گزیده خبر های 15 خرداد 90 قسمت 2

این دو خبر تظاهرات و کشته شدن تعدادی فلسطینی در نوار مرزی فلسطین و جولان با اسراییل مرتبط بهم است و عامل تحریک و سرنخ طرح توطئه جماران تهران و پاسداران کودتا گر می باشند . برای اینکه فقط این خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس بود که این خبر تظاهرات فلسطینیان در نوار مرز ی کشورهای هم مرز با اسراییل بر گزار می شود را بازتاب داد. به خصوص انتخاب چنین روزی برای تظاهرات مقارن بر گزاری سال مرگ خمینی شیاد و تأکید ولی وقیح در عدم تجزیه ی سر زمین فلسطین که دشمنی آشکار کردن با پیشهاد مذاکرت صلح و تشکیل کشور مستقل فلسطین می باشد که از سوی اوباما رئیس مهور آمریکا مطرح شده است . زیرا که ناامن و بی ثبات بودن خاور میانه و عدم روندمذاکرات صلح فلسطین و اسراییل جزو پارامتر های بقای رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع می باشد.

در سالروز تظاهرات اشغال قدس شريف رخ داد؛افزايش كشته‌ها در مرز جولان در حمله نظاميان صهيونيستخبرگزاري فارس: منابع خبري از افزايش تعداد كشته‌هاي تظاهرات كنندگان در مرز جولان اشغالي در سوريه تا چهار نفر كه يكي از آنان كودك است، خبر دادند.

به گزارش فارس، شبكه خبري المنار لبنان با انتشار تصاويري زنده از تظاهرات جوانان در جولان اشغالي عليه اشغالگري رژيم صهيونيستي، اعلام كرد كه تاكنون 4 نفر به شهادت رسيده‌اند. المنار با بيان اينكه يكي از شهداي سوري در نزديكي مرز جولان كودك است، تصريح كرد كه حداقل 15 نفر نيز مجروح شدند كه شركت‌كنندگان در تظاهرات آنان را به نيروهاي امدادي رساندند. پيش از اين تلويزيون سوريه تعداد كشته شدگان به ضرب گلوله نظاميان صهيونيست را يك نفر اعلام كرد ولي احتمال بسيار وجود دارد كه تعداد شهدا در ادامه تظاهرات بيشتر شود. در همين خصوص، خبرنگار الجزيره قطر، از درگيري نظاميان صهيونيست با تظاهرات‌كنندگان در نزديكي اردوگاه قلنديا در لبنان خبر داد. در اين خبر به جزئيات بيشتر اشاره‌اي نشد

در تظاهرات سالروز اشغال قدس؛يك سوري به ضرب گلوله‌ اسرائيلي‌ها در جولان كشته شدوخبرگزاري فارس: تلويزيون سوريه اعلام كرد كه يك فرد سوري به دليل تيراندازي نظاميان اسرائيلي، در تظاهرات عليه رژيم صهيونيستي در جولان اشغالي جان خود را از دست داد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003156013

به گزارش فارس، خبرگزاري رويترز دقايقي پيش اعلام كرد كه نظاميان اسرائيلي مستقر شده در مرز جولان اشغالي در مرز سوريه به سوي مردم تظاهرات كننده شليك كردند. شبكه خبري الجزيره به نقل از تلويزيون سوريه اعلام كرد كه در اين تيراندازي تاكنون يك نفر جان خود را از دست داده است ولي خبرگزاري رويترز اعلام كرد كه ظاهرا دو نفر مجروح شدند. الجزيره همچنين اعلام كرد كه به دليل ادامه تيراندازي نيروهاي اسرائيلي، تعداد مجروحان تا 13 نفر افزايش يافته است.

