گزیده خبر های 15 خرداد 90
یک زن ایرانی در افغانستان به 20سال زندان محکوم شد

اکنون مشخص شده است که دستآورد جهان شمول دامنه ی تجربیات بیش از 32 ساله ی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین چگونه گسترده و توسعه یافته و فرا مرزی شده است . طوریکه صدور و ورود محموله های مواد مخدر از اسکله های پاسداران در سواحل جنوب ایران تا ترکیه و اروپا و جنوب شرق آسیا و سواحل آبی نیجریه در آفریقا و صد البته افغانستان را این چنین در نردیده و شامل شده است؟

دادگاه ویژه مبارزه با مخدر افغانستان یک زن ایرانی را به اتهام قاچاق مواد مخدر به ۲۰ سال حبس محکوم کرده است. این دادگاه روز شنبه، ۱۴ خرداد اعلام کرد که این زن ـ که نامش فاش نشده ـ هنگام انتقال ۹ کیلو گرم هروئین از افغانستان به ایران در بندر اسلام قلعه در غرب افغانستان بازداشت شده است. احمد خالد موحد، سخنگوی دادگاه ویژه مبارزه با مواد مخدر گفته است که دادگاه این زن را در جلسه علنی به تحمل ۲۰ سال زندان محکوم کرده است. آقای موحد گفته که این زن بر اساس شواهد و مدارک ثابت کننده جرم محکوم شده است. او افزوده است که فرد محکوم شده حق فرجام خواهی در دادگاه استیناف و درخواست تجدید نظر در مورد رای صادر شده علیه خودش را در دادگاه عالی دارد. پیش از این هم این دادگاه دهها تن را به اتهام دست داشتن در قاچاق مواد مخدر محکوم به حبس کرده و چهار روز پیش هم ۹ تن را به تحمل تا ۲۰ سال زندان محکوم کرده است. این نخستین مورد است که این دادگاه یک زن ایرانی را به اتهام قاچاق مواد مخدر محکوم به حبس طولانی مدت می کند

افشاگری های احمدی نژاد بین المللی شد !/2 نفری كه 4 برابر 20 غول سرمایه دار جهان ثروت دارند!!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=59730

این افشاگری پاسدار گماشته احمدی نژاد که مرتبط به ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان وی با رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتا گر و حامیان و ی می باشد . برای همن از سوی مطبوعات رژیم ضد بشری حاکم به خصوص خبر گزاری دروغ پرداز پاسدار فارس سانسور شده است. اکنون هم که از سوی سایت شفاف پاسدار قالیباف شهر دار بزتاب داده شده از موضع مچ گیری و انتقادی و لوث کردن و بی اعتبار کردنش می باشد . در صورتیکه نوعی پاسخگویی به ولی وقیح نا مشروع و حامیانش از جمله سپاه پاسداران غارتگر هستند . برای اینکه اینان این روز ها عجیب حمله گسترده و سازان یافته ای به یاران احمدی نژاد می کنند. زیرا که اینان متهم هستند دست به غارتگری و اختلاس گری های بسار کلان زده اند . طوریکه از سوی اعضای بازار مکاره برای شان پرونده گشوده شده و برای دستگاه قضاییه آلوده به ساد و رشوده و رانت خواری و تبعیض ارسال شده تا اقدام شود.

