روز نامه ی کیهان دوشنبه 26 مرداد ماه سال 1388

نقد و بررسی " تشكيلات سبزيا فرش قرمز پيش پاي آمريكا ؟! "(يادداشت روز)

"اقدامات ضد بشری کودتا گران تروریست و نامشروع حاکم را می بایست چنین بیان کرد: هیچ حیوانی به حیوان نمی دارد روا ، آنچه این نا مردمان با جان انسان می کند"

در این نظام قرون وسطائی جنایتکار کودتائی پاسداری کمیک و تراژدیک آنقدر رفتار و حرکات و عملکرد رهبران و مسئولانش نا متعارف و ضد بشری می باشد که نه یک آخوند علیل جسمی و فکری و عقده ای و قدرت طلب و معتاد همکاره شده است و بالا تر از قانون اساسی حرکت و اقدام می کند و با دروغ گوئی و دجالی و رمالی و تهدید کردن دین را ابزار قدرت کرده که ر دروغی را راست جا می زند و بالعکس می باشد ، بلکه یک سربازجوی شکنجه گر بد سیرت و عقده ای و زشتروی ضد انسان معلوم الحال نیز آنچنان همکاره می باشد که اگر قدرتش بیش از لوطی جماران نا مشروع نباشد کمتر هم نمی باشد . زیرا که وظیفه و مأموریتش 24 ساعته جاسوس تراشی و شناسی و کشف آن با متهم به بیگانه کردن هر معترض و منتقدی می باشد و 30 سال است که به شغل نا شریف بازوئی و تحریف گری و وارونه و هذیان گوئی و تواب سازی و جراحی کردن اندام و خراطی کردن اندیشه و تفکر دگر اندیشان می باشد . آنگونه که حتی به مهره های مسئول و مهم رژیم ضد بشری و کودتائی پاسداری نامشروع هم رحم نمی کند و برای خفه و خاموش کردن شان اینان را به انواع و اقسام اتهامات متهم می کند .

حال توجه داشته باشید که مردم ایران اسیر چه جانواران شبه انسان شده اند که بقول شاعر هیچ حیوانی به حیوان نمی دارد روا ، آنچه این نا مردمان با جان انسان می کند . زیرا که جانوران حیوان صفت ووحشی و درنده به جوانان در بازداشتگاه پسر تجاوز جنسی با شکنجه می کنند که نه در هیچ باغ وحش که حتی در هیچ جنگلی چنین اعمالی یافت نمی شود . البته با ادعای دین فروشی و ابزاری کردن دین به نام اصول گرائی و مکتبی اسلام ناب این چنین جنایات ضد بشری یا جنایت علیه ی بشریت را اینان مرتکب می شوند.

این جانور عجیب الخلقه شریعتمداری سر بازجو وشکنجه گر و پرونده و سناریو ساز که حتی قیافه و نگاه تصویری اش جندش و شکنجه آور می باشد اکنون از تأکید و تأئید پیش بینی کردن پرونده از قبل تنظیم شده برای موسوی که در خط آمریکا است و طرح بر اندازی انقلاب مخملین داشته گفته شده است . در صورتیکه میر حسین 8 سال نخست وزیر دوران جنگ خانمان بر اندز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق بوده است که خمینی شیاد آن را نعمت الهی نامید ودر نهایت همین جنگ 8 ساله بود که نه فقط منتهی به سر کشی جام زهر شکست شد، بلکه منجر به کودتای پاسداران و قدرت گیری پاسداران شده است که اکنون از سوی سخنگوی کود تاگران دستمزد نخست وزیر دوران جنگ این چنین داده شده :

"روز جمعه 23/5/88، ميرحسين موسوي - دقيقاً همانگونه كه كيهان از قبل پيش بيني كرده بود - مرحله ديگري از پروژه پلكاني سازمان «سيا» براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران را كليد زد و در جمع يكي از گروههاي جبهه اصلاحات، از تصميم خود براي راه اندازي يك جريان سياسي موسوم به «تشكيلات راه سبز اميد»! خبر داد، يعني مرحله اي از كودتا عليه حكومت هاي ضدآمريكايي كه «ريچارد هلمز» رئيس اسبق سازمان سيا - در دوران معاونت خود در اين سازمان - با عنوان «نهضت هاي نام و نشان دار، اما بي شناسنامه» از آن ياد كرده و طي سال هاي اخير در «دانشگاه دفاع ملي آمريكا» وابسته به پنتاگون، تحت نام «تراك 3-TRACK NO3» براي نظاميان ارشد و نامزدهاي سفارت آمريكا در كشورهايي كه داراي حكومت هاي ضدآمريكايي هستند، تدريس مي شود"

