روزنامه ی کیهان پنجشنبه 15 مرداد ماه سال 1388

" شايد اين جمعه بيايد ، شايد " (يادداشت روز)

طلبه پاسدار قلم بر دست بدون توجه به فضای اعتراضی داخل کشور ووضعیت متزلزل کودتاگران و تحمل نکردن رقیب مغلوب اما اعتراف به وعده ی جهانی کردن حاکمیت اسلام کرده است "

در شرایطی که هرروز که سپری می شود بر موج مخالفت و تظاهرات و نارضایتی های عمومی در ایران با فریاد های مرگ بر دیکتاتور افزوده می گردد و بوضوع خبر از پایان سوء استفاده از دین و مذهب و ابزاری کردن شان در بستر تحمیق کردن مردم وحذف رقیب و جنگ قدرت و ثروت و سرکوب و خفقان و اعدام و جنایت و جنگ افروزی داده می شود . یعنی روند حرکت در مسیر تغییر بسوی شرایط دمکراتیک و جدائی دین از حکومت در ایران می باشد . اما جارچیان و جیره خواران و حامیان آخوند های جنایتکار و مفت خور و همچون حاکمان مرده خوار پیشگان تلاش مذبوحانه می کنند تا که بیشتر ثابت نمایند در 30 سال گذشته حاکمان متحجر و خرافاتی و دین فروش نه آزادی و عدالت و دگر اندیش و هر نوع تفکر و اندیشه ای را بر نمی تابند ، بلکه اکنون حتی خودشان را نیز نه تحمل نمی کنند و قبول ندارند. این مردم آگاه و ناراضی و خشمگین و داغدار مورد بدترین اتهام و توهین قرار می دهند .

آری اکنون پس از 30 سال حاصل کارنامه ی سیاه حاکمان آنگونه است که هرروز فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای رساتر می شود . آنگونه که ادامه ی این فریاد فریاد های الله اکبر شبانه بر فرار بام خانه ها هم چاشنی شده است که موجب کابوس جغد جلاد و شیاد و دین فروش جماران شده است که حامی و پششتیبان پاسداران کودتا گر و رئیس جمهور مترسک وپاسدار گماشته نا مشروع احمدی نژاد است. اما عجیب است که طلبه پاسدار وارونه و هذیان گوی قلم بر دست و یادداشت روز نویس خبر از جهانی شدن طرز تفکر و اندیشه ی حاکمان دین فروش و جنگ افروز و ضد بشر ایران داده است.

مسخره تر اینکه ادا و اطوارهای خرافاتی که پاسدار گماشتخه احمدی نژاد در 4 سال پیش بر پا کرد . یعنی پس از طرح کودتای خاموش و خزنده ی 4 تیر ماه سال 84 که وی ر ئیس مهور شد و مدعی تشکیل کابینه ی 70 میبلیونی امام زمانی عاشق خدمتگزاری به مردم ایران شد . سپس نشست تضمین و تعهد اعضای دولت با امضای امام زمان شد تا که شرایط دو ساله ی ظهور ایشان را فراهم و هموار کند . آنگاه نتیجه ی نشست تعهد و تضمین با امضای و زرای دولت درون پاکت مهر وموم شده تحویل پاسدار محمد حسین هرندی و زیر فرهنگ سانسور و خفقان و سانسور و تفتیش عقاید ارشاد جراحی شده د اده شد تا به عنوان مأموریت پنهانی به قم برود واز آنجا خود را به چاه جمکران برساند ونامه را درن چاه بی اندازد تا که گزارش این تعهد و تضمین نشیت دولت به سمع امام زمان رسانیده شود . سپس با موج مخالفت ها بالاخره زمان حضور پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل برای تغییر و تصحیح و خراطی و جراحی کردنش فرا رسید که خودش را به سازمان ملل رساند تا که در شرایط محاط شده در حاله ای ا ز نور سخنرانی خوداز روی نوشته تهیه شده آنگونه قرائت کند که بقول خودشه آنگونه همه نمایندگان حاضر در جلسه میخ و حیران شده بودند که حتی قادر بر هم زدن مژگان چشمان خود نبودند . زیرا که سر پا گوش چگونگی صدور مهر ورزانه ی عدالت با دانش بومی هسته ای به بندگان خدا در سر اسر جهان این بودند.

بنابراین طبه پاسدار پس از روضه ی مبسوط منبری خواندن و بدون توجه به کودتای پاسداران و حذف رقیب و رئیس جمهور تقلباتی و قلابی اعلام کردن وواکنش های اعتراضی خونین ادامه دار خیابانی که پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد اتفاق افتاده است و هنوز هم ادامه دارد. همچنین با نادیده گرفتن چگونگی بر گزاری مراسم کمدی پنهانی تحلیف و تنفید ریاست جمهوری لوطی و عنتر در حسینیه جماران اجرا شد و بد تر از آ ن در مجلس کمدی و دکوری و انتصابی هشتم تکرار شد البته با تظاهرات گسترده و فریاد های مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای ودولت کودتا استعفا ، استفا ، کوتوله بیا بیرون خیابان های تهران و اطراف مجلس همراه بود که منجر به دستگیری تعدادی از معترضان منتهی شد . ولی این طلبه پاسدار جارچی رژیم تروریستی نامشروع و ضد مردمی کودتائی پاسداری و مدافع رئیس جمهور و دولت نامشروع قلم بر دست این چنین با سوء استفاده از نام امام زمان دهه چهارم حکومت حاکمان دین فروشان کودتائی نامشروع را با چاشنی کرد نظر خمینی شیاد پیرامون جهانی کردن اسلام ترسیم کرده است:

-نظام اسلامي ما سايه روشني از نظام جهاني مهدوي است. انقلاب اسلامي ايران با الگوپذيري از مختصات حركت اصلاح گرانه و عدالت خواه امام موعود(ع) و تاسي به آموزه هاي امامان و رهبران ديني در حالي وارد دهه چهارم شده است كه حاكميت فرهنگ اسلام ناب محمدي(ص) و خدامحوري و عدالت گستري جزء اركان اساسي آن به شمار مي رود. انقلابي كه موج بيداري و آزادي خواهي را در ميان ملت ها به راه انداخت و حاكميت قدرت هاي بزرگ استكباري را زير سؤال برد. حضرت امام راحل (ره) مي فرمودند: «مسئولان ما بايد بدانند كه انقلاب ما محدود به ايران نيست. انقلاب مردم ايران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداري حضرت حجت- ارواحنافداه- است كه خداوند بر همه مسلمانان و جهانيان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد... بايد دولت جمهوري اسلامي تمام سعي و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنمايد ولي اين بدان معني نيست كه آنها را از اهداف عظيم انقلاب كه ايجاد حكومت جهاني اسلام است، منصرف كند.»

اما تراژدیک و کمیک تر اینکه طبه ی پاسدار یادداشت روز نویس با خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم آگاه و ناشنیدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای که همه گیر شده است . اکنون اینگونه با توهین کردن به شعور و آگاهی مردم خشمگین و متنفر از عملکرد وارونه و تناقض و تبعیض آمیز لوطی جماران مزور از موضع تملق و چاپلوسی جایگاه نایب امام زمانی برای وی به تصویر کشانیده و تعیین کرده است :

"-ولي فقيه» شأن و جايگاه «نيابت امام زمان»(عج) را داراست و از ولايت مطلقه برخوردار مي-باشد.اينكه همگان از جمله مردم و مسئولان ملزم به ولايت پذيري هستند، به عنوان يك اصل اعتقادي ريشه در باورهاي ديني و الهي مردم دارد."

در خاتمه اینکه اکنون روی سخن به غرب به خصوص آن کشورهائی است که با دهان کجی کردن به مردم ایران و در راستای ادامه ی سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه ی تجارب و خون پیشگی اشان که جان انسان های بیگناه فدای روابط اقتصادی و تجاری شان می شود سفرای خودشان را به مراسم بازار مکارانه مال فروشان تحلیف ریاست جمموری مجلس دکوری و کودتائی اعزام کرده اند . همینطور کشور های آمریکا و انگلیس اشغال گران عراق و بستر سازان باتلاق وناامن کردن عراق که این شرایط تحمیل شده را جانشین وعده ی آزادی و دمکراسی شان در این کشور نموده اند و اکنون نیز در ادامه ی همان سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه ی دلجوئی کردن از حاکمان ضد بشر بر ایران که حتی رحم به نظامیان این اشغال گران در عراق و افغانستان نمی کند و اینان را هم می کشد و مجروح می کند. هم اینکه شهروندان شان را در ایران گروگان می گیرد تا در پشت پرده با اینان محور اهداف و در خواست های مشخص معامله کند . حال با کمال تأسف شاد می باشیم که چگونه این اشغال گران نظامی وویران کننده ی عراق از تعهد و مسئولیت تضمین داده شده ی خود در به وجود امنیت در عراق شانه خالی کرده اند و رضایت به حضور و یکه تازی عوامل پاسداران رژیم تروریستی کودتائی نامشروع در عراق داده اند تا که با نوری المالکی نخست و زیر دست نشانده ی عراق و پاسداران آدمکش و درنده قدس و و حشی سپاه 9 بدر و پلیس جنایتکار دولت عراق به مجاهدین بی دفاع قرار گاه اشرف تهاجم بربر منشانه کنند و اعمال جنایت جنگی علیه ی بشریت را مرتکب شوند که زیر نظارت و حراست اصل کنوانسیدن 4 ژنو می باشند و خود نظاره گر و شریک این اقدام جنایتکارانه و جنایت علیه ی بشریت در اشرف باشند که آن روی سکه اقدامات جنایتکارانه در خیابان ای ایران و بهشت زهرای تهران می باشد . اینان نیز در کنار سایر کشور های غربی خوب بدانند که هر گز محال است که سران رژیم جنایتکار که داعیه ی جهانی کردن حاکمیت اسلامی دارند همانگونه که رهبر و سایر مسئولان شان هرروز بیش از روز قبل فریاد می زنند ک سر و سوزنی از تلاش شبانه روزی دسترسی به سلاح هسته ای کوتاه نمی آیند زیرا که سلاح اتمی را به عنوان حربه ی تدافعی و تهاجمی اهداف جهانی کردن حاکمیت اسلامی خود می خواهند که اکنون طلبه پاسدار با نقل قول از خمینی شیاد کردن و جایگاه نایب امام زمان برای جانشین وی لوطی جماران مشخص کردن که مأمور ادامه دهنده ی پیام خمینی شیاد می باشد در حقیقت اعتراف آشکار به دسترس سلاح هسته ای برای وعده ی جهانی شدن حاکمیت اسلام است که بزودی دودش بر توی چشان مماشات گران خائن حامی سیاست تجارت خون خواهد رفت.

هوشنگ – بهداد

پنجشنبه 15 مرداد ماه سال 1388