روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 11 خرداد ماه سال 1390

نقد و بررسی : سرمقاله ی روزی نامه ی حکومتی جمهوری " آرمان بزرگ امام خميني "

"سرمقاله نویس نگقته است که نویسنده وتهیه وتنظیم کننده ی لغز خوانی و پیام و تهدید های وصیت نامه ی خمینی شیاد آقا زاده احمد بود که پس از خودش ترتیب وی نیز داد ه شد . چونکه نوشتارهای خمینی شیاد بسیار فرق فاحشی با گفتار های وی داشت "

با فرا رسیدن سال مرگ خمینی شیاد که بدلیل اختلاف و شکاف میان ولی وقیح و پاسدار گماشته احمدی نژا د که اوج گرفته است نام وی از لیست سخنرانان و حضور در این نمایش خیمه شب بازی و معرکه گیری خط خورده است . چون سرمقاله نویس آویزان به وصیت نامه ی خمینی شیاد شده و پیرامونش مانور تبلیغاتی داخلی و برون مرزی داده است . لذا لازم است که پرسش شود که مگر پس از زد وبندهای زیر درخت سیب که خمینی شیاد با از ما بهتران در پاریس گذاشت . سپس همین شیاد در شرایط حکومت نظامی دولت موقت دکتر شاپور بختیار بدون هیچگونه مانع و مراحمتی وارد ایران نشد تا اینکه کمتر از یک ماه که از سقوط رژیم گذشته نگذشته بود بتواند با اصرار نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم، مدل جمهوری اسلامی را به مردم بی خبر از همه جای ایران تحمیل نماید ؟ آنگاه مگر مجمع خبرگان جایگزین مجلس مؤسسان ننمود تا که تنظیم و تصویب کننده ی قانون اساسی به ویژه اصل ولایت وقیح باشد. آنچنان که نقش قدرت محوری به ولی وقیح داده شود که همکاره است ولی به هیچ مقام و مرجع و کسی هم پاسخگوی نمی باشد آنچنانکه خمینی شیاد رک و رور گفت که چکاره ولی وقیح است ؟ برای اینکه تأکید کرد که اگر چنانچه 36 میلیون نفر ( که جمعیت آن موقع کشور بود) بگویند نه ،ولی من بگویم آری ،همه باید همین آری یا بله را بگوید؟ خلاصه اینکه مگر جانشین سید علی خامنه ای و همه مسئولان نهاد های رژیم ضد بشری کودتایی خودشان پیروان خمینی شیاد نمی دانند؟ پس مسئول شرایط حاکم کنونی در کشور بدون هیچگونه شک و ابهامی ادامه همان سیاست و تفکر و اندیشه خمینی شیاد و جانشین وی خامنه ای می باشد که اکنون سر مقاله نوس بدون توجه به شرایط خفقان آور و انقباضی و رشد اختلاف و شکاف نونی که میان رهبر ولی وقیح و پاسدار رئیس جمهور احمدی نژاد عنترش به وجود آمده است . در عوص بمناسبت فرارسیدن سال مرگ خمینی شیاد آویزان به وصیت نامه ی خمینی شیاد شده است تا که مدعی شود که سرنخ اصلی قیام های ضد دیکتاتوری منطقه ناشی از مبارزه ی 32 سال پیش و اندیشه ی مبارزاتی اش در وصیت نامه خمینی شیاد به مسلمان جهان است . چونکه هدف آزادي و استقلال و رفاه ملت‌هاي منطقه همچون رفاه و آزادی ایران می باشد . البته سرمقاله نویس نگقته است که نویسنده وتهیه وتنظیم کننده ی لغز خوانی و پیام و تهدید های وصیت نامه ی خمینی شیاد آقا زاده احمد بود که پس از خودش ترتیب وی نیز داد ه شد . چونکه نوشتارهای خمینی شیاد بسیار فرق فاحشی با گفتار های وی داشت . بهر حال سرمقاله نویس وصیت نامه ی خمینی شیاد را چنین بطور وارونه راهنمای عمل قیام های منطقه علیه دشمنان اسلام و حکام دست اندر کار آنان جا زده و از آن یاد نموده است :