احمدی نژاد گفت:در آن‌جا ـ احتمالا خارج ایران ـ فردی وجود دارد كه پانصد میلیارد دلار و فردی دو هزار میلیارد دلار ثروت دارد....در بین 20 ثروتمند بزرگ جهان در حال حاضر، هیچ یك ثروتشان بیش از 100 میلیارد دلار هم نیست. كارلوس اسلیم، ثروتمندترین مرد جهان تنها 72 میلیارد دلار ثروت دارد. با این حال این دو نفر(با هویت مجهول)طبق گفته آقای احمدی نژاد باید ثروتی نزدیك به چهار برابر مجموع دارایی 20 ثروتمند برتر حال حاضر جهان داشته باشند و دارایی این دو نفر كه روی هم (حسب حساب آقای احمدی نژاد) به 2500 میلیارد دلار می رسد، نزدیك به مجموع دارایی های 20 ثروتمند بزرگ تاریخ استگروه اقتصاد؛ امیرهادی انواری: دكتر احمدی نژاد، بار دیگر در سخنان خود پرده از فساد مالی برخی افراد برداشت، اما اینبار نه در عرصه داخلی، بلكه افشاگری دكتر اینبار ناظر بر مفاسد بین المللی بود.به گزارش خبرنگار "آینده"، او كه در حرم امام خمینی (ره) سخن میگفت در بحث فساد اقتصادی افراد در قدرت های اقتصادی جهان گفت: «در آن‌جا ـ احتمالا جایی در خارج از ایران ـ فردی وجود دارد كه پانصد میلیارد دلار و فردی دو هزار میلیارد دلار ثروت دارد كه همه اینها حاصل غارت ملتها است. آنها پنجاه تومان می دهند و یك كاغذ سبز رنگ چاپ می كنند و روی آن می نویسند 100 دلار، پانصد دلار و در دنیا پخش می كنند و به دست ملتها می دهند و به جای آن كالا می گیرند و این ملتها هم متوجه نمی شونداین ارقام در حالی اعلام می شود، كه افشای نام این افراد و اسناد ثروت ایشان كه حتما نزد رئیس دولت موجود است، می تواند سوژه بسیار مهمی برای نشریات اقتصادی جهان باشد.چه آنكه چنین اطلاعاتی می تواند اصولا خوراك رسانه های جهان را لااقل برای یك هفته تامین سازد. با توجه به ابعاد بین المللی این ادعا، به جاست كه دفتر ریاست جمهوری اسناد آن را منتشر سازد، تا جهانیان شگفت زده شوند.این موضوع مهمی است، چراكه این دو نفر، طبق گفته آقای احمدی نژاد باید ثروتی نزدیك به چهار برابر مجموع دارایی 20 ثروتمند برتر حال حاضر جهان داشته باشند و دارایی این دو نفر كه روی هم به 2500 میلیارد دلار می رسد، نزدیك به مجموع دارایی های 20 ثروتمند بزرگ تاریخ است.دكتر احمدی نژاد 6 سال از مافیا و ثروتمندان زالو صفت و... در ایران گفته است، حال اینكه طی این 6 سال، حتی یك مفسد اقتصادی محكوم و به افكار عمومی داخلی معرفی نشده است. توجیه حامیان دولت برای این موضوع آن است كه دكتر در داخل با فشارها و مسائل خاصی روبروست.اینك موضوع داخلی نیست و احمدی نژاد در افشاگری هایش قدم به عرصه بین المللی گذشته، در عرصه بین المللی نیز قاعدتا فشاری نظیر فشار داخلی نباید وجود داشته باشد، چه بهتر كه ایشان نام این دو نفر را اعلام كنند، چراكه یقینا ایشان در هر كشوری باشند، از سیستم مالیاتی آن كشور فرار كردند كه توانستند به اندازه 20 ثروتمند كل تاریخ ثروت جمع كنند.

جهت اطلاع

چرا ولی وقیح نا مشروع که سخنران اصلی برگزاری نمایش خیمه شب بازی سال مرگ خمینی شیاد بود و مهمان دعوت شده از مصرزیر پوشش مهمان حضور داشتند که دعوت و حضورشان ناشی از عقب نشینی همین سیاست و لگد زدن بر گور خمینی شیاد امکان پذیر شده است در این مورد هیچگونه سخنی نگفت یا اشاره ای نکرد؟

خبرهاي غيررسمي حكايت از موافقت برخي مقامات ايراني با تغيير نام خيابان شهيد خالد اسلامبولي تهران به درخواست يك هيأت مصري كه به ايران سفر كرده است دارد. تقاضاي اين هيأت مصري بسيار شگفت انگيز است زيرا اين، خواسته‌اي بود كه رژيم حسني مبارك ديكتاتور سرنگون شده مصر داشت و اكنون كه وي با قيام مردمي سرنگون شده بايد نام و ياد شهيد خالد اسلامبولي بيش از گذشته زنده شود. امام خميني، در سال 1360 از خالد اسلامبولي به خاطر آنكه انورسادات رئيس‌جمهور خائن مصر را اعدام انقلابي كرد، تجليل كردند و ملت مصر را به ادامه راه وي دعوت نمودند.

اینهم زدن زیرآب دروغین و عوامفریبانه ی ادعای مبارزه ی 32 ساله با اسراییل و تأکید بر نابودی اسراییل که همراه با اشک تمساح ریختن برای ملت فلسطین بوده است که اکنون همچون ایران کنترا گندش در آمده است . تلاش شده است تا با لوث کردن خبر با عنوان شایعه دست به سفید کردن پرونده فاش شده زده شود.