واکنش شدید خاتمی به سخنان اخیر هاشمی

http://www.fararu.com/vdch-qnq.23nwwdftt2.html

گفته می شود سگی را لقمه ای هر گز فر اموش نگردد گر زنی صد نوبتش سنگ . یا اینکه گفته می شود یک عمری به تویپچی پول داده می شود تا زمانی که نیاز است شلیک کند . بنا براین بی جهت نیست هوو وجانشی رفسنجانی در امام جمعه ی موقت تهران که با پبینهاد آخود تمساح ولی وقیح نا مشروع این را گمارد تا ضمن پیگیری مأموریت در ظسیرک مجمع خبر گان رهبری به بستر سازی جراحی شدن رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبری منتهی شد . انونن یز پارس کنان پاچه رفسنجانی را گرفته است که چرا نا پرهیزی کرده و اشاره به گوشه ای از واقعیت نموده که مردم دیگر اعتماد به رژیم ضد بشری ندارند . چونکه همه دیده و شنیده است که مردم در شرایط خفقان و حکومت نظامی تحمیل شده فریاد مرگ بر دیکتاتور و خانه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند و تصاویر خمینی شیاد و و لی وقیح را پاره و سوزانده و لگد کوب کردند . بعلاوه رژیمی که مردمی باشد و از حضور مردم در مراسم بر گزاری دفن وحشت نداشته باشد نیاز به قتل دختر زندانیان سیاست در مراسم دفن پدرش ندارد.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی پاسخ داد. سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت یوم الله پانزده خرداد پیش از ظهر روز ۱۵خرداد در مهدیه تهران برگزار شد تلویحا به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی پاسخ داد. وی با بیان اینکه سرمایه نظام اسلامی ما مردم هستند افزود: هر نظامی که مردم را داشته باشد مانده و هر نظامی که مردم را از دست بدهد می رود. نظامی که مردم را داشته باشد ماندگار است. به حمدالله نظام اسلامی ما مردم را دارد. عنصری که در طول سی و دو سال گذشته تلاش ها شد تا مردم را از این نظام جدا کنند ولی نتوانستند. خاتمی با بیان اینکه مردم به این نظام اعتماد دارند، گفت: آقایی در مصاحبه ای فرمودند که می توان هنوز هم اعتماد را به این نظام برگرداند. این سخن تا کنون تکذیب نشد و این نشان دهنده این است که مردم اعتماد شان را از دست داده اند که این دروغ است. وی افزود: این مردم مردمی هستند که اگر کمترین اشاره مقام معظم رهبری بفرمایند که کسانی که به نظام اعتماد دارند به صحنه بیایند دنیا خواهد دید که حماسه ای با شکوه تر از حماسه نه دی شکل خواهد گرفت. متاسفانه برخی خودشان را تجلی نظام می دانند. وقتی می بینند مردم به آن ها پشت کردند فکر می کنند مردم به نظام پشت کردند. مردم ما مردم بصیر و با معیاری هستند. از برخی شما سیاسیون به خاطر عملکرد بدتان عدول کرده و بی اعتماد شدند. مردم معیار دارند که توسط آن همه را ارزیابی می کنند. معیارشان ولایت مداری است. هر کس ولایت مدار تر بود نمره بیشتری به آن می دهند و هر کسی زاویه گرفت نمره منفی می دهند و آفرین بر این مردم. هاشمی رفسنجانی پنجم خرداد ماه در مراسم بزرگداشت حماسه‌سازان جامعه پزشکی در دوران جنگ تحمیلی شرایط جامعه را بر وضعیت اعتماد مردم موثر دانست و بر ضرورت حضور مردم در صحنه بیش از گذشته تاکید کرد. رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرده بود: اگر بخواهیم امروز یک حرف درستی بزنیم و نصیحتی انجام بدهیم آن است که نظام و به طور کلی همه باید تلاش کنیم که اگر اعتماد بخشی از مردم از بین رفته و به تردید افتاده‌اند اعتماد آن‌ها را برگردانیم و صفای بین دولت و مردم، نظام و مردم و حکومت و مردم را ایجاد کنیم. این کار آسان‌تری است چون مردم آگاه آسان‌تر برمی‌گردند و لجبازی نمی‌کنند بشرط آن‌که واقعیت را ببینند. سید احمد خاتمی که در مهدیه تهران سخن می گفت با بیان اینکه قیام پانزده خرداد در دل ولایت فقیه شکل گرفت گفت: مبارزه با نهاد جا افتاده در دل و جان مردم یعنی ولایت آب به هاون کوبیدن است. به ضد انقلاب بیرونی و داخلی می گویم که از این سخن من عبرت بگیرید که در پانزده خرداد سال ۴۲ مردم ما با ولایت فقیه بیعت خون بستند.

تشدید فعالیت مطبوعاتی گروه انحرافی.