"وصيت نامه امام خميني، دستورالعمل جامعي است كه اسلام را به درستي به مخاطبان مي‌شناساند، نشيب و فرازهاي تاريخ معاصر را مي‌نماياند، از چهره خائن استعمارگران خارجي و استبداديان داخلي و تزويرگران و قدرت پرستان پرده بر مي‌دارد و در نهايت به مردم مظلوم كه در طول تاريخ تحت ستم‌هاي گوناگون همين خائنان قرار داشتند مي‌فهماند كه براي آزاد زيستن و مستقل ماندن بايد چه راهي را طي كنند. در اين وصيت نامه، علاوه بر ملت ايران، ديگر ملت‌هاي مسلمان و حتي ملت‌هاي غيرمسلمان مورد خطاب قرار گرفته‌اند و راه با سعادت زيستن به آنها نمايانده شده است. از آنجا كه بيست و دومين سالگرد ارتحال امام خميني همزمان است با اوج گيري قيام‌هاي مردمي در جهان عرب و شمال آفريقا و سقوط پياپي ديكتاتورهائي كه زوال آنها را اين مرد بزرگ پيش‌بيني كرده و به ملت‌ها وعده داده بود، توجه به اين بخش از وصيت نامه، اقدام مناسبي در شرايط كنوني است. امام خميني در اين زمينه در وصيت نامه خود نوشته اند: "وصيت من به همه مسلمانان و مستضعفان جهان اينست كه شماها نبايد بنشينيد و منتظر آن باشيد كه حكام و دست‌اندركاران كشورتان يا قدرت‌هاي خارجي بيايند و براي شما استقلال و آزادي را تحفه بياورند. ما و شماها لااقل در اين صد سال اخير كه به تدريج پاي قدرت‌هاي بزرگ جهان خوار به همه كشورهاي اسلامي و ساير كشورهاي كوچك باز شده است مشاهده كرديم يا تاريخ‌هاي صحيح براي ما بازگو كردند كه هيچيك از دول حاكم بر اين كشورها در فكر آزادي و استقلال و رفاه ملت‌هاي خود نبوده و نيستند، بلكه اكثريت قريب به اتفاق آنان يا خود به ستمگري و اختناق ملت خود پرداخته و هرچه كرده‌اند براي منافع شخصي يا گروهي نموده يا براي رفاه قشر مرفه و بالانشين بوده و طبقات مظلوم كوخ و كپرنشين از همه مواهب زندگي حتي مثل آب و نان و قوت لايموت محروم بوده و آن بدبختان را براي منافع قشر مرفه و عياش بكار گرفته‌اند و يا آنكه دست نشاندگان قدرت‌هاي بزرگ بوده‌اند كه براي وابسته كردن كشورها و ملت‌ها هرچه توان داشته‌اند بكار گرفته و با حيله‌هاي مختلف كشورها را بازاري براي شرق و غرب درست كرده و منافع آنان را تأمين نموده‌اند و ملت‌ها را عقب مانده و مصرفي بار آورده‌اند و اكنون نيز با اين نقشه در حركتند. شما‌اي مستضعفان جهان و‌اي كشورهاي اسلامي و مسلمان جهان بپاخيزيد و حق را با چنگ و دندان بگيريد و از هياهوي تبليغاتي ابرقدرت‌ها و عمال سرسپرده آنان نترسيد و حكام جنايتكار كه دسترنج شما را به دشمنان شما و اسلام عزيز تسليم مي‌كنند از كشورهاي خود برانيد و خود و طبقات خدمتگزار متعهد زمام امور را به دست گيريد و همه در زير پرچم پرافتخار اسلام مجتمع و با دشمنان اسلام و محرومان جهان به دفاع برخيزيد و به سوي يك دولت اسلامي با جمهوري‌هاي آزاد و مستقل به پيش رويد كه با تحقق آن، همه مستكبران جهان را به جاي خود(شان) خواهيد نشاند و همه مستضعفان را به امامت و وراثت ارض خواهيد رساند. لكن در جا زدن در عالم الفاظ و اسير تبليغات و شعارهاي بدون عمل شدن نه تنها مشكلي را حل نمي‌كند بلكه مردم و ملت‌هاي ديگر را دلسرد و نااميد مي‌كند.

در خاتمه اینکه چون خمینی شیاد بمنیانگذر این رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران بوده است که ولایت وقیح را به مردم ایران تحمیل نمود. زیرا که ولی وقیح از نظر قدرت و اختیار عمل ،همکاره می باشد و از منظر پاسخ گویی به عملکرد ها به هیچ مرجعی جوابگوی نمی باشد . بنابراین اکنون که رژیم قرون وسطایی در بحران فرورفته و در بن بست محاط شده است . می بایست برای بقای ننگین خود و عدم پاسخ گویی به مطالبات انباشت و پرداخت ناشده دست به بهانه یابی و توجیه گری زده شود . لذا باید به دست آویز تفکر ارتجاعی پوسیده استخوان و وصیت نامه ی خمینی شیاد آویزان شد تا با علم کردن برخی از نکات این وصیت نامه بتوان راه گریزی برای عبور از عدم پاسخگویی به منتقدان دست و پا شود . همچنین تلاش مذبوحانه برای سوء استفاده کردن از شریط بحرانی و در حال تغییر و تحولات منطقه شود . برای همین سرمقاله نویس از موضع فرار به جلو مدعی شده است که قیام های ضد دیکتاتوری کنونی منطقه الهام گرفته از مبارزه ی 32 سال پیش وتفکر و اندیشه سوپر ارتجاعی در صیت نامه ی خمینی شیاد در 22 سال پیش می باشد . البته این مدعی وارونه گوی نمی گوید که چگونه است در ایران مردم معترض ناراضی ایران نه اینکه تره ای هم برای افکار متحجر خمینی شیاد و وصیت نامه و جانشین وی خرد نمی کنند ، بلکه با تظاهرات های ضد حکومتی فریاد مرگ بر دیکتاتو و خامنه ای اصبل و لایت وقیح سر می دهند همینطور تصاویر خمینی و خامنه ای را پاره می کنند و آتش می زنند یا اینکه لگد کوب می کنند. در سوریه و عراق هم که این روز هاآشکارا شعار علیه ی حاکمان ایران سر داده می شود که از این دو کشور خارج شوید.

هوشنگ بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900311/13900311_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.htm

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 11 خرداد ماه سال 1390

آرمان بزرگ امام خميني