جزو جریان انحرافی درون دولت نمی باشد ، بلکه لبیک گوی ولی وقیح نا مشروع است . آنگونه ستایش و مداحی گری از ولی وقیح کرده که نشان داده بر سر گوری گرریه و شیون کرده که در آن مرده ای نیست . چون گذشته از فاش شدن این واقعیت که فریاد های اعتراضی مرگ بر دیکتتور و خامنه ای و اصل و لایت وقیح از سوی مردم ناراضی ایران دیگر مشروعیتی برای وی باقی نمانده است . ولی این هالو ی وزیر دادگستری برای حفظ جایگاه دکوری خود فراکنانه اعتراف کرده است که ولی وقیح یعنی اینکه با کودتا و تقلبات گسترده آمار بیش از 24 میلیون رأی برای پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور ساختن اگر چنانچه این گماشته به اذن ولی وقیح نا مشروع نباشد اجازه ی فعالیت ندارد . حال چنین رژیم ضد بشری که آشکارا برای رأی و نظر مردم ارزشی قایل نمی باشد مشروعیت دارد ؟ مشروعیت بر اینکه ولی وقیح نامشروع در سال مرگ خمینی شیاد دجالانه و رمالانه با نقل قول کردن از خمینی شیاد مدعی شده است. که " امام شیاد به مردم تفهيم كرد آن‌ها صاحب و مالك اين كشور هستند!!

وزير دادگستري گفت: اين اذن ولايت مطلقه فقيه است كه به رئيس جمهور و يا هر مسئول ديگري اجازه فعاليت مي‌دهد.
به گزارش فارس، مرتضي بختياري در مراسم بزرگداشت بيست و دومين سالگرد رحلت ملكوتي بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي حضرت امام خميني در مسجد حجت‌بن الحسن (ع) كه به همت كانون فرهنگي بصيرت و پايگاه بسيج شهيد انگيزه برگزار مي‌شد، تهذيب نفس، مردمي بودن، اعتماد به نفس و داشتن زهد و تقوا را از ويژگي بارز شخصيت حضرت امام خميني برشمرد و اظهار داشت: يكي از ويژگي‌هاي اساسي در حضرت امام خميني كه يك شخصيت تأثيرگذار جهاني ساخت و به ايشان قدرت و توانايي به پيروزي رساندن انقلاب اسلامي ايران را داد، مبارزه با نفس و اهتمام ايشان در خالص كردن دل از غير خدا بود. بختياري با بيان اينكه امروز شعار مرگ بر آمريكا در بين ملت‌هاي آزاديخواه جهان به صورت يك فرهنگ تبديل شده است، خاطرنشان كرد: تمام هدف حضرت امام در طول مدت حيات شريفشان اين بود كه مستضعفان و محرومان به حقوق خود دست يابند. ايشان در مبارزات خود عليه رژيم ستم شاهي ذره‌اي ترس به خود راه نداد و مصمم در راه ستقرار نظام جمهوري اسلامي از هيچ كوششي فروگذار نكرد

اشاره سیدحسن خمینی به پرهیز از دروغ، تهمت، غیبت، کینه‌ورزی، دشمن‌ گفتن، بد مردم را خواستن و بی‌ادبی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=59685

سید حسن خمینی ضمن اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد و باندش و منتقدان مدعی اصول گرایان وی را مخاطب قرار داده و انتقام سال قبل را گرفته است که هنگام سخنرانی وی با فریاد مرگ بر منافق اجازه ی سخنرانی به وی داده نشد . اما از سوی دیگر تناقض گویی و لو داده است که قیام های ضد دیکتاتوری منطقه ک بدترینش در ایران حاکم است محصول مبارزه ی خمینی شیاد و آرو وپیش بینی وی است . در صورتیکه از سوی دیگر اعتراف کرده است کاش خمینی شیاد بود و مظلومیت ما را می دید .

