گزیده خبرهای تصویری و نوشتاری 14 خرداد 90

تصاویر: نماینده مجلس ششم بعد از مدت ها سكوت در یك شبكه خارجی

البته هدف مچ گیری و بازتاب دادن این تصاویر برای اثبات این واقعیت است که چگونه مدعیان اصلاح طلب و جنبش سبز خوانده شده به لندن شبکه ی ماهواره ای تلویزیونی دولت فخیمه انگلیس کوچ کرده اند.

علی مزروعی باظاهری متفاوت در برنامه صفحه دو شبكه بی بی سی فارسی حاضر و راجع به اظهارات اخیر سیدمحمد خاتمی صحبت كرد.

یک ایرانی متهم به ارسال تجهیزات غیر مجاز به ایران به سه سال زندان محکوم شد

جالب است که از موضع فرار به جلو وبرای تلافی کردن نام 26 شخصیت آمریکایی در لیست تحریم واقع شده و دو کوهنورد ربوده ومتهم به جاسوسی آمریکایی بعنوان گروگان نگهداشته شده است.

رادیو فردا : دادگاهی در شهر فیلادلفیای آمریکا ، محمد رضا وقاری ، تاجر ایرانی مقیم آن کشور را به جرم ارسال تجهیزات غیر مجاز به ایران به ۳۳ ماه زندان محکوم کرد.دادستان آمریکا این تاجر ایرانی را به ارسال تجهیزات آزمایشگاهی ، لپ تاپ و سایر محصولات غیر مجاز به دوبی و از آنجا به ایران متهم کرده بود.به گفته مقامات دادستانی آمریکا، آقای وقاری و شریک او از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ سرگرم ارسال اینگونه تجهیزات به ایران بودند.وکیل این تاجر ایرانی گفته است موکلش نمی دانست که این محصولات از دوبی به ایران منتقل میشوند.میر حسین قائمی ، شریک تجاری محمد رضا واقری سال گذشته اتها ماتی را که علیه او مطرح شده بود پذیرفت.

فیلم / سردار قاسمی خطاب به احمدی نژاد : تو جاسوس های انگلیس را با هماهنگی سفیر انگلیس آزاد کردی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=33686

جالب است پس از درز خبر اینکه پیشهاد به پاسدار سر دار قاسمی برای وزارت نفت شده است . اما چون این اتفاق نیفتاده است و سر این پاسدار بی کلاه وزارت مانده است دست به افشاگری زده است که تناقض آشکار با ادعاهای گذشه داارد . چونکه پاسدار از بازاب خبر بازداشت 15 ملوانان و قایقران انگلیسی در آب های ساحلی عراق که ً ادعا شد در آب های ساحل ایران در حال جاسوسی باز داشت شدند .هم فقط یک پاسدار گشتی با قایق تند رو این 15 جاسوس قایقرانان ملوان های انگلیسی باز داشت شدند . ولی اکنون سر دار پاسدار قاسمی با اعتراف کردن لو داده شده است که بچه های ما ای جاسوسان دولت فخیمه را که انگلیس کیف نامیده شده را بازداشت کردند که پاسدار گماشته احمدی نژاد هی تأکید می کرد که اینن را آزاد کنید تا مشخص شود نقش دولت فخیمه ارباب در رژیم ضد بشری کودتایی حاکم بر ایران چگونه می باشد؟

فیلم (4 فیلم)/ در اعتراضات امروز سوریه دستکم ۴۴ تن کشته و بیش از 150 نفر زخمی شدند / آتش زدن پرچم ایران، روسیه و چین(دیروز)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=33685

لابد دستگاه تبلیغات رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی حاکم بر ایران اکنون جنگ روانی تبیغاتی بر پا خواهند نمود که همانگونه که عوامل استکبار و دشمنان بیگانه همچون آمریکا که پس از کودتای 22 خرداد 88 دست تظاهرات های ضد حکوکتی در ایران زدند و مقابل شعار های فرمایشی نمایشی ولی وقیح و پاسداران کودتا گر ساندیس خور که فریاد مرگ بر آمریکا و اسراییل می داند ولی تظاهر کنندگان فریاد مرگ بر روسیه و چین سر می داند و می گفتند نه غزه نه لبنان ، جانم فدای ایران اکنون اینا به سوریه رفته اند و در آنجا چند شعار و فریاد هایی را سر می دهند!