* رژيم صهيونيستي با ادعاي اينكه با ايران روابط تجاري دارد، درصدد بي‌حيثيت كردن ايران است. يك روزنامه صهيونيستي مدعي شد كه شركت‌هاي اين رژيم از طريق اردن و تركيه با ايران روابط بازرگاني دارند. به گزارش عصر ايران، روزنامه هاآرتص چاپ تل آويو مدعي شد ميان 200 شركت اسرائيلي و ايران روابط بازرگاني وجود دارد. اين روزنامه با انتشار جزئيات دسترسي شركت‌هاي اسرائيلي به بازار ايران مدعي است كه تعاملات تجاري از طريق شركت‌هايي صورت مي‌گيرد كه در تركيه، اردن، كشورهاي حوزه خليج فارس و اروپا ثبت شده‌اند. "يهوشوا ميري" رئيس انجمن دوستي اسرائيلي عربي مي‌گويد: به رغم آنچه در واقعيت شاهد آن هستيم روابط بازرگاني سري و پنهان شركت‌هاي ايراني به ارزش ساليانه ميليون‌ها دلار برقرار است. وي افزود: "ايران و اسرائيل عليه يكديگر اظهارات شديد و خشني را بيان مي‌كنند ولي فعاليت‌هاي بازرگاني با رشد رو به رو است. روابط با همكاران ايراني عالي است. اظهارات سياسي، ناديده گرفته مي‌شود." مسئولان ايراني كه همواره اين قبيل ادعاها را رد مي‌كنند، درباره اين ادعا هنوز چيزي نگفته‌اند.

وقوع دو مورد حريق در محدوده قبر خميني

احتمال زیاد دارد که اینگونه آتش سوزی ها عمدی بوده باشد . زیراکه ممکن است که از سوی متخاصمین در گیر جنگ قدرت و ثروت مدعی اصول گرایی به وقوع پیوسته باشد . به خصوص اینکه همزمان با بر گزاری نمایش خیمه شب بازی سال گرد مرگ خمینی شیاد رخ داده شده است که امسال در چنین روزی تریبون به پاسدار گماشته احمدی نژاد داده نشد

ایرنا - مديرروابط عمومي آتش نشاني تهران از وقوع دو مورد حريق در محدوده اطراف حرم مطهر خبر داد و گفت: اين دو حريق جزيي بوده و به علت آتش سوزي ضايعات در اطراف محوطه حرم مطهر رخ داده است.'جمشيد شفيعي' عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: بجز اين دو مورد ذكر شده خوشبختانه شاهد حادثه مهمي در اطراف حرم مطهر و پيرامون آن نبوديم.وي گفت كه ؛ 310 آتش‌نشان و نجاتگر به همراه 104 دستگاه انواع خودروهاي سبك و سنگين امروز به منظور برگزاري مراسم ارتحال و خدمات رساني به زائران در مرقد مطهر حضور داشتند.

آیت‌الله صانعی: کسانی که به نام اسلام و خون شهدا به قدرت رسیده‌اند، به روش انبیا و اولیا و سیره‌ی امام توجه کنند

http://www.kaleme.com/1390/03/14/klm-60617/

تجربه ی عملی بیش از 32 ساله ثابت نموده است که چگونه حاکمان ضد بشر دین فروش ایران دین و اسلام تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سرکوب و سانسور کرده اند بنابراین مشخص است که چشم انداز شرایط آنگونه است که هرروز ه سپری می شود خیلی بد تر از گذشته خواهد شد و تا زمانی که دین از حکومت جدا نشود هیچگونه بهبودی در اوضاع و احوال ایران به وجود نمی آید.

