نقد و بررسی " غفلتي كه جايز نيست" روز نامه ی جمهوری اسلامی شنبه 10 مرداد ماه سال 1388

"اعتراف به طراحی نقش تهاجم ووحشیانه و ضد بشری به قرار گاه اشرف با ترسیم کردن اهادف اشغال کامل عراق از سوی رژیم کودتائی و ترروریستی حاکم بر ایران"

اکنون آخوند ترکشی و جانباز و مشاور رفسنجانی بساز وبفروش لو داده است که نه اینکه سرنخ تهاجم جنایت جنگی علیه ی بشریت به قرارگاه اشرف در بغددد کجاست ، بلکه اعتراف کرده است که اهداف این تهاجم چیست ؟ زیرا که در ابتدای سرمقاله ی خود اذعان کردن است که در گیر بودن بیش از حد مسئولان در گیر جنگ و قدرت در ایران که مشغول اقدامات جنایات نقض حقوق بشر و جنایت علیه ی بشریت می باشند از این واقعیت غافل مانده اند که چگونه طراحی تهاجم به قرار گاه اشرف از طریق مزدور دست نشانده و آلت دست نوری المالکی به قرار گاه اشرف تدارک دیده شد تا که یک تیر و چند نشان زده شود. از جمله اینکه واکنش خبری این جنایت موجب شود که مسائل داخلی تحت لاشعاع این تهاجم وحشیانه و جنایت جنگی علی ی بشریت به پناهندگان سیاسی بی فاع در کمپ اشرف قرار گیرد .. در صورتیک تأکید هم کرده است که این جنایت از اهمیت و حساسیت خاصی برای رژیم تروریستی کودتائی پاسداری بر خوردار می باشد.

دردنباله برای اینکه آخوند هذیان گون ترکشی و جانباز خودش را بیشتر لو دهد و مسخره کند واوج حماقت و زذالت و کینه ش نسبت به مجاهدین را عریان کرده باشد و بدون آنکه توضیح دهد که چرا در شریطی که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای عمود خیمه ی نظام حاکم بر ایران نه در سراسر ایران و منطقه طنین انداز شده ، بلکه جهانگیر شده است برای چه طبق اعتراف خودش برای انحراف اذهان عمومی طرح تهاجم وحشیانه و جنایت ضدبشری به قرار گاه اشرف د ر بغدا د تدارک دیده شد. در صورتیکه خودش اعتراف و ادعا شده است که اینان ازلحاظ سیاسی و عملی مرده اند ولی غرب به خصوص دولت آمریکا همچنان مایل هستند از این گروهک به عنوان اهرم فشار علیه ی رژیم جنایتکار نا مشروع کودتائی با رکورداری نقض جهانی حقوق بشر استفاده کنند .

البته ازآخوند ترکش خورده و موجی و جانباز جنگ خانمان بر انداز 8 ساله ضد ملی و ضد میهنی که نه نعمت الهی نامید شد ، بلکه با 1000 میلیارد خسارات مالی و چند میلیون کشته و مجروح و بی خانمان و آواره و پناهده شدن به سرکشی مفتضحانه جام زهر ناشی از شکست از سوی خمینی شیاد جنگ افروز منتهی شد که برای توجیه و پاد زهر این جام زهراین شکست، فرمان قتل عام زدانیان سیاسی در چنین ایامی در تابستان خونین سال 67 صادر شد که یک پرونده مفتوح سند جنایت علیه ی بشریت می باشد که هر گز شامل مرور زمان نخواهد شد. اما در شرایطی که این قلم بر دست از یک سو عزادار دار شکستت موسوی است زیرا که به خاطر دهان کجی به پاسدار گماشته احمدی نژاد و برای دفاع کردن از رفسنجانی بساز و بفروش غارتگر بطور تاکتیکی از موسوی دفاع کرد .از طرف دیگر چون خودش و این ورق پاره ی حکومتی زیر فشار می باشد . بنابراین قابل تصور است که چرا با کتمان کردن حقایق هذیان ووارونه گوئی کرده است و انتظاری غیر از این نمی باشد. زیرا که بقول شادروان دکتر مصدق یک عمری به تویچی پول داده می شود که یک روزی که نیاز است شلیک کند.

یعنی در همین مقطع که رژیم جنایتکار و تروریستی کودتائی در اوج نا مشروع بودن و بحران وبن بست محاط شده است . برای برون رفت از این شرایط می بایست که دست به اقام جنایتکارانه ی ضدبشری در داخل ایران و قرارگاه اشرف زده شود. در صورتیکه موجب آبروریزی و افتضاح دیگری برای کودتاگران جنایتکار حاکم برایران و نخست وزیردست نشانده در عراق و اربابان استعار گرشان شده است . زیرا که سند جنایت جنگی علیه ی بشریت دیگری بر کارنامه ی بس ننگین و سنگین گذشته اشان در ایران و عراق افزوده شده است.

