خوشرقصی و ذوق زدگی گزارشگر ورق پار ی جمهوری اسلامی از تهاجم وحشیانه و جنایت جنگی علیه ی بشریت نخست وزیر دست نشانده عراق به قرار گاه اشرف با نقل قول امام جمعه نجف

این روز ها عجیب عروسی گزارشگران ورق پاره ی جمهوری اسلامی می باشد . زیرا که چپ و راست گزارش خبری تحریف شده و وارونه علیه ی مجاهدین اشرف و نایات اتفاق افتاده بازتاب می دهد . اکنون از امام جمعه ی نجف نقل قول کرده است که چرند گوئی اش درست هم شیه مزدوران جیره خوران و مزد بگیران امام جمعه های حکومتی در برخی از شهر های ایران می باشد که با عوض کردن جای قاتل و مقتول تبدیل به بلند گوی پاسداران کودتاگر و سایر قاتلان حاکم اخیر مردم ایران شده اند .

اما همانگونه که آقای منتظری در قتل عام زندانیان سیاسی در تایستان خونین سال 67 خطاب در همین ایام به خمینی شیاد گفته بود که مجاهدین یک سنخ فکر می باشند که نه به کشتن ا ز بی نمی روند ، بلکه موجب تکثیرشان می شود . اکنون حاکمان جنایتکار حاکم بر ایران و گماشته و دست نشانده اش نوری المالکی نخست وزیر عراق تصور کردن اند که با توطئه ی مشترک طرح جنایتکارانه ی سند جنایت جنگی علیه بشریت در قرار گاه اشرف می توانند مجاهدین را قتل عام کنند و یا تحویل دژخیمان زندان اوین کنند. در صورتیکه با مخابره و نمایش تصاویر وصحنه های جنایت آمیز و تهاجم وحشیانه ای مشترکی که در قرار گاه اشرف جنایت علیه ی بشریت مرتکب شده اند . آنهم در شرایطی که تنفر و خشم و نفرت مردم ایران نسبت به لوطی جماران نامشروع و پاسداران کودتاگر پژواک و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای طنین انداز شده است که نایتکاران مهاجم فکر کرده اند با قربانی و قصابی کردن مجاهدین قرار گاه اشرف هم امکان خاموشی صدای معترض ناراضیان داخلی وود دارد هم زمان و شرایط هموار کردن نابودی مجاهدین فراهم شده است که خطاب به طراحان جنایتکار و ضد بشر حاکم بر هر دو کشور ایران و عراق می بایست گفت این آرزو را طراحان با خود بگور خواهند برد . زیرا که نسل 4 مجاهدین هم وارد صحنه ی مبارزه با ارتجاع جنایتکار و استعمار خونخوار حامی اش شده ودر کنار مردم آزادیخواه داخل کشور قرار گرفته اند. ضمن اینکه حامیا ن و هواداران شان در برون مرز اجازه نه خواهند داد که قاتلان حاکم بر ایران و عراق به آسانی بتوانند طرح جنایتکارانه را بدون پرداخت هزینه به پیش ببرند.