تصویر نادیده از سید احمد خمینی

چرا از تصویر نادیده خبر داده می شود . ولی گفته نمی شود که چگونه این یاد گار امام دجالان و رمالان و شیادان سر به نیست شد تا خامنه ای یکشبه ولی وقیح نامشروع رهبر جانشین پدرش شود؟

بازدید ماشینی احمدی نژاد از موج شکن /عکس

رئیس جمهور محمود احمدی نژاد روز پنج شنبه از پروژه موج شکن در سواحل جنوبی کشور بازدید کرد. منبع عکس: فارس

پس موج کجاست که دیده نمی شود نکند که شکسته و نا پدید شده شده است؟ ناگفته نماد این باز دید و این نام دو روز قبل از اجرای مراسم سال گرد خمینی شیاد پیام و معنی خاص دارد که مخاطب مخالفان و منتقدان وی می باشد که گرد رهبر لوطی جماران گرد آمده اند؟

پاسخ شدید الحن آیت الله نمازی به اطلاعیه روابط عمومی سپاه و دفتر رهبری : مواظب باشید شما فقیه نیستید و تنها مقلد میباشید / نسبت دروغ به فقیه ندهید، شلاق دارد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=33680

چگونه است که اکنون خطبه های روشنگرانه ی آخوند نمازی حامی ولی وقیح نا مشروع که اعتراف به حاکم شرع در استان کردستان و حضور در جبهه های جنگ ضد ملی و میهنی ایران و عراق کرده است اما بدلیل اینکه کمی پیرامون جنگ میان لوطی جماران و عنتر و یارانش پایش را از گلیم خود فرا تر گذاشته است و به نکاتی اشاره کرده استکه نمی بایست علنی شود در مطبوعات وابسته به کودتا گران حاکم و ولی وقیح بطور کامل سانسور شده است . در صورتی ادعا می شود ایران آزاد و امن ترین کشور جهان است؟جالب است که لوطی جماران و پاسداران کودتا گر را به اتهام نسبت دروغ دادن به وی محکوم به 80 ضربه شلاق کرده است؟

نماینده ولی فقیه و امام جمعه كاشان: آقا نمی خواستند حكم ابقای مصلحی رسانه شود/ دستور خامنه ای به فرمانده سپاه برای بازداشت نیروهای عملیاتی.آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه كاشان امروز در خطبه های نماز جمعه كاشان به انتقاد از تكذیب گفته های پیشینش پرداخت كه بخشی از گفت هایش در سایت سفیر ولایت بدین شرح منتشر شده است

دو نفر در تهران و سلماس اعدام شدند/ هر ۲۴ ساعت ۲ نفر

بالاخره می بایست در آستابه ی مراسم سال گرد خمینی شیاد نشان داده شود بعنوان اعلام وفاداری به آرمان و اهداف ضد انسانی اش ازجانشین و پیروانش همچنان خودش دنبال می شود و لحظه ای در توقف اینگونه اقدامات جنایتکارانه ی ضد انسانی قصور نشده است.

یک شهروند آذری روز دوم خرداد در زندان سلماس و یک تبعه افغان در زندان اوین اعدام شدند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، روز دوم خرداد ماه علاوه بر عبدالله جابر یک شهروند آذری به نام محمد کوشا در زندان مرکزی سلماس اعدام شده است.اتهام این شهروند از سوی مقامات قضایی جرایم مربوط به مواد مخدر اعلام شده است.هم چنین روزنامه جام جم از اجرای حکم اعدام یک تبعه افغان در روز چهارشنبه که همسر خود را به قتل رسانده است خبر داد.این زندانی همراه با زندانی بلوچ در زندان اوین اعدام شده است.با احتساب اعدام‌های فوق در طی ماه جاری در هر ۲۴ ساعت دو نفر اعدام شدند.

