روز نامه ی کیهان 26 مرداد ماه سال 13 88

نيمرو تخیلی (گفت و شنود)

گفت : چه عرض کنم جز اینکه روزی

گفته میشه آخوندی برای رزق و روزی

گرفته بود دامن پیراهن می دوید در بیابان

آخوند ی از پی وی شد دوان با تکه ای نان

رندی ازاولی پرسیده بود داری می کنی چکار؟

گفته بودمنتظرم تا تخم ِ مرغ هوائی کنم شکار

تا رای غذا ، این تخم مرغ را کنم نمیرو

رند سئوال را تکرار کرد از آن دیگر یارو

جواب شنیدمن می خواهم تا نیمروشودآماده

با تکه ای نان از خوردن نیمرو کنم استفاده

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: آقا رضا ربع پهلوي حمايت كامل خود از ميرحسين موسوي را اعلام كرده و در مصاحبه اي گفته است؛ اميدوارم حركت او به نتيجه برسد.
گفت: چه نتيجه اي؟!
گفتم: ابراز اميدواري كرده كه جمهوري اسلامي تضعيف شده و ديگر نتواند به حزب الله لبنان و حماس كمك كند.
گفت: حيوونكي از شعارهاي مدعيان اصلاحات و حمايت هاي آمريكا و اسرائيل از آنها دچار توهم شده!
گفتم: شخصي دامن پيراهنش را در دست گرفته و توي بيابان به اينطرف و آنطرف مي رفت و شخص ديگري هم يك تكه نان برداشته و دنبال او مي دويد. از اولي پرسيدند، اين چه كاريه؟ گفت؛ مي خواهم كه اگر يكي از مرغان هوا تخمي انداخت توي دامن من بيفته و باهاش نيمرو درست كنم! به دومي گفتند؛ تو براي چي دنبال او راه افتاده اي؟ جواب داد؛ خب! اگر تخمي گير او افتاد و نيمرو درست كرد، من هم يك لقمه از آن نيمرو بخورم
!

گفت : رژیم آنگونه جدا از مردم شده و و ازده

که از موسوی حمایت کرده رضا پهلوی شاهزاده

گفتم : وقتی شاه و خلیفه با هم شده آخوند گدازده

جنایت با غارتگری می کند چرا شازده با نوریزاده

حمایت نکنند از موسوی که بر پا کرده جنبش سبز

تا شاید پایان داده شود به حکومت بی ترمز و مغز

گفت: البته شاهزاده حمایت از موسوی کرده اعلام

به امید آنکه تضعیف شوداین ضد بشری رژیم نظام

گفتم :آنقدر آخوندهای حکومتی با پاسدارکردند جنایت؟

از تجاوزبه دختر و پسردر بازداشتگاه ها شده حکایت

یا ازنارضایتی عمومی با مرگ بردیکتاتورمیشه روایت

مرگ برخامنه ای فریاد زده می شود هم علیه ی لایت

که شازده داند مردم تنفر دارند،ازشرایط ندارند رضایت

روسفید شده شاه، پس شازده از موسوی کرده حمایت

گفت : شاهزاده گفته گر رژیم تضعیف شود افتد به هراس

برای جنگ نمی تواند دلار دهد به حزب الله لبنان و حماس

گفتم : گزارش شده در بازداشتگاه تجاوز می کندعرب زبان

به پسر 18 ساله ازسوی کمک بازجوی دژخیم روزو شبان

گر پول داده نشود به مزدوران از سوی رژیم آلوده به ننگ

چگونه تواند جنگ افروزی با تجاوزکند در روزی های تنگ؟

گفت: عاقبت حیوونکی شعار های مدعیان اصلاحات

حمایت آمریکا بااسرائیل پوچ و توهم بود و تبلیغات

گفتم : پس بگو چرا با کودتا و تقلبات؟

انتصابات جا زده شد به جای انتخابات

چون آلت دست رهبر لوطی جما را ن

رقیب حذف کرد با کودتای پاسدا را ن

تا رئیس جمهور کند پاسدار آق محمود

مبارزه باآمریکا را، چنین کند وانمود

گفت : چه عرض کنم جز اینکه روزی

گفته میشه آخوندی برای رزق و روزی

گرفته بود دامن پیراهن می دوید در بیابان

آخوند ی از پی وی شد دوان با تکه ای نان

رندی ازاولی پرسیده بود داری می کنی چکار؟

گفته بودمنتظرم تا تخم ِ مرغ هوائی کنم شکار

تا رای غذا ، این تخم مرغ را کنم نمیرو

رند سئوال را تکرار کرد از آن دیگر یارو

جواب شنیدمن می خواهم تا نیمروشودآماده

با تکه ای نان از خوردن نیمرو کنم استفاده

حال اینان که عادت دارند راست نگویند بندرت

سی سال است که رسیده اند به ثروت و قدرت

عوامفریب و دین فروشند، دجال و هم بد فطرت

کارنامه 30 ساله شان شده سرکوب با فقرونفرت