مگر پس از 32 سال ترفند و شگرد های لو رفته ی اتهام زنی به مخالفان و منتقدان و دگر اندیشان کارآئی دارد . به خصوص اینکه مدتی است دامن گیر رقیب مدعی اصلاح طلب شده است . آنچنانکه با کودتا و اتهامات گسترده از صحنه ی رقابت و قدرت و سیاست حذف شدند. اکنون از اینان عبور کرده و به مدعیان اصو گرا ر سیده است که تا مدت کوتاهی پیش بطور در بست مورد حمایت ولی وقیح و پاسداران کودتاگر بودند. ولی اکنون متهم به جریان انحرافی درون دولت شدند . زیرا که پاسدار گماشته احمدی نژاد تصمیم گرفت از حق قانونی عزل وزیر استفاده نماید که به مذاق ولی وقیح خوش نیام . چونکه این عزل وزیر سوگلی رهبر لوطی جماران مورد موافقت وی نبو . بناراین پس از آن موج مخالفت و دشمنی و پرونده سازی ها همراه با تهدید علیه ی رئیس جمهور مترسک شده و یاران نزدیک وی در همه ابعاد و زمینه ها شروع شده است.

گفته می شود جزوه مذکور توسط فردی بنام حسن.م تهیه گردیده که در تهیه فیلم« ظهور نزدیک است » نیز نقش داشته است ندای انقلاب: جریان انحرافی در راستای اقدامات خود درجهت همراهی افکار عمومی خود اقدام به تهیه و پخش روزنامه و جزوه هایی در سطح تعدادی از استانهای کشور نموده اند .در همین راستا این جریان به تازگی تعداد زیادی جزوه و روزنامه های تک برگی تحت عنوان « ‌صرفاً جهت اطلاع » را با انتخاب گزینشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دولت در سطح استان مرکزی توزیع نموده است.در این جزوات نگارنده سعی داشته با انتخاب گزینشی از فرمایشات معظم له القای حمایت مطلق ایشان از دولت و به ویژه جریان انحرافی را نماید.گفته می شود جزوه مذکور توسط فردی بنام حسن.م تهیه گردیده که در تهیه فیلم« ظهور نزدیک است » نیز نقش داشته است.

ذوالنور: دشمن در پی تقویت گروههای انحرافی

موضع گیری این طلبه پدید کودتاگر پاسدار که دمخور مجتبی خامنه ای و عضو کلیدی کودتا گر ان حاکم می باشد که تا کنون جزو یکی سینه چاکان مدافع رئیس جمهور و دولت بوده است . اما اکنون دچار چرخش ناگهانی علیه ی شان شده است . چونکه ادامه ی سیاستی می باشد که در خبر قبلی به آن اشاره شد..شاگرد دجال رمال ولی وقیح با وجود اینکه خودشان قدرت و ثروت های نجومی شده اند . اما اکنون از موضع دین فروشی و عوامفریبی ادعای کمدی کرده است که جوانان به جبهه های جنگ خانمان بر اندازانه نرفتند که نعمت الهی نامیده شد تا که صاحب مسکن شوند..