سیدحسن خمینی گفت: ما همه دوره‌ای در این دنیا هستیم و بعد از این دنیا خواهیم رفت اما آنچه از ما به یادگار می‌ماند همین تذکار خیر است پس چه بهتر که با پرهیز از دروغ، تهمت، غیبت، کینه‌ورزی، دشمن‌ گفتن، بد مردم را خواستن و بی‌ادبی کردن خود را از برکات این تذکار خیر محروم نکنیم.فرزند یادگار امام که در مراسم بیست ودومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) سخن می‌گفت با اشاره به تحرکات اخیر در کشورهای اسلامی و منطقه گفت: آنچه ما در فضای جامعه جهانی و به خصوص کشورهای اسلامی می‌بینیم ادامه حرکت جمهوری اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی و استقلال آزادی جمهوری اسلامی است. متاسفانه آنچه در این کشورها مورد توجه نبوده اسلام و ارزش‌های اسلامی است و امروز جای امام راحل خالی است که ببیند چه سان فریادی 30سال پیش تحت عنوان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به پشتوانه ملت سر داده دامنه جهان اسلام را فرا گرفته است. نوه‌ی بنیانگذار جمهوری اسلامی اضافه کرد: چقدر دل‌مان می‌خواست که امام (ره) در میان ما بود، مظلومیت همه ما را می‌دید و به عظمتی که در جهان اسلام در اثر انقلاب ما به وجود آمده چشم می‌دوخت

حاشیه‌های سخنرانی رهبری در مرقد امام(ره

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=59706

این چگونه ادعای مضحک وارونه وحدت میان سران رژیم ضد بشری کودتایی کردنی می باشد که صرف کنار هم بطور تا کتیکی و اجباری قرار گرفتن نشان از وحدت است . آنهم اعتراف شده که عامل این وحدت ولی وقیح نامشروع می باشد . ناگفته نماند که پنهان کردنی نمی باشدکه رابطه میان رهبران نهاد ها چگونه می باشد؟. از سوی دیگر زمان زیادی از جراحی کردن رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبر گان رهبری نمی گذرد؟تا زه اینکه مگر محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور جزو باند یاران نزدیک رئیس جمهور نمی باشند که متهم به جریان انحرافی وابسته به دشمن شده اند؟! حال این چگونه وحدت کاذب ادعایی می باشد؟

رهبر انقلاب با استقبال نوه امام راحل و در میان حجم بالای شعارهای مردم مشتاق و علاقمند به ایشان وارد جایگاه سخنرانی شدند در گوشه ای از صحن مسئولان ارشد نظام درکنار یکدیگر نشسته و صحنه زیبایی از وحدت مسئولان را در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب به نمایش گذاشته بودند. حضار در مراسم و بینندگان تلوزیونی می توانستند امروز در یک قاب تصویری همه مسئولان ارشد نظام را در کنار یکدیگر مشاهده کنند. اتفاقی که سالی چند بار و به برکت سخنرانی های رهبر انقلاب برای مردم ایران قابل مشاهده است.به ترتیب از راست به چپ محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس سابق قوه قضائیه، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری و سید حسن خمینی تولیت مرقد مطهر امام(ره) در کنار هم نشسته و به سخنان رهبری گوش فراداده بودند

امام خمینی در تمام طول عمرشان هرگز به مسجد جمکران نرفتند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=59711

این اعتراف که خیلی سه است . چونکه جانشین وی ولی وقیحی شده است که اکنون آشکارا بر زیر سئوال رفته است . چونکه مدافع سر سخت رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که در چند سال گذشته فکر وذکر و یاران و دولت امام زمان و آباد کردن چاه جمکران و مسجد ساختن و تور های سفری به این مکان راه انداختن بوده است.

جماران : حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌یزدی با انتقاد از آنچه توجه بیش از اندازه به مسجد جمکران و بی‌توجهی به زیات حضرت فاطمه معصومه(س) از سوی برخی از مردم خواند، تصریح کرد: امام خمینی در تمام طول عمر با برکتشان هرگز به مسجد جمکران نرفتند