در دنباله سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در کنار موسوی ، خاتمی را نیز متهم به ایستادن در کنار بیگا نگان و همکار دستگاه جاسوسی آنان متهم کرده است :البته در برابر ادعای وارونه و هذیان گوئی هائی که می کند که رژیم تروریستی کودتائی ضد بشری مشروع می باشد اما توضیح نمی دهد که این چگونه 85% شرکت کنندگان جمعیت کشور از سوی لوطی جماران نامشروع است که مدعی شد9ه40 میلیوان رأی در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد داده شد که 25 میلیون آن تعلق به پاسدار گماشته احمدی نژاد دارد و تداعی کننده ی ادعای مردمی و مشروعیت داشتن رژیم کودتائی تروریستی پاسداری می باشد. در صورتیکه نتیجه با کودتای پاسداران و تقلبات حاصل شد و با معترضان در کهریزک با تجاوز جنسی و شکنجه های ضد انسانی جسمی رفتار شده است آنگونه که صدای اعتراضی کروبی را بلند کرده است؟ از سوی دیگر تکرار بیش از حد صحنه سازی های برنامه ریزان کودتا گر قبل از نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد که به وضوح گفته می شود پروند ه سازی ها برای حذف رقیب با اتهامات سنگین برای چنین روز هائی از قبل از نمایش 22 خرداد طراحی و تصمیم گرفته شده بود که می بایست در صورت هرگونه اعتراض و مقاومت و ایستادگی رقیب مغلوب در برابر اقدامات کودتاگران برای شان پرونده تشکیل واینگونه مورد تهدید ومتهم واقع شده و محکوم می شدند :


ابتدا بايد از برخي هواداران جبهه اصلاحات كه هنوز به ماهيت حركت اخير اين جبهه پي نبرده اند تقاضا كرد، به جاي ابرو در هم كشيدن و متهم كردن كيهان به «تندروي»، در اصل ماجرا انديشه كنند. همخواني حركت مشترك موسوي و خاتمي و برخي ديگر از خواص آلوده با دشمنان بيروني قابل انكار نيست و نگارنده از هم اكنون براي اثبات اين همخواني در هر دادگاه علني كه تشكيل شود و هر مناظره اي كه ترتيب يابد، اعلام آمادگي مي كند. سران فتنه اخير تنها مي توانند همراهي و همخواني خود با بيگانگان را تصادفي! و بدون هماهنگي قبلي اعلام كنند كه اين ادعاي احتمالي، اگرچه به سختي قابل قبول است ولي چنانچه ناشي از پشيماني آنها باشد-با تسامح- پذيرفتني خواهد بود و البته، در هر حال، وظيفه كيهان روشنگري است و تصميم نهايي در بازگشت و پوزش از مردم برعهده سران فتنه و پيگيري ماجرا برعهده مسئولان نظام است"

در خاتمه اینکه مشخص است در شرایطی که کودتا گران پا سدار و لوطی جماران در بن بست و بحران قرار گرفته اند و هرروز اسناد بیشتر جنایت علیه ی بشریت از درون باز داشتگاه ها رو می شود وموج خشم ونفرت و کینه ی مردم ناراضی بیشتر بیشتر می گردد. مشخص است که در این شرایط مأموریت سخنگوی کودتا گران بسیار سنگین شده است و می بایست هر طوری شده برای دفع کردن خطر و خفه و خاموش کردن صدای اعتراضی رقیب تلاش و فعالیت دسیسه سازی مضاع کند. بنابراین وقتی آخوند های جیره خوار حکومتی درنماز جمعه ها بطور زنجیره ای علیه ی کروبی بسیج می شوند و با توهین و اهانت و متهم کردن وی را دروغگو می نامند و تهدیدش می کنند تا زمینه توقیف روزنامه ی اعتماد ملی با محاصره شدن از سوی نیروهای امنیتی و حضور معاون دادستان دستگاه آلوده به فساد و ررشوه و تبعیض و بی عدالتی و توقیف کردنش فراهم شد . پس قابل فهم است که چرا سرباز جو حسین شریعتمداری به سراغ موسوی و خاتمی آمده است و پرونده ی عامل بیگانه بودن شان را فعال نموده است مقدمه ی آماده سازی باز داشت و محاکمه کردن شان از سوی پاسداران کودتا گر را میسر نماید تا که بدون هیچ ابهام تغییر و اصلاح ناپذیر بودن رژیم ضد مردمی و نامشروع و کودتائی وتروریستی را اثبات کند و متقابلاً نشان دهد که هیچگونه ابهامی در پیگیری مبارزه ی برای تغییرات دمکراتیک در ایران دیگر وجود ندارد.

http://www.kayhannews.ir/880526/2.htm#other200

هوشنگ - بهداد

دوشنبه 26 مرداد ماه سال 1388