روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 12 مرداد ماه سال 1388

نقد و بررسی " گزارشي براي توجيه جنايات صهيونيست ها"

" برای صدور بحران داخلی باادامه ی سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و دخالت گری در امور داخلی دیگران با کار شکنی و دشمنی کردن در رود مذاکرات صلح خاورمیانه"

مگر هنوز شکی وجود دارد که دانسته نشده باشد که عامل و محرک راه اندازی جنگ 33 روزه ی حزالله الله لبنان با اسرائیل کیست و این جنگ چگونه شروع شد و در راستای چه اهدافی بود؟ یا چرا در زمان جنگ 33 روزه ویا پس از آن این کدام کشور منطقه بود که از این جنگ دفاع و حمایت جانانه می کرد؟ همانگونه که بوضو فاش شد که چگونه همین دست اندر کاران جنگ افروز این رژیم در بر پائی جنگ مشابه ی 22روزه ی حماس با اسرائیل در نوار غازه فعال مایشاء بود طوریکه هر گز هم کتمان کردنی نمی با شد که این جنگ چگونه با تحریک و تشویق حماس و جهاد اسلامی فلسطین به پرتاب وشک به خاک اسرائیل آغاز شد وتأکید بر عدم پذیرش تمدید آتش بس حمای با اسرائیل می شد و خواهان ادامه ی این نگ و بسط دادنش در سراسر منطقه ی خاور میانه بود.

از سوی دیگر چگونه هرروز گله های کفن پوش شده ی بسیجیان در خیابان های تهران و جلوی سفارتخانه ی کشور های غربی و عربی و همچنین در فرود گاه ها دست به تحصن زده می شد و با حمایت کردن از حماس رهبران کشور های عربی تهدید به خیانت می شدند . حتی چگونه جایزه میلیون دلاری برای ترور حسنی مبارک رئیس جمهور مصر از سوی سپاه پاسداران کودتا گر تعیین می شد ؟ البته اکنون گفته می شود هواپیمای توپولفی که عازم پرواز به ارمنستان بود که در قزوین منفجر شدو سقوط کرد و پس از آن هیچگونه گزارش مستندی در این مورد داده نشد حامل مهمات و سلاح جنگی با پاسداران بود که می خواست زمان رفت یا باز گشت این سلاح ها و مهمات جنگی از مسیر سوریه به حزب الله لبنان رسانیده شود.

همینطوراز طرف سوی دیگر اکنون که ادامه ی روند صلح خاورمیانه دوباره فعال شده است . می بایست که بنای دشمنی و مخالفت با آن همچون گذشته شروع شود. زیرا که تداعی و دنبال کننده همان سیاست و خطبه ی عید فطر لوطی جماران در سال گذشته است که از سوی وی رهبران کشورهای عربی تهدید شدند که اگر چنانچه در کنفرانس صلح خاورمیانه در آناپولیس آمریکا حضور یابند در کشور شان موقع بازگشت دچار بحران و نا آرامی و شورش خواهند شد .

بنابراین اکنون که رژیم تروریستی و ضد بشری و نامشروع و کودتائی در بدترین شرایط انزوای منطقه ای جهانی به سر می برد و تظاهرات اعتراضی دامنه دار داخل کشور ادامه دارد . همچنین دامنه ی جنگ قدرت و ثروت و حذف رقیب مغلوب بسیار حساس و خطیر شده است. بطوریکه کودتا گران پاسدار مجبور به استفاده ی قدرت قهریه زور شدند و دست تهاجم و کشتن و مجروح و مضروب کردن معترضان زدند و بازداشت شدگان را با شکنجه کردن شان وادار با اعتراف کرده اند که تقبل کنند اینان عامل بیگانه و با طرح براندازی انقلاب مخملین می باشند به خصوص اینکه از طرف دیگر از طریق دنبال کردن سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی سایر کشورهای منطقه ی خاورمیانه از جمله در عراق که اکنون از طریق مالکی نخست وزیر دست نشانده و جنایتکار همراه سپاه قدس و بدر و پلیس دولت عراق دست به اقدام و حشیانه و ضد انسانی و جنایتکارانه تهاجم به قرار گاه اشرف زده شده است تا سند جنایت جنگی و جنایت علیه ی بشریت مشترک لوطی جماران و پاسداران کودتاگر و المالکی به ثبت برسد. صد البته که این سند محرز جنایت جنگی و جنایت علیه ی بشریت پیرامون پناهندگان بی دفاع زیر نظر حفاظت و مراقبت اصل 4 ژنو قرار دارند قابل پیگرد قانونی برای محاکمه ی کردن جنایتکاران اقدام کننده ی این تهاجم وحشیانه وخونین در مجامع بین المللی می باشد.

بنابراین اکنون در این شرایط بشدت وخیم رژیم تروریستی – کودتائی – ضد بشری حاکم بر ایران می بایست که ملای سرمقاله نویس به عنوان سخنگوی حماس و حزب الله لبنان وارد صحنه شود و با وارونه گوئی دشمنی و مخالفت خودش با روند مذاکرات صلح خاورمیانه دست به تهدید و توهین کردن آمریکا و اسرائیل به پردازد و در این مورد مثل همیشه با اشک تمساح ریزی کردن ، روضه ی گریز به صحرای کربلازدن به خواند تا شاید از این طریق توانسته باشد با انحراف اذهان عمومی جنگ قدرت باندی و حذف و دفع رقیب مغلوب بقول خودش تلاش به صدور بحران و بن بست مرگ بار داخلی به خاورمیانه کند به نیت اینکه بحران دشمنی آقرینی و جنگ افروزی در خاورمیانه جایگزین تلاش از سر گیری مذاکرات صلح خاورمیانه و دشمنی کردن با آن گردد و شاید که با طراحی جنگی دیگر از طریق حماس و حزب الله لبنان راه برون رفت از بحران و بن بست داخلی به وجود آید.

در خاتمه اینکه عجیب است که ملای سرمقاله نویس آنگونه از جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه ی حماس در نوار غزه با اسرائیل تحلیل یک طرف و وارونه داده است که انگاری لوطی جماران و سپاه پاسداران تروریست و فاشیستی کودتاگر هیچگونه نقشی در بر پائی این دو جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه ی حماس با اسرائیل نداشته است و در رابطه با باج گیری پروژه ی هسته ای و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای نداشته و در راستای ا هداف تسلط کامل بر منطقه ی خاورمیانه نبوده است که اکنون این قلم زن وانموده کرده که تبدیل به گربه ی مرتضی علی شده که حاضر شده است فقط به خاط رضایت خدا موش بگیرد و وکیل مدافع مردم انسان دوستانه ی و افتخاری فلسطین و این دو جریان حزب الله لبنان و حماس شده است تا که حکم متهم و محکوم و تضعیف شده برای اسرائیل صادر نماید.

هوشنگ – بهداد

سه شنبه 12 مرداد ماه سال 1388