پیرامون گزیده خبرهای زیر که بر گرفته از سایت کلمه می باشد . می بایست افزود که شیوه ی حاکمان در بیش از 32 سال گذشته بطور سیستماتیک سیاست ترکیب و تلفیق اقدامات ضد بشری کا ربرد حلوا و چماق و ضرب و شتم و سرکوب با سناریوی مبارزه با قاچاقچیان و معتادین و اراذل و اوباشان و بی حجابی و فرهنگی و سیاسی و سانسور و چماقداری علنی توی خیابان ها و دانشگاه ها و شکنجه و اعتراف گیری و تواب سازی زندانیان عقیدتی و سیاسی درون سیاه چال ها وربودن و مثله کردن و قصابی و سلاخی کردن حتی زوج ها ی منتقد و مخالف و دگر اندیش وبا گروگان گیری برای باج گیری و ترور کردن و اتهام زدن همراه با عوامفریبی و وارونه گویی و دین فروشی بوده است . از سوی دیگر بر اساس فاش شدن ماهیت جنایتکارانه حاکمان بمرور موجب آگاه شدن مردم وریزش نیروهایش شده اند. بنا براین برای بقای شان مرتکب همه گونه جنایات ضد انسانی شده اند و از همه امکانات و ابزار شکنجه و تهدید از سوی دژخیمان و لباس شخصی ها از جمله قربانیان اراذل اوباش و زندانیان مجرم و خلافکار برای سرکوب معرضان و مخالفان و منتقدان استفاده کرده اند که این روش حکومت داری جانیان ضد بشری حاکم بر ایران موضوعی عیان و عریان شده که کارنامه بیش از 32 ساله دارد. لذا کشف جدید و معمای پیچیده و پنهانی شدنی نمی باشد به خصوص اینکه قاتلان و آدم کشان حرفه ای حاکم بر ایران سابقه ی لو دادن و اعدام کردن اعضای خانواده از سوی خود شان و جاسوس ساختن و تواب سازی و بازجو نمودن وتیر خلاص زدن زندانیان شکنجه و وادار به همکار کردن با دژخیمان آدمکش حرفه ای درون سیاه چال هایش دارند. پس وارد صحنه کردن اراذل اوباشان زندانیان در خدمت ولی وقیح نامشروع بدلیل فاش و رسوا شدن عدم مشروعیت و منفوریت وی و پاسداران کودتا گر و کمبود نیرو وحشت از قیام عمومی از شرایط انفجاری جامعه می باشد.

نیروهای تازه وارد برای سرکوب چه کسانی هستند؟

http://www.kaleme.com/1390/03/14/klm-60609/

چکیده :این نیروها از حسینیه ارشاد در دو سوی خیابان شریعتی به فاصله هر ده متر تا سر خیابان ظفر ایستاده اند. گاهی به پیاده رو ها حمله می کنند و عابران را کتک می زنند .چندی نمی گذرد که مردان آفتاب سوخته ی سرکوبگر کاورهای فسفری رنگ شان را درمی آورند و زیر لباس هایشان مخفی می کنند. اما همچنان کنار خیابان ایستاده اند و ماشین ها و عابران را نظاره می کنند....در سومین روز به شهادت رسیدن هاله سحابی حسینیه ارشاد و خیابان های اطراف شریعتی مملو از نیروهای امنیتی اعم از نیروی انتظامی، لباس شخصی، گارد ویژه و نیروهای تازه وارد سرکوب گر بود که مانع برگزاری هر گونه مراسمی برای هاله و عزت الله سحابی شدند. اما نیروهای تازه وارد برای سرکوب چه کسانی هستند؟به گزارش خبرنگار کلمه، این سوالی است که امروز در مراسم ختم هاله سحابی مطرح شد. قرار بود در سومین روز مرگ هاله سحابی در حسینیه ارشاد مراسمی برگزار شود که نیروهای امنیتی مانع برگزاری هر نوع مراسمی در حسینیه ارشاد شدند. اما آنچه امروز به چشم متفاوت از هر تجمع و تظاهراتی دیده شد؛ حضور نیروهای سرکوبگری بود که به لحاظ ظاهری متفاوت بودند.نبش خیابان گل نبی ، کنار حسینیه ارشاد جمعی از مردان جوان را با لباس هایی خاص از اتوبوس ها پیاده کردند و آنها را مقابل در حسینیه به صف کردند. مردانی لاغر اندام با پوستی آفتاب سوخته که موهای همه شان با ماشین کوتاه شده بود و به کچلی می زد. همگی شلوار جین و یا کتان پوشیده اند؛ با تی شرت و بلوزهای آستین کوتاه. مردان آفتاب سوخته ی لاغر اندام را به صف می کنند و کاورهای فسفری رنگ به آنها می دهند. یکی از لباس شخصی ها لیستی در دست دارد و گویی آنها را حضور و غیاب می کند.