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای تقویت جریان های انحرافی در کشور گفت: ما نباید با خوش بینی و بی توجهی شرایط تقویت جریانهای انحرافی را فراهم کنیم مهر: حجت الاسلام مجتبی ذوالنور شنبه شب در مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) در بندرعباس با بیان اینکه امام راحل جامع صفات متضاد بود، اظهار داشت: امام دارای صفاتی همچون شجاعت، قاطعیت، مبارزه و فعالیت سیاسی در کنار صفات دیگری همچون مهربانی، معنویت و راز و نیاز شبانه بود.وی ادامه داد: امام به تنهایی دارای همه خوبی ها بود و خصلت های ویژه ای را در خود جمع کرده بود.جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به جایگاه ولایت حضرت امام، بیان داشت: بعد ولایت و نیابت امام زمان (عج) بود که مردم و همه بزرگان را مجذوب امام خمینی کرده بود و ولایت مهمترین بعد شخصیتی امام راحل بود.حجت الاسلام ذوالنور افزود: امروز دنیا متوجه کارکرد ولایت شده و نهالی که امام خمینی در ابتدای انقلاب کاشتند امروز به یک درخت تناور تبدیل شده که در مقابل همه طوفان ها ایستادگی می کند و شکست نخواهد خورد.وی با اشاره به تاثیر ولایت در پشت سر گذاشتن همه مشکلات انقلاب اسلامی، عنوان کرد: وجود ولایت در طول 32 سال اخیر موجب کنار رفتن ملی مذهبی ها، ضد انقلاب و فتنه گران شده و موجب پیشرفت و پیروزی کشور ما در عرصه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی شده است.جوانان ما برای به دست آوردن مسکن به جبهه نمی رفتند.جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: هدف جوانان کشور ما در دوران دفاع مقدس از رفتن به جبهه به دست آوردن مسکن مهر، وام ازدواج یا سهمیه دانشگاه نبود بلکه آنها فقط به عشق ولایت و امام و پیروزی اسلام به جبهه ها می رفتند.ذوالنور با تاکید بر اینکه اگر ولایت فقیه نبود انقلاب اسلامی تاکنون هزاران بار از مسیر خود خارج شده بود، اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال تطمیع و تهدید مسئولان و دولتمردان بوده که اگر وجود ولی فقیه در طول 32 سال گذشته نبود انقلاب ما تاکنون هزاران بار از مسیر خود خارج شده بود.وی با اشاره به ایجاد جریان های انحرافی توسط دشمن در کشور، بیان داشت: دشمن همواره سعی می کند تا مسئولان را از زیر سایه ولایت دور کند اما آنها کور خواندند و با ایجاد جریان های انحرافی نمی توانند به اهداف خود برسند.هر جریانی که از ولایت فاصله بگیرد مردم از آن فاصله خواهند گرفت.جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به تلاش دشمن برای تقویت جریانهای انحرافی در کشور اشاره کرد و افزود: هر جریانی که بخواهد از ولایت فاصله بگیرد مردم از آن فاصله خواهند گرفت همانگونه که از جریان فتنه فاصله گرفتند و در روز 9 دی حماسه ای بزرگ را رقم زدند.ذوالنور اضافه کرد: نباید به دولت و مسئولان با بدبینی نگریست و همچنین نباید با خوشبینی و بی توجهی شرایط تقویت جریانهای انحرافی را فراهم کنیم و باید با بصیرت همگی پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم.وی گفت: تا زمانی که مقام معظم رهبری پرچم انقلاب را به دست دارد کشتی انقلاب از طوفان های مختلف سر بلند و سالم بیرون خواهد آمد

داوود احمدي نژاد در جمع راهپيمايان 15 خرداد ورامين:جريان انحرافي دجال زمان است.خبرگزاري فارس: دبيركل پدافند غيرعامل كه در جمع راهپيمايان 15 خرداد ورامين جريان انحرافي را دجال زمان معرفي كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003156041

اینگونه موضع گیری کردن ادامه ی سناریوی پر ونده سازی کردن علیه ی رئیس جمهور و یاران نزدیک وی می باشد که ادامه ی جنگ قدرت میان رهبر لوطی جماران با عنترش می باشد.

دبيركل پدافند غير عامل ادامه داد: سومين و مهمترين هدف آنها گرفتن فرصت براي پياده نظام داخلي و هماهنگي با عوامل خارجي است كه بتوانند فتنه‌اي بزرگتر از فتنه 88 را رقم زنند.واحد مرکزی خبر نوشتپ

تعداد غرق شدگان طی 2 روز گذشته درآبهای خزر

آنگونه رژیم ضد بشری مرگ آفرین و مرگ زا که سایه ی شوم تولید مرگش بیش از 32 ساله را فرا گیر ونهادینه شده است که ترکش این پدیده ی شوم مرگ در تعطیلی دو روزه به مناسبت سال گرد خمینی شیاد اصابت به مردم تهران و شهرهای دیگر کرده که به سواحل شمال رفتند که چنین بدلیل زنانه و مردانه کردن دریا و عدم امکانات امنیتی و غریق نجات غرق شده و جان باختند ؟