آری ملای سرمقاله نویس غافل تصور کرده که فراموش شده است چگونه رفسنجانی مکار بساز و بفروش در نماازجمعه ی تهران خطاب به بوش رئیس جمهور وقت آمریکا اعتراف کرد و گفت که رژیم در اشغال نظامی افغانستان در کنار آمریکا قرار داشت و پس از اشغال نظامی عراق و بمباران های پاد گان های نظامی مجاهدین در عراق و خلع سلاح کردن شان و گنجانیدن نام شان در لیست گروه و سازمان های تروریستی در خطبه نماز جمعه تهران از باتلاق کردن عراق گفت. همچنین با کارت تبریک دادن پاسدار احمدی نژادبه اوباما وبا توصیه و مشاور لابی های اعزامی و مقیم آمریکا شرایط این جنایت جنگی علیه ی بشریت در قرار گاه اشرف هموار شد که اکنون برای پرونده سفید کردن و صورت مسئله پاک کردن ملای سرمقاله نویسدستبه خودزنی زده و آدرس غلط ووارونه داده است ؟

در خاتمه اینکه همسنگر و مدافع محسن حکیم فرزند نا خلف ابو ذلیل که اکنون در تهران بسر می برد و در خدمت لوطی جماران نا مشروع و پاسداران کودتا گرو دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و تبلیغاتی قرار دارد تاکه نقش مزدوری و شریک جرم در جنایت جنگی علیه ی بشریت خود و پدر دم موتش در تهاجم سبعانه ی پلیس عراق به قرار گاه اشرف را اجرا کند . این ترکش خورده جانباز جنگ خانمان برانداز ضد ملی و ضد میهنی سرمقاله نویس هم بموازی مزدور محسن حکیم و نخست وزیر دست نشانده ی نوری المالکی عراق و پلیس وحشیو درنده و تجاوز گر دست به پرونده سازی وارونه گوئی علیه ی مجاهدین زده و مدعی شده است که یک افسر پلیس عراق ابتدا برای انتقال پیام وارد قرار گاه شده است تا که در مورد دائر کردن یک ایستگاه جاسوسی برای لوطی جماران نا مشروع و پاسداران کودتاگر جمع آوری اطلاعات و منتقل کند که از سوی مجاهدین مورد ضرب و شتم واقع شده که همین امر موجب تهاجم جنایت جنگی علیه ی بشریت در قرار گاه اشرف شده است . البته برای اینکه نقش دخالت گرایانه ی رژیم تروریستی کودتائی حاکم بر ایران در تهاجم و تجاوز وحشیانهو ضد انسانی به قرار گاه اشرف بیشتر اثبات شود . بنابراین این ملای قلم بر دست از موضع نماینده ی مردم عراق که تنفر از اینگونه اقدامات ضد بشری دارند و سخنگوی دولت دست نشانده ی عراق نه اینکه خواهان اخراج آمریکائیان و مجاهدین از عراق شده است بلکه آمریکاو حامیان دولت پیشین عراق و برخی کشور های عربی از جمله عربستان سعودی را به حمایت از مجاهدین متهم کرده است . در صورتیکه این مبلغ رژیم عراق باتلاق کن و قاتلان مردم عراق و بر دار کشیدگان صدام حسین در روز عید قربان نه عامل اصلی با تلاق کردن عراق و جنایات و اقدامات تروریستی پس از آن در عراق می باشند بلکه اکنون پس از نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی – تقلباتی 22 خرداد مشابه همین جنایات اتفاق افتاده و تجربه شده پس از اشغال نظامی در عراق وبه خصوص تهاجم و حشیانه ی اخیر پلیس دولت دست نشانده ی عراق به قرار گاه مجاهدین در اشرف در خیابان های تهران و بهشت زهرا و سایر شهر های ایران تکرار شده است . لذا برای افشا و رسوا کردن جنایتکاران حاککم بر عراق که دست پرودرگان رژیم تروریستی کودتائی و لامشروع در ایران می باشد و رسوا کردن ملای قلم بر دست به فیلم ضمیمه شده روز گذشته در قرارگاه اشرف توجه کنید تا که بدانید چه شباهت زدیگی با تجمع عزاداران و داغدران 8 مراد در بهشت زهرا و خیابان های تهران وسایرشهرهای دیگر ایران دارد؟

http://www.youtube.com/watch?v=xqC61sddaFs

هوشنگ – بهداد

شنبه 10 مرداد ماه سال 1388