بيانيه 30 زنداني سياسي به مناسبت درگذشت عزت الله سحابي و قتل هاله سحابي
۳۰ زندانی سیاسی : حقوق مردگان را نیز برنمی تابند

مشخص است رژیم ضد بشری یا غول بیرون زده از شیشه ی اعماق قرون وسطا سر برآورده که هیچگونه همخوانی با دنیای مدرن کنونی ندارد . به خصوص اینکه در 32 سال پیش با شعار مرگ بر زندگان درود بر مردگان اقدامات ضد بشری خود را آغاز نمود و بدلیل تاریخچه ی عملکرد نکبت بارش که مرنکب شده و اوضاعش نا متزلزل است . بنابراین اکنون مجبور شده است تا فریاد مرگ بر مردگان را موازی و مکمل مرگ بر زندگان نماید.

متن بیانیه که در اختیار کلمه قرارگرفته، به شرح زیر است:انالله انا الیه راجعون من المومنین رجال صدقواما عهد و االله علیه فمنهم من قضی نحبن و ینهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا .(۲۳ احزاب )روح آزاده ی مبارز و آزادی خواه نستوه ،مهندس عزت الله سحابی ،کالبد رنجور اما استوار او را ترک گفت و پایان عمری تلاش و مجاهدت در راه نفی و محو هر گونه خود کامگی و استبداد و تحقق آرمانهای والای ملی و دینی را خبر داد .مهندس عزت الله سحابی در طول حیات سیاسی خویش همواره یار و همراه خیزش های ملی شد و هر بار در برابر ظلم و استبداد ایستاد .مردی صالح و ناصح که محبوب آزادگان بود و مغضوب آزادی ستیزان .زندگی پر برکت او به اقتضای راه دشواری که در پیش گرفته بود با زندان و حبس گره خورده بود . او در این مسیر به کرات شکنجه و قربانی سناریوهای موهوم و شوم امنیتی شد . با این همه هیچگاه در باور او به دمکراسی ،آزادی و عدالت خدشه ای وارد نیامد و تا پایان عمر همچون پدر بزرگوارش بر سر عهد خود باقی ماند .اما پیکر پاک او نیز هراسی بس بزرگ در دل کسانی انداخت که ارکان اقتدارو بقایشان آنچنان سست و بی اعتبار شده که نه تنها حقوق زندگان را رعایت نمی کنند بلکه حقوق اموات را نیز بر نمی تابند و از برگزاری مراسم هر چند مختصر تشییع و تدفین نیز بیم دارند این تزلزل و عدم اعتماد به نفس به چنان شتابزدگی و دستپاچگی منجر می شود که با اعمال تهدید ،ارعاب و فشار به خانواده سر فراز مرحوم سحابی حادثه ای دلخراش و فاجعه ای دردناک می آفرینند.خبر شهادت سرکار خانم هاله سحابی که خود از جمله زندانیان سیاسی دو سال اخیر بود و در مرخصی به سر می برد در جریان مراسم تشییع پیکر پدر گرانقدرش ،موجی از غم و اندوه را در دلهای زندانیان سیاسی و هم بندان او برانگیخت .ما زندانیان سیاسی امضا کننده این متن ضمن همدردی با خانواده ی داغدار و شریف سحابی که نسلی در پی نسل دیگر در راه اعتلای وطن و آرمانهای ملی جان بر کف بودند ، مصیبت وارده را به تمامی آزادیخواهان و ملت ایران تسلیت و تعزیت می گوییم .میلاد اسدی – بهمن احمدی امویی – حسن اسدی زید آبادی – عماد بهاور-محسن میردامادی –فیض الله عرب سرخی –ابوالفضل قدیانی –بهزاد نبوی –مصطفی تاجزاده ––محمد فرید طاهری قزوینی –محمد رضا مقیسه –جواد امام –عبدالله مومنی –محمد داوری –عبدالله رمضانزاده –علی ملیحی –علی جمالی –محمد حسین خوربک – اسماعیل صحابه –امیر خسرو دلیرثانی –عیسی سحر خیز –مسعود باستانی –کیوان صمیمی –مهدی محمودیان –ضیا نبوی –مجید دری –داوودسلیمانی – قاسم شعله سعدی-سام محمودی –سیامک قادری .