7 نفر از آنان در عباس آباد تنکابن ، 4 نفر در نور ، یک نفر در بابلسر و یک نفر در تنکابن خارج از طرح دریا به علت آشنا نبودن به فن شنا فوت شدند واحد مرکزی خبر: سخنگوی طرح دریای مازندران گفت : 13 نفر در سواحل دریا غرق شدند و یک نفر هم در رودخانه غرق شد .رستمعلی با بیان این که غرق شدگان همه غیر بومی بوده اند افزود : 7 نفر از آنان در عباس آباد تنکابن ، 4 نفر در نور ، یک نفر در بابلسر و یک نفر در تنکابن خارج از طرح دریا به علت آشنا نبودن به فن شنا فوت شدند.وی با اشاره به اینکه در این مدت 450 نفر هم از غرق شدن نجات پیدا کرده اند گفت : جوان 21 ساله ای به علت آشنا نبودن به فن شنا دیروز در رودخانه روستای درویشان نکا غرق شد و جسد وی هنوز پیدا نشده است

14 نفر در آبهای مازندران غرق شدند

این گزارش خبری مکمل خبر قبلی می باشد

سخنگوی طرح دریای مازندران گفت: 13 نفر در سواحل دریا غرق شدند و یک نفر هم در رودخانه غرق شد. رستمعلی با بیان این که غرق شدگان همه غیر بومی بوده اند افزود: 7 نفر از آنان در عباس آباد تنکابن، 4 نفر در نور، یک نفر در بابلسر و یک نفر در تنکابن خارج از طرح دریا به علت آشنا نبودن به فن شنا فوت شدند. وی با اشاره به اینکه در این مدت 450 نفر هم از غرق شدن نجات پیدا کرده اند گفت: جوان 21 ساله ای به علت آشنا نبودن به فن شنا دیروز در رودخانه روستای درویشان نکا غرق شد و جسد وی هنوز پیدا نشده است

عکس/ درخواست یک زائر کر و لال از رهبر انقلاب

جالب است که بطور عریان فاش شده است که حامیان ولی وقیح نا مشروع و منفور کیستند وچه آرزوهایی دارند؟ همچنین تصویر نشان می دهد که رژیم ضد بشری و رهبر ولی وقیح نا مشروع و پاسداران چگونه منفور و وحشت زده هستند . زیرا که با وجود یک ورچین کردن ساندیس خوران از سراسر کشور و از صافی های گوناگون که عبور داده شدند بازهم همچون حیوانات پشت میله های قفس در باغ وحش ها با اینان رفتار می شود

کفن پوشان ورامین گروه انحرافی را محکوم کردند

http://www.fardanews.com/fa/news/150162

تکرار سناریو سازی های نخ نما شده کفن پوشان که در دوران خاتمی از سوی طلبه شاگرد های آخوند تمساح و وزارت بد نام اطاعات و پاسداران طراحی و اجرا می شد . همچنین بصورت دیوار گوشتی در دفاع از تأسیسات هسته ای می شده است. جالب است که اکنون علیه ی رئیس جمهور و دولت مدعی اصول گرا دنبال می شود

ضمن حمایت از خدمات ارزشمند مسئولان نظام اسلامی و دولت محترم، افراد و جریانات مشکوک و مسئله دار را که با طرح مسائل انحرافی مانند مکتب ایرانی و امثال آن موجبات نگرانی بزرگان و دلسوزان نظام را فراهم می آورند، به شدت محکوم کردهمهر: راهپیمایی کنندگان کفن پوش 15 خرداد شهرستان ورامین، قطعنامه خود را با دو محور اصلی محکومیت جریان انحرافی و خواسته تصویب استان خرداد با مرکزیت شهرستان ورامین اعلام کردندقطعنامه راهپیمایان 15 خرداد امسال که باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار شد، بر محورهای تقویت ولایت فقیه، پاسداری از حجاب و عفت و مبارزه با مظاهر فساد و ولنگاریهای اخلاقی و محکومیت جنایات آمریکا، اسرائیل و آل سعود نیز استوار بود


در پاسخ به ادعای پوشالی ووارونه ی ولی وقیح نا مشروع و منفور که هرزمان زیدش نشئه و غیر ارادی و هذیان گوی می شود سر منبر می رود و روضه ی تری و پیشرفت ونوآوری های علمی و اکتشافی پزشکی و اقتصادی و هسته ای ..... می کند . اما کجا سابقه داشته ویا چه کسی دیده و شنیده موقع عمل لوزه کودک 3 ساله دچار مرگ مغزی شود؟! مگر علت غیر از مدرک آدم کشی دادن به بسیجیان و جان بازان و سهمیه های دانشجویی از سوی دانگاه ای تولید مرک می باشد؟