زیرا گذشته از باتلاق کرن پس از اشغال نظامی عراق که هرروز مردم عراق تنفر و خشم بیشتری از خودشان نسبت به سیاست ها دخالت گرایانه ی جلادان تهران و نخست وزیر دست نشانده اش نوری المالکی نشان می دهند . از سوی دیگر همزمان که در قتلگاه بازداشتگاه کهریزک سند جنایت علیه ی بشریت اتفاق افتاده است . از سوی دیگر هرروز بر تعداد شهدای وقایع اخیر ایران افزایش می یابد و برگی دیگر بر حجم قطور کارنامه ی جنایت 30 ساله حاکمان قاتل و کودتاگر افزوده می گردد . اما برای اینکه زهر چشم از حضور مردم برای برگزاری مراسم چهلم ندا در بهشت زهرا گرفته شد به قرار گاه اشرف تهاجم وحشیانه شد . همچنین در شرایطی که پیش درآمد مراسم تحلیف ریاست جمهوری قلابی و تقلباتی یک اجرای شوی نمایش فرمایشی کمدی اعتراف گیری و محاکمه ی 100 نفری از مهره های سرشناس دوم خردادی های مغلوب در تلویزیون به محاکمه کشانیده می شوند که متهم به براندازی انقلاب مخملین و رابطه داشتن با بیگانه می باشند که بنا بر کشف سر بازجو حسین شریعتمداری جزو خواص آلوده میانه می باشندو ضمن تأکید بر جرم مفسد فی الارض بودن شان که حکم صادر کرده و رهنمود داده است که برای دفع کردن خطر می بایست به سراغ خواص اصلی آلوده همچون خاتمی و موسوی و رفسنجانی رفت.

در خاتمه اینکه در این شرایط که جنگ قدرت و ثروت و حذف رقیب و کشتار و مجروح کردن و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری کردن ناراضیان ادامه دارد خبری مخابره شده است که واقعاً عجیب و روشنگر می باشد . زیرا که همین ورق پاره گزارش کرده است که فردی بنام صفاری نسب مبلغ 5/8 میلیارد دلار نقد باضافه 20 تن طلا به ارزش 10 میلیارد دلار بوسیله ی تریلی حامل بار میوه از مرز زمینی بازرگان یا جلفا از ایران وارد خاک ترکیه شده است که مصادره و وارد خزانه ی دولت ترکیه شده است . سئوال است که این چه نوع دولت ساده زیست کردنی می باشد یا اینکه چگونه است که پاسخ عملی ادعای کمدی و وارونه کردن خمینی جلاد که اوایل انقلاب قول حکومت پا بر هنگان و مستضعفان را داده بود؟ همچنین تا حال چه تعدادآفتابه دزد اعدام و حکم قطع اندام شان صادر شده است؟ افشاگری پاسدار گماشته احمدی نژاد در مناظره ی تلویزیونی پیرامون خانواده ی رفسنجانی برای چه بود؟ این رقم نجومی چگونه کسب شده است؟ مرز های کشور را کدام ارگان های حکومتی مراقبت و حفاظت و دفاع می کند؟ از چه کانال های حمایتی این مبلغ پول و تریلی توانسته است از مرز خارج شود؟بالاخره اینکه آیا این رژیم غارتگرو عوامفریب و دین فروش و قاتل کودتائی بازهم با این همه جنایات و ارقام دزدی ها مشروعیت دارد ؟ آیا هنوز شکی وجود دارد که برای کدام اهداف جنایتکارانه ی پشت پرده ای با توطئه و جنایت جنگی علیه ی بشریت با اقدام وحشیانه و بربر منشانه از طریق نوری المالکی مزدور و دست نشانده به قرار گاه اشرف تهاجم شد و برای چه گزارشگر ورق پاره ی حامی جنایتکاران و شرکای غارتگر از نخست وزیر دست نشانده ی عراق و امام جمعه خریداری شده نجف علیه ی مجاهدین گزارش دروغ نقل قول کرده است ؟ در نهایت اینکه آیا ن می بایست بازهم شک و ابهامی در تغییر این رژیم ضدبشری کودتائی بسوی تغییرات دمکراتیک در ایران هیچگونه درنگی کرد و تلاش داخلی و بین المللی در راستای این تغییرات نکرد تا که به وضعیت موجود خاتمه داده شود که ادامه ی 30 سال حکومت جنایت و خیانت و غارتگری و جنگ افروزی و فریب و دروغ و خفقان و سانسور و سنگسار و اعدام می باشد؟

هوشنگ – بهداد

سكوت حيرت آور درباره خروج 18 5 ميليارد دلار ارز و طلا از كشور

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880511/index.html

یکشنبه 11 مرداد ماه سال 1388