امروز مقابل حسینیه ارشاد چه گذشت؟

http://www.kaleme.com/1390/03/14/klm-60598/

چکیده :کسانی که در ساعات اولیه اعلام مراسم ختم قصد ورود به حسینیه ارشاد را داشتند به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گرفتند و حتی ماموران چادر از سر چند زن کشیدند .امروز حداقل چند ده نفر از سوگواران سحابی ها بازداشت شدند. کلمات رکیک از سوی لباس شخصی ها و ماموران نیروی انتظامی امروز بر سر و روی زنان و جوانان می بارید ،جوانانی که ناباورانه این سخنان را می شنیدند و زنانی که با تعجب به این افراد می گفتند ما جای مادرتان هستیم!...کلمه: امروز باز هم فضا امنیتی بود . برای بزرگداشت یادبود زنی که مظلومانه دو روز پیش در مراسم تشییع جنازه پدرش رفت. هاله سحابی فرزند، عزت الله سحابی فعال ملی- مذهبی .به گزارش خبرنگار کلمه ، این روزها یکی از تکراری ترین خبرها اعلام فضای سنگین امنیتی بر شهر است. چرا که این روزها حکومت به هر بهانه ای از تشییع جنازه گرفته تا مراسم ختم و اعتراض مسالمت آمیز و اعتراض صنفی -کارگری و هر چه بتوان از آن یاد کرد فضای شهر را امنیتی می کند .امروز هم درست همین فضا بر شهر حاکم بود و کسی حق نداشت در پیاده روهای خیابان شریعتی قدم از قدم بردارد، پلیس ضد شورش، نیروهای امنیتی و ماموران انتظامی اطراف حسینیه ارشاد در خیابان شریعتی را کاملا محاصره کرده بودند.امروز در اطراف جایی که قرار بود مراسم ختمی برای یک تازه درگذشته از خانواده سحابی که بر اثر ضرب و شتم ماموران امنیتی در روز تشییع جنازه پدرش کشته شده، برگزار شود. کسانی که قصد شرکت در مراسم را داشتند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، زن و پیر و کودک کتک خوردند. هیچ عابری حق نداشت حتی برای لحظه ای در پیاده روها بایستد اما خیابان شریعتی پر از اتومبیل بود. در روز تعطیلی که در سایر قسمتهای شهر پرنده پر نمی زد.اما در این خیابان مردم آمده بودند، به احترام زنی که مظلومانه رفته بود در مراسم تشییع پدری که در تمام عمرش جز با صلح و آشتی نزیسته بود. در این روز ده ها نفر بازداشت شدند.اما مراسم امروز حاشیه هایی هم داشت.- روبروی حسینیه ارشاد تعدادی جوان که موهایشان از ته تراشیده شده بود و به هیچیک از نیروهای امنیتی ، اطلاعاتی و انتظامی شباهت نداشتند ایستاده بودند، این جوانان بیشترشان لاغر و رنجور به نظر می رسیدند و به زندانیانی می مانستند که تازه از زندان آزاد شده اند . تعدادی از آنها در میدان مادر هم بودند با همان ظاهر و با جلیقه های سبز رنگ فسفری بر تن . مثل لباسی که ماموران در متروی تهران برتن دارند . جماعت زمزمه می کردند شاید اینها زندانیانی هستند که حکومت تا چند سال پیش آنها را اراذل و اوباش خطاب می کرد و الان با تقاضای عفو به میدان آمده اند تا از طریق کتک زدن مردم بتوانند کلید آزادی شان را از حکومت بگیرند این عده مردم را دنبال می کردند وکتک می زدند و گاه بهت زده نمی دانستند چه کنند.

روایت یک شاهد عینی از مراسم برگزار نشده حسینه ارشاد

http://www.kaleme.com/1390/03/14/klm-60607/

چکیده :روبروی حسینه ارشاد پر از نیرو بود، از همه تیپ،‌ ولی سپاهی ها اینجا تمرکزشون بیشتر بود. سر میرداماد هم تمرکز نیرو خیلی زیاد بود و یکی دو یگان موتور سوار آنجا آماده بودند. تو پیاده روها لباس شخصی ها فیلم میگرفتند از مردم یا حداقل تظاهر به این کار می کردند. ولی کسی برایش مهم نبود. از این و اون گزارش دستگیری، ضرب و شتم مردم به خصوص خانم ها رو شنیدم....اگر نمی توانیم مثل امام شویم، لااقل به ضد امام تبدیل نشویم!