جسد آتنا در سردخانه بیمارستان بعثت سنندج انتقال داده شد که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است که جسد وی به پزشکی قانون انتقال داده شود تا بعد از کالبدشکافی و اعلام نتیجه جواز دفن وی در بهشت محمدی سنندج صادر شودمهر: قلب آتنا قجر که به دلیل عمل سرپایی لوزه دچار مرگ مغزی شده بود صبح امروز در بیمارستان بعثت شهر سنندج از طپش افتاد و این کودک سه ساله سنندجی بعد از 12 روز مقاومت دار فانی را وداع گفت.آتنا قجر کودک سه ساله سنندجی که روز سوم خرداد ماه سال جاری در کلینیک آرا سنندج تحت عمل جراحی لوزه قرار گرفته و دچار مرگ مغزی شده بود بعد از گذشت 12 روز صبح یکشنبه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بعثت سنندج دار فانی را وداع گفتآتنا قجر طی 12 روز گذشته در بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان بعثت سنندج بستری بود و علیرغم اینکه مرگ مغزی بودن وی از سوی پزشکان متخصص اعلام شده بود ولی پدر، مادر و سایر بستگانش در انتظار بودند تا آتنا بار دیگر چشمانش را باز کند ولی اینگونه نشد و وی صبح امروز بر اثر ایست قلبی درگذشت و چشمانش را برای همیشه بست.پدر آتنا قجر در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: تیم پزشکی بیمارستان بعثت سنندج صبح امروز نیز تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا بعد از ایست قلبی آتنا را دوباره احیاء کنند که متاسفانه این تلاشها به نتیجه نرسید و بعد از مرگ مغزی، قلب آتنا هم از طپش افتاد.جواد قجر افزود: در حال حاضر جسد آتنا در سردخانه بیمارستان بعثت سنندج انتقال داده شد که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است که جسد وی به پزشکی قانون انتقال داده شود تا بعد از کالبدشکافی و اعلام نتیجه جواز دفن وی در بهشت محمدی سنندج صادر شود.وی گفت: علیرغم تمامی تلاش های صورت گرفته پزشکی متاسفانه آتنا فوت کرد ولی ما جدی هستیم و تا روشن شدن دلیل مرگ وی این پرونده را از مراجع قضایی استان کردستان پیگیری خواهیم کرد و باید با عوامل و مسببین این واقعه برخورد شود تا دیگر شاهد حوادث ناگوار این چنین نباشیم.پدر آتنا قجر با تقدیر و تشکر از رئیس، پرسنل و پزشکان بیمارستان بعثت سنندج یادآور شد: طی 12 روز اخیر مسئولان و تمامی پرسنل بیمارستان بعثت سنندج از هیچ تلاشی برای کمک به آتنا دریغ نکردند که من از زحمات تمامی این عزیزان تقدیر می کنم.وی همچنین از علیرضا شهبازی استاندار کردستان، اقبال محمدی و امین شعبانی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دادستان انتظامی نظام پزشکی سنندج نیز به دلیل ابراز همدردی و پیگیری پرونده فرزندش تقدیر کرد و اظهار داشت: هر چند که تمامی این تلاشها و پیگیری ها آتنا را از مرگ نجات نداد ولی امیدوارم که با پیگیری های این عزیزان با مسببین مرگ آتنا برخورد قانونی صورت گیرد.قرار است بعد از کالبد شکافی و اعلام نظر پزشکی قانونی آتنا قجر در بهشت محمدی شهر سنندج به خاک سپرده شود ولی والدین آتنا و افکار عمومی جامعه در انتظار خواهند بود تا روند بررسی و اعلام نظر مراجع قضایی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان را در خصوص این پرونده بشنوند.

گوش ما با همين حرف ها در پادگان اشرف دراز شد (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900312/2.htm#other210

سربازجو پادار حسین شریعتمداری منفور که سناریو وتواب ساز مشهور و منفور زندان اوین است . همچنین نماینده ی ویژه ولی وقیح نا مشروع و منفور در درو غ نامه ی کیهان می باشد. بدون آنکه توضیح دهد که اگر چنانچه مجاهدین در داخل ایران پایگاهی ندارند وخطر جدی برای حاکمان رژیم ضد بشری نیستند برای چه حاکمان تهران و دژخیمان اطلاعاتی – امنیتی – پاسداری – قضایی هوا داران این سازمان یا کسانی که به اشرف برای دیدار به اعضای خانواده اش رفته را دستگیر و شکنجه و زجر کش و ادام می کنند؟ چرا خامنه ای با مزدور نوری مالکی نخست وزیر دست نشانده ی عراق دست توطئه ی مشترک تهاجم جنگی به مجاهدین اشرف می زنند ومرتکب جنایت جنگی علیه ی بشریت می شوند؟ یا اینکه چرا از طریق مأموران اعزامی به آمریکا و به خدمت گرفتن مهره هایی همچون طلبه محسن کدیور و سایرو لابی ها ی مقیم آمریکا وادار می شوند تا که نامه پراکنی برای وزارت امور خارجه ی آمریکا کنند تا با زدن زیرآب ادعای کمدی مبارزه با آمریکا ه در اصل سیاست منحرف کردن اذهان عمومی بوده است آشکار اتقاضا نمایند که همچنان نام مجاهدین را بر توی لیست سازمان و گروه های تروریستی خود نگدارد . حال بماند که مگر اتحا دیه کشور ها اروپا و پارلمان های کشور های عضو این اتحادیه هم باز نشسته و از رده ی قدرت خارج شده اند که از حق و حقوق مجاهدین اشرف حمایت می کنند توطئه های مشترک خامنه ای نوری مالکی علیه ی مجاهدین اشرف را محکوم می کنند؟ بلی سئوال است که اگر چنانچه مجاهدین اشرف برای حامان تهران و نوری مالکی نخست وزیر دست نشانده ی عراق خطر جدی نمی باشند . برای چه بطور سیستماتیک اینهمه توطئه های زنجیره ای گوناگون داخلی و برون مرزی به خصوص در عراق علیه شان تدارک و طراحی می شود؟

«سياستمداران بازنشسته اروپايي هر از چند گاهي وعده هايي به سازمان مجاهدين خلق [منافقين] مي دهند و آنها را سركار مي گذارند».
تركيه چرا فريب خورده است؟! (خبر ويژه)

مشخص بود که ترکیه بدلیل گذاشتن نشست برای مخالفان سوریه در ترکیه بهانه ای برای حاکمان تهران و پاسداران کودتا گر به خصوص سربازجو پاسار شکنجه گر و تواب ساز خوهد شد تا که کشف شود تر کیه جزو گول خور گان است که کفاره ی آن توبه و ابراز ندامت کردن و لبیک گفتن به سزاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر با حمایت کردن کامل از بشار اسد تحد حاکمان رژیم ض بشری فرو رفته در بحران و بن بست حاکم بر ایران است.

ميزباني سيصد نفر از مخالفان دولت سوريه توسط دولت تركيه در حالي كه برخي از آنها طرفدار براندازي و اقدام مسلحانه هم هستند، پرسش هايي را درباره اين اقدام آنكارا برانگيخته استسيصد نفر از مخالفان سوريه كه برخي از آنها مشغول اقدامات مسلحانه و جنگ افروزي و آشوب در سوريه هستند، به مدت سه روز از ديروز در آنتالياي تركيه گردهم آمده اند اما كردهاي سوريه نشست مذكور را تحريم كردندمحمد مامون الحمصي، يكي از دست اندركاران برگزاري كنفرانس آنتاليا به الشرق الاوسط گفت كه در بين شركت كنندگان اين كنفرانس تعدادي از گروه ها حضور دارند كه همه معتقدند گزينه اي جز سرنگوني نظام حاكم در سوريه وجود ندارداقدام اشتباه و سؤال برانگيز دولت تركيه در حالي است كه نقش رژيم صهيونيستي و آمريكا در ايجاد اغتشاشات و آشوب عليه سوريه(به عنوان كشور خط مقدم مقاومت اسلامي در برابر رژيم صهيونيستي) كاملا آشكار است و از آن سو دولت آنكارا به اعتبار افكار عمومي اسلامگرا و ضد صهيونيست تركيه، طي سال هاي اخير مواضع ضد صهيونيستي گسترده اي پيشه كرده و بنابراين اقدام اخير جز فريب خوردگي و بازي در سناريوي اشغالگران فلسطين و عراق ارزيابي نمي شود